بهترین هتل‌های ساحلی در گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین هتل‌های ساحلی در گرجستان

تور گرجستان بیشتر مربوط به نواحی بکر، طبیعت زیبا و مناطق کوهستانی می‌شود. اگرچه این ذهنیت که سال‌ها در ذهن عموم مردم جا افتاده آنچنان اشتباه نیست اما نمی‌توان خیلی هم بر آن صحه گذاشت. زیرا در سال‌های اخیر زیرساخت‌های گردشگری در گرجستان تقویت شده و مردم زیادی برای تفریح و استراحت به جای رفتن به کوهستان به سمت سواحل دریای سیاه می‌روند. در واقع از لحاظ زیبایی‌های طبیعی می‌توان ادعا کرد گرجستان با تمام وسعت کمی که دارد، صاحب همه چیز یک جا است. سفر به سواحل گرجستان نه تنها بسیار لذت بخش و ماجراجویانه خواهد بود بلکه به نسبت خیلی از نقاط معروف آسیا مقرون به صرفه‌تر هم هست. شما می‌توانید از هزینه‌های توریستی گزاف در مقاصد دیگر بزنید در عوض در بهترین هتل‌های ساحلی گرجستان اقامتی به یاد ماندنی داشته باشید.

 

Orbi City Suites

این برج که در فاصله ۱ دقیقه‌ای از ساحل در باتومی واقع شده است دارای آپارتمان‌هایی مستقل و شیک برای اقامت افرادی است که می‌خواهند در طول سفر احساس استقلال کنند و محیط خصوصی خودشان را با خانواده‌شان داشته باشند. این آپارتمان دارای بالکن اختصاصی با منظره فوق‌العاده شهریا دریا بوده و دسترسی کامل به آشپزخانه‌ای مجهز با مایکروویو و یخچال، تلوزیون صفحه تخت، اینترنت، حمام اختصاصی با لوازم مورد نیاز و فضای نشیمن مبله را فراهم می‌آورد. این آپارتمان همچنین دارای یک استخر عمومی در مجموعه است که هر زمان حوصله رفتن به ساحل را نداشتید می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

طبیعت‌گردی در کازبگی گرجستان

آدرس: Sherif Khimshiashvili 7, 6010 Batumi, Georgia

 

Paragraph Resort & Spa Shekvetili

این مجموعه اقامتگاهی لوکس و ۵ ستاره که در یک دقیقه‌ای ساحل قرار دارد در غرب گرجستان و در شهر ساحلی شکوتیلی واقع شده است. این مجموعه لاکچری دارای استخر روباز، باشگاه کودکان، امکانات ورزشی و مرکز تناسب اندام ارائه می‌دهد. همچنین این هتل دارای یک آکواریوم ۴۳۰ مترمکعبی با مجموعه‌ای متنوع از گونه‌های ماهی بوده و برای ایجاد رفاه بیشتر اسپا، استخر سرپوشیده و سونا نیز ارائه داده است. تمامی واحدهای هتل دارای قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، ناهارخوری و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، وان حمام و سشوار هستند. در حالی که برخی از اتاق‌ها مجهز به دستگاه قهوه ساز هم هستند. صبحانه بوفه هر روز صبح در هتل سرو می‌شود. فروشگاه‌های غذا و نوشیدنی در محل، انواع غذاهای اروپایی و محلی، و همچنین گزینه‌های وگان و گیاهخواری را ارائه می‌دهند.

آدرس: Highway E70, Shekvetili Beach, 3521 Shekhvetili, Georgia

 

Alliance Palace Batumi

اگر به دنبال هتلی ۵ ستاره در ۲ دقیقه‌ای ساحل هستید بی‌شک این هتل که در بلوار باتومی واقع شده یکی از بهترین انتخاب‌های لوکس برای شما خواهد بود. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، آشپزخانه کاملا مجهز، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی با دوش، حوله و دمپایی هستند و یک مینی‌بار و چای‌ساز برقی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. این در حالی است که هر روز صبح در این هتل با منوی صبحانه قاره‌ای الاکارته آغاز می‌شود شما می‌توانید برای ناهار و شام از غذاهای خوشمزه رستوران آن نوش جان کنید. همچنین برای افرادی که سفر تفریحی و کاری آن‌ها با هم ترکیب شده یک مرکز تجاری در هتل در نظر گرفته شده که می‌توانند از آنجا کارهایشان را دنبال کنند.

 

جاذبه‌های طبیعی برتر کوتایسی گرجستان

آدرس: 5 Sherif Khimshiashvili Street, 6010 Batumi, Georgia

 

Castello Mare Hotel&Wellness Resort

این هتل ۵ ستاره لوکس که در لبه صخره‌ای ساحل واقع شده از ۳ ساختمان با دسترسی ۱ دقیقه‌ای به ساحل خصوصی و همچنین استخر بی‌نهایت تشکیل شده که مزه واقعی زندگی لاکچری را به مهمانان خود می‌چشاند. این هتل دارای امکانات اسپا، زمین تنیس، استخر سرپوشیده و مرکز تناسب اندام است. هر واحد در هر سه ساختمان دارای منظره دریا است. اتاق‌های هتل کاستلو ماره با مبلمان مدرن دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و حمام خصوصی هستند. برای راحتی شما، لوازم آرایش رایگان و سشوار نیز در واحدها قرار داده شده و برخی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس خصوصی نیز هستند. نکته جذاب‌تر این که هتل کاستلو از مهمانان با حیوانات خانگی‌شان پذیرش می‌کند بنابراین مخصوصا خانواده‌ها از هر لحاظ خیالشان راحت خواهد بود. طیف وسیعی از امکانات در اینجا ارائه می‌شود که شمردن همه آن‌ها در اینجا مقدور نیست اما به اختصار اشاره می‌کنیم که برای سرگرمی نه تنها بولینگ، برنامه‌های زنده سرگرمی و کارائوکه در نظر گرفته شده بلکه دسترسی به انواع ماساژها، خدمات زیبایی، سونا، بدن سازی و جکوزی نیز امکان پذیر است.

آدرس: Tsikhisdziri, Adjara, 6100 Kobuleti, Georgia

 

Kobuleti Georgia Palace Hotel & Spa

اقامتگاه لوکس کبولتی که تنها ۳ دقیقه با پای پیاده از ساحل فاصله دارد یکی از بهترین هتل‌های این شهر ساحلی است که امکانات کامل و قابل توجهی در اختیار مهمانان خود در تور گرجستان می‌گذارد. این هتل در داخل دارای استخر بزرگ در فضای باز، رستوران در فضای باز و اتاق‌هایی با بالکن است که چشم‌انداز زیبایی از دریای سیاه یا کوه‌های آجارا را ارائه می‌دهد. اتاق‌های شیک و مجهز به تهویه مطبوع در هتل جورجیا پالاس مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار و اینترنت بی‌سیمی رایگان هستند. حمام‌های خصوصی شامل دوش و دمپایی می‌شوند. همچنین رستوران آجارا صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند که می‌توانید در آن از مجموعه‌ای از غذاهای باربیکیو و غذاهای فرانسوی لذیذ در روف گاردن فصلی، با تراس روباز و منظره زیبای دریا لذت ببرید. مرکز اسپا دارای سونا، استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی است و همچنین می‌توانید برای خدمات زیبایی که شامل اسکراب بدن، مانیکور، پدیکور و انواعی از خدمات زیبایی مو و صورت می‌شود، در داخل هتل اقدام کرده و وقت رزرو کنید. وای فای در مناطق عمومی در دسترس است.

 

سفر به ۸ مقصد عالی گرجستان بعد از کرونا

آدرس: Agmashenebeli Ave 275, 6200 Kobuleti, Georgia

 

Radisson Blu Hotel Batumi

این هتل که تنها با چند دقیقه پیاده‌روی از ساحل قرار گرفته اقامتگاهی لوکس و ۵ ستاره است که دارای استخرهای سرپوشیده و روباز، رستوران روی پشت بام و وای فای رایگان است. اتاق‌های بزرگ آن نیز شامل تلویزیون صفحه‌تخت، تهویه مطبوع با کف چوبی و پنجره‌های از کف تا سقف، دستگاه قهوه‌ساز اسپرسو و چشم‌انداز دریا هستند و حمام اختصاصی شامل حوله و دمپایی نیز در تمامی واحدها قرار داده شده است. هتل رادیسون بلو که از برترین هتل‌های ۵ ستاره باتومی می‌باشد، دارای برچسب زیست محیطی Green Key است و همچنین گواهینامه ایمنی و امنیت توسط Safehotels دارد. در این هتل هر روز صبح بوفه صبحانه ارائه می‌شود و گوشت کبابی و غذاهای دریایی در رستوران طبقه ۱۹ ارائه می‌شود. به علاوه برای استراحت و اوقات فراغت می‌توانید به پشت بام بروید و از کوکتل‌ها خلاقانه استفاده کنید. امکانات رفاهی سلامتی در رادیسون بلو باتومی شامل سالن بدنسازی، سونا و اتاق بخار است. شما می‌توانید برای رفع خستگی ماساژ رزرو کنید.

آدرس: Ninoshvili Street 1, 6000 Batumi, Georgia

 

The Grand Gloria Hotel

گرند گلوریا باتومی هتلی ۵ ستاره و لوکس در فاصله ۱ دقیقه‌ای از ساحل باتومی است که با تراس آفتابگیر و استخرهای سرپوشیده و روباز و مرکز اسپا توجه گردشگران لوکس‌پسند تور گرجستان را به خود جلب می‌کند. اتاق‌های هتل دارای تهویه‌ی مطبوع، مینی‌بار، قهوه‌ساز/چای‌ساز و تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. همچنین همه اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی با وان و دوش، دمپایی، سشوار و لوازم آرایش رایگان هستند. صبحانه بوفه هر روز صبح در هتل سرو می‌شود و برای ناهار و شام نیز گزینه‌های بین‌المللی بسیار جذابی ارائه می‌دهد که همه سلیقه‌ها و ذائقه‌ها را راضی نگه می‌دارد. تمامی امکانات برتر مثل سونا، استخر و اسپا در طول اقامت مهمانان در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد.

 

معرفی ۱۰ رودخانه زیبا در گرجستان

آدرس: 22 Sherif Khimshiashvili Street, 1054 Batumi, Georgia

 

Guest House Saba

این اقامتگاه ۴ ستاره در فاصله ۱ دقیقه‌ای ساحل قرار گرفته با این همه امکانات کاملی مثل استخر روباز فصلی و زمین بازی کودکان نیز ارائه شده تا زمان‌هایی که تمایل ندارید در ساحل باشید بتوانید سر خودتان و خانواده را گرم کنید. اتاق‌ها همگی مدرن و جذاب و دارای تلویزیون صفحه تخت، حمام و لوازم ضروری، کمد و اینترنت هستند همچنین برخی از واحدها منظره زیبایی از دریا یا استخر ارائه می‌دهند. این هتل فراتر هم رفته و انواع مختلفی از ماساژهای موضعی کل بدن و ماساژهای دونفره مخصوص زوج‌ها را هم ارائه می‌دهد. برای تفریح و اوقات فراغت به تورهای گردشی پیاده‌روی هتل بپیوندید و خوش بگذرانید.

آدرس: Agmashenebeli street 369, 6200 Kobuleti, Georgia

 

Mirage Hotel

میراژ هتلی ۴ ستاره و شیک در فاصله حدودا ۳۰ کیلومتری باتومی است که با ارائه باغ و ساحل خصوصی با زمین بازی شنی، و همچنین تراس و منظره‌ای از دریا مهمانان خود را سورپرایز می‌کند. هر اتاق در این هتل مشرف به دریای سیاه بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای است. برخی از اتاق‌ها دارای یک قسمت نشیمن برای راحتی بیشتر شما هستند در حالی که همگی آن‌ها حمام اختصاصی و امکانات اضافی شامل لوازم بهداشتی رایگان و سشوار در دسترس قرار می‌دهند. برای امکانات و رفاه بیشتر این هتل نه تنها طیف گسترده‌ای از ماساژها را در دسترس قرار داده بلکه برای افرادی که در سفر مجبورند به امور تجاری برسند هم خدمات تجاری مثل دستگاه فکس، فتوکپی و برگزاری جلسه در نظر گرفته است.

 

تفریحات زمستانی در گرجستان

آدرس: Shekvetili Pine Grove, 3500 Shekhvetili, Georgia

 

Chveni Ezo Boutique Hotel

اگر در سفری خانوادگی با تور گرجستان هستید و نمی‌دانید کجا اقامت کنید این هتل ۴ ستاره با ارائه استخر و زمین بازی کودکان انتخاب شایسته‌ای برای تعطیلات صمیمانه شما خواهد بود. همچنین هتل در فاصله ۲-۳ دقیقه‌ای از ساحل قرار گرفته و امکانات درخوری مثل رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر فصلی در فضای باز و کافه به استقبال مهمانان خود می‌رود. هر اتاق در این هتل ۴ ستاره دارای منظره باغ بوده و مهمانان می‌توانند از دسترسی به سالن مشترک و باغ لذت ببرند. همچنین در داخل هتل میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی نیز برای مهمانان فراهم آمده است. تمامی اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات، دستگاه چای‌ساز برقی و حمام اختصاصی با دوش، حوله و دمپایی هستند ، در حالی که برخی اتاق‌ها دارای پاسیو و برخی دیگر دارای منظره دریا هستند.

آدرس: 492 D. Agmashenebeli Avenue, Kobuleti, Georgia, 6200 Kobuleti, Georgia

۱۹ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران