هتل‌های منطقه کوهستانی گودائوری، گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
هتل‌های منطقه کوهستانی گودائوری، گرجستان

گودائوری که در فاصله ۲ ساعت رانندگی از پایتخت گرجستان یعنی تفلیس قرار دارد، مقصد برفی محبوب این کشور محسوب می‌شود که بهترین زیر ساخت گردشگری برفی تور گرجستان را ارائه می‌دهد. مسافران زمستانی گرجستان و همچنین تور تفلیس برای گشت و گذاری جذاب و برفی سفری یکی دو روزه به اینجا را در برنامه‌های خود می‌گنجانند. برای سفری آرام و کوتاه در چه هتل‌هایی باید اقامت کنید؟ این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

 

Gudauri Hotel Loft

این هتل ۴ ستاره جذاب اقامتی راحت و جذاب را برای شما در منطقه کوهستانی گودائوری فراهم می‌آورد. اتاق‌ها بسیار دل‌انگیز با نمای خیره‌کننده‌ای از منطقه و پیست اسکی اقامتی رویایی را برای شما رقم می‌زنند. همچنین اتاق‌های این هتل همگی دارای تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی تمیز و مجهز هستند. در هتل اینترنت رایگان در دسترس است و در صورت درخواست شاتل فرودگاه هم در اختیار شما قرار می‌گیرد. در حالی که داشتن پذیرش ۲۴ ساعته انتظار می‌رود اما شاید باور نکنید که می‌توانید در این هتل از شنا در استخر آب گرم سرپوشیده لذت ببرید و خستگی برف بازی را از تن بیرون کنید. پیست اسکی در فاصله چند متری قرار دارد و برای شب نشینی‌های آخرشبی کافه هم ارائه می‌دهد که می‌توانید از نوشیدنی‌هایی متنوع، چیزی سفارش دهید و از کنار هم بودن لذت ببرید.

 

آشنایی با منطقه اسکی گودائوری

آدرس: 4702, Gudauri St, Gudauri, Georgia

 

Monte Hotel

این هتل جذاب و کوهستانی که در گودائوری واقع شده است دارای تراسی بسیار زیبا و دلباز است که هر چشمی را به خود خیره می‌کند. در داخل هتل اینترنت رایگان و پارکینگ ارائه می‌دهد و سونای داغ هم با پرداخت هزینه اضافی در دسترس شما قرار خواهد گرفت. نه تنها صبحانه قاره ای هر روز در محل سرو می شود، بلکه می‌توانید از غذاهای گرجستانی و اروپایی در رستوران لذت ببرید. گفتنی‌ است طیفی از نوشیدنی‌ها گرجی هم در منویی جذاب در اختیار شما قرار داده می‌شود. اتاق‌ها نیز دارای بالکن با چشم انداز کوهستان، حمام اختصاصی، دمپایی و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. این در حالی است که روپوش و کیت پزشکی با پرداخت هزینه اضافی در دسترس شما قرار خواهد گرفت. نه تنها تمامی این امکانات بلکه با چیزهای بیشتری مثل بیلیارد، تنیس روی میز، فوتبال روی میز، دارت، شطرنج، تخته نرد و سایر بازی‌های رومیزی در هتل اوقات شادی را تجربه خواهید کرد. پس اگر در سفری گروهی هستید این هتل خبرهای خوبی برای  شما دارد.

آدرس: Upper Gudauri, Near Post, 4702 Gudauri, Georgia

 

Time Out Hotel

اگر به جد به هدف اسکی کردن به گودائوری می‌روید، باید این هتل را به شما توصیه کنیم که درب مستقیم به پیست اسکی و یک مدرسه آموزش اسکی دارد و امکانات جذابی را ارائه می‌دهد. همچنین همه واحدها دارای بالکن، محل کار، حمام اختصاصی و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی هستند و دسترسی به اینترنت رایگان دارند. صبحانه قاره‌ای هر روز صبح در رستوران هتل سرو می‌شود و در صورت درخواست ناهار برایتان در اتاق سرو می‌شود. یک سالن اشتراکی و فضای اسکی در اینجا پیدا خواهید کرد و اجاره تجهیزات اسکی نیز در دسترس است. همچنین مجموعه‌ای از فعالیت‌ها مانند اسکی و پیاده‌روی در منطقه هم ارائه می‌شود.

 

۶ مکان رویایی در گرجستان برای سفر در زمستان

آدرس: Gudauri, 4702 Gudauri, Georgia

 

New Gudauri Residences and Spa

این اقامتگاه که در فاصله ۵ دقیقه‌ای از نزدیکترین آسانسورهای تله کابین تا پیست‌های اسکی واقع شده جایی عالی برای اقامت و لذت بردن از غذای گرم پس از یک روز بازی و تفریح در برف پودری گودائوری است. از غذا خوردن در رستوران و بار هتل لذت ببرید و در اتاق‌های راحتی که نمای بی‌نظیر به بیرون دارند اقامت داشته باشید. همه آپارتمان‌های اینجا به سبک مدرن تزئین شده‌اند و مجهز به آشپزخانه، نشیمن مبله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، میز تحریر و حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند. بعضی از آپارتمان‌ها منظره کوه و بعضی رو به جلوی هتل هستند. از دیگر امکانات اینجا می‌توان به تجهیزات اسکی، تراس جلو و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. این در حالی است که شما در سراسر هتل امکان دسترسی به اینترنت رایگان بی‌سیم را دارید.

 

معرفی جاذبه‌های گرجستان: پاییز و زمستان

آدرس: 4702, New Gudauri 2 Apartment 110, Gudauri, Georgia

 

Best Western Gudauri

اینجا یکی از لوکس‌ترین هتل‌های گودائوری است که امکانات ویژه‌ای مثل سالن اسپا و درمان به مهمانان خود ارائه می‌دهد. همچنین اتاق‌های لوکس و راحت آن همگی دارای تلوزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری برقی، و سیستم تهویه هوا هستند. همچنین واحدهای بزرگ‌تر دارای بالکن و منظره‌ای از کوهستان هستند. این در حالی است که تمامی واحدها دارای حمام اختصاصی با امکانات رایج هستند. اما نکته مهمی که مسافران تور گرجستان را به گودائوری می‌کشاند امکان اسکی است که در اینجا تجهیزات اسکی در دسترس قرار دارد.

آدرس: Gudauri Recreational Area, Stepantsminda 4702, Georgia

۱۶ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران