اقامتی جذاب در بهترین هتل‌های کبولتی

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
اقامتی جذاب در بهترین هتل‌های کبولتی

در حالی که باتومی به عنوان شهر ساحلی و توریستی تور گرجستان به شهرت رسیده است، اما شهرهای دیگری همچون کبولتی هم هستند که با مناظری زیبا و دیدنی و همچنین هزینه‌های پایین‌تر اقامتی رویایی و به یادماندنی را برای‌تان رقم می‌زنند. کبولتی از شهرهای زیبای استان آجارا در غرب گرجستان است که همیشه میزبان گردشگران روس و ارمنی بوده و حالا با توسعه صنعت و گردشگری در حال شناخته شدن است. در سفر به کبولتی در گرجستان باید در کجا اقامت داشته باشید؟ ما بهترین هتل‌های این شهر ساحلی را معرفی می‌کنیم.

 

هتل کنت

کنت هتلی ۴ ستاره و تر و تمیز است که واحدهای آن با رنگ‌های خنثی و آرامشبخش اقامتی راحت را به ارمغان می‌آورند. دکوراسیون داخلی واحدها ساده و مدرن است و امکاناتی مثل سیستم تهویه هوا، تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های خارجی، قوری و کتری، یک حمام مدرن و تمیز با دوش و لوازم بهداشتی رایگان در اختیار مهمانان می‌گذارند. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن با منظره‌ای بسیار زیبا و دیدنی هم هستند. به علاوه تمامی واحدها مجهز به کمد برای سامان دادن به لباس‌ها هستند. برای ساحل دوستان خبر خوشی که این هتل دارد اینست که در اینجا می‌توانید از ساحل اختصاصی و دو استخر شنا استفاده کنید. به علاوه امکانات تفریحی مختلفی مثل دوچرخه سواری، اسنورکلینگ، قدم زنی در ساحل، و تفریحات دیگر هم در دسترس است. گفتن ندارد که مانند تمامی هتل‌ها اینجا نیز دارای اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس ماشین به فرودگاه و برعکس هم هست.

 

در بهترین رستوران‌های کبولتی غذا بخورید

آدرس: Agmashenebeli street 365, 6000 Kobuleti, Georgia

 

هتل پنتو

هتل پنتو از آن دسته از گزینه‌هایی است که هرگز فکرش را نمی‌کنید با چه امکاناتی شما را غافل‌گیر خواهد کرد. زیرا فضای اتاق‌ها و سوییت‌ها خیلی ساده و بدون تجملات است، اما در عین حال فضای سرسبز، باغچه‌های گل‌کاری شده و استخر رو باز با آلاچیق‌های دور آن، آبشار مصنوعی و کافه روباز نیز در دسترس قرار دارند. قیمت اقامت در این هتل کاملا مناسب و منصفانه است به همین دلیل مجموع تمام این ویژگی آن را تبدیل به یکی از بهترین هتل‌های کبولتی در گرجستان برای اقامت کرده است. اتاق‌ها دارای امکانات استانداردی همچون سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، کتری، تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، تخت و کمد هستند. نکته برجسته دیگر اینست که پنتو در پارک جنگلی محافظت شده کبولتی قرار گرفته و تنها یک دقیقه با ساحل فاصله دارد. صبح را در بوفه صبحانه شروع کنید و بعد به تفریح و گردش بروید. در اینجا رستورانی با غذاهای عالی نیز وجود دارد که غذاهای شرقی، اروپایی و بومی سرو می‌کند.

آدرس: Agmashenebeli Street 386, 6200 Kobuleti, Georgia

 

هتل استونیا تو

راستش را بخواهید این هتل هم اتاق‌هایی راحت اما به دور از تجملات و زرق و برق آنچنانی ارائه می‌دهد، در عین حال همه آن چیزی که نیاز دارید را به شما ارائه می‌دهد. در واقع سیستم تهویه هوا، تلوزیون صفحه تخت، شبکه‌های ماهواره، تخت و کمد از امکانات اتاق‌ها هستند. جدا از این‌ها دو رستوران در داخل هتل با طیفی از غذاهای متنوع و عالی از مهمانان پذیرایی می‌کنند. صبح را با صبحانه قاره‌ای و لاکارته شروع کنید سپس بیرون بزنید و به یکی از فعالیت‌های تفریحی اطراف هتل بپردازید. ساحل در فاصله ۱۵۰ متری واقع شده که ظرف دو سه دقیقه در دسترس قرار می‌گیرد. در ساحل قدم بزنید، شنا و اسنورکلینگ کنید و یا به دوچرخه سواری بروید. با این همه اگر به هر دلیلی دوست نداشتید بیرون بروید به بالکن بروید و لم بدهید و یا به استخر مجموعه بروید و استراحت کنید. به علاوه آشپزخانه اشتراکی، شاتل فرودگاه و اینترنت رایگان و همچنین پذیرش ۲۴ ساعته در دسترس قرار دارد.

 

تجربه بهترین سفر به سامگرلو؛ گرجستان

آدرس: D. Agmashenebeli 636/1, 6200 Kobuleti, Georgia

 

هتل Nobilis Hall

این هتل نیز یکی دیگر از گزینه‌های پیشنهادی ماست که در فاصله ۲۰۰ متری و چند دقیقه پیاده‌‌روی ساحل کبولتی قرار گرفته است. این هتل چه از بیرون و چه از داخل بسیار زیبا، شیک و مدرن است. در طراحی داخلی اتاق‌ها از رنگ‌های روشن و خنثی مثل سفید و طوسی استفاده شده که فضا را بزرگ‌تر و دل‌بازتر به نمایش می‌گذارند. تمامی واحدها دارای فضای نشیمن و تراس رو به دریا و استخر هستند. در اینجا رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، استخر روباز فصلی و بار ارائه داده شده است. به علاوه سرویس اتاق، ترانسفر فرودگاهی، و اینترنت رایگان نیز ارائه داده می‌شود. صبح را با صبحانه آمریکایی لا کارته شروع کنید و بعد به تفریح و فعالیت بپردازید.

 

سفری خاطره‌ساز به امرتی در گرجستان

آدرس: 784 Davit Aghmashenebeli St, Kobuleti, Georgia

۰۷ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران