اقامت در مالدیو برای تمامی بودجه‌ها

جاذبه‌های گردشگری مالدیو
اقامت در مالدیو برای تمامی بودجه‌ها

با وجود مکان‌های بسیار عالی برای انتخاب، تصمیم گیری در مورد محل اقامت در مالدیو می‌تواند کمی سخت باشد. این مجمع تحت تأثیر گردشگری قرار گرفته است و تا حد امکان باید سعی کنید ردپای کم‌تری از خود به جای بگذارید و به حفظ صخره های مرجانی شگفت انگیز آن کمک کنید. با وجود گردشگری رو به رشد و هزاران نفری که هر ساله از این کشور جزیره‌ای دیدن می‌کنند اقامت همیشه مساله مهم و شاید اولین چیزی باشد که نگرانش شوید. خوشبختانه به خاطر همین ویژگی توریست پذیری تور مالدیو طیف گسترده‌ای از اقامتگاه‌های ارزان، میان رده و لاکچری را ارائه می‌دهد. ما در ادامه فهرستی از اقامتگاه‌های مناسب برای هر بودجه‌ای را آماده کرده‌ایم تا راهنمای شما برای اقامت در این جزیره بهشتی باشد.

 

بهترین استراحتگاه‌های لوکس مالدیو

خبر خوب این که مالدیو طیف وسیعی از اقامتگاه‌های لوکس و آنچنانی دارد که بسیاری از آن‌ها در تلاشند تا با هماهنگی بیشتر با محیط زیست نشان سبز دریافت کنند و کم‌ترین آسیب به طبیعت و بیشتر بهره را از آن ببرند. در زیر مجموعه‌ای از بهترین اقامتگاه‌های مالدیو برای مسافرانی که توانایی پرداخت هزینه‌های بالا و ولخرجی را دارند آورده شده است.

سونوا فوشی

این ریزورت که احتمالا بهترین اقامتگاه برای اقامت در مالدیو است زیبا، راحت و همچنین سازگار با محیط زیست بوده و ۶ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. ویلاهای مجلل بزرگ در Soneva Fushi در میان شاخ و برگ‌های انبوه در جزیره‌ای خصوصی واقع در جزیره مرجانی Baa یک ذخیره گاه زیست کره یونسکو پنهان شده‌اند. این سفر تا جزیره با، با هواپیمای دریایی از فرودگاه بین‌المللی ماله ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. در این اقامتگاه دوستدار محیط زیست، تمام ویلاها و اتاق‌ها فوق‌العاده جادار هستند و از دسترسی خصوصی مستقیم به ساحل برخوردارند. حمام‌های خاص در یک باغ خصوصی بزرگ با دوش در فضای باز و وان مجزا ساخته شده‌اند. می‌توانید با دوچرخه‌های رایگان جزیره را کاوش کنید. موارد برجسته شامل سینمای روباز، شمارش حلقه‌های زحل در رصدخانه پیشرفته، اتاق‌های شکلات و بستنی خانگی، پانصد نوشیدنی برای انتخاب و شش رستوران مختلف می‌شود. هنر دمیدن شیشه را در تنها استودیو شیشه‌ای مالدیو بیاموزید، آب‌ها را با ورزش‌های آبی غیرموتوری رایگان کشف کنید و با قایق تفریحی دو خوابه لوکس سونوا به نام Soneva in Aqua حرکت کنید.

 

بهترین جزایر مالدیو برای ماه عسل

آدرس: Kunfunadhoo Island, 06170 Baa Atoll, Maldives

 

One&Only Reethi Rah

این اقامتگاه مجلل در جزیره مرجانی شمالی مالدیو واقع شده و مشرف به اقیانوس هند است. در این هتل یک استخر بی‌نهایت، Wi-Fi رایگان و یک ساحل خصوصی آرام به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود. ویلاهای زیبا در One & Only Reethi Rah یا بر فراز تالاب یا کنار ساحل واقع شده‌اند و از منظره زیبای اقیانوس برخوردار هستند. تلویزیون‌های کابلی/ماهواره‌ای صفحه‌تخت، پایه‌های آی‌پاد و پخش‌کننده‌های دی‌وی‌دی را می‌توانید در همه اتاق‌ها پیدا کنید. همچنین میهمانان می‌توانند از ماساژ درمانی در One&Only Spa لذت ببرند یا با بازی تنیس در زمین‌های روباز رقابت و تفریح کنند. این استراحتگاه همچنین دارای یک باشگاه ساحلی به نام One Tribe برای نوجوانان و KidsOnly نیز مکانی بزرگ برای فعالیت کودکان که توسط کارکنان آموزش دیده است که شرایط اقامتی خانوادگی را فراهم می‌آورد. همچنین رستوران Tapasake که بر روی آب ساخته شده، غذاهای مدرن ژاپنی سرو می‌کند، در حالی که رستوران Fanditha در کنار ساحل غذا و نوشیدنی خاورمیانه‌ای ارائه می‌دهد. برای غذای مدیترانه‌ای نیز می‌توانید به رستوران ریتی بروید. از دیگر گزینه‌های غذاخوری می‌توان به راه بار و غذاخوری ۲۴ ساعته در ویلا اشاره کرد.

آدرس: Reethi Rah, North Male Atoll, 08440 Reethi Rah, Maldives

 

The St. Regis Maldives Vommuli Resort

این اولین هتل گروه تجاری سنت رجیس در مالدیو است که در جزیره خصوصی به مساحت ۹ هکتار باغ سرسبز استوایی، ماسه سفید پودری و احاطه شده توسط تالاب فیروزه‌ای قرار دارد. ۷۷ ویلا و سوئیت بزرگ که هر کدام دارای استخر خصوصی، کنترل اتاق iPad و پنجره‌های کف تا سقف هستند در این هتل ارائه شده است. اتاق‌ها همچنین دارای کمد دیواری، تراس خصوصی و تلویزیون Bang & Olufsen BeoVision با کانال‌های بین‌المللی هستند. حمام‌های مرمرین دارای وان مستقل، دوش جنگل بارانی و امکانات رفاهی خاص هستند. همچنین یک مینی بار غیرالکلی در هر دسته ویلا موجود است. دسترسی رایگان به وای فای نیز در در ویلاها قرار داده شده است. از غذاهای ایتالیایی، چینی، ژاپنی، خاورمیانه و سایر غذاهای بین‌المللی در محیطی فراموش‌نشدنی در شش مکان ناهارخوری متمایز از جمله رستوران پاپ آپ، بار تاپاس روی آب و شام‌ با نوشیدنی استثنایی در دکانتر ارائه می‌دهد. مهمانان همچنین می‌توانند از تجربه سینمای جنگلی خصوصی، پیک نیک جزیره، و غیره لذت ببرند. همچنین غذای حلال موجود است. فقط این‌ها نیست شش اتاق درمان روی آب وجود دارد، از جمله دو اتاق که به درمان‌های آیورودا اختصاص داده شده است. هر بازدید یک تجربه آبگرم سفارشی مانند آیین‌های معتبر یا درمان‌های خاویار لوکس را ارائه می‌دهد. به علاوه حفره آبی یکی از وسیع‌ترین استخرهای آب درمانی در اقیانوس هند است. این هتل همچنین خدمات و سرگرمی‌هایی مانند طب سوزنی، مدیتیشن، یوگا ضد جاذبه، باشگاه کودکان، بازی‌های سرپوشیده در Socialite Club، استخر اصلی روباز، زمین تنیس در فضای باز و کتابخانه را ارائه می‌دهد.

 

شهرهای توریستی مالدیو را بشناسیم

آدرس: Vommuli Island, 13080 Dhaalu Atoll, Maldives

 

بهترین های میان رده در مالدیو

وقتی حرف از اقامت میان رده در مالدیو می‌شود پیدا کردن گزینه‌ها کمی دشوار می‌شود با این همه هنوز می‌توان برخی جاهای میان رده را پیدا کرد که همان چیزی را که انتظار می‌رود ارائه می‌دهند.

Reethi Faru, Bio Luxury Resort

این ریزورت استراحتگاهی کاملا جدید است که در جزیره مرجانی Raa، شمال غربی ماله در جزیره کوچک Filaidhoo با صخره‌های خانه‌ای زیبا در فاصله ۲۵۰ فوتی از ساحل واقع شده است. از فرودگاه بین‌المللی Reethi Faru Resort می‌توانید با یک پرواز منظره ۴۵ دقیقه‌ای هواپیمای دریایی یا یک پرواز داخلی ۲۰ دقیقه‌ای به Dharavandhoo و سپس ۴۰ دقیقه سواری با قایق تندرو به استراحتگاه برسید. در یکی از صد و پنجاه ویلا سنتی و مجلل مالدیو، یا با جکوزی کامل، در باغ‌های استوایی، کنار ساحل، یا روی پایه‌هایی روی آب فیروزه‌ای، استراحت کنید. برای درک اسرار اقیانوس هند و صخره‌های زنده، مرکز Dove مجهز شده تا شگفت انگیزترین دنیای زیر آب را نشان دهد. شما می‌توانید در اسپای سلامتی جوان‌کننده استراحت کنید یا یک رژیم تناسب اندام جدید را در مجموعه ورزشی مجهز آن شروع کنید. بد نیست بدانید که این ملک تا حدی با انرژی خورشیدی کار می‌کند. این اقامتگاه دارای شش رستوران و شش بار است که غذاهای لذیذ، در کنار کباب‌های زنده و غذاهای بوتیک بین‌المللی، کوکتل، اسموتی‌های میوه‌های تازه و نوشیدنی‌های خوب در محیطی دنج ارائه می‌دهند که احساس می‌کنید واقعا به بهشت ​​فرار کرده‌اید.

آدرس: Filaidhoo, 05140 Raa Atoll, Maldives

 

Adaaran Select Huduranfushi

هتل آداران اقامتگاهی مجهز و Premium All Inclusive که اقامتی فراموش نشدنی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. از جمله امکانات آن می‌توان به استخر روباز و زمین تنیس اشاره کرد. این هتل دارای ساحل خصوصی بوده و ویلاهای روی آب با تهویه مطبوع کامل، تلویزیون کابلی/ماهواره ای و مینی بار دارند و حمام خصوصی با دوش بارانی در فضای باز و سشوار هم ارائه می‌شود. آبگرم چاوانا دارای منوی آرامش‌بخشی از ماساژ درمانی، حمام آبگرم و درمان‌های صورت است. میهمانان همچنین می‌توانند از امکانات ورزش‌های آبی در محل برای موج سواری و ویک بوردینگ استفاده کنند، همچنین سالن بدنسازی نیز در محل موجود است. بوفه بین‌المللی در رستوران بانیان و Indian Pavilion Lhohis Wave سرو می‌شود، در حالی که رستوران سان‌ست در فضای باز برای شام غذاهای دریایی و نوشیدنی با نور شمع ارائه می‌کند. اشاره کنیم که کوکتل ها را می‌توانید در بار لوهیس و بار هیالا سفارش دهید.

 

آشنایی با ۱۳ نکته جالب قبل از سفر به مالدیو

آدرس: Lhohifushi Island, 08360 North Male Atoll, Maldives

 

Adaaran Prestige Vadoo

این هتل ویلاهای آبی با استخر خصوصی و سالن حمام کف شیشه‌ای با منظره زندگی دریایی ارائه می‌دهد. همچنین ویلاها دارای بالکن، تلویزیون صفحه تخت با پخش کننده دی‌وی‌دی و کانال‌های تلویزیونی چینی، مینی بار، سیستم سینمای خانگی فراگیر و خدمات پیشخدمت شخصی ۲۴ ساعته با غذاخوری در اتاق هستند و منوی بالش در دسترس است. به علاوه کتری برقی، دمپایی و کیت دندانپزشکی ارائه می‌شود و وای فای رایگان هم در دسترس است. مهمانان می‌توانند در استخر روباز آب تنی داشته باشند یا برای درمان اسپا در اتاق شرکت کنند. فعالیت‌های تفریحی نیز شامل غواصی، اسنورکلینگ، ماهیگیری یا تنیس روی میز است. از دیگر امتکانات این اقامتگاه روی آب می‌توان به رستوران و یک کافی بار، خدمات تبدیل ارز و خشکشویی اشاره کرد.

آدرس: South Male Atoll, 00960 South Male Atoll, Maldives

 

بهترین مهمان خانه‌های مالدیو

اقامت در مالدیو نیازی به هزینه آنچنانی ندارد، زیرا در سال‌های اخیر سفر به مالدیو به لطف مهمان‌خانه‌های مختلفی که در جزایر محلی افتتاح شده به طور مستقل و با بودجه مقرون به صرفه ممکن شده است. مهمانسراهای مالدیو در واقع بسیار خوب بوده و تمیز، راحت و با تمام وسایل اولیه‌ای که برای اقامت خود به آن نیاز دارید، ارائه می‌شوند.

Sunrise Beach Maafushi

هتل ساحلی سان‌رایز واقع در Maafushi، اقامتگاه‌های ساحلی در فاصله ۲ دقیقه پیاده‌روی از ساحل بین‌المللی است که دارای امکاناتی مانند رستوران، سالن استراحت مشترک و باغ است. این ملک با داشتن اتاق‌های خانوادگی تراس‌دار اقامتی آرام برای مهمانان فراهم می‌کند. از امکانات این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی اشاره کرد. اتاق‌های مهمانخانه مجهز به تهویه مطبوع، چای‌خوری برقی، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات و حمام اختصاصی با دوش بوده در حالی که برخی اتاق‌ها دارای آشپزخانه با مینی‌بار هستند. صبحانه‌ های قاره‌ای و بوفه هر روز صبح در اقامتگاه موجود است. شما می‌توانید در ساحل سان‌رایز دوچرخه‌سواری کنید و یا در استخر آن استراحت کرده و به تماشای محیط اطراف بپردازید. این مهمانسرا خدمات اتو و همچنین امکانات تجاری مانند فکس و فتوکپی نیز ارائه می‌دهد.

 

بهترین فعالیت‌های سرگرم کننده در مالدیو

آدرس: Ziyaaraiy Magu Road Irumatheege, 08090 Maafushi, Maldives

 

Vaali Beach Lodge Felidhoo

این هتل دنج و راحت در فاصله ۱ دقیقه‌ای ساحل در جزیره زیبای Felidhoo و درست در مقابل ساحل و چند قدمی مکان‌های غواصی، اسنورکلینگ و ماهیگیری جزیره زیبای Felidhoo واقع شده است، درست در مقابل ساحل و فقط چند قدم با مکان‌های غواصی، غواصی و ماهیگیری واقع شده است.  اتاق‌های اینجا به شما تهویه مطبوع، پنکه، قسمت نشیمن و حمام‌های خصوصی ارائه می‌دهند. می‌توانید از منظره دریا لذت ببرید، طلوع آفتاب را در صبح تماشا کنید یا با تماشای غروب آفتاب به همه چیز را به فراموشی بسپارید.

آدرس: Vaali Beach Lodge Maldives, Beach Road, Felidhoo, Vaavu Atoll, 20196 Felidhoo, Maldives

 

Ocean Retreat and Spa Guraidhoo

این هتل با با یک سالن استراحت مشترک، منطقه ساحلی خصوصی و چشم‌انداز دریا، در Guraidhoo، و چند قدمی ساحل واقع شده است. از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. همچنین این مهمانسرا دارای اتاق‌های خانوادگی هم است. اتاق‌های مهمانخانه مجهز به تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات و حمام اختصاصی با قیمت، حوله و دمپایی هستند. هر اتاق مجهز به چای‌خوری برقی بوده در حالی که برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند و برخی دیگر دارای منظره شهر هستند. این اقامتگاه هر روز صبح صبحانه قاره‌ای یا بوفه ارائه می‌دهد و با امکانات جذابی همچون جکوزی و تراس و فعالیت‌هایی مانند غواصی در داخل و اطراف ساحل روز شما می‌سازد.

 

۷ ویلای روی آب برای اقامت در مالدیو

آدرس: Bodu Magu, 08080 Guraidhoo, Maldives

۲۳ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران