بهترین هتل‌های چو کیت در کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری مالزی
بهترین هتل‌های چو کیت در کوالالامپور

چو کیت از مناطق آرام و در عین حال دیدنی تور کوالالامپور است که ضمن ارائه چهره محلی از زندگی مردم منطقه، فرصت‌های خوبی برای خریدهای عمده و خرده فروشی ارائه می‌دهد. در کنار مراکز خرید عمده فروشی و فروشگاه‌ها در اینجا کافه‌ها و رستوران‌های خوبی هم صف کشیده‌اند که می‌توانید در تور مالزی به آن‌ها بروید و از غذاهای خوشمزه آن‌ها امتحان کنید. اگر می‌خواهید در کنار فرصت‌های گردش و خرید، در جایی نسبتا آرام‌تر اقامت داشته باشید چو کیت انتخاب خوبی خواهد بود. در اینجا ما برخی از بهترین هتل‌های این منطقه را بررسی می‌کنیم.

 

Hilton Garden Inn Kuala Lumpur

هتل هیاتون گاردن هتلی ۴ ستاره و شیک است که در فاصله ۲.۲ کیلومتری از منطقه تجارت جهانی پوترا واقع شده و دسترسی راحتی به سایر نقاط دارد. این هتل همچنین دارای امکانات مناسبی با استخر روباز و پارکینگ خصوصی بوده و همچنین امکانات دیگری مثل رستوران، میز پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات اتاق، وای فای رایگان در سراسر ملک نیز ارائه می‌دهد. اتاق‌ها مدرن و مینیمالیستی بوده و دکوراسیون روشن و تمیزی دارند. در این اتاق‌ها نیز شما به امکاناتی نظیر حمام خصوصی با دوش، دمپایی و سشوار و همچنین سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق و تلویزیون صفحه تخت با شبکه‌های خارجی دسترسی دارید. صبح را در هتل با بوفه صبحانه یا الاکارت شروع کنید.

 

معرفی بزرگ‌ترین مراکز خرید کوالالامپور

آدرس: No. 452 Jalan Tuanku Abdul Rahman , Chow Kit, 50100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

WP Hotel

هتل WP که در فاصله ۱.۶ کیلومتری از برج‌های دوقلوی پتروناس در کوالالامپور و Suria KLCC واقع شده و اقامتگاهی مجلل و مدرن به مهمانان ارائه می‌دهد. همه اتاق‌ها با نورپردازی روشن، دارای دکوراسیون مدرن هستند و برخی از اتاق‌ها منظره‌ای از شهر را ارائه می‌دهند. همچنین خدمات روزانه نیز به اتاق‌ها ارائه می‌شود. به علاوه هتل دارای امکانات اساسی مثل میز پذیرش ۲۴ ساعته، نگه داری رایگان چمدان، و خدمات دربان بوده و روزنامه نیز موجود است. این هتل همچنین دارای یک مرکز تجاری و امکاناتی برای جلسه و نشست است که با هزینه اضافی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

آدرس: No 362 Jalan Tuanku Abdul Rahman, Chow Kit, 50100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

the RED One KLCC

این هتل ۴ ستاره شیک و مدرن اقامتگاهی جذاب و راحت در تور کوالالامپور است که سالن تناسب اندام، میز پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات دربان ارائه می‌دهد. اتاق‌ها بسیار شیک و مدرن با تهویه مطبوع و همگی آن‌ها دارای میز کار، تلویزیون، حمام اختصاصی با لوازم ضروری مورد نیاز هستند، و برخی از این اتاق‌ها بالکن نیز دارند. به علاوه هر روز در هتل صبحانه قاره‌ای نیز ارائه می‌شود.

 

آشنایی با معروف‌ترین بناهای مذهبی کوالالامپور

آدرس: Menara 101 Dang Wangi No. 3 Jalan Kamunting, Chow Kit, 50300 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Hilton Garden Inn Kuala Lumpur – North

این هتل شیک و ۴ ستاره دارای امکانات جذاب و مدرنی بوده و آرامش و راحتی را برای شما فراهم می‌آورد. شما می‌توانید در این هتل از امکانات متنوعی استفاده کرده و در اتاق‌های راحتی اقامت داشته باشید که مجهز به تهویه هوا، اینترنت رایگان بی‌سیم، کتری، یخچال کوچک، گاوصندوق و تلویزیون هستند، به علاوه برخی از واحدها رو به برج‌های دوقلوی پتروناس نما دارند. برای اوقات فراغت می‌توانید از سالن تناسب اندام استفاده کنید و برای غذا به رستوران داخلی هتل بروید.

آدرس: 449 Jalan Tuanku Abdul Rahman, Chow Kit, 50100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Sunway Putra Hotel, Kuala Lumpur

این هتل ۵ ستاره بسیار لوکس در منطقه تجاری کوالالامپور واقع شده و در یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های کوالالامپور با کافه‌ها و بارهای محلی و شیک، بازارهای شلوغ احاطه شده است. از نظر استراتژیکی در محل تلاقی چندین بزرگراه بوده و هتل مستقیما به ایستگاه ترانزیت راه آهن متصل است، به علاوه شما از دسترسی و اتصال بی‌نظیری به نقاط مهم دیگر مانند KL Sentral ، پابلیکا، مونت بیارا و بانگسار برخوردار هستید. در فاصله کمتر از ۳ کیلومتری هتل، مرکز شهر کوالالامپور (KLCC) قرار دارد که برج‌های دوقلوی پتروناس بر خط افق آن خودنمایی می‌کنند. مناطق KLCC و بوکیت بینتانگ نیز شما را با طیف وسیع و متنوعی از گزینه‌های خرید، غذاخوری و سرگرمی مجذوب خود می‌کند.

 

بهترین هتل‌های ارزان قیمت در کوالالامپور

همه اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل مدرن بوده و مجهز به وای‌فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، چای/قهوه ساز و وسایل اتو هستند. حمام اختصاصی با دمپایی و سشوار در دسترس قرار داده شده و خمیر دندان، مسواک و لوازم بهداشتی رایگان ارائه می‌شود. به علاوه شما می‌توانید در مرکز تناسب اندام با انتخاب پیشرفته‌ترین تجهیزات تناسب اندام تمرین کنید یا در استخر روباز با استخر مخصوص کودکان سرگرم شوید. همچنین در کافی شاپ غذاهای محلی اصیل، غذاهای آسیایی و چینی و اسنک‌های لذیذ غربی سرو می‌شود این در حالی است که سالن اتریوم با قهوه‌ها و شیرینی‌های خاص محیطی آرام‌تر را ارائه می‌دهد.

آدرس: Putra Place, 100 Jalan Putra, Chow Kit, 50350 Kuala Lumpur, Malaysia

۲۸ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران