بهترین هتل‌های استخردار در کوتایسی

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین هتل‌های استخردار در کوتایسی

کوتایسی که دومین شهر بزرگ گرجستان است، سابقا پایتخت این کشور نیز بوده است. این منطقه، دارای جاذبه‌های گردشگری متعدد است و سالانه گردشگران بسیاری را در سفر با تور گرجستان به سوی خود فرا می‌خواند. در مقاله ۸ مکان جذاب در اطراف کوتایسی، می‌توانید با برخی از این جاذبه‌های توریستی آشنا شوید. بعلاوه در این شهر، کلیه امکانات رفاهی برای مسافران از جمله انواع هتل‌ها و هاستل ها وجود دارند که هر سطحی از بودجه را پوشش می‌دهند. اما اگر از جمله طرفداران استخر و شنا هستید، توصیه می‌کنیم قبل از برنامه‌ریزی برای سفرتان، با بهترین هتل‌های استخردار در کوتایسی نیز آشنا شوید.

 

Garden Hotel

این هتل، زیبا در سپتامبر ۲۰۱۷ در کوتایسی و در ۶ کیلومتری پل سفید افتتاح شد. اینجا دارای امکانات اقامتی عالی همراه  با استخر روباز فصلی، پارکینگ اختصاصی رایگان، سالن استراحت مشترک، باغ و امکانات باربیکیو است. بعلاوه مهمانان می‌توانند از رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، آشپزخانه مشترک، وای رایگان و صبحانه قاره‌ای نیز برخوردار شوند. گفتنی است که کلیسای جامع باگراتی، ۷ کیلومتر از هتل فاصله دارد و فرودگاه نیز بسیار نزدیک بوده و در فاصله ۱۵ کیلومتری از هتل قرار دارد.

 

گردشی جذاب در زوگدیدی، گرجستان

آدرس: Kutaisi, Kvitiri, 4600 Kutaisi, Georgia

 

 Hotel Gelati Paradiso

این هتل زیبا با وای فای رایگان و امکانات باربیکیو، امکان نگهداری حیوانات خانگی و پارکینگ خصوصی به استقبال مهمانان می‌آید. بعلاوه مهمانان می‌توانند انواع غذاهای لذیذ در رستوران هتل را صرف کنند و همچنین از چشم انداز بی‌بدیل کوه و باغ نهایت لذت را ببرند. اما از نقاط عطف و پرطرفدار این هتل، می‌توان به استخر بزرگ و زیبایش اشاره کرد. همچنین برای هر اتاق در کنار همه امکانات رفاهی، یک محل نشیمن عالی برای استراحت در نظر گرفته شده است. گفتنی است که این هتل، ترانسفر فرودگاهی را با پرداخت هزینه اضافی به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: Gelati, 6th Street 15, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Giorgi's Homestay

این هتل در مرکز کوتایسی، در فاصله ۳ دقیقه پیاده روی از کلیسای جامع باگراتی واقع شده است. دکوراسیون اتاق‌ها به سبک کلاسیک بوده و یک باغ و یک تراس زیبا نیز در اختیار مهمانان است. سالن مشترک، اتاق بازی برای کودکان، استخر پرطرفدار، رزرواسیون ۲۴ ساعته و وای فای رایگان از دیگر امکانات ویژه این اقامتگاه هستند. جالب است بدانید که پیاده روی این هتل تا پارک گاباشویلی، فقط ۱۵ دقیقه طول می کشد و ایستگاه قطار کوتایسی ۳ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

 

بهترین رستوران‌های کوتایسی گرجستان

آدرس: Chanchibadze Kucha 14, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Green Town

این هتل نوساز، در آوریل ۲۰۱۹ در کوتایسی و در ۲۰۰ متری کلیسای جامع باگراتی افتتاح شد. اینجا از کلیه امکانات اقامتی همراه با کافه و بار، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن مشترک، آشپزخانه مشترک، صرافی، باغ، تراس و همچنین استخر برخوردار است. بعلاوه این هتل ۳ ستاره، خدمات اتاق و دربانی را نیز ارائه می‌دهد. همه واحدها به حمام اختصاصی، وای فای رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و سایر امکانات رفاهی مجهز هستند. در ضمن هر اتاق، دارای یک فضای نشیمن مجزاست. مهمانان در این اقامتگاه، می‌توانند از بوفه صبحانه لذت ببرند. گفتنی است که پل سفید ۲ کیلومتر از این هتل فاصله دارد. همچنین هتل، خدمات شاتل فرودگاهی را با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌دهد.

آدرس: 21 Bagrati Street, 4600 Kutaisi, Georgia 

 

Hotel Terrace Kutaisi

این هتل که در یک کیلومتری فواره کلخیس در کوتایسی واقع شده، یک اقامتگاه نوساز است که در سال ۲۰۱۸ به بهره‌برداری رسید. رزرواسیون ۲۴ ساعته، سالن نشیمن مشترک، استخر و بوفه صبحانه از امکانات ویژه هتل هستند. در ضمن همه اتاق نیز دارای فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه، ناهارخوری و حمام اختصاصی بوده و بالکن آنها نیز چشم اندازی بی‌نظیر به کوه دارد.

 

معروف‌ترین مجسمه‌های گرجستان

آدرس: N10, 26 May II Aly., 4600 Kutaisi, Georgia

 

Sanapiro

هتل Sanapiro با وای فای رایگان و یک تراس آفتابگیر، استخر، رستورانی با غذاهای لذیذ و استقبال از حیوانات خانگی‌تان، اقامتی به یاد ماندنی را برای شما رقم می‌زند. این هتل در مرکز کوتایسی واقع شده و برخی اتاق‌هایش مستقیما به منظره رودخانه و باغ دید دارند. همچنین در این اقامتگاه، خدمات خشکشویی با هزینه اضافی به مهمانان ارائه می‌شود. بعلاوه باید گفت فرودگاه بین‌المللی کوتایسی، در ۲۱ کیلومتری هتل واقع شده است.

آدرس: Tsereteli Street, dead end IV, Number #7, 4600 Kutaisi, Georgia 

 

Hotel Paradise Road

این هتل، در فاصله‌ای کمتر از ۱ کیلومتر از فواره کلخیس و ۲.۴ کیلومتری پل سفید واقع شده است. از امکانات اقامتی آن می‌توان به باغی زیبا، استخر، وای فای رایگان در سراسر ملک، پارکینگ اختصاصی رایگان، اتاق‌های خانوادگی مجهز، تراس آشپزخانه مشترک و سرویس اتاق اشاره کرد. جالب است بدانید که این هتل، تورهایی نیز برای گشت و گذار در شهر برای مهمانان ترتیب می‌دهد. بعلاوه، مهمانان می‌توانند در این اقامتگاه از صرف صبحانه قاره‌ای لذت ببرند. کلیسای جامع باگراتی۳.۳  کیلومتر و صومعه گلاتی ۱۰ کیلومتر از این هتل فاصله دارند.

 

جذاب ترین عکاسی‌ها در تفلیس

آدرس: Tsereteli street 4-th lane, №1, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Georgian Palace

این هتل با تراس زیبایش در منطقه ایمرتی کوتایسی واقع شده و کمتر از ۱ کیلومتر با فواره کلخیس و ۱۳ دقیقه پیاده روی تا کلیسای جامع باگراتی فاصله دارد. همچنین این هتل در فاصله ۱.۵ کیلومتری از پل سفید، ۹ کیلومتری صومعه گلاتی و کمتر از ۱ کیلومتری موزه تاریخی کوتایسی واقع شده است. بنابراین دسترسی عالی به جاذبه‌های گردشگری مهم شهر دارد. رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، استخر عالی، آشپزخانه مشترک، وای فای رایگان و صبحانه قاره‌ای از ویژگی‌های بارز این هتل به شمار می‌آیند.

آدرس: Michael Lermontov Street ,16, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Beka

در ۸۰۰ متری از کلیسای جامع بگراتی، این هتل زیبا با یک بار، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ، تراس و استخری مجهز به استقبال مهمانان می‌آید. از سایر جاذبه‌های این اطراف می‌توان به پل سفید و فواره کلخیس، صومعه گلاتی و موزه تاریخی کوتایسی اشاره کرد. همه اتاق‌های هتل دارای بالکن هستند و چشم انداز زیبایی به طبیعت شگفت‌انگیز اطراف دارند. همچنین باید گفت که صبحانه قاره‌ای هر روز در اقامتگاه سرو می‌شود.

 

سفر به کبولتی، شهری ساحلی در گرجستان

آدرس: 26 Debi Iskhnelebi Street, 4600 Kutaisi, Georgia

۲۲ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران