اقامتی متفاوت در ۸ کلبه جذاب در گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
اقامتی متفاوت در ۸ کلبه جذاب در گرجستان

حتی قبل از این که بیماری همه گیر کرونا به جان مردم بیفتد، خیلی از گردشگران در کشورهای مختلف، دوست داشتند که ایام سفر خود را در جاهایی آرام گذرانده و به دور شلوغی باشند. اما حالا کلبه‌های جنگلی، یا اقامتگاه‌های خاص که دور از شهر واقع شده‌اند، طرفداران بیشتری هم دارند. به همین دلیل است که امروز تصمیم گرفتیم، چند مورد از کلبه‌های خاص و جذاب در شهرهای مختلف گرجستان را به شما معرفی کنیم تا در سفر با تور گرجستان، بتوانید اقامتی متفاوت را برای خود رقم بزنید.

 

کلبه‌هایی نزدیک به تفلیس

Lake House در سیونی (Sioni): تور تفلیس محبوب‌ترین سفر به گرجستان محسوب می‌شود و به همین دلیل، ابتدا باید کلبه‌هایی را به شما معرفی کنیم که نزدیک به پایتخت واقع شده‌اند. سیونی منطقه‌ای بسیار زیبا در فاصله‌ی ۱۵ دقیقه‌ای از تقلیس است که می‌توانید چند مجموعه‌ای از چند کلبه‌ی زیبایی در آن پیدا کنید که Lake House نام داشته و در کنار ظاهر زیبا، منظره‌ای فوق‌العاده را نیز برایتان به همراه خواهند داشت.

Room #8: یکی دیگر از کلبه‌های جذاب در نزدیکی تفلیس، "اتاق شماره 8" است و آن‌هایی که عاشق سفرهای متفاوت هستند باید از آن دیدن کنند. این کلبه‌ی بسیار زیبا که در واقع یک کاروان است، طراحی داخلی دلچسب و جذابی داشته و درست شبیه کاروان‌هایی است که در فیلم‌های می‌بینید. "اتاق شماره‌ 8" در نزدیکی جنگل سابادوری واقع شده و به همین دلیل جاذبه‌های گردشگری متفاوتی نیز در اطراف خود دارد.

 

اقامتی جذاب در بهترین هتل‌های کبولتی

کلبه‌های نزدیک به کازبگی

Sky Rooms Gudauri: بدون شک کازبگی یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای آن‌هایی است که می‌خواهند در تور گرجستان به طبیعت گردی بپردازند، از کلیسای سه گانه گرگتی بازدید کنند و در مسیرهای کوهستانی پیاده روی کنند. Sky Rooms Gudauri نیز که در یک ریزورت اسکی واقع شده است، یکی از جذاب‌ترین و البته مدرن‌ترین کلبه‌های منطقه است که تا ۵ نفر گنجایش دارد و با طراحی داخلی زیبایش، یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای اقامت در سفر شما خواهد بود.

Kazbegi Cabins: اما اگر به دنبال کلبه‌های چوبی کوچک در کازبگی هستید و می‌خواهید در محیطی آرامش بخش ساکن باشید، باید به سراغ Kazbegi Cabins بروید. جایی که این کلبه‌ها در آن واقع شده در تمامی فصول زیبایی خاص خود را دارد و امکانات خیلی خوبی نیز برای آن‌ها تعبیه شده تا در هر زمان از سال بتوانید از این مکان لذت ببرید.

 

اقامت در ۷ هتل لوکس منطقه آجارا باتومی

کلبه‌های نزدیک به سوانتی

Bude :Bude یکی از معروف‌ترین مجموعه‌ی کلبه‌های چوبی در گرجستان است. این مجموعه که در مستیا واقع شده با فضای فانتزی و زیبایش، همچون یک خانه‌ی چوبی دلچسب محیطی عالی را برای اقامت شما فراهم خواهد کرد. این مجموعه کلا شامل 10 کلبه در اندازه‌های مختلف خواهد بود و به همین دلیل نه شلوغی محل‌های شهری را دارد و نه خیلی در آن محیط کوهستانی تنها خواهید بود.

Eco Huts: این مکان اما یک تک کلبه زیبا و بزرگ در کنار رودخانه‌ای در مستیا است که دور تا دور آن را محیط جنگلی احاطه کرده و در یک کوهستان جذاب واقع شده است. شما می‌توانید در جمعی بزرگ به این محل بروید و از محیط عالی آن‌جا بهره مند شوید. این محل در بهار و تابستان با هوایی ایده‌آل و فضایی سرسبز میزبان شما خواهد بود، پاییز سرد و رنگین کمانی می‌شود و زمستان‌ها نیز به ریزورت اسکی نزدیک است و می‌توانید تفریحاتی زمستانی را در سفر به گرجستان تجربه کنید. البته در فاصله‌ی کمی از این محل، چند کلبه‌ی کوچک‌تر نیز وجود دارد که می‌توانید، یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید.

کلبه‌ی نزدیک به بورجومی

Borjomi Cottage: بورجومی در گرجستان همیشه به عنوان یک مقصد خانوادگی شناخته شده و به همین دلیل نیز ما یک کلبه‌ی بزرج و عالی به شما معرفی می‌کنیم که در نزدیکی دهکده سادگری واقع گشته و یک کیلومتر دورتر از آن نیز چند استخر سولفور معروف واقع شده است. در مجموع این محل ۳ کلبه‌ی محلی دارد که گنجایش آن‌ها ۴ تا ۵ نفر است.

 

کلبه‌ی نزدیک به راچا

Gio: کلبه Gio یک تک کلبه بسیار زیبا در دهکده آگارا است که تنها دو کیلومتر از دریاچه شائوری دور است. این کلبه لوکس و فوق‌العاده شامل دو اتاق می‌شود و حمام و آشپزخانه مجاز داشته و یک حیاط مناسب نیز در جلوی آن واقع شده است. اگر به هر نحوی در تور گرجستان قصد رفتن به راچا را داشتید، حتما اقامت در این کلبه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

مرکز اقامتی دریاچه لوپوتا در کاختی گرجستان

۲۸ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران