ماه عسل در بهترین هتل‌های گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
ماه عسل در بهترین هتل‌های گرجستان

در سفرهای عاشقانه یکی از مهم‌ترین المان‌هایی که کیفیت سفر را بالا می‌برد هتل و بحث اقامت است. هتل‌های رمانتیک و عاشقانه عموما در رده بهترین هتل‌ها قرار دارند و هزینه بالایی برای اقامت رو دست شما می‌گذارند از طرفی هزینه سفر هم هست به همین دلیل خیلی از زوج‌ها مجبورند دست به انتخاب بزنند. در حالی که تور گرجستان یکی از آن سفرهای عاشقانه‌ای است که به نسبت خیلی از جاها چه در اروپا چه در آسیا مقرون به صرفه بوده و می‌توان در هتل‌های لوکس و رمانتیک هم اقامت کرد. در ادامه شما را با بهترین هتل‌های گرجستان برای اقامتی عاشقانه آشنا می‌کنیم.

 

Amante Narikala Hotel by TBL Hotels

هتل لوکس بوتیک آمانته ناریکالا در تفلیس واقع شده و میدان آزادی با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی قابل دسترسی است. همچنین این ملک حدودا ۲۰ دقیقه پیاده تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان، ۲ کیلومتر تا کلیسای متخی و کاخ ریاست جمهوری فاصله داشته و موقعیت مکانی خیلی خوبی دارد. اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و حمام خصوصی با دوش، حوله و دمپایی هستند. تمامی اتاق‌ها دارای چای‌خوری برقی هستند، در حالی که برخی اتاق‌ها پاسیو و برخی دیگر دارای چشم‌انداز شهر هستند. اتاق‌های هتل آمانته شامل ملحفه و حوله هم می‌شوند. رستوران کافه هتل در دو بخش داخلی و روسی سقف با محیطی باز و مبله یکی از آرامبخش‌ترین قسمت‌های هتل است که می‌توانید در آن بنشینید و در کنار هم از گپ و گفت و خوردن غذاهای خوشمزه و تازه لذت ببرید.

 

بهترین هتل‌های ارزان برای اقامت در تفلیس

آدرس: 1 Gomi Street, 500 metres uphill from Sulfur Baths, 0105 Tbilisi, Georgia

 

Radisson Blu Hotel Batumi

این هتل که در فاصله ۵ دقیقه‌ای از ساحل واقع شده دارای امکانات لوکس و جذابی مثل استخرهای سرپوشیده و روباز، رستوران روی پشت بام و وای فای رایگان ارائه می‌دهد. همچنین اتاق‌های بزرگ آن شامل تلویزیون صفحه‌تخت، دستگاه قهوه‌ساز نسپرسو و چشم‌انداز دریا بوده و اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز به تهویه مطبوع با کف چوبی و پنجره‌های از کف تا سقف ارائه می‌دهد و سرویس بهداشتی آن شامل حمام، حوله و دمپایی است. به علاوه هتل رادیسون بلو باتومی دارای برچسب زیست محیطی Green Key بوده و همچنین دارای گواهینامه ایمنی و امنیت توسط Safehotels است.

هر روز صبح بوفه صبحانه ارائه می‌شود. گوشت کبابی و غذاهای دریایی در رستوران طبقه ۱۹ سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند از کوکتل‌های خلاقانه در بار پشت بام لذت ببرند. همچنین امکانات بهداشتی در رادیسون بلو باتومی شامل سالن بدنسازی، سونا و اتاق بخار است. اما شما می‌توانید برای استراحت بیشتر و اوقاتی رمانتیک ماساژ هم رزرو کنید. در آخر شاتل به ساحل Iveria و کلوپ شبانه Gate برای راحتی شما ارائه می‌شود.

آدرس: Ninoshvili Street 1, 6000 Batumi, Georgia

 

Shota @ Rustaveli Boutique Hotel

هتل بوتیک شوتا روستاولی در منطقه متاتسمیندا در مرکز تفلیس، ۵۰۰ متری از تئاتر روستاولی و چند قدمی خیابان روستاولی واقع شده است. این ملک دارای یک تراس جذاب برای استراحت و لذت بردن از هوای باز است و وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس قرار دارد. همه اتاق‌های این هتل دارای دکوراسیون شیک و تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت، کتری برقی، مینی بار و صندوق امانات هستند در حالی که برخی از واحدها دارای قسمت نشیمن برای راحتی شما هستند. به علاوه تمامی اتاق‌ها شامل حمام خصوصی با حوله و دمپایی می‌شوند. در رستوران آلاکارته هتل شوتا روستاولی بوتیک می‌توانید انواع غذاها را امتحان کنید همچنین ناهار بسته بندی شده در دسترس است و منوهای رژیم غذایی خاص را می‌توان در صورت درخواست تهیه کرد. دربان و میز پذیرش ۲۴ ساعته در این ملک ارائه می‌شود و ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست و با هزینه اضافی در دسترس است.

آدرس: Shevchenko str. 1, Mtatsminda , 0108 Tbilisi, Georgia

 

Colosseum Marina Hotel

هتل کولوسئوم مارینا واقع در ساحل، دارای استخرهای سرپوشیده و روباز است و میهمانان می‌توانند در اسپا، سونا و سایر امکانات رفاهی همراه با مرکز تناسب اندام استراحت کنند. به خاطر همین امکانات است که زوج‌ها عاشق اقامت در اینجا هستند و بسیاری از آن‌ها برای ماه عسل‌شان در اینجا اقامت می‌کنند. هر اتاق این هتل با طراحی مدرن، Wi-Fi رایگان، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و بالکن با منظره دریا ارائه می‌دهد در حالی که برخی از واحدها دارای یک قسمت نشیمن برای راحتی مهمانان هستند. امکانات اتاق شامل میز، کتری برقی و مینی بار بوده و حمام خصوصی شامل حوله، دمپایی و لوازم آرایش رایگان است.

هتل کولوسئوم مارینا دارای یک رستوران در محل است که منوهای آلاکارته و بوفه را ارائه می‌دهد و در صورت درخواست می‌توان منوهای رژیم غذایی ویژه را تهیه کرد. از جمله امکانات این ملک می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته و روم سرویس اشاره کرد. مجموعه‌ای از خدمات مانند اجاره ماشین، نگهداری از کودکان و تور ارائه می‌شود. زمین تنیس در محل با پرداخت هزینه در دسترس است. پارک آبی باتومی، دلفیناریوم و موزه باستان شناسی باتومی همگی در فاصله حدودا ۲ کیلومتری از این هتل واقع شده‌اند.

 

معرفی هتل ۵ ستاره Divan Suites باتومی

آدرس: Sherif Khimshiashvili Street 16, 6015 Batumi, Georgia

 

Communal Hotel Plekhanovi

این هتل که در فاصله ۱۱ دقیقه پیاده از خیابان آغماشنبلی واقع شده دارای اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای در منطقه چوگورتی شهر تفلیس است. از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان اشاره کرد و مهمانان می‌توانند از بار استفاده کنند. این هتل جذاب با تراسی زیبا، اتاق‌هایی با حمام خصوصی همراه با حوله و دمپایی و دستگاه قوه ساز ارائه می‌دهد. از لحاظ امکانات اینجا فاقد چیزی به اسم استخر و اسپا و سونا است اما اتاق‌ها دارای طراحی داخلی زیبا و تخت دو نفره بزرگ و مجلل بوده و جای جای هتل از سلیقه هنری بهره برده شده است. شما در این هتل اقامتی راحت خواهید داشت و به جاهای اصلی دسترسی راحتی خواهید داشت.

آدرس: 56 Egnate Ninoshvili Street, Chugureti, 0112 Tbilisi, Georgia

 

Rooms Hotel Kazbegi

هتل کازبگی واقع در پایه کوه کازبک در روستای استپانسمیندا و در فاصله حدودا ۵ کیلومتری کلیسای تثلیث گرگتی متعلق به قرن چهاردهم واقع شده است. این هتل مجلل دارای یک بار لابی با کتابخانه و Wi-Fi رایگان است. اتاق‌های هتل باشکوه با نمایی رو به کوهستان برفی هستند و حمام خصوص با دوش و حوله ارائه می‌دهند. همچنین رستوران شیک The Rooms Kazbegi که با وسایل چوبی تزئین شده غذاهای بین المللی سرو می‌کند. شما می‌توانید در بار لابی کتاب بخوانید و نوشیدنی بنوشید، در حالی که می‌توانید در تراس با منظره کوه از غذایی عاشقانه در کنار همسرتان لذت ببرید. به علاوه تورهای مربوط به فرهنگ محلی و همچنین کلاس‌های مستر آشپزی را می‌توان با هزینه اضافی دریافت کرد. ایستگاه اتوبوس کازبیگی که به تفلیس می‌رود ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل رومز کازبگی فاصله دارد. در حالی که شاتل از فرودگاه به هتل با هزینه اضافی ارائه می‌شود.

 

معرفی برترین هتل‌های ۴ ستاره باتومی

آدرس: V. Gorgasali Street 1, Stepantsminda , 4700 Kazbegi, Georgia

 

Radisson Blu Iveria Hotel

هتل رادیسون بلو تفلیس واقع در قلب منطقه تجاری و تجاری این شهر و در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده روی از شهر قدیمی، دارای دکوراسیون مدرن مینیمالیستی بوده و امکانات فوق‌العاده‌ای همچون مرکز اسپایی به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع را ارائه می‌دهد. ایستگاه متروی روستاولی و تئاتر اپرا و باله تفلیس با ۵ دقیقه پیاده روی از آن فاصله دارند. همه اتاق‌های مدرن هتل رادیسون بلو ایوریا دارای وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، امکانات نوشیدنی گرم و یک بطری آب رایگان هستند. همه واحدها فرش شده و دارای سیستم تهویه مطبوع جداگانه و همچنین مینی بار هستند. همچنین حمام خصوصی شامل حمام یا دوش است و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار را برای مهمانان فراهم می‌کند.

هر روز صبح صبحانه‌ای غنی به سبک بوفه در هتل سرو می‌شود. میهمانان می‌توانند از میان تعدادی از مکان‌های ناهارخوری عالی برای شام و نوشیدنی‌ها، از جمله غذاهای ترکیبی آسیایی Umami، غذاهای ایتالیایی در رستوران لذیذ-Filini یا Sky Bar در طبقه هجدهم با منظره‌ای زیبا، انتخاب کنند کجا و چه غذایی نوش جان کنند. مرکز تناسب اندام کاملا مجهز که در دو طبقه بالای هتل قرار دارد، مشرف به تفلیس است. شما می‌توانید در سونا استراحت کنید، ماساژ رزرو کنید و از استخرهای سرپوشیده و روباز لذت ببرند. مرکز تجاری هتل خدمات متنوعی از جمله فکس، فتوکپی و چاپ را ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند از رایانه و فضای میز استفاده کنند.

 

بهترین هتل‌های استخردار در کوتایسی

آدرس: 1 First Republic Square, Mtatsminda , 0108 Tbilisi, Georgia

 

Lopota Lake Resort & Spa

این ریزورت که در قلب منطقه کاختی گرجستان واقع شده در اطراف دریاچه گسترش یافته و توسط کوه های زیبای قفقاز احاطه شده است و یکی از بهترین هتل‌های منطقه کاختی گرجستان به شمار می‌رود. این استراحتگاه ۶۰ هکتاری در دو ساعت رانندگی از پایتخت، در تمام چهار فصل، زیبایی‌های متنوعی را به مهمانان ارائه می‌دهد. محیط اینجا پر از جزئیات دقیق و چشمگیری است که هر فصل سال رنگ خاصی به خود می‌گیرد. میزبان شما در اینجا یک خانواده دوست داشتنی است، که می‌توانید صمیمانه، توجه آن‌ها را احساس کنید. در لوپوتا، مهمانان در کلبه‌های باکلاس اقامت می‌کنند، از غذاهای گرجی و اروپایی لذت می‌برند، نوشیدنی منحصر به فرد گرجی را می‌چشند و با سنت‌های آن آشنا می‌شوند. همچنین مهمانان می‌توانند در آبگرم جنگلی استراحت کنند، در فعالیت‌های ورزشی یا ماجراجویی شرکت کنند، گیاهان و جانوران محلی را کشف کنند. این مکان نادری است که در آن می‌توان استراحت راحتی را با طبیعت تجربه کرد و حیوانات یا پرندگان مختلفی را که در این محیط زیست تنوع زیستی زندگی می‌کنند را کشف کنید. در کنار گیاهان طبیعی، باغ‌های سبزیجات با محصولات سالم و نارنجستانی برای پرورش دانه‌های گیاهی ارگانیک را هم خواهید دید.

آدرس: Lopota, 2200 Napareuli, Georgia

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران