اقامت در هتل‌های ارزان کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
اقامت در هتل‌های ارزان کوش آداسی

کوش آداسی از مقاصد جذاب ساحلی در ترکیه است که در نیمه اول سال گردشگران سراسر دنیا را به خود جذب می‌کند. به علاوه این جزیره زیبا مقصدی محبوب در بین ایرانی‌ها برای گذراندن تعطیلات نوروز و همچنین سفرهای تابستانی است. اگرچه مانند هر مقصد ساحلی دیگر در دنیا، هزینه‌های سفر در نیمه اول و در فصل گرما چند برابر فصل سرما است. شاید تصور کنید اینجا با توجه به هزینه اقامت و تفریحات آبی کوش آداسی مقصدی گران قیمت باشد، اما با کمی مدیریت بودجه می‌توانید برای رفتن به این جزیره زیبا برنامه‌ریزی کنید. در اینجا ما بهترین هتل‌های ارزان قیمت تور کوش آداسی را بررسی می‌کنیم.

 

Penthouse Apartment @KGSR

این آپارتمان که در کوش آداسی واقع شده با هزینه‌ای باورنکردنی بهترین امکانات ممکن را در اختیار شما قرار می‌دهد. آپارتمان‌ها دارای بالکن دل‌انگیز با چشم اندازی به استخر و کوه هستند. همچنین استخر روباز برای شنا و مرکز تناسب اندام نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است. به علاوه در اینجا شما می‌توانید از اینترنت بی‌سیم رایگان و پارکینگ اختصاصی استفاده کنید و به رستوران مجموعه برای وعده‌های غذایی بروید. این آپارتمان‌ها در داخل دارای سیستم صوتی تصویری، آشپزخانه با ماشین ظرفشویی، مایکروویو و یخچال، اتاق نشیمن با فضای نشیمن و اتاق ناهارخوری، ۲ اتاق خواب و دوش است. یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای نیز برای نشیمن در نظر گرفته شده است. آپارتمان پنت هاوس @ KGSR زمین بازی کودکان را ارائه می‌دهد و پارک آبی و باشگاه کودکان و نوجوانان در محل اقامت در دسترس مهمانان است. قیمت اقامت در اینجا برای سفری عالی در کوش آداسی باورنکردنی و بسیار مناسب است.

 

بهترین رستوران‌های کوش آداسی برای گیاه‌خواران

آدرس: Kemalpaşa Mahallesi Kiranta Mevkii 09200 Aydin/Söke, 09200 Kusadası, Turkey

 

Maison Bahar Suites & Hotel

این هتل و سوییت که در کوش آداسی واقع شده اقامتگاهی با منطقه پذیرایی و اتصال رایگان اینترنت ارائه می‌دهد. فاصله این ملک با مارینا کوش آداسی ۱.۲ کیلومتر و تا ساحل محبوب بانوان ۲ کیلومتر است. یعنی به راحتی با پای پیاده می‌توانید در عرض تنها چند دقیقه به نقاط اصلی دسترسی داشته باشید. واحدهای اقامتی در داخل از تهویه مطبوع، بالکن و فضای نشیمن برخوردار هستند. یک آشپزخانه کامل با یخچال و وسایل آشپزخانه وجود دارد و حمام اختصاصی با دوش و سشوار نیز در دسترس قرار دارند. شما از داخل اتاق‌تان می‌توانید از منظره شهر لذت ببرید.

آدرس: Camikebir Mahallesi Sakarya Sokak No:12, 09400 Kusadası, Turkey

 

Villa Beach

در فاصله ۱۰۰ متری از ساحل کاندینلار، Villa Beach اقامتی راحت با باغ و تراس مشرف به منظره دریا و طبیعت ارائه می‌‌دهد. ویلا بیچ با ۹۰ متر مربع زیربنا، در داخل دارای دکوراسیونی ساده و کاربردی دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی بوده همچنین سرویس بهداشتی اختصاصی مجهز به حمام، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان را در دسترس قرار داده است. شما می‌توانید وعده غذایی خود را در آشپزخانه کاملا مجهز تهیه کنید و از خوردن آن در فضای غذاخوری لذت ببرید. امکانات آشپزخانه همچنین شامل ماشین ظرفشویی و دستگاه قهوه نیز می‌شود. شما در داخل هتل امکان مبادله ارز را دارید و در صورت درخواست خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز در اختیار شما قرار داده می‌شود. اجاره اتومبیل نیز با پرداخت هزینه اضافی در دسترس است. این اقامتگاه از مرکز شهر ۴ کیلومتر فاصله داشته و به تمام نقاط دسترسی راحتی دارد.

 

معرفی بهترین پارک‌های آبی در کوش آداسی

آدرس: Plaj Evleri Sitesi 9. Sok No: 24 Kadinlar Denizi, 09400 Kusadası, Turkey

 

Neopol Hotel Deluxe

این آپارتمان‌ها جایی بسیار ایده‌آل برای استراحت کردن، لمیدن و لذت بردن از تعطیلات در سفر با تور ترکیه است. هتل Neopol Hotel Deluxe واقع در کوش آداسی، در فاصله ۱.۴ کیلومتری ساحل کادینلار، اقامتگاهی با رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، استخر روباز و کافه را ارائه می‌دهد. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی هستند. همچنین این هتل دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای میهمانان است. تمامی واحدهای اینجا دارای بالکنی دل‌انگیز هستند و امکانات رفاهی رایج مثل سیستم تهویه هوا، تخت راحت و کمد لباس ارائه می‌دهند. از برنامه‌های تفریحی اینجا می‌توانیم به اجرای زنده، دی‌جی و سرگرمی‌های عصرگاهی اشاره کنیم. صبح‌تان را در هتل با صبحانه قاره‌ای آغاز کنید و اگر نیاز به خدمات خشک‌شویی و اتو بخار داشتید می‌توانید با پرداخت هزینه اضافه از آن‌ها نیز استفاده کنید.

آدرس: Yılancı Burnu Sokak no 17, 09400 Kusadası, Turkey

 

Goldenday Wings Hotel

هتل Goldenday Wings با استخر روباز فصلی، کباب پز و زمین بازی کودکان، در کوش آداسی در منطقه اژه واقع شده است. این هتل که تنها ۴۰۰ متر از کوش آداسی مارینا فاصله دارد جایی عالی برای اقامت و لذت بردن از تعطیلات است. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی هستند. در حالی که برخی از اتاق‌ها دارای چشم انداز دریا یا استخر هستند همه اتاق‌ها حمام اختصاصی دارند. شما می‌توانید از منوی لاکارته رستوران لذت ببرید همچنین باربیکیو با بوفه آزاد چهارشنبه سرو می‌شود. در اینجا برنامه‌های سرگرمی متنوعی تدارک دیده شده و شما می‌توانید در هتل تنیس روی میز، بیلیارد و دارت بازی کنید و همچنین سرگرمی‌های عصرانه نیز در دسترس است.

 

معرفی بازار بزرگ کوش آداسی

آدرس: Türkmen, Hasan Reis Blv. NO: 15, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

۲۹ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران