بهترین هتل‌های ماخینجائوری در گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین هتل‌های ماخینجائوری در گرجستان

منطقه آجارا با داشتن نواحی سرسبز و کوهستانی و قرار گرفتن در حاشیه دریای سیاه یکی از بی‌نظیرترین بخش‌های گرجستان است که اصلا نمی‌توان منکر اهمیت آن در این کشور شد. در حالی که صنعت گردشگری با شیب تند به سمت پیشرفت هرچه بیشتر می‌رود اما متاسفانه هنوز باتومی شناخته شده‌ترین شهر این منطقه است. در حالی که نقاطی مثل کابولتی و ماخینجائوری در رده‌های بعدی همان زیبایی و رفاه را ارائه می‌دهند. ماخینجائوری اگرچه شهری کوچک و فاقد هتل‌های آنچنانی است اما اقامتگاه‌های خوبی برای سفری راحت با تور گرجستان را در دسترس قرار می‌دهد.

 

SV Hotel Batumi

این هتل کوچک که در ۱۱ کیلومتری فرودگاه باتومی واقع شده با منظره زیبایی از زمین‌های سرسبز اطراف و حیاط با صفا با باغچه‌های گل کاری شده یکی از انتخاب‌های بسیار خوب برای خانواده‌ها در تور گرجستان محسوب می‌شود. اگرچه این هتل اصلا بزرگ و آنچنانی نیست اما در ۲۰۰ متری ساحل واقع شده و این یعنی گشت و گذار ساحلی در فاصله کم‌تر از ۵ دقیقه. به علاوه انواع اتاق‌های بزرگ یک نفره تا خانوادگی، پذیرش حیوانات خانگی بدون مبلغ بیشتر، اینترنت و پارکینگ رایگان از دیگر مزایای این هتل هستند و شاید از استخر و سالن تناسب اندام خبری نباشد اما می‌توانید با کمی هزینه به کلاس‌های آشپزی بپیوندید، ماهیگیری کنید، تنیس بازی کنید و یا ساعاتی شاد را در کارائوکه بگذرانید. به هر حال انتخاب‌های خوبی برای تفریح خواهید داشت. در اینجا فضای باز و نیمکت، رستوران و کافه و کتابخانه نیز ارائه می‌شود.

 

اقامتی متفاوت در ۸ کلبه جذاب در گرجستان

آدرس: Amagleba Street 11, 6010 Makhinjauri, Georgia

 

Batumi Homestay at Tamar Mephe Avenue

یکی دیگر از هتل‌های جذاب و باصفای این شهر هوم‌استی است که در فاصله تنها ۲ دقیقه‌ای از ساحل قرار گرفته است. شما به راحتی می‌توانید به ساحل برسید و لحظات زیبایی را با بازی و تفریح و یا با استراحت کردن در آن سپری کنید. برای خانواده‌های دارای فرزند و یا زوج‌های جوان هتلی مناسب و بسیار دوست داشتنی خواهد بود. اتاق‌های اینجا دارای یخچال و حمام اختصاصی با دوش و سشوار هستند و بالکنی با چشم انداز دریا و همچنین وای فای رایگان ارائه می‌دهند. به علاوه در اینجا صبح‌ها با سرو صبحانه شروع می‌شود و امکان سرو در اتاق هم وجود دارد. اگرچه امکانات تفریحی خاصی در نظر گرفته نشده اما دست کم حیوانات خانگی با اطلاع قبلی و بدون هزینه پذیرش می‌شوند.

آدرس: Tamar Mephe Avenue, II alley, N12, 6000 Makhinjauri, Georgia

 

Feride

مهمانسرای فریده که در شهرستان تفریحی ماخینجائوری واقع شده، تنها ۲ دقیقه پیاده تا ساحل دریای سیاه فاصله دارد. این اقامتگاه اتاق‌های بزرگ، روشن و دلبازش را با دکوراسیونی ساده اما تمیز و حمام خصوصی و حمام مشترک ارائه می دهد به علاوه اکثر اتاق‌ها دارای منظره دریا هستند. مهمانان می‌توانند در محیط مشترک بنشینند و با هم کپ بزنند و بیشتر آشنا شوند که به عنوان تجربه‌ای فرهنگی می‌توان مورد توجه قرار داد. همچنین شما می‌توانید در غذاخوری آن‌ها از خوردن غذاهای گرجستانی و اروپایی به سبک خانگی لذت ببرید. در کنار تمامی این‌ها خدمات ماساژ، شاتل و تورهای راهنما با هزینه اضافی در دسترس است.

 

سفر به ۸ مقصد عالی گرجستان بعد از کرونا

آدرس: maxinjauri amaglebis 9, 6010 Makhinjauri, Georgia

 

Zura's Guest House

این مهمانسرا که ۹ کیلومتر با باتومی فاصله دارد با محیطی آرام، سرسبز و باصفا، جایی عالی برای اقامت و گذراندن تعطیلات محسوب می‌شود. این هتل دارای تراس، یک نشیمن و ناهار خوری بوده و اینترنت رایگان بی‌سیم ارائه می‌دهد. به علاوه در آشپزخانه امکانات لازم و ضروری در نظر گرفته شده و شما به لوازمی مثل اجاق و مایکروویو، توستر و دستگاه قهوه ساز دسترسی خواهید داشت. تمامی واحدها با دکوراسیونی ساده اما تمیز و روشن، تخت‌هایی با روکش ساتن، حمام اختصاصی با حوله و سشوار ارائه شده‌اند. به علاوه این مهمانخانه دارای تراسی آفتابگیر است که می‌توانید در آنجا استراحت کرده و از هوای تازه لذت ببرید.

آدرس: Makhinjauri 5 lane, # 12, 6010 Makhinjauri, Georgia

 

Merabi Guest House

مهمانسرای مرابی با ارائه اتاق‌، سوییت و استودیو امکانات خوبی مثل اینترنت رایگان، باغ و سالن مشترک را نیز ارائه می‌دهد. این اتاق‌ها دارای کف چوبی، کمد و اتو هستند و حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان، سشوار و دوش هم در دسترس شما قرار می‌دهند. شما در اینجا می‌توانید در آشپزخانه مشترک مجهز به ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و دیگر وسایل آشپزخانه و دستگاه قهوه‌ساز دسترسی داشته باشید. همچنین برخی فعالیت‌های سرگرمی و تفریحی در تور گرجستان با پرداخت هزینه کمی در دسترس هستند که می‌توان به قایقرانی و کلاس یوگا اشاره کرد.

 

راهنمای اجاره‌ی ماشین در گرجستان

آدرس: Kontselidze Street 56, 6411 Makhinjauri, Georgia

۰۵ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران