بهترین هتل های کوهستانی گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین هتل های کوهستانی گرجستان

در هر زمان از سال که به تور گرجستان بروید، می‌توانید به تورهای طبیعت گردی رفته و از مناظر کوهستانی فوق‌العاده زیبای این کشور دیدن کنید. اما روش بهتر برای تجربه‌ی این طبیعت زیبا، اقامت در یک هتل کوهستانی است. هتل‌های کوهستانی خاصی در گرجستان وجود دارد که در طول چهار فصل سال می‌توانید به آن‌جاها رفته و در هر فصل، به شکلی این زیبایی را تجربه کنید و تفریحات متفاوتی را امتحان نمایید. همراه ما باشید تا بهترین هتل‌های کوهستانی گرجستان را به شما معرفی نماییم.

 

چرا باید هتل‌های کوهستانی گرجستان را برای اقامت انتخاب کنیم؟

یکی از بهترین زمان‌ها برای اقامت در این هتل‌های کوهستانی، زمستان است. زمانی که کوه‌های برفی، مناظری شگفت‌انگیز را برایتان به نمایش می‌گذارند و با توجه به این که اکثر این هتل‌ها، در نزدیکی پیست‌های اسکی گرجستان قرار گرفته‌اند، انواع تفریحات زمستانی نیز برای شما مهیا خواهد بود. البته اگر در فصل بهار و پاییز به آن‌جاها بروید، از هوای معرکه و فرصت گشت و گذار در طبیعت بهره مند خواهید بود و تابستان‌ها نیز، تفریحات کاملا متفاوتی برای توریست‌ها تدارک دیده می‌شود. در مجموع، در هر فصلی از سال، می‌توان به هتل‌های کوهستانی گرجستان رفت، از طبیعت لذت برد و انواع تفریحات را امتحان کرد.

هتل‌های کوهستانی برتر گرجستان

پارامترهایی که باعث انتخاب بهترین هتل‌های کوهستانی گرجستان بوده، امکانات، مکانی که در آن واقع شده و مناظر زیبایی که در پیش رو دارد، تفریحاتی که امکان انجامشان را دارید و همچنین نظرتان مهمانان هتل بوده‌اند. پس با این تفاسیر، لیست این هتل‌ها را با هم مرور کنیم:

رومز هتل کازبگی گرجستان (Rooms Hotel Kazbegi)

این هتل باشکوه زیبا، یکی از مجلل‌ترین و زیباترین هتل‌های کوهستانی‌ست که در تور گرجستان می‌توانید در آن‌جا اقامت داشته باشید. رومز هتل کازبگی یکی از سه هتل با برند رومز است که در یک منطقه کوهستانی بسیار زیبا قرار گرفته و یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها برای اقامت در کازبگی گرجستان نیز به حساب می‌آید. این مجموعه دارای یک استخر سرپوشیده شیک، پنجره‌های بزرگ رو به کوه و امکانات رفاهی عالی بوده و در منطقه‌ای شگفت‌انگیز قرار گرفته که هم در فصل گرما و هم در زمستان، برای اقامت عالی خواهد بود.

اگر در طول زمستان به رومز هتل کازبگی بروید، جدا از نزدیکی به یکی از مراکز معروف تفریحات زمستانی، منظره‌ی جادویی از کوه‌های برفی را می‌توانید از فضای گرم هتل تماشا کرده و همچنین کریسمسی عالی را نیز در این مکان تجربه کنید. البته پیشنهاد می‌کنیم، هتل خود را از خیلی قبل‌تر رزرو کنید، چون در روزهای شلوغ سال، اتاق‌های رومز هتل کازبگی، خیلی سریع پر می‌شوند.

 

بهترین هتل‌های باتومی برای اقامتی عاشقانه

آدرس: 1 V.gorgasali St, Stepantsminda 4700
شماره تماس:  00995322400099

 

ریزورت اسکی و یوگا کوادروم گرجستان (Quadrum Ski & Yoga Resort)

این ریزورت مدرن و متفاوت به تنهایی می‌تواند، دلیلی برای سفر به گودائوری باشد، مخصوصا اگر در طول زمستان به آن‌جا بروید و در کنار اقامت در این مجموعه‌ی جذاب، انواع تفریحات زمستانی را نیز در همان نزدیکی تجربه کنید. برای اولین بار که به کوادروم نگاه کنید، یک ترکیب عجیب و مدرن را می‌بینید، اما در واقع ساختار آن بسیار به خانه‌های قدیمی ماسوله شبیه بوده و هر کدام از سوییت‌های این محل، تراس سوییت بالایی هستند و حالت پلکانی دارند. پنجره‌های بزرگ نیز امکان تماشای منظره‌ی برفی و کوهستان را برای شما فراهم خواهند کرد.

هر کدام از واحدها دارای امکانات کامل و بسیار خوبی بوده و بعضی از سوییت‌ها نیز از جکوزی اختصاصی برخوردارند. این مکان همچنین دارای یک استخر سرپوشیده نسبتا بزرگ و یک رستوران است. اگر خیلی به اسکی و اسنوبوردینگ علاقه ندارید، فعالیت‌های دیگری همچون گشت‌های برفی و کارهایی از این دست نیز برای شما مهیاست و کلاس‌های یوگای گروهی نیز همیشه در این محل برپا می‌شود. البته برای رفتن به ریزورت کوادروم، حتما نباید زمستان را انتخاب کنید، بلکه این محل در دیگر فصول سال نیز، جذابیت خاص خود را دارد.

آدرس: FFGH+G25, ს3, Gudauri
شماره تماس: 00995599116299

 

هتل آباستومانی رزیدنس گرجستان (Hotel Abastumani Residence)

استان آباستومانی به آب و هوای خاص و مناظر فوق‌العاده‌اش معروف است و این هتل، در یکی از بهترین‌ جاهای ممکن قرار گرفته. جایی که اطرافش را دشت‌های بزرگ، درختان سترگ، کوه‌های بلند و رودخانه احاطه کرده است و از آن‌جا به هر سمت که بروید، زیبایی مشاهده خواهید کرد. جدا از امکانات و خدمات دهی بسیار خوب این هتل، آن اطراف به وجود چشمه‌های آب گرم و اسپاهای مختلف نیز معروف است.

یکی از جاذبه‌های نزدیک به این هتل، موزه هستی (Museum of Cosmos) و مرکز ستاره شناسی است که فاصه‌ی بسیار اندکی با محل هتل دارد و پیشنهاد می‌کنیم، حتما از آن‌جا دیدن نمایید. هتل خیلی بزرگ نیست و بنای آن به شکل کلاسیک طراحی شده و در طول فصل گرما نیز آب و هوایی عالی دارد.

 

بهترین هتل‌های تفلیس برای اقامتی عاشقانه

آدرس: 10 Paliashvili, Abastumani 0301
شماره تماس: 00995599182299

 

هتل کارپه دیِم گودائوری گرجستان (Hotel Carpe Diem Gudauri)

از جمله دیگر هتل‌ای مدرن و بزرگ گودائوری که جذابیت‌های یک هتل کوهستانی و نزدیکی به بهترین تشکیلات اسکی و ورزش‌های زمستانی در گرجستان را برای شما فراهم خواهد کرد. تراس بزرگ چوبی این مکان بیشتر به درد روزهای گرم سال می‌خورد و در روزهای سرد، می‌توانید از استخر سرپوشیده‌ای که منظره‌ی کوهستان از آن‌جا پیداست استفاده کنید. اتاق‌های شیکی نیز برای این مجموعه ۴ ستاره در نظر گرفته شده که همه چیز را تکمیل می‌کند.

کارپه دیِم درست در کنار یکی از لیفت‌های اصلی پیست اسکی واقع شده و با توجه به موقعیت جغرافیایی‌اش، به هر طرف که نگاه کنید، منظره‌ای زیبا از کوهستان را مشاهده خواهید کرد. این مکان همچنین دارای یک رستوران عالی نیز هست که هم غذاهای محلی و هم غذاهای بین‌امللی را به فروش می‌رساند. پیشنهاد ما این است که در انتخاب اتاق دقت کرده و واحدهای طبقه بالا را انتخاب کنید که چشم‌انداز بهتری دارند.

آدرس: Gudauri, 4702
شماره تماس: 00995322510770

 

اسپا و هتل کریستال گرجستان (Crystal Hotel & SPA)

این هتل ۵ ستاره مجلل و بسیار بزرگ در باکوریانی گرجستان قرار گرفته است. یک مجموعه لاکچری که عمده تمرکزش را بر رفاه مهمانان گذاشته و امکانات مختلفی را برایشان مهیا کرده است. این مکان از جمله جاهایی است که برای تمام فصول مناسب بوده و جدا از امکانات خوب برای دسترسی به پیست‌های اسکی این منطقه و همچنین فعالیت‌های تفریحی در محیط‌های برفی، برای روزهای گرم سال نیز فضای سبز و بزرگ و تفریحات مختلفی را پیش روی شما می‌گذارد. در این رابطه پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله هتل‌های منطقه اسکی باکوریانی نیز بزنید.

هتل کریستال تنها ۵ دقیقه از ایستگاه قطار باکوریانی فاصله داشته و دارای امکاناتی همچون مرکز اسپا و سلامتی بسیار شیک و عالی، اینترنت رایگان بی‌سیم پر سرعت، استخر سرپوشیده، رستوران بزرگ، سالن بیلیارد و .... است. لیفت اصلی پیست اسکی نیز تنها یک کیلومتر از این محل فاصله دارد. این هتل از جمله جاهای بسیار خوب با امتیازات بالا در میان هتل‌های کوهستانی گرجستان به حساب می‌آید اما در زمره گران‌ترین‌ها نیز هست.

 

اقامت در گران‌ترین هتل‌های تفلیس

آدرس:  Didveli Funicular Railway, 1204 Bakuriani
شماره تماس: 00995595461461

 

هتل و مرکز اسپا و سلامتی بورجومی لیکانی گرجستان (Hotel Borjomi Likani Health & Spa Centre)

اگر چه این هتل برای روزهای سرد زمستان نیز مناظر برفی زیبایی را برایتان به همراه خواهد داشت اما بر خلاف اغلب دیگر انتخاب‌های ما در این لیست، به خاطر نزدیکی به پیست‌های اسکی یا تفریحات زمستانی انتخاب نشده است. این مجموعه بزرگ که در یک منطقه کوهستانی و جنگلی فوق‌العاده زیبا قرار گرفته، همان‌طور که از اسمش پیداست، یک مرکز سلامتی نیز به حساب می‌آید که از آب چشمه‌های طبیعی بورجومی برای اسپای خود بهره می‌برد.

این مکان امکانات گسترده‌ای برای بهبود و سلامت بهره برده و بخش‌های متنوعی دارد و در کنار این موارد، اتاق‌های شیک، سوییت‌های بزرگ با چشم‌اندازهایی درخشان و امکانات تفریحی متنوع را در اختیار مشریانش می‌گذارد.

آدرس: Meskheti Street 16, 1200 Borjomi
شماره تماس: 00995322292292

 

هتل گود آئورا گرجستان (Hotel Good Aura)

شاید این حرف ما تا این‌جا تکراری شده باشد، اما واقعیت این است که این هتل که در گوادوری واقع شده، از آن دست جاهایی‌ست که هر زمان از سال که به آن‌جا بروید، چشم‌اندازهای فوق‌العاده زیبایی می‌بینید. در طول فصل گرما همه جا سرسبز و مملو از درخت است و زمستان‌ها نیز برف سنگین، جلوه‌ای متفاوت به این مجموعه لوکس و جذاب می‌دهد.

اگر در سفر به تفلیس می‌روید و دوست دارید چند روزی از سفر خود را در یک هتل کوهستانی عالی بگذرانید، گود آئورا با فاصله حدود ۱۲۰ کیلومتری از پایتخت و مناظر زیبا و امکانات خیلی خوبش، انتخابی عالی برای شما خواهد بود. در زمستان، پیست‌های اسکی نیز در این محل مهیاست تا بتوانید انواع ورزش‌های زمستانی از جمله اسنوبوردینگ را نیز تجربه کنید. از خوبی‌های پیست‌های این محل این است که هم برای تازه‌کارها مسیرهای خوبی دارد و هم حرفه‌ای‌ها در مسیرهای مختص به خود، به چالش کشیده‌ می‌شوند.

 

برترین هتل‌های باتومی در سال ۲۰۲۱

آدرس: Kazbegi district, Gudauri
شماره تماس:‌ 00995571503011

 

هتل بانگوریانی مستیا گرجستان (Banguriani Mestia)

اما در آخر، بد نیست یک هتل سه ستاره با قیمت نسبتا مناسب را نیز در مستیا محبوب به شما معرفی کنیم. این مجموعه که در قلب مستیا در گرجستان قرار گرفته، از نظر موقعیت جغرافیایی برای رفتن به مراکز بالادست و بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن اطراف عالی است.

این مکان همچنین دارای رستوران بسیار خوب و امکانات تفریحی مناسبی بوده و چشم‌اندازهای درخشانی را از اتاق‌های شیکش به شما نمایش می‌دهد. امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را دارید، می‌توانید واحدهای خانوادگی را انتخاب کنید و همچنین از اینترنت رایگان در این محل بهره ببرید.

 

بهترین هتل‌های ماخینجائوری در گرجستان

آدرس: R. Margiani street 10, 3200 Mestia
شماره تماس: 00995596112626

 

منبع ۱

منبع ۲

۲۶ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران