هتل‌های منطقه اسکی باکوریانی: گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
هتل‌های منطقه اسکی باکوریانی: گرجستان

گرجستان کشوری کوچک و کوهستانی است که جاذبه‌های طبیعی زیادی داشته و صنعت گردشگری آن نیز با استفاده از این بستر در حال پیشترفت و توسعه است. وجود کوه‌های برفی و یخچالی در رشته کوه‌های قفقاز باعث شده تا تور گرجستان برای نبمه دوم سال نیز محبوب بوده و دوست داران تفریحات کوهستانی را به سمت خود بکشاند. یکی از این نواحی باکوریانی کوچک است که به خاطر پیست اسکی باکوریانی در دامنه شمالی رشته کوه تریالتی، در ارتفاع ۱۷۰۰ متری از سطح دریا واقع شده است. اگر شما هم به دنبال مقصدی با هوای عالی  هوای باطراوت و خنک هستند باکوریانی اقامتگاه محبوب شما خواهد بود.

 

Komorebi Bakuriani Resort

ریزورت کومربی باکوریانی اقامتگاهی ۴ ستاره با باغ و درختان زیبا و پر گل است که حس آرامشبخش و روستایی را در شما ایجاد می‌کند. این هتل جذاب دارای امکانات کاملی همچون رستوران و بار، سالن مشترک و باغ بوده و دسترسی مستقیم به زمین بازی کودک و درب پیست اسکی ارائه می‌دهد. همچنین این هتل دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، خدمات اتاق و وای فای رایگان در سراسر هتل است و اتاق‌هایی بسیار روشن و بزرگ و دلباز با دکوراسیون مدرن و روشن ارائه می‌دهد. در هتل، هر اتاق دارای میز تحریر، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی با لوازم مورد نیاز، ملحفه، حوله و بالکن با چشم انداز کوه بوده و یک کمد لباس و کتری در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. صبحتان را خوردن صبحانه قاره‌ای در هتل آغاز کنید و سپس به تفریح در پیست اسکی بروید و یا در باغ سرسبز آن به استراحت بپردازید.

 

هتل ستاره و Castle in Old Town تفلیس

آدرس: Kokhtis Dziri, Bakuriani, 1204 Bakuriani, Georgia

 

Bakuriani Inn

از لوکس‌ترین هتل‌های واقع در ارتفاعات و در پیست اسکی است که با داشتن ۵ ستاره امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای را در پس زمینه برفی ارائه می‌دهد. این هتل جذاب و کوهستانی امکاناتی همچون رستوران و کافه، مرکز تناسب اندام و سالن مشترک ارائه می‌دهد و دارای باغ و مرکز آبگرم و سلامتی بوده و حتی میز پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی در صورت نیاز، خدمات اتاق رایگان و وای فای رایگان هم در دسترس قرار داده است. در اینجا شما می‌توانید از خوردن صبحانه قاره‌ای لذت ببرید و فرزندتان را به زمین بازی ببرید و خودتان در باغ گشت زنی کنید. اما اگر به دنبال چیزهای بیشتری هستید خدمات جکوزی، آبگرم و اسپا، ماساژهای درمانگر و همچنین یک سالن بازی و سرگرمی شامل میزهای بیلیارد و فوتبال دستی هم در دسترس هستند. به علاوه آن‌ها استخر سرپوشیده تمام فصل هم برای خستگی بعد از اسکی شما در نظر گرفته‌اند.

آدرس: 12 Tsakadze street, 1204 Bakuriani, Georgia

 

Crystal Hotel & SPA

کریستال هتلی زیبا و ۴ ستاره با خدمات رفاهی بسیار خوب و مناسبی است که اقامتی راحت و مدرن را برای شما رقم می‌زند. این هتل در منطقه‌ای زیبا و در فاصله ۵ دقیقه رانندگی از ایستگاه قطار باکوریانی واقع شده و دارای مرکز آبگرم و استخر، Wi-Fi رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان است. در حالی که همه اتاق‌ها روشن و دارای تلویزیون صفحه تخت، کتری و مینی بار هستند و حمام خصوصی ارائه می‌دهند اما تنها برخی از این اتاق‌ها حمام خصوصی و وان آبگرم با چشن انداز کوه‌های پوشیده از برف دارند. در رستوران هتل انواع غذاهای اروپایی و گرجی سرو می‌شود و همچنین می‌توانید در لابی بار شیک نوشیدنی بخورید. به علاوه در این هتل خدمات درمانی مختلف و خدمات ماساژ ارائه شده و شما می‌توانید در استخر سرپوشیده شنا کنید، در باشگاه بدنسازی تمرین کنید یا در سونا یا وان آب گرم استراحت کنید. اتاق بازی امکان اسکی یا بازی بیلیارد را فراهم آورده و برای کودکان نیز زمین بازی کودکان وجود دارد.

 

اقامت در شهر سرسبز لاگودخی گرجستان

آدرس: Didveli Funicular Railway, 1204 Bakuriani, Georgia

 

Rooms Hotel Kokhta

این هتل ۴ ستاره زیبا که دکوراسیونی کاملا مدرن و زیبا داشته و با به کاربردن رنگ خنثی طوسی سعی در ایجاد آرامش بیشتر داشته با دسترسی به درب اسکی و تراس، در منطقه محبوب اسکی بازان ماجراجو و اسنوبرد سواران قرار گرفته است. از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، میز پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات اتاق، و وای فای رایگان اشاره کرد البته پارکینگ اختصاصی آن با کمی هزینه اضافی در دسترس قرار دارد. تمام اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت هستند و سیستم تهویه مطبوع و حمام اختصاصی با امکانات و لوازم مورد نیاز را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید از صبحانه بوفه در هتل لذت ببرید و روزتان را پرانرژی شروع کنید.

 

بهترین ریزورت‌های خانوادگی گرجستان

آدرس: Kokhta-Mitarbi Resort, Bakuriani, Georgia 1204, 1204 Bakuriani, Georgia

۲۴ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران