اقامتی عاشقانه در هتل‌های کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری مالزی
اقامتی عاشقانه در هتل‌های کوالالامپور

سفرهای عاشقانه مهم‌ترین بخش زندگی مشترک مخصوصا برای ماه عسل محسوب می‌شوند. این که به کجا بروید و یا در چه هتلی اقامت کنید تقریبا دغدغه تمام زوج‌ها در هر سنی است. تور کوالالامپور به عنوان یکی از پربازدیدترین مقاصد آسیایی همیشه مورد توجه زوج‌ها قرار می‌گیرد و تا دلتان بخواهد هتل‌های لوکس و زیبا و درجه یک دارد که اقامتی عاشقانه و خاطره‌انگیز را برایتان رقم می‌زند. در ادامه این مطلب به بهترین هتل‌های این شهر برای اقامتی عاشقانه می‌پردازیم.

 

هتل هیلتون کوالالامپور (Hilton Kuala Lumpur) در مالزی

هتل هیلتون، اقامتگاهی ۵ ستاره و زیبا است که روبروی موزه ملی مالزی در کوالالامپور قرار دارد، و اقامتگاه‌هایی در قلب مرکز شهر کوالالامپور ارائه می‌کند. این هتل دارای یک استخر شنا آزاد است و مهمانان می‌توانند از وعده‌های غذایی در ۱۰ گزینه ناهارخوری داخلی لذت ببرند یا در بار نوشیدنی بنوشند. همچنین وای فای رایگان در مناطق عمومی در دسترس است. هتل هیلتون که از لوکس‌ترین هتل‌های کوالالامپور نیز بشمار می‌رود، با موقعیت قرارگیری فوق‌العاده ۲ دقیقه پیاده روی تا KL Sentral، هفتصد و پنجاه متری مرکز خرید ۹ طبقه ممتاز، Nu Sentral، پانزده دقیقه با ماشین تا باغ دریاچه فاصله دارد. با قطار KLIA Ekspres از فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور تا ایستگاه KL Sentral بیست و هشت دقیقه راه است و ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی در دسترس است. اتاق‌های مدرن کوالالامپور هیلتون به‌طور سخاوتمندانه مجهز به تلویزیون‌های صفحه‌ تخت بزرگ هستند و پنجره‌های کف تا سقف نمای کاملی از شهر یا دریاچه ارائه می‌دهند. همچنین حمام‌های مرمری مجلل دارای دوش باران هستند. به علاوه اتاق‌ها و سوئیت‌های برتر دسترسی به سالن اجرایی دارند. مهمانان می‌توانند برای تبدیل ارز، خدمات دربان و انبار چمدان به پذیرش ۲۴ ساعته مراجعه کنند و برای اوقات فراغت به کلاس یوگا در مرکز تناسب اندام ۲ طبقه بپیوندند یا از ماساژ در اسپای داخل خانه لذت ببرند.

 

صبحانه در بهترین نقاط کوالالامپور

آدرس: 3, Jalan Stesen Sentral, KL Sentral Train Station, 50470 Kuala Lumpur, Malaysia

 

هتل لمریدنت کوالالامپور (Le Méridien Kuala Lumpur) در مالزی

هتل لمریدنت اقامتگاهی به شدت معروف و لوکس و ۵ ستاره در کوالالامپور است که تنها ۱۰ دقیقه با ماشین از مرکز شهر مثلث طلایی کوالالامپور فاصله دارد. این هتل دارای یک استخر در فضای باز است و مهمانان می‌توانند از ۴ گزینه غذاخوری در آن لذت ببرند همچنین وای فای رایگان نیز در سرتاسر ملک موجود است. همه اتاق‌های این هتل دارای چشم‌انداز پانوراما از شهر و باغ دریاچه هستند و تلویزیون ماهواره‌ای، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا و حمام ارائه می‌دهند و پنجره‌های بزرگ آن نور طبیعی زیادی را در طول روز به داخل دعوت می‌کند. همچنین این هتل یک میز پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات دربان ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد و خدمات نگهداری چمدان، صرافی و خدمات خشکشویی همگی به راحتی در دسترس هستند. از لحاظ خورد و خوراک هم این هتل لوکس هیچ کم نگذاشته و غذاهای ونیزی را در رستوران معروف هتل، فاولا، سرو می‌کند و پرایم نیز اولین رستوران بین‌المللی استیک در مالزی است که برنده جایزه شد. این رستوران برش‌های گوشت مرغوب را با مجموعه گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها سرو می‌کند. غذاهای آسیایی در کوالالامپور را می‌توان از آخرین منو غذا سفارش داد و اگر طرفدار غذاهای کژوال هستید بار شیک Gastro @ Sentral منوی جذابی دارد. این هتل از لحاظ جغرافیایی ۱۳۰ متری ایستگاه مرکزی کی‌ال واقع شده در حالی که مرکز خرید Pavilion و مرکز صنایع دستی مالزی در ۷ کیلومتری آن قرار دارند. فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور ۷۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

آدرس: 2 Jalan Stesen Sentral, Kuala Lumpur Sentral, KL Sentral Train Station, 50470 Kuala Lumpur, Malaysia

 

هتل سوفیتل کوالالامپور (Sofitel Kuala Lumpur Damansara) در مالزی

سوفیتل یکی دیگر از اقامتگاه‌های لوکس و ۵ ستاره کوالالامپور است که زوج‌ها از اقامت در آن لحظات خوبی را تجربه می‌کنند. این هتل دارای استخر روباز و تراس آفتابگیر بوده و میهمانان می‌توانند از وعده‌های غذایی در ۴ رستوران داخلی هتل لذت ببرند یا در بار نوشیدنی بنوشند. این در حالی است که وای فای رایگان در سرتاسر ملک موجود است. این هتل از لحاظ موقعیت قرارگیری در فاصله ۵ کیلومتری The Weld و میدان برجایا تایمز واقع شده و برج‌های دوقلوی پتروناس کوالالامپور در فاصله ۶ کیلومتری آن قرار گرفته‌اند. تمامی اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت هستند و برخی از اتاق‌ها یک قسمت نشیمن برای راحتی شما در دسترس قرار داده‌اند. یک دستگاه قهوه ساز و حمام اختصاصی مجهز به لوازم مورد نیاز نیز در تمامی اتاق‌ها قرار داده شده است. همچنین مهمانان می‌توانند برای تبدیل ارز، رزرو تور، تهیه بلیط و خدمات دربان به پذیرش ۲۴ ساعته مراجعه کنند. یک مرکز تناسب اندام برای مهمانانی که مایل به شرکت در یک جلسه تمرینی هستند در دسترس است. از طرف دیگر، مهمانان می‌توانند در کتابخانه استراحت کنند و از خواندن کتاب لذت ببرند.

 

فعالیت‌های ماجراجویانه‌ در کوالالامپور

آدرس: No 6 Jalan Damanlela Bukit Damansara , 50490 Kuala Lumpur, Malaysia

 

هتل پولمان کوالالامپور (Pullman Kuala Lumpur Bangsar) در مالزی

هتل لاکچری پولمان با استخر روباز، استخر آبگرم و مرکز تناسب اندام، اقامتی مجلل را در کوالالامپور ارائه می‌دهد. این ملک دسترسی به وای فای رایگان در سراسر هتل را فراهم کرده و PressReader در این هتل ارائه می‌شود که به مهمانان امکان دسترسی به هزاران نشریه ملی و بین‌المللی را می‌دهد. هر اتاق مجهز به تهویه مطبوع، پایه آی پاد، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار است و حمام خصوصی دارای وان یا دوش و سشوار را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. همچنین رستوران لینک در تمام طول روز غذاهای بین‌المللی و محلی سرو می‌کند و رستوران La Cucina غذاهای مدیترانه‌ای خوشمزه‌ای برای انتخاب جلو روی شما می‌گذارد. ایستگاه کرینچی LRT در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده روی، Telecom Malaysia نیز ۲ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارند در حالی که مگامال میدولی ۵ دقیقه با ماشین از این هتل فاصله دارد.

آدرس: No 1, Jalan Pantai Jaya, Bangsar, 59200 Kuala Lumpur, Malaysia

 

هتل میدان برجایا تایمز کوالالامپور (Berjaya Times Square Hotel) در مالزی

هتل میدان برجایا تایمز دسترسی مستقیم به مرکز خرید میدان برجایا تایمز با یک شهربازی سرپوشیده را ارائه می‌دهد. این هتل دارای استخر و سونا بوده و مرکز تناسب اندام و ۲ زمین اسکواش در هتل ارائه می‌دهد در حالی که وای فای رایگان در سراسر ملک ارائه شده است. این هتل در منطقه تجاری و خرید مرکزی کوالالامپور واقع شده و از طریق ایستگاه ایمبی با سیستم مونوریل ارتباط مستقیم دارد. از KL Sentral  فقط ۶ دقیقه سوار مونوریل و تا فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور ۴۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. هتل برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور دارای اتاق‌هایی با امکانات رفاهی مدرن، سیستم سرگرمی و کانال‌های تلویزیون کابلی است و امکانات تهیه چای/قهوه و مینی بار نیز ارائه می‌دهد در حالی که حمام اختصاصی دارای دوش و وان جداگانه هم دارد. همچنین مهمانان در تور مالزی می‌توانند برای تبدیل ارز، رزرو تور، دربان و خدمات بلیط فروشی به پذیرش ۲۴ ساعته مراجعه کنند. امکانات دیگر این هتل شامل مرکز تجاری با خدمات منشی و خدمات کرایه اتومبیل بوده و مهمانان هتل از امتیاز پارکینگ ویژه برخوردار هستند. از طرفی به خاطر زمین بازی کودکان، این هتل بین خانواده‌ها نیز شدیدا محبوب است.

 

۵ خیابان در کوالالامپور برای چشیدن غذاهای خیابانی

آدرس: No.1, Jalan Imbi, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

هتل اینترکانتیننتال کوالالامپور (InterContinental Kuala Lumpur) در مالزی

به طور کلی هتل اینترکانتیننتال در هر نقطه‌ای از دنیا باید نیاز به معرفی ندارد! این اقامتگاه لوکس و ۵ ستاره درست در وسط شلوغی‌های شهر اقامتی آرام و جذاب را ارائه می‌دهد. این هتل دارای یک استخر در فضای باز است و مهمانان می‌توانند از وعده‌های غذایی ۴ رستوران داخلی لذت ببرند یا در بار نوشیدنی بنوشند. به علاوه وای فای رایگان در همه اتاق‌ها در دسترس قرار دارد. اتاق‌های بی‌نظیر این هتل دارای تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های کابلی هستند و یک مینی بار و چای/قهوه ساز ارائه می‌دهند همچنین امکانات دیگر عبارتند از گاوصندوق شخصی و میز کار. چنین هتلی به لحاظ سرو غذا نیز شناخته شده است و حتی مهمانانی که ساکن هتل نیستند عاشق صرف غذا در این هتل هستند. Serena Brasserie بوفه محلی و بین‌المللی سرو می‌کند و در OneSixFive می‌توانید از تنقلات و نوشیدنی‌های سبک لذت ببرید. دیگر گزینه‌های غذاخوری، غذاهای ژاپنی تاتسو و غذاهای چینی تائو هستند. Bentley's Pub همچنین محیطی آرامش‌بخش برای صرف نوشیدنی ارائه می‌دهد.

آدرس: 165, Jalan Ampang, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia

 

هتل ریتز کارلتون کوالالامپور (The Ritz-Carlton) در مالزی

این هتل معتبر جهانی دارای یک استخر روباز است و مهمانان در تور کوالالامپور می‌توانند از وعده‌های غذایی خود در رستوران داخلی هتل لذت ببرند یا در بار نوشیدنی بنوشند. اتاق‌های بزرگ و زیبا در کوالالامپور ریتز کارلتون دارای پنجره‌های بزرگ از کف تا سقف با چشم‌اندازهای پانوراما از شهر هستند و هر اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت است. به علاوه حمام‌های مرمرین دارای دوش مجزا و امکانات وان هستند و خمیردندان، مسواک و لوازم بهداشتی نیز ارائه می‌شود. از دیگر امکانات این ملک می‌توان به مرکز تناسب اندام و اتاق سونا اشاره کرد. همچنین، مهمانان می‌توانند از انواع درمان‌ها در اسپای داخل خانه لذت ببرند و برای خدمات دربان و انبار چمدان به پذیرش ۲۴ ساعته مراجعه کنند. این ملک همچنین اتاق‌های جلسه را برای اجاره ارائه می‌دهد. کارکنان خوش برخورد به زبان‌های انگلیسی، چینی و مالایی مسلط هستند. این هتل دارای گزینه‌های غذاخوری متمایز دیگری شامل لایبرری است که غذاهای بین‌المللی و آسیایی عالی را سرو می‌کند، سالن لابی برای یک تجربه اساسی چای بعد از ظهر، شیرینی‌پزی برای لذت‌های صنایع دستی و اتاق کبالت برای یک صبحانه بین‌المللی مقوی تدارک دیده شده‌اند.

 

بهترین رستوران‌های حلال کوالالامپور (قسمت اول)

آدرس: 168 Jalan Imbi, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

منبع

۰۶ آبان ۱۴۰۱

نظرات کاربران