۷ ویلای روی آب برای اقامت در مالدیو

جاذبه‌های گردشگری مالدیو
۷ ویلای روی آب برای اقامت در مالدیو

همه می‌دانیم که مالدیو به هتل‌های خاص و جزیره‌های خصوصی‌اش معروف است. همان جایی که پهنه‌ی بی‌کران آبی شفاف شما را احاطه کرده و تصویری بی‌نظیر را در خاطرتان ثبت می‌کند. با این حال در این کشور ویلاهای خاص روی آبی وجود دارند که بی‌شک انتخابی جذاب‌تر در تور مالدیو به شمار می‌روند. اگر می‌خواهید با زیباترین و بهترینِ این ویلاها آشنا شوید تا شاید برای سفر بعدی خود، از میان آن‌ها یکی را انتخاب نمایید، بهتر است نوشته‌ی امروز ما را دنبال کنید.

 

Soneva Fushi

یکی از معروف‌ترین و البته جذاب‌ترین ریزورت‌هایی که در مالدیو می‌توانید انتخاب کنی، Soneva Fushi است که ویلاهای روی آب آن جان می‌دهد برای سفرهای دو نفره و خانوادگی و همه می‌توانند از بودن در آن‌جا لذت ببرند. مجموعا ۸ ویلای بزرگ روی آب در این ریزورت وجود دارد که امکاناتی همچون استخر خصوصی، سرسره، فضاهای مختلف و البته محیط شنا برایشان در نظر گرفته شده. Soneva Fushi در یک جزیره‌ی خصوصی واقع شده که مملو از درخت‌های گرم‌سیری است.

 

بهترین فعالیت‌های تفریحی در مالدیو

Soneva Fushi

LUX* North Malé Atoll Resort & Villas

LUX شعبه‌های مختلفی در مالدیو دارد اما این مجموعه از آن، به خاطر فرم مدرن ویلاهای روی آبش از همه جا معروف‌تر است. ویلاهای روی آبی که به صورت دوبلکس تهیه دیده شده و همگی استخر اختصاصی نیز دارند. بخش جذاب این ویلاها روف‌تاپ آن است که شب‌ها مکانی فوق‌العاده و آرامش بخش برای شما خواهد بود و می‌توانید به خوبی آسمان پرستاره را به تماشا بنشینید. این مکان نیز از آن‌ جاهایی است که برای سفرهای خانوادگی نیز پیشنهاد می‌شود.

 

AYADA Maldives

یکی دیگر از جزایر خصوصی و بسیار گران‌قیمت مالدیو که با ویلاهای روی آب فوق‌العاده جذابش، دلبری می‌کند! ویلاهای این مجموعه نیز دارای استخر اختصای هستند، از چوب درست شده و طراحی داخلی بسیار زیبایی دارند. این مجموعه نه تنها امکانات رفاهی خوبی برای تک تک ویلاها تدارک دیده، بلکه فرصت‌های تفریحی برای بزرگ‌ترها و بچه‌ها نیز دارد تا همه بتوانند از روزهای سفر به مالدیو به خوبی لذت ببرند.

 

معرفی زیباترین سواحل مالدیو

 

Angsana Velavaru

اگر تصاویر هوایی این ریزورت را تماشا کنید، انگار Angsana Velavaru‌ جدا از جزیره و کاملا روی آب قرار دارد، اما در واقع مجموعه ویلاهای روی آب آن، بر بالای یک بخش مرجانی واقع شده و همین به زیبایی آن، جذابیتی دوچندان می‌بخشد. این اقامتگاه لاکچری ۵ ستاره از جمله انتخاب‌های فوق‌العاده در تور مالدیو است که دارای استخر، محیطی عالی برای شنا، روفتاپ اختصاصی برای هر ویلا و بسیاری امکانات رفاهی و تفریحی دیگر است.

Soneva Jani

اگر به دنبال ویلاهای بزرگ می‌گردید که روی آب ساخته شده‌اند، Soneva Jani انتخابی عالی برای شماست. از نظر ظاهری، ویلاهای این مجموعه بسیار به Soneva Fushi شباهت دارد و در این جا نیز جدا از استخر اختصاصی برای هر ویلا، سرسره آبی و امکانات رفاهی کامل، در نظر گرفته شده است. البته شما می‌توانید بین ویلاهای 1 تا 3 خوابه، هر کدام که خواستید را برای خود انتخاب نمایید.

 

اقامت در ۵ هتل رمانتیک مالدیو

Amilla Maldives Resort & Residences

اما ویلاهای ریزورت Amilla از نظر ظاهر با انتخاب‌های دیگر کمی متفاوت بوده و به شکلی مدرن و با رنگ روشن طراحی شده‌اند. در این‌ مکان شما هم می‌توانید ویلاهای روی آب چسبیده به ساحل را انتخاب کنید یا این که آن‌ها که در اسکله‌ی اختصاصی و بیشتر در آب هستند را برای اقامت برگزینید. این مجموعه در یکی از منابع طبیعی محافظت شده‌ی یونسکو ساخته شده و دارای حیات وحش زیر آبی بی‌نظیر است. جدا از این ویلاهای لاکچری فوق‌العاده، اقامت در ریزورت Amilla، منطقه‌ی طبیعی شگفت‌انگیزی را نیز در زمان اقامت شما پیش رویتان می‌گذارد و همچنین شما می‌توانید انواع تفریحات آبی از جمله غواصی را در این محل، تجربه نمایید.

 

COMO Maalifushi

آخرین پیشنهاد ما در این لیست ۷ تایی، ریزورت ۵ ستاره COMO Maalifushi است. یک مکان رمانتیک و البته لوکس که ویلاهای آن به بزرگی ۱۰۷ متر مربع هستند و همگی دارای استخر اختصاصی، اتاق‌های بزرگ و امکانات کامل بوده، یک اقامت ویژه‌ را برایتان به ارمغان می‌آورند. جالب این که اگر به صورت خانوادگی به COMO Maalifushi بروید، می‌توانید از ویلاهای ۲۱۵ متری یا حتی ۴۰۸ متی آن‌ها نیز برای خود انتخاب کنید. این مجموعه در یک جزیره‌ی کوچک درست شده که ساحلی نستا بزرگ دارد، یک استخر بزرگ عمومی داشته و همچنین فضای جنگلی آن نیز برای گشت و گذار عالی به نظر می‌آید. همچون برخی دیگر از انتخاب های ما، COMO Maalifushi نیز تجهیزات کافی برای انجام فعالیت های آبی در اختیارتان خواهد گذاشت.

 

۷ مکان عالی برای غواصی در مالدیو

۰۴ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران