بهترین هتل‌های منطقه آجارا، گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین هتل‌های منطقه آجارا، گرجستان

آجارستان یا آجارا یکی از مناطق خودمختار و بسیار زیبا در گرجستان به مرکزیت باتومی است که از لحاظ قانونی زیر نظر دولت مرکزی گرجستان قرار دارد. این جمهوری که در جنوب غربی گرجستان واقع شده از سمت غرب به سواحل دریای سیاه و از سمت جنوب به مرزهای شمالی کشور ترکیه محدود شده است. از آنجایی که این منطقه دارای سواحل زیبا و دریای آبی و جنگل‌های سرسبز و انبوه است، سالانه بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند. با تور گرجستان از این منطقه زیبای قفقازی دیدن کرده و در بهترین هتل‌هایش بمانید.

 

باتومی، هتل لندن

هتل لندن، هتلی ۴ ستاره با اتاق‌هایی تراس‌دار است که نمای خیابان را نمایش می‌گذارند. اگر در سفری خانوادگی هستید می‌توانید در این هتل از اتاق‌های خانواده استفاده کرده و فضای کافی در اختیار داشته باشید. اتاق‌ها در عین سادگی دکوراسیونی مدرن دارند. در اتاق‌های این هتل سیستم تهویه هوای مطلوب، حمام اختصاصی مدرن، تراس رو به خیابان، تلوزیون، کمد، کتری و میز مطالعه هستند. به علاوه اینترنت رایگان نیز در سراسر ملک در دسترس قرار دارد. هر روز صبح در این هتل صبحانه قاره‌ای سرو می‌شود که برای شروع روزی پر گردش چیزی بهتر از این وجود ندارد. به علاوه هتل کافه‌ای در دسترس قرار داده تا عطر و یا آخر بتوانید در آن دورهم بنشینید و از نوشیدن انواع نوشیدنی‌ها لذت ببرید. کارکنان هتل مسلط به زبان‌های روسی، گرجی و انگلیسی هستند و تلاش می‌کنند تا اقامت خوبی داشته باشید.

 

بهترین هتل‌های ارزان برای اقامت در تفلیس

آدرس: Giorgi Mazniashvili Street 52, 6010 Batumi, Georgia

 

باتومی، هتل باتومی پالم

اگر به دنبال تعطیلاتی ساحلی هستید هتل ۴ ستاره باتومی پالم که در فاصله چند قدمی از ساحل واقع شده را توصیه می‌کنیم که یکی از بهترین هتل‌های ساحلی باتومی است. با اقامت در این هتل ۴ ستاره می‌توانید از خدمات یک هتل ۵ ستاره واقعی بهره‌مند شوید. اتاق‌ها نورگیر و زیبا و کاملا مدرن هستند و با سقف‌های شیشه‌ای تمام روز نور زیادی را به داخل دعوت می‌کنند. به علاوه امکاناتی مثل کمد، سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، حمام با سشوار و لوازم بهداشتی نیز در اتاق‌ها قرار داده شده است. صبحانه را در بوفه هتل و با منوی قاره‌ای قاره‌ای نوش جان کنید و اگر مایل بودید در سالن تناسب اندام ورزش کنید و یا به جای رفتن به ساحل در استخر روباز هتل شنا کنید. برای مهمانان نه تنها در سراسر ملک دسترسی به اتصال اینترنت وجود دارد، بلکه زمین بازی تنیس برای کودکان، سالن بیلیارد و تنیس روی میز، و امکان کرایه دوچرخه و ماشین هم در نظر گرفته شده است.

آدرس: 52 Lech and Maria Kaczynski Street, 6000 Batumi, Georgia

 

کواریاتی- Calypso Kvariati Inn

این اقامتگاه که در فاصله ۱۵۰ متری از ساحل گینو واقع شده در کواریاتی قرار دارد. اتاق‌ها دارای منظره دریا و جنگل هستند و تنها با دو دقیقه پیاده‌وی دسترسی به ساحل مقدور است. این هتل ساده امکانات رفاهی تقریبا کاملی دارد. در حالی که اتاق‌ها دارای منظره زیبایی هستند تراس، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، و کمد هم در دسترس قرار دارند. در محوطه هتل باغ، منطقه باربیکیو و پیک‌نیک وجود دارد و اتصال اینترنت بی‌سیم هم در دسترس است. به علاوه در کنار تمام این مزایا فعالیت‌های سرگرم کننده‌ای مثل ساحل، تورهای پیاده‌روی، تورهای صعود، کتابخانه و سالن بازی هم در دسترس قرار دارد. خشک‌شویی و لباس‌شویی، و اتاق بازی کودکان برای رفاه هرچه بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده است.

 

بهترین هتل‌های اطراف تفلیس برای فرار از شلوغی

آدرس: Ioane lazis 1 alley #16a , 6010 Kvariati, Georgia

 

چاکوی- Ana's Apartment in Chakvi Oasis

این هتل آپارتمان که در چاکوی واقع شده در فاصله کمی از ساحل قرار گرفته است. این هتل جذاب و مدرن دارای امکاناتی مثل استخر روباز، چترهای آفتابی، صندلی‌های راحتی دور استخر، فضای مشترک مبله، باغ و حوضچه‌های زیبا و گل کاری شده و اینترنت رایگان در سراسر ملک است. اتاق‌ها بسیار راحت و روشن و دل‌باز هستند و نمایی بسیار زیبا رو به حیاط و دریا دارند. شما با اقامت در این اتاق‌ها صبح‌تان را با منظره دریا شروع خواهید کرد و در بوفه هتل از صبحانه قاره‌ای لذت می‌برید. اتاق‌ها دارای تلوزیون صفحه تخت، آشپزخانه مجهز به مایکروفر و یخچال، ماشین لباسشویی و حمام هستند. در اینجا پذیرش ۲۴ ساعته بدون تعطیلی به امور مهمانان رسیدگی می‌کند و کارکنان آن به زبان‌های روسی، گرجی و انگلیسی صحبت می‌کنند. به علاوه استخر سرپوشیده تمام فصل، زمین بازی کودکان، و باشگاه کودکان هم در دسترس قرار دارد. در سفری خانوادگی به آجارا این هتل می‌توان یکی از بهترین انتخاب‌ها با بهترین مزایا باشد.

 

معرفی برترین هتل‌های ۴ ستاره باتومی

۲۹ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران