بهترین هتل های ایمرتی گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین هتل های ایمرتی گرجستان

گرجستان از مقاصد بسیار جذاب و زیبا است که سمتی از آن به دریای سیاه می‌رسد و از طرفی دیگر بخش عظیمی از سرزمین آن به سمت دامنه‌های کوهستانی و قله‌های مرتفع کشیده شده است. در حالی که اغلب توریست‌ها جذب شهرهای توریستی گرجستان مانند باتومی و تفلیس می‌شوند، جاهای بسیار جذاب دیگری همچون ایمرتی هم هستند که از لحاظ زیبایی و امکانات دارای جاذبه‌ها و امکانات توریستی مناسبی هستند. ایمرتی یکی از استان‌های گرجستان به مرکزیت کوتایسی است که در سمت غربی گرجستان واقع شده و پر از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی است. اگر شما هم مسافر تور گرجستان هستید، در اینجا قصد داریم شما را با بهترین‌ هتل‌های این استان زیبا و حیرت انگیز آشنا کنیم.

 

هتل گرند اوپرا (Grand Opera Hotel) در کوتایسی گرجستان

هتل گرند اپرا در کوتایسی که با پل سفید که در ۳۰۰ متری آن قابل دسترسی است، دارای چک-این و چک‌اوت سریع، اتاق‌های بدون آلرژی، رستوران، وای‌فای رایگان و بار است. این ملک با داشتن اتاق‌های خانوادگی اقامتی بسیار راحت را برای همه فراهم می‌کند. این هتل ۴ ستاره امکانات رفاهی بسیار گسترده و درجه یکی دارد که بخشی از آن شامل تراس، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و انبار چمدان برای مهمانان است. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با میز، کتری، یخچال، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. در هتل گرند اپرا برخی واحدها دارای بالکن هستند و همه اتاق‌ها دستگاه قهوه ساز، ملحفه و حوله دارند. هر روز صبح در این هتل روز را با صبحانه بوفه شروع می‌کنند و برای کودکان هم در صورت درخواست منوی غذای کودک ارائه می‌شود و همچنین با پراخت هزینه اضافی می‌توانید از شاتل هتل برای رفتن به فرودگاه هم استفاده کنید.

 

بهترین هتل‌ها و ریزورت‌های ساحلی باتومی

آدرس: 4 Shota Rustaveli Avenue, 4600 Kutaisi, Georgia

 

هتل گرین رومز (Green Rooms) در کوتایسی گرجستان

هتل ۳ ستاره و جذاب گرین رومز، واقع در کوتایسی و در ۱.۴ کیلومتری پل سفید و ۱.۹ کیلومتری فواره کولخیس، دارای اتاق هایی با تراس و همچنین پارکینگ خصوصی رایگان برای مهمانانی است که با ماشین کرایه‌ای رانندگی می‌کنند. این هتل ۳ ستاره دارای باغ، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با وای‌فای رایگان، هر کدام دارای حمام اختصاصی است. به علاوه این هتل یک میز پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات اتاق برای مهمانان ارائه می‌دهد. از امکانات داخل اتاق‌ها می‌توان به کتری، تلویزیون صفحه تخت، وهمچنین اتاق‌های لوکس‌تر دارای بالکن هستند. صبح‌ها در این هتل صبحانه به سبک قاره‌ای سرو می‌شود. شما با اقامت در این هتل به کلیسای جامع باگراتی در فاصله ۲.۴ کیلومتری و ایستگاه قطار کوتایسی ۲.۸ دسترسی خواهید داشت. به علاوه نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی کوتایسی است که در ۲۰ کیلومتری هتل قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی هم ارائه می‌دهد.

آدرس: 59 Gvelesiani Street, 4800 Kutaisi, Georgia

 

هتل هیستوری (Hotel History) کوتایسی در گرجستان

این هتل ۳ ستاره در فاصله ۳۰۰ متری کلیسای جامع باگراتی، اقامتگاهی با بار، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن استراحت مشترک و باغ ارائه می‌کند. این هتل با داشتن اتاق‌های خانوادگی، باربیکیو نیز برای مهمانان فراهم می‌کند. همچنین این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان نیز هست. اتاق‌ها در این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، میز، پاسیو با منظره باغ، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، ملحفه و حوله هستند و وای فای رایگان برای همه مهمانان در دسترس است، در حالی که برخی از اتاق‌ها دارای بالکن هستند. تمامی این اتاق‌های مهمان کمد لباس و کتری در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. شما می‌توانید هر روز صبح در اینجا صبحانه بوفه میل کنید و سپس به گشتن در شهر و منطقه بروید. نقاط دیدنی محبوب گرجستان در نزدیکی تاریخچه هتل عبارتند از پل سفید، فواره کلخیس و موزه تاریخی کوتایسی، و نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی کوتایسی است که در ۲۲ کیلومتری هتل قرار دارد. به علاوه این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

 

راهنمای بازدید از گوری در گرجستان

آدرس: First lane Bagrat, house 6, 4600 Kutaisi, Georgia

 

هتل نیوپورت (Newport Hotel Kutaisi) در کوتایسی گرجستان

هتل نیوپورت کوتایسی واقع در کوتایسی که با فواره کولخیس ۲۰۰ متر فاصله دارد، خدمات دربان، اتاق‌های بدون آلرژی، رستوران، وای‌فای رایگان در سراسر ملک و بار ارائه می‌دهد. این ملک حدود ۵.۴ کیلومتر تا صومعه موتسامتا، ۸.۵ کیلومتر تا صومعه گلاتی و ۲۰ کیلومتر تا غار پرومتئوس فاصله داشته و دارای منظره شهر، تراس و پذیرش ۲۴ ساعته است. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با میز، کتری، یخچال، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه‌تخت و حمام اختصاصی ارائه می‌دهد و تمامی اتاق‌ها شامل ملحفه و حوله می‌شوند. صبحانه بوفه هر روز در اقامتگاه در دسترس است. از نقاط دیدنی نزدیک هتل نیوپورت کوتایسی می توان به پل سفید، کلیسای جامع باگراتی و ایستگاه قطار کوتایسی اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی کوتایسی است که در ۲۲ کیلومتری هتل قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

آدرس: 1 Newport Street, 4600 Kutaisi, Georgia

 

هتل تسکالتودو پلازا (Tskaltubo Plaza Hotel) در گرجستان

اینجا یکی از زیباترین هتل‌های ایمرتی گرجستان است که در تسکالتودو، در منطقه سرسبز، ۳۰۰ متر از دریاچه Tsivi و درست روبروی پارک اصلی واقع شده است. این هتل جذاب با محیط سرسبز و روشن، پارکینگ و وای‌فای رایگان به مهمامان خود ارائه می‌دهد. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع مرکزی، کتری برقی، سشوار و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. مهمانان می‌توانند در رستوران هتل غذا بخورند و از غذاهای ملی و سنتی لذت ببرند. همچنین یک بار و یک کافه پاسیو نیز در محل وجود دارد و سرویس اتاق در صورت درخواست در دسترس خواهد بود. همچنین مهمانان می‌توانند از مرکز تناسب اندام به صورت رایگان بهره‌مند شوند و از ماساژهای مختلف با هزینه اضافی هر کدام را نیاز داشتند درخواست کنند و در فصل تابستان از شنا در استخر روباز لذت ببرند. ایستگاه قطار تسکالتودو در ۱.۶ کیلومتری و فرودگاه بین المللی کوتایسی در ۱۴.۶ کیلومتری هتل Tskaltubo Plaza قرار دارد.

 

تفریحات رنگارنگ در سفر پاییزه به تفلیس

آدرس: Rustaveli Street 15A, 5400 Tskaltubo, Georgia

 

هتل وست فیس (Hotel West Face) در کوتایسی گرجستان

هتل وست فیس واقع در کوتایسی، ۳.۲ کیلومتر از پل سفید، دارای اقامتگاهی با استخر فصلی در فضای باز، پارکینگ خصوصی رایگان، بار و سالن استراحت مشترک است. هر اتاق در این هتل ۵ ستاره دارای منظره کوه است و مهمانان می‌توانند از دسترسی به باغ و تراس لذت ببرند. همچنین این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، آشپزخانه مشترک و وای فای رایگان است. اتاق‌های هتل دارای میز هستند و اتاق‌ها نیز حمام اختصاصی مجهز به دوش و دمپایی، تلویزیون صفحه تخت و تهویه مطبوع ارائه می‌دهند در حالی که اتاق‌های خاصی دارای بالکن هستند. به علاوه هر روز صبح در این هتل صبحانه الاکارته نیز سرو می‌شود که شدیدا اشتها برانگیز است. این منطقه برای دوچرخه‌سواری محبوب است و کرایه دوچرخه در هتل وست فیس در دسترس است.

آدرس: Kutaisi banoja 17/40, 5406 Kutaisi, Georgia

 

هتل و اسپای پرومفیوس اپیک (Tskaltubo Prometheus Epic Hotel & Spa) در گرجستان

هتل و اسپای پرومفیوس اپیک تسکالتودو واقع در تسکالتودو و در فصله ۱.۱ کیلومتری از غار پرومفیوس، اقامتگاهی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر فصلی در فضای باز و بار ارائه می‌کند. این ملک با داشتن یک باغ، در ۱۹ کیلومتری پل سفید واقع شده و دارای تراس، میز پذیرش ۲۴ ساعته و وای فای رایگان در سراسر ملک است. در هتل، اتاق‌ها دارای کمد لباس هستند و حمام اختصاصی مجهز به دوش و دمپایی، تلویزیون صفحه‌تخت و تهویه مطبوع دارند و اتاق‌های منتخب نیز دارای بالکن هستند. به علاوه در اقامتگاه هر اتاق شامل ملحفه و حوله هم می‌شود. اینجا برای مهمانان هر روز صبح، صبحانه مفصلی به سبک کانتیننتال یا بوفه سرو می‌شود. نکته جذاب این که این هتل مجموعه‌ای از امکانات رفاهی از جمله جکوزی و سونا را ارائه می‌دهد و فواره Colchis در ۲۰ کیلومتری Tskaltubo Prometheus Epic Hotel & Spa و کلیسای جامع باگراتی در ۲۰ کیلومتری قرار دارد. نزدیکت‌رین فرودگاه بین‌المللی کوتایسی است که در ۲۸ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد و خدمات ترانسفر فرودگاهی در هتل ارائه می‌شود.

 

۱۳ مورد از جذاب‌ترین کارها در باتومی

آدرس: Village Kvilishori, 5420 Tskaltubo, Georgia

 

هتل چاتئو وارتسیخه (Chateau Vartsikhe) در گرجستان

این هتل شیک و به شدت جذاب در فاصله ۱۷ کیلومتری از ایتستگاه قطار کوتایسی، در وارتسیخه واقع شده و دارای اقامتگاه با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر فصلی در فضای باز و بار است. این هتل ۴ ستاره دارای باغ و اتاق‌های تهویه مطبوع با حمام اختصاصی است. همچنین این ملک منظره باغ، تراس و میز پذیرش ۲۴ ساعته نیز ارائه می‌دهد. برخی از واحدها در این هتل منظره استخر ارائه می‌دهند و دارای پاسیو هستند و هر اتاق مجهز به یک قسمت نشیمن است. به علاوه در تمامی این اتاق‌ها، کمد لباس، حوله و تلوزیون صفحه تخت نیز گنجانده شده است. شما هر روز صبح در این هتل می‌توانید از صبحانه الاکارته لذت ببرید و برای استراحت از جکوزی و سونا استفاده کنید. فواره Colchis در ۱۸ کیلومتری Chateau Vartsikhe و پل سفید در ۱۸ کیلومتری این ملک قرار دارد و همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی کوتایسی است که ۳۴ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

 

سفر به گرجستان چقدر هزینه خواهد داشت؟

آدرس: vartsikhe, 1002 Varts'ikhe, Georgia

 

هتل نیو سایرمه (New Sairme) در سایرمه گرجستان

این یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره در ایمرتی است که برای هر گروهی اعم از خانوادگی و دوستانه اقامتی بی‌نظیر را فراهم می‌کند. هتل نیو سایرمه واقع در ۶۰۰ متری چشمه‌های معدنی سایرمه دارای اقامتگاه با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و بار است. این هتل ۴ ستاره دارای باشگاه کودکان، سالن استراحت مشترک و وای فای رایگان است. این اقامتگاه دارای حمام چشمه آب گرم، سرگرمی های عصرانه و پذیرش ۲۴ ساعته است. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، دوش، دمپایی و میز هستند و حمام اختصاصی مجهز به سشوار و لوازم بهداشتی ارائه می‌دهند، در حالی که برخی از اتاق‌های هتل دارای قسمت نشیمن نیز هستند. هر روز در این هتل صبحانه سبک بوفه سرو می‌شود. به علاوه برای خانواده‌های دارای فرزن هم زمین بازی کودکان در نظر گرفته شده است. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی کوتایسی در ۷۰ کیلومتری هتل است و خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه در هتل ارائه می‌شود.

 

بهترین فضاهای سبز تفریحی در تفلیس

آدرس: Bagdati District, Resort Sairme, 1000 Sairme, Georgia

 

منبع

 

۱۳ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران