بهترین رستوران های تلاوی، گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین رستوران های تلاوی، گرجستان

تلاوی شهری تاریخی در دامنه رشته کوه گومبوری است که قدمت آن به دوره عهد عتیق برمی‌گردد. این شهر مرکز استان کاختی در شرق گرجستان است که با زیبای‌های طبیعی و تریخی پر شده است. صومعه‌های قدیمی، ویرانه‌های تاریخی و غذاهای سنتی گردشی فرهنگی و ناب را برای علاقه مندان تور گرجستان رقم می‌زند. سبک معماری جذاب با تراس‌های بزرگ خانه‌ها، کوچه پس کوچه‌های سنگفرش و تورهای پیاده روی و فرهنگی شما را مجبور می‌کنند دو روزی را در این شهر اقامت داشته باشید. برای تجربه‌ای عمیق حتما در بهترین رستوران‌های شهر غذا بخورید.

 

Bravo

براو کافه رستورانی جذاب و دل انگیز با دو فضای سرپوشیده و روباز است که با استفاده از چوب در متریال ساختمان فضایی سنتی و روستایی را ایجاد کرده که حس خوب آرامش را منتقل می‌کند. بسته به هوا و دمای محیط می‌توانید انتخاب کنید بیرون بنشینید تا داخل. منوی این کافه متنوع و گسترده بوده و شامل گزینه‌هایی از اروپا، اروپای مرکزی، اروپای شرقی و مدرن و نوآورانه می‌شود. غذاهای گرجی، انواع کباب‌ها و دسرهای شیرین را در اینجا می‌توانید سفارش دهید. مخصوصا این که برخی غذاهای گیاهی، وگان و بدون گلوتن هم پیدا می‌شود. شما می‌توانید برای صبحانه، ناهار و شام به این کافه بروید. قیمت‌ها نیز متوسط و کمی بالا هستند بسته به چیزی که انتخاب می‌کنید.

 

آدرس: Telavi Nadikvari St#11, Telavi 2200 Georgia

 

Kapiloni

کاپیلونی نیز در ساختمانی دو طبقه و زیبا با نمای سنگ و چوب قرار گرفته که دو فضای بیرونی و داخلی را باهم ارائه داده است. حیاط این رستوران با گل کاری و باغچه و همچنین میز و صندلی چوبی و چتر آفتابی فضای زیبایی دارد که جان می‌دهد وقتی هوا متعادل است دور آن‌ها بنشینید و هوای باز و صدای گنجشک‌ها لذت ببرید. غذاهایی که در اینجا سرو می‌شود از بهترین و معروف‌ترین غذاهای محلی، تا غذاهای اروپایی و اروپای شرقی همگی خوشمزه و باکیفیت هستند. همچنین برخی از غذاهای گیاهی نیز به صورت محدود در منو گنجانده شده‌اند. آن‌ها برای صبحانه، ناهار، شام و برانچ از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند. به علاوه منویی شامل انواع نوشیدنی‌ها هم وجود دارد.

 

محبوب‌ترین رستوران‌های باتومی

آدرس: Erekle St. 2, Telavi 2200 Georgia

 

Château Mosmieri

این رستوران که بخشی از هتلی با همین نام است چندین فضای مختلف غذاخوری ارائه می‌دهد. از آلاچیق‌های فضای باز گرفته تا سالن غذاخوری، تراس با میزهای کوچک و لژ مبله چندین انتخاب برای نشستن و لمیدن وجود دارد. احتمالا از الان حدس زده‌اید که با جایی لوکس و منویی گران طرف هستید اما از آن جایی که همه چیز چشمگیر و سطح بالاست ارزش کمی ولخرجی را دارد. منوی غذاها شامل گزینه‌ها بین‌المللی، مدرن و خلاقانه و غذاهای گرجستانی می‌شود بنابراین هر کسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند غذای محبوب خودش را در اینجا پیدا کند. شما می‌توانید برای وعده‌های اصلی به این هتل بروید و در رستوران شیک و همه چیز تمام آن غذاهای فوق‌العاده‌ای پیدا کنید.

 

بهترین رستوران‌های باتومی با غذای دریایی

آدرس: Besiki St. 4, Telavi 2200 Georgia

 

Chateau Buera

وقتی حرف از بهترین رستوران‌های تلاوی گرجستان می‌شود اصلا نباید اینجا را از قلم انداخت که هم نمای بیرونی و هم دکوراسیون داخلی آن شگفت انگیز و قابل توجه هستند. بوئرا رستورانی دو طبقه و خاص با فضای بیرونی و چشم اندازی به چمنزارهای اطراف است. شما در این رستوران گران قیمت و لوکس می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای از غذاهای خلاقانه و مدرن، اروپایی و گرجی سفارش دهید. همچنین منوی نوشیدنی هم در دسترس قرار دارد. آن‌ها برای هر سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان خود هستند. شما می‌توانید هر کجا که دوست داشتید بنشینید و غرق در فضای شیک و مبله و یا هوای آزاد و چشم انداز بیرونی شوید.

آدرس: Lopota Lake Resort & Spa near Lopota lake, Napareuli, Telavi 0103 Georgia

 

Wineland

این رستوران زیبا با سالن بزرگ سنگی و کف پارکت، و میزهای چوبی و پنجره‌های بزرگی که نور روز را به داخل می‌آورند از رستوران‌های کلاس بالا و گران تلاوی است که منوی وسوسه انگیزی از غذاهای اروپایی و گرجی ارائه می‌دهد. پیشخدمت‌ها به شدت مهمان نواز هستند و از آن جایی که تقریبا خوب انگلیسی حرف می‌زنند می‌توانند شما را راهنمایی کنند. منوی اینجا شامل فقط ناهار و شام بوده و شامل صبحانه نمی‌شود. رستوران دارای محوطه بزرگ حیاط با نواحی چمن شده و میز و نیمکت‌های فضای باز است که امکان نشستن در هوای آزاد را نیز برای شما فراهم می‌کند.

 

۶ رستوران‌ در حوالی پل صلح تفلیس

آدرس: Kakheti Telavi, Telavi 2200 Georgia

۰۲ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران