اقامتی جذاب در هتل‌های اورکی؛ گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
اقامتی جذاب در هتل‌های اورکی؛ گرجستان

از تجارب بی‌نظیر سفر با تور گرجستان استراحت در سواحل زیبا و فوق‌العاده دریای سیاه است. اگرچه بیشتر توریست‌ها برای رسیدن به سواحل دریای سیاه به باتومی سفر می‌کنند، اما شهرهای کوچکی در همان حوالی فرصت‌های خوبی برای اقامت فراهم می‌آورند. برای نمونه شهرستان اورکی در ۶۰ کیلومتری باتومی با داشتن امکانات مدرن اقامتی و سواحل ماسه سیاه با قیمتی پایین‌تر و مقرون به صرفه‌تر از سفر به باتومی میزبان ساحل دوستان در گرجستان می‌شود. در مقاله‌ای جداگانه، از سفر به اورکی در گرجستان گفته‌ایم در اینجا انحصارا به بررسی هتل‌های این شهر می‌پردازیم.

 

هتل ریتسا در گرجستان (Hotel Ritsa)

هتل ریتسا اقامتگاهی در اورکی است که اگرچه آنچنان دهن پرکن و مجلل به نظر نمی‌آید اما با داشتن امکانات مناسبی برای خانواده‌ها، پارکینگ خصوصی و اینترنت رایگان اقامت خوب و باکیفیتی را برای مهمانان خودش فراهم می‌کند. هر اتاق این هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای است و میهمانان می‌توانند از رستوران الاکارته در محل استفاده کنند و غذاهای خوشمزه‌ای را نوش جان کنند در حالی که امکانات باربیکیو نیز در دسترس است. همچنین صبح‌ها می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید. با اقامت در ریتسا می‌توانید به فعالیت‌های مختلفی مانند ماهیگیری و پیاده روی بپردازید. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی باتومی است که ۴۵ کیلومتر از هتل Ritsa فاصله دارد.

آدرس: 67 Ekvtime Takaishvili Street, 1111 Ureki, Georgia

 

هتل اورازیا در گرجستان (Hotel Evrazia)

هتل اورازیا واقع در ۱.۵ کیلومتری ساحل اورکی اقامتگاهی با باغ، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن استراحت مشترک و تراس ارائه می‌دهد. این هتل ۳ ستاره دارای رستوران، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با وای‌فای رایگان است که هر کدام دارای حمام اختصاصی هستند. همچنین این اقامتگاه دارای آشپزخانه مشترک، پذیرش ۲۴ ساعته و صرافی برای مهمانان هم هست. در هتل، هر اتاق دارای یک میز است. هتل اورازیا دارای واحدهای خاصی با منظره دریا است و هر اتاق دارای بالکن است و تمامی واحدهای اقامتگاه دارای قسمت نشیمن و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای هستند. هر روز در این هتل روز را با سرو صبحانه الاکارته و یا قاره‌ای آغاز می‌کنند. خبر خوب برای خانواده‌ها این که این هتل دارای زمین بازی کودکان است که اقامت را برای آن‌ها دلچسب می‌کند. ایستگاه قطار Kobuleti در ۲۸ کیلومتری هتل اورازیا و قلعه پترا در ۳۳ کیلومتری هتل قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی باتومی است که در ۵۸ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

 

بهترین هتل‌های شهر قدیمی تفلیس

آدرس: ul. Ekvtime Takaishvili 129, 3522 Ureki, Georgia

 

هتل لیون در گرجستان (Hotel Lion)

این هتل در ۴۱ کیلومتری باتومی دارای اتاق‌های تهویه‌کننده و پارکینگ خصوصی رایگان است. به علاوه این ملکه دارای تراس و منظره ای از باغ است و مهمانان می‌توانند از صرف غذا در رستوران لذت ببرند. اتاق‌ها دارای تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. برخی از واحدها دارای یک قسمت نشیمن برای راحتی شما هستند. تراس یا بالکن در اتاق‌های خاصی وجود دارد و حمام این اتاق‌ها نیز اختصاصی و مجهز به دوش هستند. برای راحتی شما، لوازم آرایش رایگان و سشوار نیز در سرویس حمام در نظر گرفته شده است. هتل لیون وای فای رایگان در سراسر ملک ارائه می‌دهد. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته در این ملک وجود دارد.

آدرس: Guria street 86a, 4600 Ureki, Georgia

 

هالیدی کوتاج در گرجستان (Holiday Cottage)

برای خانواه‌هایی که دوست دارند اقامتی مستقل را در سفر با تور گرجستان تجربه کنند این خانه ویلایی ۶۰ متری انتخاب خوبی خواهد. کل ساختمان در اختیار شماست و جلو و در قسمت ورودی نیز حیاطی کوچک با میز و صندلی فلزی وجود دارد. این خانه اجاره‌ای با تراس و میز پذیرش 24 ساعته در اورکی، ۴۰۰ متر از ساحل اورکی و ۲۹ کیلومتر تا ایستگاه قطار کبولتی واقع شده است. این خانه تعطیلات دارای باغ، امکانات باربیکیو، وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان است. این خانه مستقل ویلایی مجهز به تهویه مطبوع شامل ۲ اتاق خواب، اتاق نشیمن، آشپزخانه کاملا مجهز با یخچال و دستگاه قهوه ساز و ۱ حمام با دوش و لوازم بهداشتی رایگان است و حوله و ملحفه نیز ارائه می‌دهد. همچنین خدمات کرایه ماشین در خانه تعطیلات در دسترس است. قلعه پترا در ۳۴ کیلومتری هالیدی کوتاج و ایستگاه قطار باتومی در ۴۸ کیلومتری قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی باتومی است که در ۵۹ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

 

معرفی بهترین هتل‌های ۴ ستاره تفلیس

آدرس: Ekvtime Takaishvili Street, 3522 Ureki, Georgia

 

ویلا گاردنیا اورکی در گرجستان (Villa Gardenia Ureki)

ویلا گاردنیا اورکی در اورکی و در ۵۳ کیلومتری باتومی واقع شده و وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان در محل ارائه می‌دهد. برخی از اتاق ها دارای یک قسمت نشیمن برای راحتی شما هستند. تراس یا بالکن در اتاق‌های خاصی وجود دارد در حالی که تمامی اتاق‌ها دارای حمام خصوصی است. میهمانان می‌توانند در آشپزخانه مشترک مجهز به ۲ اجاق گاز و ۳ یخچال، غذا تهیه کنند. وعده های غذایی و صبحانه قاره ای را می‌توان در صورت درخواست با هزینه اضافی ارائه کرد، همچنین باربیکیو نیز در هتل موجود است. به علاوه منوی رژیم غذایی ویژه نیز در صورت درخواست قابل تنظیم است و صبح‌ها قهوه و چای رایگان سرو می‌شود. از دیگر امکانات اینجا می‌توان به سرویس اتاق و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. کرایه دوچرخه در این هتل موجود است و این منطقه برای ماهی‌گیری محبوب است. فرودگاه بین المللی باتومی در ۵۷ کیلومتری این هتل قرار دارد.

آدرس: Guria Str, 90 A, Ureki, 4040 Ureki, Georgia

 

هتل دلتا در اورکی گرجستان (Delta Hotel)

هتل دلتا با ارائه یک استخر روباز فصلی در اورکی، پارکینگ خصوصی رایگان و وای فای رایگان در سراسر ملک، در منطقه گوریا واقع شده است. همه اتاق‌های اقامتگاه دارای بالکن هستند و دارای تهویه مطبوع هستند. تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای، یخچال و میز به صورت استاندارد ارائه می‌شود. برخی از اتاق‌ها منظره‌ای رو به دریا یا استخر دارند و حمام‌ها با دوش و لوازم ضروری در دسترس قرار گرفته‌اند. هتل دلتا با ارائه یک رستوران الاکارته، یک بار نیز دارد که میهمانان می‌توانند از انواع نوشیدنی‌ها لذت ببرند. هتل همچنین امکانات باربیکیو را برای شما فراهم می‌کند. فعالیت‌های تفریحی در اینجا شامل بیلیارد و تنیس روی میز است. همچنین می‌توانید از استراحت در باغ یا تراس آفتاب گیر لذت ببرید. کودکان همچنین می‌توانند از زمین بازی ارائه شده لذت ببرند. پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست ارائه می‌شود. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی باتومی است که در ۵۸ کیلومتری هتل دلتا و نزدیک‌ترین ایستگاه قطار در ۳ کیلومتری هتل قرار دارد.

 

معرفی هتل‌های ۵ ستاره تفلیس

آدرس: Ekvtime Takaishvili Street 116, 3500 Ureki, Georgia

 

لاولی ویلا اورکی در گرجستان (Lovely Villa Ureki)

لاولی ویلا اورکی واقع در اورکی و در منطقه گوریا قرار دارد و در فاصله ۷۰ کیلومتری از ساحل واقع شده است. این آپارتمان دارای بالکن، منظره کوه، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، آشپزخانه کاملا مجهز با یخچال و فر و حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی رایگان است. مایکروویو و اجاق گاز و کتری نیز ارائه می‌شود. ظاهر ویلا مدرن و دوبلکس است و با حیاط و محیط نوسازش اقامتی راحت را به شما هدیه می‌دهد. ایستگاه قطار کوبولتی در ۲۸ کیلومتری Lovely Villa Ureki، در حالی که قلعه پترا در ۳۴ کیلومتری ملک قرار دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی باتومی است که ۵۸ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

آدرس: Dumbadze Street, 6010 Ureki, Georgia

 

هتل اگزوتیکا در گرجستان (Hotel Exotica)

هتل اگزوتیکا با باغ، استخر با تجهیزات ورزشی، اتاق‌های دارای تهویه مطبوع و وای‌فای رایگان تنها ۵ دقیقه پیاده تا ساحل دریای سیاه فاصله دارد. این ملک دارای یک سالن استراحت مشترک و زمین بازی کودکان است. اتاق‌های به سبک کلاسیک مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای، کمد لباس و بالکن هستند و حمام خصوصی آن دوش و لوازم مورد نیاز شما را ارائه می‌دهند. غذاهای فول برد از غذاهای گرجی و اروپایی در رستوران هتل سرو می‌شود. هتل اگزوتیکا ۲ کیلومتر تا ایستگاه قطار اورکی و ۵۷ کیلومتر تا فرودگاه باتومی فاصله دارد. مرکز شهر باتومی ۵۲ کیلومتر فاصله دارد.

 

اقامت در ۷ هتل لوکس منطقه آجارا باتومی

آدرس: Takaishvili Street Turn Ureki, 6000 Ureki, Georgia

 

استودیو آپارتمان در گرجستان (Studio apartment)

این اقامتگاه که در ۱۰۰ متری ساحل اورکی واقع شده اقامتگاه‌هایی با تهویه مطبوع با وای فای رایگان، و همچنین دسترسی به تراس ارائه می‌دهد. این آپارتمان دارای بالکن، منظره شهر، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت کابلی، آشپزخانه کاملا مجهز با یخچال و اجاق گاز و حمام خصوصی با دوش و لوازم بهداشتی رایگان است. ایستگاه قطار کوبولتی در ۲۹ کیلومتری استودیو آپارتمان و قلعه پترا در ۳۴ کیلومتری ملک قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی باتومی است که در ۵۸ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

آدرس: Takaishvili Street, 212, 3522 Ureki, Georgia

 

هتل آلباتروس در اورکی گرجستان (Hotel Albatros)

این هتل که در ساحل دریای سیاه در شهر تفریحی اورکی واقع شده، تنها ۳۰ متر با سواحل شنی فاصله دارد و مجهز به استخر روباز، سالن بدنسازی و وای فای رایگان است. بالکن، تلویزیون کابلی و کمد لباس در هر اتاق در هتل آلباتروس گنجانده شده است. علاوه بر اتاق خواب مبله، تمام اتاق‌های این هتل دارای یخچال، سیستم تهویه مطبوع و حمام اختصاصی هستند. مهمانان می‌توانند با بازی بیلیارد یا دارت در اتاق بازی هتل تفریح کنند. همچنین این هتل دارای امکانات ماساژ و زمین بازی کودکان هست. شما با اقامت در اینجا به غذاهای اروپایی و گرجستانی هم دسترسی خواهید اشت.

 

معرفی بهترین بوتیک‌ هتل‌های تفلیس

آدرس: Takhaeshvili Street, 6000 Ureki, Georgia

 

منبع

۳۰ بهمن ۱۴۰۱ (به‌روز رسانی شده در: 26 تیر 1402)

نظرات کاربران