لوکس‌ترین هتل‌های گودائوری گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
لوکس‌ترین هتل‌های گودائوری گرجستان

فصل تعطیلات نزدیک است و اگر شما گرجستان را به عنوان مقصد نهایی خود برای اسکی انتخاب کرده‌اید، دلیل خوبی برای بازدید از گوداوری پایتخت زمستان گرجستان وجود دارد. این شهر از پیست‌های اسکی، هلی اسکی، و مسیرهای پیاده روی برخوردار است و البته استراحتگاه‌های فوق‌العاده‌ای همراه با خدمات مهمان نوازی معروف گرجستان هم ارائه می‌دهد. بی‌دلیل نیست که گودائوری مقصد محبوب ماجراجویان در گرجستان است. البته گودائوری در سال‌های اخیر مورد توجه فراوانی قرار گرفته و زیرساخت‌های توسعه فراوانی یافته به طوری که حالا میزبان هتل‌های برجسته و لوکسی است. در تور گرجستان می‌توانید اقامتی به یادماندنی در بهترین هتل‌های آن تجربه کنید.

نکته: سعی کنید با خودتان پول نقد داشته باشید باجه‌های این ناحیه عموما به درستی کار نمی‌کنند.

نکته: اگر به دنبال لذت بردن از اسکی سواری در پیست گودائوری هستید سعی کنید در هتل‌ها و آپارتمان‌های نزدیک به دامنه اقامت داشته باشید. اگرچه قیمت‌ها در آن اطراف گران‌تر است.

 

Marco Polo Hotel Gudauri

این هتل که در گودائوری و در دامنه‌های برفی واقع شده امکانات مدرنی همچون سالن بدن‌سازی، منطقه اسپا و استخر سرپوشیده ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل مارکو پولو با رنگ‌های خنثی تزئین شده‌اند و دارای تلوزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و مینی بار و میز کار هستند. همچنین تمام  اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی و حمام هستند و منظره‌ای جذاب از دامنه‌های برفی ارائه می‌دهند. همچنین انواع مختلفی از غذاهای اروپایی و قفقازی در رستوران به سبک کلاسیک آن سرو می‌شود و در بار دنج آن نیز یک شومینه دوست داشتنی وجود دارد. به علاوه سرگرمی‌های شبانه تا ساعت ۰۳:۰۰ صبح در بار شب گودائوری ارائه می‌شود. تجهیزات اسکی برای کرایه ارائه می‌شود، اتاق بازی دارای میز بیلیارد است و وای فای رایگان هم در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید بعد از یک روز تمام اسکی، در سونا و اسپا به استراحت بپردازید.

 

تجربه اسکی در کوه‌های برفی گرجستان

آدرس: Gudauri Hotel Ln, Georgia

 

Quadrum Hotel

این هتل با تراس آفتابی دل‌انگیز و دسترسی به اینترنت رایگان اقامتی فراموش نشدنی در ارتفاع ۲۲۰۰ متری ارائه می‌دهد. هتل باری برای استراحت و پارکینگ اختصاصی در دسترس قرار داده است. همچنین به پیست اسکی کاملا نزدیک بوده و تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی به بالابر اسکی خواهید رسید. اتاق‌های ساده و در عین حال شیک Quadrum فضای تراسی وسیع با چشم اندازهای خیره کننده از کوه‌های قفقاز را ارائه می‌دهند. همچنین هر اتاق اینجا به WiFi، تلویزیون، حمام اختصاصی، روپوش، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی مجهز است. ویژگی شگفت‌انگیز آن این است که بار هتل شبانه‌روزی در دسترس قرار دارد.

آدرس: ს3, Gudauri, Georgia

 

New Luxury Aparthotel in Red-Co

با اقامت در این آپارتمان‌های لوکس می‌توانید تفریح، ورزش و خوش گذرانی را یک جا داشته باشید. این هتل در فاصله تنها چند قدمی Gudauri 7 Gudaura واقع شده و با بار و بساط تفریح اقامتی شاد را برای شما رقم می‌زند. به علاوه اتاق‌های اینجا امکانات رایجی همچون تلویزیون صفحه تخت با شبکه‌های بین‌المللی، سرویس بهداشتی خصوصی و تخت راحت ارائه می‌دهند و حتی از آشپزخانه برخوردار هستند. در تمام واحدها بالکن با چشم انداز کوه ارائه می‌شود. شما با اقامت در اینجا می‌توانید در محل تجهیزات اسکی را بدون نگرانی تهیه کنید و سفری بی‌نظیر را تجربه کنید. از محبوب‌ترین نقاط مورد علاقه در نزدیکی محل اقامت می‌توان به Gudauri Lift 3 Kudebi ، Gudauri Lift 9 Khada Bombora و Gudauri Lift 6 Zuma اشاره کرد.

 

هتل‌های نزدیک به پارک‌ آبی باتومی

آدرس: 4702, New Gudauri 2 Apartment 110, Gudauri, Georgia

 

New Gudauri Residences and Spa

این اقامتگاه که در فاصله ۵ دقیقه‌ای از نزدیک‌ترین آسانسورهای تله کابین تا پیست‌های اسکی واقع شده است دسترسی آسان به اینترنت را فراهم آورده است. پس از یک روز طولانی اسکی، شما می‌توانید از یک وعده غذایی گرم در رستوران و بار هتل لذت ببرید و خستگی‌تان را از تن به در کنید. همه آپارتمان‌های اینجا به سبک مدرن دکور شده اند و مجهز به آشپزخانه، فضای نشیمن با مبل، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، میز تحریر و حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند. همچنین بعضی از آپارتمان‌ها دارای منظره کوه هستند.

 

بهترین هتل‌های سیقناقی، گرجستان

آدرس: 4702, New Gudauri 2 Apartment 110, Gudauri, Georgia

 

Hotel Carpe Diem Gudauri

این هتل اتاق‌هایی به سبک مدرن، وای فای رایگان و رستورانی با منوی غذاهای معاصر را ارائه می‌دهد. این هتل که در قلب گودائوری واقع شده از اقامتگاه‌های محبوب اسکی در گرجستان برشمرده می‌شود. هر روز صبح می‌توانید از بوفه صبحانه غنی در هتل Carpe Diem لذت ببرید و عصرها غذاهای محلی و اروپایی در رستوران زیبا هتل نوش جان کنید.

آدرس: Gudauri, 4702, Georgia

۰۸ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران