اقامت در هتل‌های ۴ ستاره کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
اقامت در هتل‌های ۴ ستاره کوش آداسی

تور کوش آداسی از آن برنامه‌های سفر منحصر به فردی در تور ترکیه است که برای تعطیلاتی آفتابی و ساحلی بهترین امکانات ممکن را برای مسافران تور خارجی فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید در ساحل استراحت کنید، حمام آفتاب بگیرید و از امکانات توریستی لذت ببرید کوش آداسی باید هدف شما برای سفر به ترکیه باشد. مخصوصا برای زوج‌های جوان که دوست دارند به بهترین نقاط دنیا برای ماه عسل بروند، اما شرایط برایشان فراهم نیست! کوش آداسی یکی از زیباترین و البته به‌صرفه‌ترین سواحل برای سفر ماه عسل است، پس فرصت را از دست ندهید، همچنین معمولا تصور این است که تور آنتالیا در ترکیه یکی از بهترین مقاصد سفر با کودکان است، اما بهتر است بدانید که این این شهر رویایی هم امکانات خوبی برای خانواده‌های دارای فرزند دارد.  طیف زیادی از انواع فعالیت‌ها، بازی‌ها و سرگرمی‌ها تا اقامتگاه‌های لوکس و مجلل و ارزان همه سبک چیزی برای مسافران مختلف وجود دارد. در اینجا شما را به اقامت در بهترین هتل‌های ۴ ستاره کوش آداسی دعوت می‌کنیم.

 

ایلایدا آوانتگارد در کوش آداسی (Ilayda Avantgarde Hotel)

هتل ایلایدا آوانتگارد، تنها ۵۰ متر با ساحل در قلب کوش آداسی، اقامتگاهی با ارزش ارائه می‌دهد و با منظره‌ای مشرف به ساحل دریای اژه و مارینا کوش آداسی شما را به اقامت در یکی از ۱۰ هتل لوکس کوش آداسی دعوت می‌کند. قلعه کوش آداسی با ۵ دقیقه رانندگی از اینجا قابل دسترسی است و وای فای رایگان و پارکینگ رایگان نیز ارائه شده است. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم راهنمای اجاره خودرو در کوش آداسی را مطالعه کنید تا با خیال راحت برای این سفر برنامه‌ریزی داشته باشید. واحدهای مجهز به تهویه مطبوع هتل Ilayda Avantgarde دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و صندوق امانات هستند. برخی از اتاق‌ها منظره دریا دارند و برخی دیگر منظره شهر را ارائه می‌دهند. مهمانان می‌توانند از چیدمان قهوه و چای رایگان لذت ببرند و حمام خصوصی شامل دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان است. به علاوه مهمانان می‌توانند از صبحانه در تراس با منظره پانوراما دریا لذت ببرند و استخر روی پشت بام با بار برای استراحت و آفتاب گرفتن ایده‌آل است. همچنین رستوران‌ها و بارهای مختلفی هم در اطراف وجود دارد. ساحل Kustur در ۵ کیلومتری و Adaland در ۶.۹ کیلومتری هتل Ilayda Avantgarde قرار دارد. این ملک ۱۰ دقیقه با ماشین تا ساحل معروف بانوان کوش آداسی و ۱۵ دقیقه با ماشین تا افسوس فاصله دارد. پارک ملی گوزلکاملی ۲۵ کیلومتر است. جاذبه‌های نزدیک شامل جزیره کبوتر و قلعه Ayasolu در سلجوک است. فرودگاه عدنان مندرس ازمیر ۷۷ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

 

بهترین هتل‌های دارای استخر در کوش آداسی

آدرس: Ataturk Bulvari No:42 Kusadasi Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

 

ویندهام رزیدنس در کوش آداسی (Wyndham Residences, Kusadasi Golf & Spa)

این هتل بزرگ و شیک که در فهرست بهترین هتل‌های ۵ ستاره کوش آداسی هم می‌درخشد، دارای ۱۱ استخر روباز، یک پارک آبی، یک مرکز آبگرم و سلامتی، یک سالن بدنسازی، یک استخر سرپوشیده و در مجاورت زمین گلف ۱۸ سوراخه است . آپارتمان‌های دارای تهویه مطبوع مجهز به گاوصندوق، ماشین لباسشویی، مبل و تلویزیون کابلی با پخش کننده دی وی دی ارائه می‌دهد. یک آشپزخانه با یخچال، ماشین ظرفشویی و اجاق وجود دارد و حمام خصوصی دارای سشوار است. به علاوه همه آپارتمان‌ها دارای بالکن هستند. رستورانی در هتل وجود دارد که غذاهای بین المللی سرو می‌کند و انواع نوشیدنی، تنقلات و تنقلات در بار و اسنک بار موجود است. در کنار این‌ها نه تنها نام این هتل در لیست بهترین هتل‌های دارارای زمین گلف در کوش آداسی هم به چشم می‌خورد، بلکه در آن فعالیت‌های متعددی از جمله مینی گلف، تنیس و دیگر ورزش‌های انفرادی را هم می‌توان انجام داد. مهمانانی که می خواهند از برنامه ورزشی خود پیروی کنند می‌توانند از مرکز تناسب اندام استفاده کنند. سونا و حمام برای مهمانانی که می‌خواهند استراحت کنند در دسترس است. چترهای آفتابی و آفتابگیرهای رایگان در کنار استخر در انتظار مهمانان هستند.

آدرس: Kemalpasa Mahallesi, Kiranta Mevkii, Soke, 09200 Kusadası, Turkey

 

پالمین در کوش آداسی (Palmin Hotel)

هتل پالمین در کوش آداسی تنها ۵۰۰ متر با ساحل بانوان، یکی از برجسته‌ترین مکان‌ها برای گردش در کوش آداسی، فاصله دارد و دارای اتاق‌های تهویه مطبوع است. این ملک شامل یک استخر بزرگ در فضای باز با سرسره‌های آبی و یک مرکز اسپا با حمام ترکی، باشگاه بدنسازی و سونا ارائه می‌دهد. اتاق‌های دنج مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای و مینی بار هستند و آن‌ها همچنین بالکن خصوصی با منظره استخر یا دریای اژه هم ارائه می‌دهند. گزینه‌های غذاخوری شامل یک رستوران بوفه در هتل پالمین است و نوشیدنی در بار هتل ارائه می‌شود. می‌توانید یک بازی بیلیارد، تنیس روی میز یا دارت انجام دهید و اتاق ماساژ، جکوزی و مرکز سلامتی موجود است. به علاوه وای فای رایگان در مناطق عمومی قابل دسترسی است. فرودگاه عدنان مندرس ازمیر ۸۴ کیلومتر با هتل فاصله دارد. سرویس رفت و برگشت در صورت درخواست با پرداخت هزینه اضافی امکان پذیر است. پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در محل ارائه می‌شود.

 

تفریحات خانوادگی در کوش آداسی (قسمت اول)

آدرس: Kadınlar Denizi Boyalık Mevkii Hüseyin Can Cad. No:31 Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

 

کاراسالان در کوش آداسی (Hotel By Karaaslan Inn) 

این ملک که تنها ۱ دقیقه پیاده تا بهترین سواحل کوش آداسی برای شنا فاصله دارد، به همین دلیل در سال ۲۰۱۶ بازسازی شد و با توجه به موقعیت مکانی‌اش در مرکز شهر و با چشم‌اندازی دلپذیر از دریای اژه مورد توجه گردشگران تور کوش آداسی قرار گرفت. اینجا دارای استخر روباز، رستوران بالای پشت بام با منظره پانوراما و وای فای رایگان در سراسر هتل است. هتل روبروی بندرگاه قایق بادبانی است و به مسافران فرصت می‌دهد تا به راحتی از برنامه‌های گردش با قایق‌های تفریحی در کوش آداسی استفاده کنند. هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با تلویزیون ماهواره‌ای و صندوق امانات ارائه می‌دهد که همه آن‌ها دارای مبلمان چوبی و کف پارکت هستند و هر یک از آن‌ها منظره‌ای از اسکله تفریحی و دریای اژه دارند. رستوران هتل بای کاراسلان در پشت بام با منظره‌ای پانوراما از دریای اژه و جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی، غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌کند. صبحانه روزانه نیز در رستوران پشت بام سرو می‌شود. مهمانان همچنین می‌توانند از نوشیدنی‌ها و تنقلات در بار کنار استخر لذت ببرند. مرکز اسپای هتل برای استراحت ایده‌آل است. خدمات ماساژ، سونا و حمام ارائه می‌دهد و یک تراس آفتابگیر نیز در این ملک ارائه می‌شود. هتل By Karaaslan Inn نه تنها نزدیک مغازه‌ها، رستوران‌ها و بارها واقع شده بلکه خدمات صرافی و کرایه خودرو نیز ارائه می‌دهد.

آدرس: Riza Sarac Cad. No:2 Ataturk Bulvari, 09400 Kusadası, Turkey

 

آپارتمان‌های خانوادگی تونتاس در کوش آداسی (Tuntas Family Suites Kusadasi(

این مجموعه آپارتمانی ۳ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد و آپارتمان‌های مقرون به صرفه را ارائه می‌کند که تنها ۲۵۰ متر از ساحل محبوب بانوان کوش آداسی فاصله دارد و گردشگران می‌توانند در اطراف این ساحل گشت و گذار کنند و البته از غذاهای رستوران‌های اطراف ساحل بانوان کوش آداسی هم لذت ببرند. اطراف آن را درختان احاطه کرده‌اند و در بالای تپه‌ای با چشم اندازی از جزیره ساموس قرار دارند. آپارتمان‌های Tuntas Family Suites کوش آداسی ساده و راحت مبله شده‌اند و برخی منظره دریا دارند. روز با صبحانه بوفه باز شروع می‌شود و میهمانان می‌توانند از غذاهای منویی در رستوران الاکارته در محل لذت ببرند. یک استخر روباز وجود دارد و به غیر از آن مسافران می‌توانند فعالیت‌هایی شامل موج سواری، ورزش‌های آبی و غواصی کیوی در کوش آداسی را در کنار دارت، دوچرخه‌سواری و اسنورکلینگ هم تجربه کنند. کارکنان به شدت حرفه‌ای هستند و برای مهمانان محیطی آرام ایجاد می‌کنند و می توانند نکاتی را در مورد کارهایی که باید در طول اقامت خود انجام دهید و ببینید ارائه ‌کنند.

 

بهترین سواحل کوش آداسی برای شنا

آدرس: Yuksel Yalova Cad 2. Sokak No 36 Kadinlardenizi, 09400 Kusadası, Turkey

 

هتل ساحلی مارتی در کوش آداسی (Marti Beach Hotel)

هتل مارتی بیچ که یکی از شناخته‌ شده‌ترین هتل‌های ۴ ستاره در کوش آداسی است، درست در ساحل زیبای بانوان و رو به آب‌های فیروزه‌ای دریای اژه واقع شده است. این هتل دارای یک ساحل خصوصی در کنار دریا و اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع است. اتاق‌ها با سلیقه با مبلمان مدرن تزئین شده‌اند و همه آن‌ها دارای بالکن هستند و برخی از آن‌ها منظره خیره کننده‌ای از دریا ارائه می‌دهند. این رستوران دارای گزینه‌های غذاخوری در فضای داخلی و خارجی است. مهمانان می‌توانند از طعم بی نظیر غذاهای ترکی لذت ببرند و مناظر اطراف را تحسین کنند. ویژگی‌های هتل شامل ۲ بار می‌شود در بار اصلی، می‌توانید از نوشیدنی و تنقلات خود لذت ببرید. در کل گردشگران در اینجا به جذاب‌ترین تفریح‌های شبانه کوش آداسی دسترسی خوبی دارند و فردای این گشت و گذار هم می‌توانند در مرکز آبگرم و سلامتی یا در حمام لذت ببرید و استراحت کنند و در ساحل خصوصی زیر چتر آفتابی و با صندلی رایگان آفتاب بگیرند.

آدرس: Kadınlar Denizi Mah. Deniz Tutum Sok. No:71 Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

 

باشگاه ساحلی افیسا هالیدی در کوش آداسی (Ephesia Holiday Beach Club)

این هتل جذاب واقع در امتداد ساحل دریای اژه، دارای یک ساحل شنی خصوصی، ۵ استخر شنا و ۲ سرسره آبی بزرگ است و شامل ۳ رستوران، مرکز آبگرم و اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع می‌شود. یک لوناپارک برای سنین ۱۲-۰ و همچنین یک مینی کلوب برای سنین ۱۲-۴ وجود دارد به علاوه در صورت حضور کودکان ۲ تا ۶ سال نیز استخر آب گرم برای مهمانان کوچک‌تر ارائه می‌شود. اتاق‌ها با سلیقه تزئین شده‌اند تا محیطی راحت ایجاد کنند. همه اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس هستند و برخی از آن‌ها منظره خیره کننده‌ای از دریا ارائه می‌دهند.  با اقامت در این رستوران شما به راحتی تجربه شکم‌گردی در بهترین رستوران‌های کوش آداسی را از سر می‌گذارنید! چرا که گزینه‌های غذاخوری شامل رستوران ماهی Nautilus و یا غذاهای لذیذ ایتالیایی La Veranda را می‌توانید مزه کنید، در حالی که غذاهای ترکی و بین‌المللی در رستوران اصلی Sunset سرو می‌شود. در رستوران آلاکارته نیز می‌توانید از غذاهای چینی لذت ببرید. بارها انواع نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی و کوکتل‌های میوه‌ای را ارائه می‌دهند. به علاوه مرکز اسپا شامل حمام ترکی و سونا برای استراحت است و مرکز تناسب اندام و زمین تنیس نیز در محل برای مهمانان ورزشکار موجود است. مرکز شهر کوش آداسی با رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و بارهای پرطرفدار در ۷ کیلومتری هتل و فرودگاه عدنان مندرس ازمیر ۸۵ کیلومتر با شما فاصله دارد.

 

بهترین مراکز خرید و بازارهای کوش آداسی

آدرس: Ilıca Mevkii Kusadasi, 09400 Kusadası, Turkey

 

دریچی هتل در کوش آداسی (Derici Hotel)

هتل Derici در چند قدمی ساحل دریای اژه قرار گرفته و دارای یک تراس روی پشت بام با استخر شنا و هر اتاق دارای بالکن و وای فای رایگان است. هر اتاق در اینجا دارای تهویه مطبوع است و دارای حمام مدرن خصوصی، تلویزیون ماهواره‌ای و مینی بار هم ارائه شده است. صبح هتل بوفه صبحانه ارائه می‌دهد و در شب مهمانان تور کوش آداسی می‌توانند شام را در تراس روبازی که منظره غروب خورشید از شهر و دریا را ارائه می‌دهد، صرف کنند. به علاوه این هتل دارای مرکز تناسب اندام، جکوزی و حمام بخار است و یک استخر سرپوشیده نیز وجود دارد. برخی از بسیاری از فعالیت‌های تفریحی در این نزدیکی عبارتند از موج سواری، قایقرانی و والیبال ساحلی.

آدرس: Ataturk blv. No:42/1, 09430 Kusadası, Turkey

۰۹ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران