برترین هتل‌های ساحلی مالزی

جاذبه‌های گردشگری مالزی
برترین هتل‌های ساحلی مالزی

اگر چه تایلند محبوب‌ترین مقصد گردشگری گرم‌سیری در جنوب شرق آسیاست، اما هر ساله عده‌ی بسیار زیادی در همسایگی این کشور به تور مالزی رفته و از سواحل آفتابی و جذاب آن‌جا لذت می‌برند. مالزی جزایر، سواحل و مناطق طبیعی چشم نوازی داشته و مملو از جاذبه‌های توریستی این چنینی است. این کشور در مناطقی همچون جزیره لنکاوی، شهر پنانگ و ... دارای هتل‌های ساحلی معرکه‌ای بوده که بعضی از بهترین‌های آن‌ها را در لیست زیر به شما معرفی خواهیم کرد.

 

ریزورت و اسپا وستین لنکاوی

وقتی صحبت از مقاصد ساحلی در سفر با تور مالزی به میان می‌آید، یکی از اولین جاهایی که به ذهن خطور می‌کند، جزیره بزرگ لنکاوی است که یکی از خشکی‌های مجمع‌الجزایری به همین نام در دریای آندامان است. این هتل بزرگ و زیبا که جز برترین هتل‌های ساحلی مالزی است، جدا از ساحل ماسه‌ای وسیع و یک اسکله چوبی اختصاصی بزرگ، در منطقه‌ای جنگلی و زیبا واقع شده و مجموعه‌ای از اتاق‌ها، سوییت‌ها و ویلاها را برای اقامت در خود دارد. همان طور که از نام این هتل پیداست، یکی از بخش‌های مهم آن، مرکز اسپا و سلامتی آن‌جاست و همچنین ۴ استخر روباز نیز برای تفریح و خوشگذرانی در آن‌جا تهیه دیده شده است. ریزورت وستین لنکاوی (Westin Langkawi Resort) ، امکانات خیلی خوبی در ساحل برای استراحت، آبتنی و حتی تفریحات آبی در نظر گرفته که لذت بودن در این هتل را دو چندان می‌کند.

 

راهنمای جامع سفر به مالزی

عکس:  kayak.com

 

آدرس: Jalan Pantai Dato Syed Omar, Langkawi

شماره تماس: 006049608888

 

هتل داتای لنکاوی

گزینه‌ی دوم در لیست برترین هتل‌های ساحلی مالزی نیز در لنکاوی و در میان درختان یک جنگل بارانی باستانی قرار گرفته است که با ۱۲۱ اتاق، سوییت و ویلا از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. داتای لنکاویِ (The Datai Langkawi) باشکوه با داشتن فضایی بسیار شیک و آرامش بخش در محیط داخلی خود و همچنین ساحلی بزرگ و استخرهای مختلف برای تفریح و آبتنی، یکی از ایده‌آل‌ترین هتل‌های لوکس برای اقامت در تور مالزی و جزیره لنکاوی است. در این هتل زیبا که معماری آن به شکل خانه‌های سنتی مالزیایی است اما در باطن بسیار مدرن و با امکانات کامل بوده، ۵ رستوران، مرکز اسپا و بسیاری امکانات ریز و درشت دیگر تهیه دیده شده.

عکس: cntraveller.com

 

آدرس: Jln Teluk Datai, 07000 Langkawi, Kedah

شماره تماس: 006049500500

 

ریزورت تانجونگ جارا

یکی دیگر از هتل‌های ساحلی مالزی که در فضایی جنگلی و زیبا قرار گرفته و یک استخر بزرگ و بدون لبه رو به دریا دارد و فضایی شگفت‌انگیز را به وجود می‌آورد. طراحی این مجموعه الهام گرفته شده از قصرهای مالزیایی در قرن هفدهم میلادی بوده و در نهایت با امکانات مدرن ترکیب شده تا یک هتل جذاب و لاکچری را برای مهمانان خود به وجود بیاورد. اگر چه که ریزورت تانجونگ جارا (Tanjong Jara Resort) در یکی از شهرهای محبوب و مقاصد اصلی برای سفر به مالزی قرار نگرفته اما خیلی‌ها تنها برای اقامت در آن‌جا، کسب آرامش و لذت بردن از طبیعت چشم‌نواز و رویایی منطقه به آن‌جا می‌روند. این مجموعه دارای اسپایی فوق‌العاده جذاب است که جوایزی جهانی کسب کرده، دو استخر بزرگ دارد و در آن‌جا می‌توانید، همراه دیگر مهمانان هتل، برخی از بازی‌های ستنی مالزیایی را نیز تجربه کنید.

 

۱۰ هتل عالی در کوالالامپور رو به پتروناس

عکس: tanjongjararesort.com

 

آدرس: Batu 8, Off Jalan Dungun, 23000 Kuala Dungun, Terengganu

شماره تماس: 006098451100

 

ریزورت پانگکور لات

ریزورت پانگکور لات (Pangkor Laut Resort) یکی از هتل‌های ساحلی مالزی متشکل از ویلاهای مختلف، باغ‌های گرم‌سیری و استخرهای مختلف است، به خاطر امکانات و البته طراحی بسیار خوبی که دارد، یکی از بهترین هتل‌های ساحلی در مالزی به حساب می‌آید. این هتل زیبا و بزرگ در کنار ویلاهای متنوع خود، تنها شامل هشت ویلای بسیار بزرگ می‌شود که همگی دارای استخر اختصاصی هستند و در مقابل خود، یک ساحل ویژه برای آفتاب گرفتن و تفریحات مختلف می‌بینند. این مکان یکی از مجلل‌ترین انتخاب‌ها برای اقامت در تور مالزی بوده و از امکانات کلی مجموعه، می‌توان به اسپا، اتاق‌های خصوصی ماساژ، رستوران‌هایی بسیار عالی و چیزهایی از این دست اشاره کرد.

عکس:  borneotalk.com

 

آدرس: Pangkor Laut Island Pangkor Laut, 32200 Lumut, Perak

شماره تماس: 006056991100

 

هتل ریتز کارلتون لنکاوی

اینجا یکی از هتل‌های ساحلی مالزی در میان جنگلی گرم‌سیری و زیبا واقع شده و دارای طراحی منحصر به فردی است. با این حال، وجود امکانات لاکچری، اقامتگاه‌های بسیار مجلل و امکانات رفاهی و تفریحی متعدد از جمله چندین استخر، ساحل بزرگ و مرکز اسپا و سلامتی زیبا، این مکان را به یکی از انتخاب‌های عالی برای سفر لاکچری به لنکاوی بدل کرده است. این هتل دارای یکی از بهترین رستوران‌های غذاهای آسیایی در جزیره بوده و شما می‌‌توانید، از همان مکانی که هتل در آن‌جا واقع شده، به سراغ جنگل اطراف بروید و از پوشش گیاهی و جانوران مختلف دیدن نمایید. تورهای جنگل گردی، کلاس‌های نقاشی و آشپزی، تورهای عکاسی و همچنین تورهای قایق‌ سواری از دیگر خدمات هتل ریتز کارلتون لنکاوی (The Ritz-Carlton Langkawi) به حساب می‌آید.

 

بهترین هتل‌های مناسب خانواده‌ها در کوالالامپور

عکس : xoprivate.com

 

آدرس: Jalan Pantai Kok, Teluk Nibung, 07000 Langkawi, Kedah

شماره تماس: 006049524888

 

هتل دانا لنکاوی

شاید در میان تمامی هتل‌های ساحلی مالزی که در لنکاوی قرار گرفته‌اند، هتل دانا لنکاوی (The Danna Langkawi) به خاطر ساحل خاص و منظره‌ی پیش رویش، گزینه‌ای کاملا متفاوت باشد. ساحل زیبای این هتل در پشت خود، فضایی سبز و جنگلی را می‌بیند و در پیش رو نیز، جزایر بسیار کوچکی هستند که نه تنها چشم‌اندازی جذاب را می‌سازند، بلکه باعث می‌شود تا اغلب اوقات، آب پیش روی ساحل آرام و مناسب برای آبتنی باشد. دانال لنکاوی یک هتل لاکچری کلاسیک است که طراحی داخلی شاد و بسیار خوبی داشته و با اتاق‌های شیک و مجلل خود از شما پذیرایی می‌کند. این مجموعه همچنین دارای چندین استخر، رستوران‌های بسیار خوب و همچنین یک مرکز اسپا و سلامتی نیز هست.

عکس: holidaygogogo.com

 

آدرس: Pantai Kok, 07000 Langkawi, Kedah

شماره تماس: 006049593288

 

شانگری لا راسا ریا

اگر در تور مالزی به کوتا کینابالو رفتید نیز، امکان اقامت در یکی از جذاب‌ترین هتل‌های ساحلی مالزی را دارید. شانگری لا راسا ریا (Shangri-La's Rasa Ria) در زمینی به مساحت بیش از ۱۶۰ هکتار ساخته شده و نه تنها از چندین ساختمان بسیار بزرگ تشکیل شده بلکه منظره‌ی دریا را از سمتی، منظره‌ی جنگلی بارانی را در سمت دیگر و حتی یک رودخانه‌ی بزرگ را در نزدیکی خود می‌بیند. این هتل ۴۹۹ اتاق داشته، ۹ رستوران متنوع با دکور و غذاهای مختلف دارد و نه تنها چندین استخر و امکانات متنوع تفریحی پیش پای شما می‌گذارد، بلکه طبیعت اطرافش نیز، خود به تنهایی می‌تواند یکی از دلایل اقامت در آن‌جا باشد. این مجموعه همچنین به خاطر فضای بازی کودکان، کلاب مخصوص سنین پایین و اتاق‌های بزرگ، برای سفر خانوادگی نیز گزینه‌ای خوب به حساب می‌آید.

 

اقامت در بهترین بوتیک هتل‌های لنکاوی

عکس: kenwoodtravel.co.uk

 

آدرس: Pantai Dalit Tuaran, 89208 Kota Kinabalu, Sabah

شماره تماس: 006088797888

 

ریزورت جزیره‌ای گایا

در کنار هتل‌های ساحلی مالزی، بعضا انتخاب‌های خوبی میان هتل‌های جزیره‌ای نیز وجود دارد که ریزورت جزیره‌ای گایا (Gaya Island Resort) یکی از این انتخاب‌ها به حساب می‌آید. این مجموعه در میان یک پارک ملی دریایی واقع شده و دارای ساحل اختصاصی، فضای جنگلی عالی و همچنین آرامشی است که به خاطر اختصاصی بودن جزیره به دستش می‌آورید. تمامی ویلاهای این مجموعه به شکل کلاسیک ساخته شده اما دارای سیستم تهویه هوای مطبوع و امکانات کامل رفاهی هستند. در مدت اقامت خود، هم می‌توانید برای اسنورکلینگ به دل آب بزنید یا در فضای جنگلی به تماشای پرندگان بنشینید. ریزورت جزیره‌ای گایا از هر نظر، با دیگر انتخاب‌های این لیست متفاوت است و یک فضای بی‌نظیر دارد.

عکس: remotelands.com

 

آدرس: Malohom Bay, Tunku Abdul Rahman, Marine Park, 88000 Kota Kinabalu, Sabah

شماره تماس: 0060189391100

 

هتل سنت رجیس لنکاوی

سنت رجیس لنکاوی (The St. Regis Langkawi) یکی از هتل‌های ساحلی مالزی کاملا کلاسیک در کرانه‌ی دریای آندامان است است که دارای ساحل اختصاصی، منظره‌ی فوق‌العاده زیبای غروب خورشید که از تراس چوبی بزرگش می‌توان آن را نگه کرد و ۸۵ سوییت لاکچری روی آب است که همه چیزش از طراحی داخلی گرفته تا متریال مورد استفاده بر تخت خواب آن بهترین و مجلل‌ترین است. این مجموعه دارای ۵ رستوران بسیار شیک نیز هست که غذاهای متنوع از فرانسه، خاور میانه و البته غذاهای دریایی را سرو می‌کنند. هتل سنت رجیس دارای مجموعه اسپا و سلامتی بوده و برنامه‌های متنوعی برای بازدید از نقاط دیدنی لنکاوی و شرکت در فعالیت‌هایی همچون بازدید از آبشار‌های مختلف برپا می‌کند. در کل این مکان برای سفرهای دو نفره و خانوادگی مناسب است و از امکانات کامل برای گروه‌های مختلف بهره می‌برد.

 

معرفی بهترین هتل‌های ۴ ستاره پنانگ

عکس: tophotelslangkawi.com

 

آدرس: Jalan Pantai Beringin, 07000 Langkawi, Kedah

شماره تماس: 006049606666

 

ریزورت جاپامالا

این ریزورت که از جمله گزینه‌های عالی در میان هتل‌های ساحلی مالزی در جزیره‌ی بسیار زیبای تیومان (Tioman Island) واقع شده که خود این جزیره یکی از مکان‌های خاص برای اقامت در سفر به مالزی به حساب می‌آید. یک اکو بوتیک ریزورت خاص و لاکچری که شامل ویلاها و سوییت‌هایی می‌شوند که به شکل کلاسیک طراحی شده اما دارای امکانات بسیار خوب و مدرنی هستند. ریزورت جامپامالا (Japamala) دارا یواحدهای اقامتی کمی است و برای همین تعداد مهمان نیز، دو رستوران شیک، یک استخر روباز زیبا و امکانات تفریحی بسیار خوب را گرد آوری کرده است. مهمانان این هتل می‌توانند چیزهایی از قبیل کایاک برای قایق سواری در دریا، اسنک‌های خانگی آسیایی و سرویس شام در فضای باز روی ساحل اختصاصی را به صورت رایگان از هتل دریافت کنند. همچنین با توجه به این که در جزیره تیومان قرار دارید، می‌توانید از انبوه جاذبه‌های طبیعی این جزیره رویایی نیز بهره ببرید.

عکس: lifestyleasia.com

 

آدرس: Kampung Lanting, 26800, Pahang

شماره تماس: 0060327712742

 

منبع

 

۰۱ مرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران