هتل‌های ۵ ستاره شهر تلاوی، گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
هتل‌های ۵ ستاره شهر تلاوی، گرجستان

همانطور که در سایر مقالات پیش از این گفتیم تلاوی از شهرهای بسیار زیبا و جذاب گرجستان است که بعد از تفلیس و باتومی، به عنوان مقصد بعدی گردشگران محسوب می‌شود. این شهر سابقه‌ای کهن داشته و تاریخ طولانی و پر فراز و نشیبی را به خود دیده است. این شهر با ۱۶۸۵ کیلومتر مربع مرکز استان کاختی در شرق گرجستان است که با ویرانه‌های تاریخی به مقصدی مناسب بازدید تبدیل شده است. برای بازدید از این شهر تنها سفری کوتاه و دو سه روزه کافی است. با اقامت در بهترین هتل‌های ۵ ستاره آن در تور گرجستان سفری به یادماندنی داشته باشید.

 

Lopota Lake Resort & Spa

سراسر گرجستان پر از زیبایی‌های طبیعی چشم نوازی است که عموما با پس زمینه‌ای از کوه‌های قفقاز همراه هستند. اگر هدف شما از تور گرجستان سفری برای کسب آرامش و تجدید قواست ما به شما این هتل 5 ستاره لوکس و بی‌نظیر را پیشنهاد می‌کنیم که منظره بسیار زیبایی از طبیعت را مقابل شما می‌گستراند. لوپوتا در فاصله چند دقیقه‌ای از دریاچه کاختی واقع شده و اتاق‌هایی لوکس با دکوراسیون داخلی سبک کلاسیک ارائه می‌دهد. تمامی اتاق‌های اینجا مجهز به تلوزیون صفحه تخت، تخت های بزرگ سایز کینگ، کمد لباس، یخچال و سیستم تهویه مطبوع هستند. این اتاق‌ها حمام مدرن و مجهز به روپوش و دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان هستند و حس زندگی لاکچری را به شما منتقل می‌کنند. در هتل دو رستوران All Day Dining و Kakhetian Corner وجود دارد که برای هر سه وعده اصلی غذاهای خوشمزه سنتی و محلی سرو می‌کنند. به علاوه در اینجا دو استخر شنای فضای باز و یک استخر سرپوشیده و منطقه استراحت نیز وجود دارد که می‌توانید در آن استراحت کنید. اسب سواری، تورهای دوچرخه سواری، مینی گلف و ماهی‌گیری از فعالیت‌های سرگرم کننده اینجا هستند.

آدرس: Lopota, 2200 Napareuli, Georgia

 

Radisson Collection Hotel, Tsinandali Estate Georgia

هتل رادیسون کالکشن هتلی بی‌نهایت لوکس و پر زرق و برق است که اقامتی بی‌تکرار از تور گرجستان را برای شما رقم می‌زند. این هتل حدودا در فاصله کمی بیش از یک کیلومتری کاخ موزه تسیناندالی واقع شده و آرامش، راحتی و رفاه کاملی را برایتان فراهم می‌کند. اتاق‌های برزگ این هتل دارای دکوراسیونی کلاسیک با میز و کمد لباس، سرویس اتاق، سرویس بهداشتی فوق لاکچری، تلوزیون صفحه تخت و وای فای رایگان هستند. به علاوه در تمامی واحدها دستگاه قهوه ساز هم تعبیه شده است. بوفه صبحانه روزانه گزینه‌های قاره‌ای سرو می‌کند و رستوران الاکارته آن برای ناهار و شام غذاهای بسیار خوشمزه‌ای که از مواد ارگانیک منطقه‌ای تهیه می‌شود را در دسترس قرار می‌دهد. در اینجا طیف وسیعی از امکانات تجاری و رفاهی، استخر بی‌نهایت و سالن بدن سازی برای رفاه شما قرار داده شده است.

 

تور اسب‌سواری در کاختی، گرجستان

آدرس: Tsinandali village, Tsinandali, Georgia

 

Babaneuris Marani

یکی دیگر از هتل‌های لوکس ۵ ستاره که در حاشیه شهر و در طبیعت واقع شده این هتل جذاب است که اقامتی راحت را برای گروه‌های خانوادگی فراهم می‌کند. اتاق‌های خانوادگی بزرگ و جادار هستند و تراسی آفتابی رو به منظره بیرون ارائه می‌دهند. هتل امکانات لوکسی مثل استخر روباز فصلی، رستورانی با غذاهای درجه یک، باغ و کافه‌ای برای استراحت در دسترس قرار داده است که می‌توانید در آن‌ها به استراحت و وقت گذرانی بپردازید. تمامی اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، یخچال، کتری، دوش، سشوار و کمد لباس ارائه می‌شوند. برای فعالیت‌های بیشتر می‌توانید در وان آب داغ لم بدهید و یا برای پیاده روی و دوچرخه سواری به اطراف بروید.

 

بهترین رستوران های تلاوی، گرجستان

آدرس: village babaneuri, 0909 Babaneuri, Georgia

 

Vazisubani Estate

به نسبت موارد بالا وازیسوبانی هتلی جمع و جورتر است اما همچنان اقامتگاهی ۵ ستاره با امکانات سطح بالا است. در اینجا شما می‌توانید از ویژگی‌های مختلفی مثل رستوران، استخر روباز فصلی، کافه و باغی زیبا استفاده کنید. بنای هتل ساختمانی کلاسیک و سفید رنگ به سبک اروپایی است که در تضاد با درختان سبز اطرافش شاهانه دیده می‌شود. اتاق‌های هتل در داخل دارای دکوراسیونی سبک قدیمی و کلاسیک هستند که با فضای بیرونی به شدت همخوانی دارد. سرویس بهداشتی و حمام و وان پایه بلند آن‌ها نیز از سنگ مرمر سفید و دقیقا کلاسیک هستند. به علاوه همه این اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی و و یخچال هستند و دسترسی به اینترنت رایگان دارند. در حالی که شما از استخر بی‌نهایت و منظره پانورامای آن لذت می‌برید فرزندان شما می‌توانند در زمین بازی کودک لحظات شادی را در کنار سایر کودکان تجربه کنند.

 

بهترین هتل‌های شهر تاریخی تلاوی

آدرس: Vazisubani, 1504 Vazisubani, Georgia

۰۹ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران