بهترین هتل‌های منطقه کاختی گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین هتل‌های منطقه کاختی گرجستان

گرجستان دارای نواحی متنوع و زیبایی است که هر کدام‌شان مختصات جغرافیایی، تاریخی و فرهنگی منحصر به فرد خودشان را دارند. یکی از جذاب‌ترین و پر بازدیدترین منطق در تور گرجستان شامل کاختی می‌شود که شهرهای مختلفی مثل شهر عشق گرجستان یعنی سیقناقی و جنگل‌های سبز را زیر پوشش خود دارد. در سفری هیجان‌انگیز به کاختی گرجستان می‌توانید در نواحی مختلف این منطقه جستجو کرده و در بهترین هتل‌های اقامتی راحت داشته باشید.

 

تلاوی، Holiday Inn Telavi

این هتل ۴ ستاره در ساختمانی آپارتمانی با نمای داخلی آجری تیره واقع شده که امکانات رفاهی مناسب و مدرنی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. تمامی اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه هوا و تلوزیون صفحته تخت بوده و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی مورد نیاز را در اختیار مهمانان قرار داده‌اند. هالیدی این تلاوی یک رستوران با سرو غذاهای باکیفیت و خوشمزه ارائه داده که می‌توانید روزتان را با صبحانه انگلیسی مفصل آن شروع کنید. به علاوه امکانات دیگری مثل مرکز تناسب اندام، کافه و یک سالن مشترک را برای اوقات فراغت و استراحت شما در نظر گرفته‌اند.

 

دیدنی‌های طبیعی و باستانی کاختی در گرجستان

آدرس: 2 Rustaveli Avenue, 2200 Telavi, Georgia

 

تسیناندالی، Radisson Collection Hotel, Tsinandali Estate Georgia

این یکی از اقامتگاه‌های برجسته کاختی است که با ماندن در آن به کل فکر گشت و گذار در جاهای دیگر را از سرتان بیرون می‌کنید. فضای داخلی بسیار گرم و صمیمی و زیبا بوده و اتاق‌ها با پنجره‌های قدی بزرگ نمای سبز و آفتابی را تقدیم شما می‌کنند. تمامی واحدهای این هتل مجهز به چای‌ساز، کمد لباس و تلوزیون صفحه تخت هستند و به اینترنت رایگان دسترسی دارند. به علاوه این واحدها دارای حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار نیز هستند. صبحانه روزانه گزینه‌های قاره‌ای و بوفه ارائه می‌دهد و منوی لاکارته رستوران با غذاهای خوشمزه‌ای پر شده است. همچنین بوفه غذای کودک هم با کمی هزینه اضافی در دسترس قرار داده شده است. اوقات فراغت‌تان را در استخر و اسپا بگذرانید و یا به اتاق بخار و سالن تناسب اندام بروید. به علاوه طیف گسترده‌ای از ماساژها نیز ارائه می‌شود که می‌توانید با توجه به نیاز و مشکلات بدنی آن‌ها را درخواست کنید.

آدرس: Tsinandali village, Tsinandali, Georgia

 

بابانبوری، Babaneuris Marani

ظاهر این هتل برخلاف امکانات داخلی مجهز و مدرنش سبک و سیاقی روستایی داشته و حال و هوای گذشته منطقه را در شما زنده می‌کند اما در عوض با ارائه تراس آفتابی و اتاق‌های خانوادگی بزرگی امکاناتی مثل تلوزیون صفحته تخت، کمد لباس و حمام و دستشویی مدرن و اختصاصی تضادی بی‌نهایت زیبا را جلوی چشمان شما می‌گستراند. از دیگر امکانات این واحدهای مجهز می‌توان به کتری، یخچال و سشوار اشاره کرد. شما می‌توانید صبح را با صبحانه خوشمزه و بی‌نظیر قاره‌ای آغاز کنید و برای اوقات فراغت به دوچرخه سواری، بازی دارت و پیاده روی بپردازید و یا در وان آبگرم لم بدهید و خستگی‌تان را در کنید. از دیگر فعالیت‌های سرگرم کننده در اطراف هتل می‌توان به اسب دوانی و ماهیگیری نیز اشاره کرد. به طور کلی اگر طرفدار سفری در انزوا و تجدید قوا هستید شدیدا این هتل را پیشنهاد می‌کنیم.

 

معرفی دو شهر در استان کاختی گرجستان

آدرس: village babaneuri, 0909 Babaneuri, Georgia

 

سقناقی، Boutique Hotel BelleVue

این هتلی کوچک با منظره‌ای رو به جنگل‌های سبز و زمین‌های پایین دست است که انزوا و خلوتی روح‌نواز را به شما هدیه می‌دهد. همه اتاق‌های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی و حمام اختصاصی، تهویه مطبوع هوا و کمد لباس هستند و اتاق‌های خانوادگی هم در دسترس قرار دارند. همچنین در داخل هتل پارکینگ و اینترنت رایگان هم ارائه داده شده است. اطراف هتل نقاط دیدنی مهمی مثل کلیسای بودبه و موزه ملی سیقناقی وجود دارد که ا یک ماشین سواری کوتاه در دسترس شما قرار خواهند داشت.

آدرس: 23 Vakhtang Gorgasali Street, 4200 Sighnaghi, Georgia

 

کوارلی، Hotel Chateau Kvareli

شما می‌توانید این هتل را که در مرکز کوارلی واقع شده در کنار هتل قلعه باستانی کوارلی پیدا کنید. همه واحدها دارای تهویه مطبوع هوا، میز، تلویزیون و یخچال با بطری آب رایگان هستند. حمام مدرن در همه اتاق‌ها همراه با سشوار و لوازم آرایش رایگان نیز ارائه داده شده است. در طبقه اول هتل اتاق جلسه چند منظوره برای نشست‌های تا حدود ۷۰ نفر مجهز به همه تجهیزات فنی نیز وجود دارد که در صورت بودن در سفری کاری می‌توانید از آن استفاده کنید. به علاوه این هتل دارای سه رستوران شامل بار لابی با منوی میان وعده، رستوران بین‌المللی در زیرزمین و یک رستوران سنتی گرجی در انبار نوشیدنی گرجی است. همچنین در تابستان می‌توانید از یک تراس دنج در جلوی هتل لذت ببرید.

 

مرکز اقامتی دریاچه لوپوتا در کاختی گرجستان

آدرس: Kudigora Street 1A, 4800 Kvareli, Georgia

۲۴ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران