مرکز اقامتی دریاچه لوپوتا در کاختی گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
مرکز اقامتی دریاچه لوپوتا در کاختی گرجستان

کاختی یکی از زیباترین مناطق کشور گرجستان است که گردشگران زیادی برای تماشای آن، تور گرجستان را انتخاب می‌کنند. این شهر محبوب‌ترین مکان تولید نوشیدنی‌ در گرجستان است، جایی که در آن می‌توانید انواع مختلف نوشیدنی‌های سنتی و ملی این کشور را نوش جان کنید. از نوشیدنی‌های منحصر به فرد کاختی که بگذریم، با بازدید از این مکان، می‌توانید خاطرات خوبی از دریاچه باشکوه لوپوتا هم برای خود ثبت کنید.

دریاچه باشکوه لوپوتا، یک بهشت کمتر دیده شده در منطقه کاختی است که هنوز گردشگران زیادی آن را کشف نکرده‌اند. استراحتگاه دریاچه لوپوتا در حدود بیست و پنج کیلومتری شهر تلاوی (Telavi) واقع شده است که با اقامت کردن در آن می‌توانید یک سفر به یاد ماندنی را تجربه کنید.

 

تاریخچه منطقه لوپوتا، باغ گل‌های رز

دره لوپوتا مکانی تاریخی در کاختی است که با کوه‌های با ابهت قفقاز احاطه شده است. در قرن نوزدهم میلادی، این منطقه وطن الکساندر چاوچاواده بود که مزارع گل رز زیادی داشت. پس از آن، دره لوپوتا به دارایی رومانوف تبدیل شد.

در نیمه اول قرن نوزدهم میلادی، نخستین کارخانه گل رز در این منطقه افتتاح شد که در آن روغن عطر Lopota ساخته می‌شود. عصاره‌ای که در میان پرفیوم‌های پاریس، بالاترین جایگاه را از آن خود کرده است. به تازگی نیز قرار شده است مزارع جدید گل سرخ به این منطقه افزوده شود تا سنت‌های قدیمی این منطقه دوباره احیا شود.

 بهترین کارهایی که باید در سفر با تور گرجستان انجام دهید 

 

دریاچه لوپوتا در کاختی گرجستان

 

اقامتگاه و مرکز اسپای دریاپه لوپوتا در کاختی

اقامتگاه و مرکز اسپای دریاچه لوپوتا (Lopota Lake Resort & Spa) یک مکان ایده‌آل برای کسانی است که می‎خواهند در یک مکان آرام استراحت کنند. علاوه بر این، می‌توانید هم‌زمان روزهای پرماجرا داشته باشید. هتل در نزدیکی دریاچه واقع شده است، یک هتل جذاب که در دل طبیعت پنهان شده است.

علاوه بر این مرکز اقامتی، هشت هتل مختلف دیگر هم در اطراف دریاچه لوپوتا قرار دارند چراکه این مکان بسیار خوبی برای گذراندن تعطیلات دوستانه، سفر عاشقانه و یا یک سفر خانوادگی است. اگر به دنبال محلی برای برگزاری جشن‌های مناسبتی مانند ازدواج، تولد و یا سالگرد ازدواج هستید، بازهم می‌توانید روی این مکان حساب ویژه‌ای باز کنید چراکه علاوه بر طبیعت دل‌نشین و آب و هوای مطبوع می‌توانید از خدمات با کیفیت و غذاهای خوشمزه این مکان اقامتی هم لذت ببرید.

  ۵ پیشنهاد الهام بخش برای ماه عسل در گرجستان 

 

دریاچه لوپوتا در کاختی گرجستان

 

فعالیت‌های تفریحی و امکانات رفاهی

هنگامی که وارد مرکز اقامتی لوپوتا شوید، خیلی زود احساس می‌کنید که سطح انرژی‌تان چند برابر شده است، آرامش خوبی کسب خواهید کرد و می‌توانید از محیط اطراف خود به خوبی لذت ببرید. اما در این مرکز اقامتی، امکانات و فعالیت‌های بیشتری هم برای شما در نظر گرفته شده است تا به خوبی از تعطیلات خود استفاده کنید.

 

دریاچه لوپوتا در کاختی گرجستان

 

  • مرکز سلامتی و اسپا (Spa & Wellness Center): بهترین توصیف برای مرکز سلامتی و اسپای لوپوتا، یک بهشت در میان جنگل‌های سرسبز است. در این‌جا می‌توانید خود را آرام کرده و دلهره‌ها و استرس را از خود دور کنید. در این مرکز، یک تیم تخصصی از درمانگران‌، درمان‌های منحصر به فرد و بسته‌های پیشنهادی ویژه با نیازهای شما را ارایه می‌کنند.
  • باشگاه کودکان (KIDS CLUB): اگر با فرزندان خود با تور گرجستان به این کشور سفر کرده‌اید، می‌توانید با آسودگی خاطر در این مرکز اقامتی مستقر شوید چراکه باشگاه کودکان، با آغوشی باز از فرزندان شما استقبال خواهد کرد. بازی‌ها و سرگرمی‌های ویژه با حضور پرستارهای حرفه‌ای میزبان کودکان شما هستند تا از شما بتوانید با آسودگی خاطر از تعطیلات خود لذت ببرید.
  • تورهای هلیکوپتر (HELICOPTER TOURS): در منطقه کاختی، جذابیت‌های زیادی در انتظار شماست اما بازدید از همه این زیبایی‌ها به خاطر گردنه‌های خطرناک با اتومبیل کار چندان عاقلانه‌ای نیست. با این حال اگر تمایل دارید می‌توانید در امنیت و آرامش با تورهای هلی‌کوپتری که در این مرکز در انتظارتان هستند، به آسمان کاختی بروید و این زیبایی‌های کوهستانی را تماشا کنید.

 

دریاچه لوپوتا در کاختی گرجستان

 

  • سونای روسی (RUSSIAN SAUNA): سونا روسی ساده‌ترین شیوه برای حفظ زیبایی و جوانی پوست است. این روش درمانی حرارتی سنتی در این مرکز توسط استادهای تمام عیار روسی به شما ارایه خواهد شد. برای این سونا از شاخه‌های معطر بلوط استفاده می‌شود که هم گردش خون را تقویت می‌کند و هم برای کاهش وزن مفید است.
  • استخر روباز (OUTDOOR POOL): این استخر روباز به شما فرصت می‌دهد تا در میان کوهستان‌های عظیم و باشکوه آب تنی کنید، آفتاب بگیرید و از انرژی مثبت محیط اطراف خود لذت ببرید. 
  • ورزش و تفریح: در این مجموعه امکانات کامل برای فعالیت‌های تفریحی مختلفی از قبیل دوچرخه سواری برای شما در نظر گرفته شده است. می‌توانید در باشگاه هتل، ورزش کنید و یا در فضای باز پیاده‌روی داشته باشید.
  • تفریح‌های آبی در کنار دریاچه: می‌توانید در محدوده این مرکز قایق سواری، ماهیگیری، شنا و آب تنی را تجربه کنید بدون آنکه نگران تجهیزات مورد نیاز یا ایمنی خود باشید.
  • ورزش‌های به یاد ماندنی: اسب سواری یک تفریح لذت‌بخش است که تمام امکانات، تجهیزات و حتی مربی‌های محلی آن آماده هستند تا به شما خدمت کنند.

 دلایلی که چرا گرجستان باید مقصد بعدی تابستانی شما باشد 

 

دریاچه لوپوتا در کاختی گرجستان

 

  • یک عصرانه به یاد ماندنی: هنگام اقامت در این هتل رویایی می‌توانید عصرانه خود را در یک فضای باز نوش جان کنید، البته به شرط آنکه به اندازه کافی خوش شانس بوده باشید تا در یک آب و هوای مطلوب به این مکان سفر کرده باشید.
  • مهمانی نوشیدنی: می‌توانید خودتان را به یک شام دلچسب با نوشیدنی‌های بی نظیر ملی و سنتی گرجستان که در نزدیکی همین هتل در کاختی تهیه می‌شوند، مهمان کنید.
  • امکانات بیشتر رفاهی: مینی بار، سشوار، وسایل بهداشتی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس رخت‌شویی، سرویس کامل و مجهز حمام، تلویزیون با ماهواره
۳۰ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران