اقامتی راحت در بهترین هتل‌های برجومی

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
اقامتی راحت در بهترین هتل‌های برجومی

برجومی از شهرهای زیبای گرجستان است که در بیشتر مواقع با وجود فاصله کمی که با تفلیس دارد از نگاه توریست‌ها دور می‌ماند. اگرچه توریست‌های روسی و لهستانی همیشه نگاه ویژه‌ای به این شهر آرام و دنج داشته‌اند. برای مردم تفلیس، برجومی مقصدی آرام برای تعطیلات آخرهفته‌ای محسوب می‌شود. این در حالی است که این شهرستان را در زمره بهترین مقاصد یک روزه از تفلیس نیز قرار داده‌اند. به عقیده ما برجومی با همه زیبایی‌هایش ارزش یک روز گشت و گذار و توقف را در تور گرجستان دارد. بنابراین اگر شب را در این شهر سپری کردید در بهترین هتل‌های آن بمانید.

 

Crowne Plaza Borjomi

این هتل لوکس که در قلب شهر تفریحی و آبگرم برجومی واقع شده مکانی عالی برای اقامتی روح‌نواز و دنج محسوب می‌شود. مخصوصا اینکه هر روز صبح در هتل جلسات رایگان یوگا با طلوع آفتاب برگزار می‌شود. به علاوه کرون پلازا در نزدیکی پارک معروف برجومی واقع شده و فرصت قدم زدن را فراهم آورده است. اتاق‌ها با طراحی داخلی زیبا و معماری مفید به زیبایی تزئین شده و مجهز به امکاناتی نظیر تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، میز کار و فضای نشیمن با یک مبل، حمام خصوصی مجهز به دمپایی، سشوار و لوازم آرایش رایگان هستند. در کنار اتاق‌های راحت و لوکس، می‌توانید از مرکز سلامتی و آبگرم اختصاصی، استخر شنا، حمام آبگرم، حمام آب معدنی برجومی، مراقبت‌های زیبایی صورت و بدن، سونا و مناطق مختلف استراحت استفاده کنید. یکی از موهبت‌های اینجا این است که انواع مختلفی از درمان‌ها ارائه می‌شود که می‌توانید براساس نیاز انتخاب کنید. در اینجا یک کافه تراس، دو رستوران و یک بار در دسترس است که انتخاب گسترده‌ای از غذاها و نوشیدنی‌ها را برای شما فراهم می‌آورد.

 

بهترین رستوران‌های برجومی، گرجستان

آدرس: 9 Baratashvili St, Borjomi 1200, Georgia

 

Borjomi Likani

برجومی لیکانی یکی از اقامتگاه‌های جذاب در برجومی است که در فاصله 350 متری رودخانه کورا واقع شده و با امکانات لوکس و آرامشبخشی مثل مرکز آبگرم و سلامتی با استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی، وان آبگرم و درمان‌های سلامتی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در سراسر هتل اینترنت رایگان در دسترس است. اتاق‌های هتل مدرن و راحت هستند و با امکاناتی مثل سیستم تهویه مطبوع هوا و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام با سشوار، روپوش و دمپایی تجهیز شده‌اند. می‌توانید در رستوران هتل ناهار بخورید یا سرویس اتاق و صبحانه در اتاق را سفارش دهید. به علاوه می‌توانید در پارک اختصاصی هتل استراحت کرده و از اوقات خود لذت ببرید. یکی از ویژگی‌های مثبت در این هتل برگزاری کلاس‌های آشپزی است که می‌توانید به آن ملحق شوید و آموخته‌هایتان را به یادگار با خود به منزل ببرید. همچنین اگر قصد گردش دارید و ناهار به هتل بازنمی‌گردید می‌توانید ناهار بسته بندی شده و پکیج غذا سفارش دهید. از هتل دوچرخه کرایه کنید و یا به اسب دوانی بروید و تعطیلات خاطره‌انگیزی را پشت سر بگذارید.

آدرس: 16 Meskheti St, Borjomi 1200, Georgia

 

Borjomi Palace Hotel

این هتل ۴ ستاره لوکس درست در مرکز شهر و در فاصله ۸۰۰ متری از پارک آب معدنی (Mineral Water Park) قرار گرفته است. تمامی اتاق‌های هتل لوکس بوده و مجهز به تلویزیون صفحه تخت، کتری و مینی بار هستند.  همچنین حمام‌های مدرن این اتاق‌ها وان آب گرم و لوازم بهداشتی در دسترس قرار داده‌اند. در رستوران هتل از خوردن غذاهای گرجی و اروپایی لذت ببرید یا برای تفریح و وقت گذرانی به کافه و کارائوکه بروید و یا برای استراحت و لمیدن به مرکز اسپا و سلامت بروید و از درمان‌های مختلف استفاده کنید همچنین می‌توانید در سالن بدنسازی آن به تمرینات روزانه‌تان بپردازید، در سونا استراحت کنید و در سالن بیلیارد با همراهان‌تان خوش بگذرانید.

 

بهترین هتل‌های استخردار در کوتایسی

آدرس: 17 Gamsakhurdia St, Borjomi 1200, Georgia

 

Hotel Victoria

هتل ویکتوریا در فاصله ۱۶ کیلومتری باکوریانی واقع شده و محیطی دنج و آرام را ارائه می‌دهد. این هتل فضایی شبیه به خانه داشته و با اقامت در آن حس می‌کنید به منزل یکی از دوستان‌تان رفته‌اید. همه اتاق‌ها مجهز به تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، سرویس بهداشتی و حمام با لوازم بهداشتی و سشوار هستند و اتاق‌های بزرگ‌تر جدا از امکانات رایج فضای نشیمن هم ارائه می‌دهند. همچنین در برخی از اتاق‌ها نمایی از کوه، باغ یا شهر نیز به چشم می‌خورد. از امکانات هتل می‌توان به امکان کرایه دوچرخه و سالن بیلیارد نام برد. همچنین اینترنت رایگان و پارکینگ اختصاصی نیز در دسترس قرار دارند.

 

بهترین هتل‌های سیقناقی، گرجستان

آدرس: Kostava Str., 31, 1200 Borjomi, Georgia

۲۳ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران