خاچاپوری در بهترین رستوران‌های گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
خاچاپوری در بهترین رستوران‌های گرجستان

گرجستان که توسط کوه‌های سرسبز و طبیعت زیبا احاطه شده است، در عین حال به دلیل مردمان مهمان نواز، خیابان‌های دوست داشتنی و سایه دار و سرشار از درختان میوه و غذاهای متمایز بومی و بین المللی‌اش شهرت بالایی دارد. بدین ترتیب سالانه گردشگران مشتاق بسیاری را در سفر با تور گرجستان به سوی خود جذب می‌کند. و از این رهگذر، هتل‌ها و غذاکده‌های متنوعی در این خطه شکل گرفته‌اند و برخی از آنها به ارائه غذاهایی خاص بیش از سایرین جلب توجه می‌کنند. ما نیز در این مقاله غذای خاچاپوری را هدف قرار داده‌ایم و به معرفی بهترین مکان‌ها برای خوردن خاچاپوری در گرجستان پرداخته‌ایم.

 

RadioCafe

اگر در حوالی کلیسای کاشوتی تفلیس به گشت و گذار مشغولید، پیشنهاد می‌کنیم برای صرف غذا این کافه رستوران را انتخاب کنید. منوی این رستوران بسیار غنی است اما خاچاپوری کاملا پخته شده، سوپ قارچ و نوشیدنی‌های گوارای گرجی از جمله قهوه، چای یا آب میوه بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آیند. در ضمن برای دسر، از طعم خوشمزه بستنی غافل نشوید.

موقعیت مناسب این مکان، دسترسی به آن را حتی در ساعات شلوغ آسان می‌کند. در ضمن در صورت تمایل می‌توانید از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز برای صرف غذا استفاده کنید. پرسنل بسیار حرفه‌ای هستند و خدمات در این مکان عالی است. در عین حال وای فای رایگان، دغدغه دسترسی به اینترنت را برای کسانی که از این مکان برای انجام امور کاری استفاده می‌کنند از بین می‌برد. این مکان همه روزه، از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۴ باز است.  در ضمن در سفر با تور تفلیس، برای آشنایی با سایر غذاکده‌های این شهر که خاچاپوری باکیفیتی ارائه می‌دهند، پیشنهاد می‌کنیم مقاله خاچاپوری، غذای درجه یک و سنتی گرجی را نیز مطالعه کنید.

آدرس: 29Atoneli St, Tbilisi, Georgia

 

Sormoni

این رستوران، یکی از بهترین رستوران‌های تفلیس برای صرف غذاهای گرجی است. در اینجا همیشه می‌توانید از طعم شراب گرجی، خاچاپوری و کباب‌های گوشتی که به خوبی طبخ شده‌اند لذت ببرید. در عین حال عصرهنگام، نوازندگان این غذاکده موسیقی زنده اجرا می‌کنند.

پرسنل نیز بسیار سخت کوش و مثبت هستند و خدمات عالی و فضای باز رستوران، نقطه قوت موفقیت این مکان به شمار می‌آیند. گفتنی است قیمتها پایین بوده و جو و دکوراسیون نیز بسیار دوست داشتنی است. اگر مایل به صرف غذا در اینجا بودید، می‌توانید همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳:۳۰ به این مکان زیبا بیایید.

 

۹ رستوران مخصوص گیاهخواران در تفلیس

آدرس: 57Alexander Kazbegi Ave, Tbilisi, Georgia

 

Porto Franco

اگر بعد از بازدید از کلیسای جامع مادر مقدس باتومی گرسنه بودید، حتما برای صرف غذا به این رستوران بیایید. غذاهای اینجا همگی خوشمزه و تهیه شده از مواد تازه هستند هر چند که خاچاپوری، کباب گوشتی و سالاد سزار بیش از سایرین توصیه می‌شوند. نوشیدنی‌ها خصوصا لیموناد نیز طرفداران بسیاری دارند. ترکیب خدمات ارزنده، دکوراسیون دیدنی و غذاهای خوشمزه، دقیقا چیزی است که باعث شهرت این رستوران خاطره انگیز شده است.

در واقع فضای خانگی این مکان، به مشتریان اجازه می دهد تا پس از یک روز کاری سخت به آرامش برسند. گفتنی است این مکان همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ باز است. برای آشنایی با سایر غذاکده‌های این شهر در سفر با تور باتومی، پیشنهاد می‌کنیم مقاله محبوب‌ترین رستوران‌های باتومی را نیز مطالعه کنید.

آدرس: 40Konstantine Gamsakhurdia Street, Zubalashvili St, Batumi, Adjara, Georgia

 

Diaroni

پس از پایان گشت و گذار اطراف بلوار شهر زوگدیدی، بهتر است از این رستوران دیدن کنید و با دنیایی از غذاهای روسی و گرجستانی شگفت زده شوید. خصوصا خاچاپوری، خارچو و خینکالی این رستوران که بسیار شهرت دارند و به نحوی عالی طبخ می‌شوند.

شراب گرجی، لیموناد خوشمزه، چای یا قهوه نیز لذت صرف غذا را بیشتر می‌کنند و مطمئنا با یکبار امتحان کردن خوراکی های اینجا، آرزو می‌کنید دوباره به این رستوران دنج و صمیمی بازگردید. در ضمن قیمتها بسیار مقرون به صرفه بوده و زیبایی محیط، پرسنل خوش برخورد، تلویزیون، میز و صندلی های فضای باز، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی، این ترکیب بی نظیررا کامل می کنند. در نهایت باید گفت ساعت کار این غذاکده، ۱۰ صبح تا ۲۳ است.

 

مجلل‌ترین رستوران‌های تفلیس

آدرس: Konstantine Gamsakhurdia street, Zugdidi, Samegrelo-Zemo Svaneti, Georgia

 

My House

بازدید از این بنای تاریخی که میراث فرهنگی برجومی به شمار می‌آید، به تمام گردشگران تور گرجستان که به این شهر سفر می‌کنند پیشنهاد می‌شود. بعلاوه منوی غذاهای گرجی نیز بسیار غنی بوده و خوردن سوپ لذیذ، خینکالی، خاچاپوری و مرغ را بسیار به شما توصیه می‌کنیم.

دسرهایی نظیر تیرامیسو و همچنین نوشیدنی‌هایی مانند قهوه ، لیموناد یا چای عالی نیز ارزش امتحان کردن را دارند. گفتنی است فضای اینجا بسیار آرامش بخش و راحت است، به نحوی که تصور می‌کنید در خانه خودتان به سر می‌برید. قیمتها نیز بسیار مناسب بوده و خدمات عالی هستند. در ضمن می‌توانید از تماشای تلویزیون و استفاده از وای فای رایگان در این مکان لذت ببرید. این رستوران، همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ پذیرای مشتریان است.

آدرس: Kostava St. 31, Borjomi 1200 Georgia

 

Puri Guliani

غذاهای گرجی خصوصا سوپ‌ها، خاچاپوری لذیذ، سالاد گوجه فرنگی و مرغ در این رستوران ویژه که در تفلیس واقع شده است، مثال زدنی هستند. در عین حال می‌توانید برای استراحت و خوردن بستنی خوش طعم و نوشیدنی‌هایی نظیر چای باکیفیت، لیموناد یا کاپوچینو به این مکان به یادمانی بیایید.

گفتنی است این رستوران، چشم انداز جالب توجهی به فضای اطراف دارد و این امر، لذت صرف غذا را دوچندان می‌کند. در ضمن قیمتها در سطح متوسط و معقول بوده و خدمات حرفه‌ای هستند. لازم به ذکر است ساعت کار این رستوران، ۹ صبح تا ۲۳ می‌باشد.

 

۳ رستوران برتر دریایی در باتومی

آدرس: Saarbrucken Square Tbilisi Tbilisi, Tbilisi, Georgia, 0102

 

Kiziki

پس از گردش در گوشه و کنار موزه باستان شناسی باتومی، می‌توانید برای صرف غذا به این رستوران بیایید که در مجاورت موزه قرار دارد و سالادهایی عالی، خینکالی، خاچاپوری و غذاهای گیاهی را با بهترین کیفیت سرو می‌کند. در ضمن کمپوت خوشمزه و شیرینی‌های تازه، قهوه، لیموناد و سایر آب میوه‌های این رستوران، در کنار غذا شما را از لذت سرشار می‌کنند. فضای گرم Kiziki باعث می‌شود مهمانان احساس آرامش کرده و اوقات خوشی را سپری کنند. در ضمن، خدمات سریع و حرفه‌ای بوده و قیمت‌ها نیز مناسبند.

آدرس: 24Melikishvili Street, Batumi, Adjara, Georgia

 

Palaty

در نهایت در اینجا می‌توانید دستورالعمل‌ها و مواد تشکیل دهنده غذاهای گرجی را کشف کنید، زیرا غذاها جلوی دید مشتریان طبخ می‌شوند. بسیاری از مهمانان این رستوران که در کوتایسی گرجستان واقع شده، عاشق خاچاپوری‌‌های خوشمزه، سالاد گوجه فرنگی و خوراک گوشت گوساله هستند. در ضمن کیک‌های خامه‌ای لذیذ، کاسترد شکلاتی و کیک‌های شکلاتی نیز طرفداران بسیاری دارند. برای نوشیدنی، اسپرسو عالی یا آب میوه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در ضمن در صورت تمایل، می‌توانید غذایتان را در فضای باز رستوران صرف کنید و از هوای تازه نهایت لذت را ببرید. در نهایت باید گفت تلویزیون، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی و خدمات حرفه‌ای این امکانات را کامل می‌کنند.

آدرس: Pushkini Street II, Kutaisi 

۱۷ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران