بهترین هتل‌های کوتایسی گرجستان: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین هتل‌های کوتایسی گرجستان: بخش دوم

کوتایسی شهری در غرب گرجستان است که با جاذبه‌های گردشگری مهمی از جمله کلیسای جامع باگراتی، صومعه قرون وسطایی گلاتی، غار پرومتئوس و آبشارهایی زیبا احاطه شده است. اما مهم‌ترین دغدغه مسافران در سفر با تور گرجستان به این خطه می‌تواند پیدا کردن یک اقامتگاه امن و راحت باشد. بنابراین در ادامه مقاله قبل، به معرفی برخی دیگر از بهترین هتل‌های کوتایسی خواهیم پرداخت.

 

Mkudro

این هتل که در بخش تاریخی شهر در قلب کوتایسی واقع شده، با مکان‌های تاریخی و موزه‌های بسیاری احاطه شده است و چشم انداز زیبایی به رودخانه دارد. این اقامت‌گاه هم به رسم بهترین هتل‌های این شهر، تمام امکانات رفاهی ضروری را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. بعلاوه برخی از اتاق‌ها دارای یک فضای نشیمن عالی برای دورهمی و استراحت هستند. مهمانان می‌توانند رستوران‌ها، کافه‌ها و کلوپ‌های شبانه بسیاری را در نزدیکی هتل بیابند. همچنین این مکان، تورهایی را به مقاصد ساتاپلیا، گلاتی و تنگه مارتویلی ترتیب می‌دهد.

 

بهترین هتل‌های سیقناقی، گرجستان

آدرس: pushkini st. II lane N 5, 4600 Kutaisi, Georgia 

 

Edemi 

این هتل در یک ساختمان تاریخی در کوتایسی واقع شده و از وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان برخوردار است. اتاق‌ها امکانات کاملی دارند و سوئیت‌های خانوادگی دارای فضای نشیمن هستند. میهمانان می‌توانند در کافه هتل صبحانه بخورند و یا سرویس اتاق سفارش دهند. همچنین قادر خواهند بود که در یک کافه محلی که ۱۰ دقیقه پیاده روی از ملک فاصله دارند نیز غذا صرف کنند. در این اقامتگاه، فضایی برای بیلیارد و تنیس روی میز درنظر گرفته شده است.

بعلاوه این ملک خصوصی در یک باغ میوه واقع شده و تراس آن چشم انداز جالبی به مهمانان هدیه می‌دهد. در نهایت باید گفت که مهمانان می‌توانند دوچرخه رایگان کرایه کرده و از دوچرخه سواری در محیط اطراف لذت ببرند. کلیسای جامع بگراتی و قلعه Uqimerioni در فاصله ۳ کیلومتری از هتل قرار دارند. و جالب است بدانید که این هتل، از ایستگاه قطار کوتایسی ۸۵۰ متر و از فرودگاه بین‌المللی کوتایسی ۳۱ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Solomon the First Street 31, Kutaisi 4600 Georgia

 

Kutaisi Hotel California

این هتل که در فاصله ۶۵۰ متر از مرکز شهر و ۲ کیلومتری از کلیسای جامع بگراتی واقع شده، اقامتی به یاد ماندنی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. در اینجا می‌توانید از فضای بسیار آرامش‌بخش هتل و رفتار دوستانه پرسنل بهره‌مند شوید و از امکانات کامل از جمله وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، حمام اختصاصی در هر اتاق و یک اتاق استراحت مشترک برای دورهمی‌های خاطره‌انگیز لذت ببرید.

 

بهترین هتل‌های مرکز شهر تفلیس

آدرس: 32 Gogebashvili Street, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Aeetes Palace

و در نهایت در این سفر مجازی به هتل Aeetes Palace می‌رسیم. اینجا در فاصله ۱۵۰ متری پارک بسیک گاباشویلی واقع شده و تنها ۳ دقیقه با کلیسای جامع باگراتی فاصله دارد. اتاق‌های هتل به سبک کلاسیک تزئین شده‌اند و شامل تلویزیون و صندلی‌های راحتی هستند. سرویس اتاقها به نحوی مشتری پسند ارائه می‌شود و با وجود امکانات کامل، مهمانان آرامش و سفری خاطره‌انگیز را تجربه خواهند کرد.

آدرس: 34 Galaktion Tabidze Street, Kutaisi 4600 Georgia

 

Palm

هتل Palm که بسیار مناسب اقامت خانواده‌هاست، در ۲ کیلومتری پل سفید واقع شده و از اتاق‌هایی جادار و راحت با تهویه مطبوع و یک اتاق نشیمن مشترک برخوردار است. نقطه عطف این هتل زیبا، وجود رستورانی عالی است که غذاهای اصیل گرجستان را با کیفیتی باورنکردنی سرو می‌کند. اما اگر می‌خواهید هزینه‌های سفرتان را کاهش دهید و خودتان آشپزی کنید، در اینجا آشپزخانه مشترک با کلیه تجهیزات و وسایل به کمکتان خواهد آمد. تراسی که چشم انداز زیبایی به دیدنی‌های شهر دارد و صبحانه قاره‌ای، از دیگر عوامل محبوبیت این هتل به شمار می‌آیند.

 

خاص‌ترین و متفاوت‌ترین هتل‌های تفلیس

آدرس: 2 Giorgi Brtskinavale, 4600 Kutaisi, Georgia 

 

Just Inn Kutaisi

امکانات باربیکیو، چشم اندازی به باغ سرسبز و وسیع، پارکینگ خصوصی رایگان، حمام اختصاصی در همه اتاق‌ها و خدمات حمل و نقل رایگان از مزایای اقامت در این مکان زیبا هستند. در ضمن اتاق‌ها دارای بالکن هستند و مهمانان می‌توانند از تماشای منظره کوه نهایت لذت را ببرند.

در اینجا بنا به انتخاب شما، صبحانه قاره‌ای یا یک صبحانه کامل انگلیسی/ ایرلندی سرو می‌شود. بعلاوه هتل، خدمات شاتل فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. این هتل از موزه تاریخی کوتایسی کمتر از ۲ کیلومتر فاصله دارد. بعلاوه به صومعه گلاتی، پل سفید و آب نمای Colchis بسیار نزدیک است.

آدرس: Kutaisi Akaki Tsereteli street 58, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Lelo

این هتل که در فاصله ۳.۷ کیلومتری پل سفید واقع شده، محل اقامتی با یک سالن مشترک و وای فای رایگان در سراسر ملک و همچنین پارکینگ خصوصی رایگان برای مهمانانی که رانندگی می‌کنند ارائه می‌دهد. رزرواسیون ۲۴ ساعته، آشپزخانه مشترک، صبحانه قاره‌ای و برگزاری تورهای مسافرتی برای مهمانان، از جمله خدمات ارزشمند و محبوب این هتل به شمار می‌آیند.

 

بهترین هتل‌های ساحلی گاگرا

آدرس:  Axalgazrdoba Avenu 2lane, 32, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Argo

در اتاق‌های بالکن‌دار این بوتیک هتل، می‌توان چشم اندازی به کوه‌ها، باغ‌ها یا شهر داشت. کافه بار و رستوران این اقامتگاه، محلی عالی برای خوردن و آشامیدن و دورهمی‌های دوستانه هستند و البته از صبحانه قاره‌ای اینجا نمی‌توان غافل شد. سرویس اتاق در سراسر ملک وجود دارد و برخی از اتاق‌ها دارای یک فضای نشیمن برای استراحت و دورهمی هستند. بدیهی است که چنین اقامتگاهی کلیه امکانات رفاهی را در اختیار مهمانانش داده و فضایی آرامش بخش و زیبا فراهم می‌کند.

آدرس: Galaktion Tabidze Street 51, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Lux Palace

هتل Lux Palace، در فاصله ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه قطار کوتایسی و پارلمان واقع شده است و فقط ۱۰ دقیقه پیاده روی با گزینه های غذاخوری فاصله دارد. در اینجا خدمات رایگان بسیاری دریافت خواهید کرد از امکانات خشکشویی و اتو، وای فای و پارکینگ اختصاصی. همچنین امکان کرایه اتومبیل و خدمات تور برای مهمانان مهیاست.

 

اقامتی جذاب در بهترین هتل‌های کبولتی

آدرس: Gugunava Street 20, 4600 Kutaisi, Georgia 

۱۶ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران