اقامت در جدیدترین هتل‌های کوتایسی گرجستان : قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
اقامت در جدیدترین هتل‌های کوتایسی گرجستان : قسمت دوم

کوتایسی در غرب گرجستان، از فراز کوهپایه‌های قفقاز به یک دشت زیبا سرازیر می‌شود و در کنار رودخانه ریونی آرام می‌گیرد. این شهر باستانی، در دوره های مختلف تاریخ به عنوان پایتخت پادشاهی‌های متوالی در گرجستان شناخته می‌شده و از این رهگذر آثار ارزشمندی را در خود جای داده که برخی از آنها در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌اند. بعلاوه برای استقبال از گردشگران، این شهر سرشار از انواع امکانات رفاهی و تفریحی، رستوران‌ها و اقامتگاه‌های ریز و درشت است. بیایید در ادامه مقاله قبل، با برخی دیگر تازه تاسیس‌ترین و جدیدترین هتل‌های کوتایسی گرجستان آشنا شویم.

 

Pomegranate

این اقامتگاه نیز در موقعیتی عالی در کوتایسی و در ژوئیه ۲۰۱۹، درهای خود را به روی علاقمندان گشود. رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، خدمات اتاق و وای فای رایگان در سراسر هتل از مشخصه‌های اصلی این اقامتگاه بوده و صبحانه قاره‌ای لذیذ، امکانات کرایه دوچرخه و خودرو و ۱۰ اتاق زیبا، لحظاتی به یادماندنی را برای مسافران تور گرجستان رقم می‌زنند. گفته می‌شود که این منطقه برای ماهیگیری و قایقرانی بسیار محبوبیت دارد و علاوه بر این، کلیسای جامع باگراتی ۲ کیلومتر و پل سفید ۲.۴ کیلومتر از اقامتگاه فاصله دارند.

آدرس: 54Tamar Mepe Street, 4600 Kutaisi, Georgia

 

AnSeZa

اینجا یکی دیگر از هتل‌های تازه تاسیس در کوتایسی است که در ژوئن ۲۰۱۹ فعالیت خود را شروع کرد. این هتل ۳ ستاره با برخورداری از یک سالن مشترک، آشپزخانه مشترک، صرافی، باغ و چشم اندازهای شگفت انگیز و تعداد ۹ اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه، تهویه مطبوع و وای فای رایگان مهمانان را غافلگیر می‌کند.

گفتنی است در کنار همه این موارد، کرایه دوچرخه و اتومبیل و امکانات باربیکیو نیز در این اقامتگاه فراهم است. در نهایت اینکه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی کوتایسی است که در ۲۱ کیلومتری هتل قرار دارد و این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان را ارائه می‌دهد.

 

راهنمای سفر به کوتایسی گرجستان

آدرس: Newport Street 26, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Hotel Terrace Sinauri

این اقامتگاه شیک و زیبا که در ژوئن ۲۰۱۹ در ۱.۳ کیلومتر از پل سفید افتتاح شد، یک باغ و تراس و چشم اندازهایی قابل توجه از شهر ارائه می‌دهد. خدمات اتاق، رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، آشپزخانه مشترک و وای فای رایگان از دیگر ویژگی‌های این هتل به شمار می‌آیند. تمام ۱۲ اتاق و خدمات ایده‌آل بوده و صبحانه‌های قاره‌ای باکیفیتی به صورت بوفه در دسترس می‌باشند.

آدرس: Sinauri Street Sinauris 30, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Hollywood

از بارزترین مشخصه‌های این هتل تازه تاسیس و دنج که در آوریل ۲۰۱۹ افتتاح شد می‌توان به تراس، بار، پارکینگ اختصاصی رایگان، باغ، آشپزخانه مشترک و صرافی برای مهمانان و صبحانه لذیذ و عالی اشاره کرد. اینجا حدود ۴.۴ کیلومتر از کلیسای جامع باگراتی فاصله دارد و ۱۱ اتاق مجهز به میز کار، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی را در خود جای داده است. در ضمن خدمات ترانسفر فرودگاهی، با پرداخت هزینه اضافی فراهم است.

آدرس: Gr. Abashidze st 20, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Tolia

تمام ۱۵ اتاق این هتل ۳ ستاره که در آوریل ۲۰۱۹ افتتاح شد، دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای ، یخچال، کتری، دوش، لوازم بهداشتی رایگان، کمد لباس، حمام اختصاصی و چشم اندازی زیبا از شهر هستند. بعلاوه می‌توانید از دستگاه خودپرداز هتل نیز برای دریافت پول نقد بهره‌مند شوید. صبحانه قاره‌ای هر روز در هتل Tolia در دسترس است و پارکینگ خصوصی رایگان، سالن مشترک، تراس، ترانسفر فرودگاهی، خدمات اتاق و وای فای رایگان در سراسر هتل این امکانات را تکمیل می‌کنند و اقامتی خاطره انگیز را در ۲ کیلومتری آبنمای کلخیس رقم می‌زنند.

 

بهترین هتل‌های ساحلی کوتایسی  

آدرس: Poti street 40, 4600 Kutaisi, Georgia

 

AGUNA

این هتل ۳ ستاره و ۱ اتاقه، در آگوست ۲۰۱۸ پذیرای مهمانان و علاقمندان سفر به کوتایسی شد و تا امروز با امکاناتی کامل و تراس آفتابگیر و چشم اندازی عالی به باغی زیبا، نظرات مساعد مهمانان را به خود جلب کرده است. از دیگر ویژگی‌های این اقامتگاه می‌توان به وای فای رایگان، بار، سالن مشترک خدمات اتاق، حمام اختصاصی و تهویه مطبوع اشاره کرد. گفته می‌شود که این هتل، به فرودگاه بین‌المللی کوتایسی بسیار نزدیک است و تنها ۱۷ کیلومتر با آن فاصله دارد.  

آدرس: Z.Gamsakhurdia av. 60, 4602 Kutaisi, Georgia

 

King David

این هتل پرطرفدار نیز در موقعیتی عالی در مارس ۲۰۱۸ شروع به کار کرد. این اقامتگاه ۴ ستاره با ۳۲ اتاقش، در ۷۰۰ متری آبنمای کلخیس واقع شده و  دارای وای فای رایگان، باغ و تراس، رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان و سالن مشترک بوده و بعلاوه صرافی نیز در دسترس مهمانان است.

 

معرفی ۶ هتل و کلبه اسکی در کوتایسی

آدرس: Grishashvili str., 5, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Best Western Kutaisi

و در آخر با این هتل رنگارنگ و لوکس آشنا می‌شویم که در فوریه ۲۰۱۷ درهای خود را به روی علاقمندان گشود. اینجا با برخورداری از تراس و چشم اندازهایی زیبا از محیط اطراف، کاناپه‌های بسیار راحت، رزرواسیون ۲۴ ساعته، رستوران با غذاها و خدماتی عالی و صبحانه بوفه، یکی از خاطره‌انگیزترین اقامتگاه‌های کوتایسی به شمار می‌آید.

بعلاوه مهمانان می‌توانند در مرکز تجاری این هتل، به گشت و گذار و خرید بپردازند و یا سری به پل سفید بزنند که در چند قدمی اقامتگاه واقع شده است. گفتنی است این هتل ۴ ستاره که ۴۵ اتاق را در خود جای داده، فضایی آرامش بخش برای مهمانان خصوصا آنهایی که به صورت خانوادگی سفر می‌کنند رقم می‌زند.

آدرس: 11Joseb Grishashvili Street, 4600 Kutaisi, Georgia

۰۱ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران