برگزاری مراسم عروسی در کوالالامپور: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
برگزاری مراسم عروسی در کوالالامپور: بخش دوم

چراغ‌های درخشان، دسته‌های گل تازه اطراف محل برگزاری مراسم عروسی، سالن تزئین شده با طراحی و تم موردنظر شما، غذاهای باکیفیت و تیم تدارکات که به شما کمک می‌کنند این مراسم را بدون استرس و نگرانی برگزار کنید. اینها همه پارامترهایی هستند که می‌توانید در بهترین مکان‌ها و تالارها برای برگزاری مراسم عروسی بیابید و اگر مسافر تور کوالالامپور هستید، بهتر است در ادامه مقاله قبل با برخی دیگر از این گزینه‌ها آشنا شوید تا برنامه‌ریزی عاقلانه‌تری برای این جشن داشته باشید و معشوقتان را ناامید نکنید!

 

Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel

این هتل فضاهای باشکوه، منوهای عالی اشرافی و خدمات قابل اعتماد برای برگزاری مراسم عروسی را فراهم می‌کند. می‌توانید یک عروسی افسانه‌ای را در سالن رقص Nusantara که حداکثر ۵۵۰ مهمان را در خود جای می‌دهد، برگزار کنید. یا اگر به دنبال یک پذیرایی دنج و کوچکتر هستید، از اتاق‌های جشن کوچک‌تر این هتل بهره‌مند شوید. با کمک متخصصان مجرب هتل برای برگزاری مراسم عروسی، بدون شک یک رویداد فوق العاده را تجربه خواهید کرد. پذیرایی در فضای باز نیز بسته به خواست شما امکانپذیر است.

در ضمن باید گفت این هتل، از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و به راحتی قابل دسترسی است. زیرا نزدیک به حمل و نقل عمومی و مراکز خریدی نظیر مرکز خرید Quill City واقع شده است. بنابراین یک انتخاب ارجح برای برگزاری چنین مراسمی به شمار می‌آید و به نحوی مطلوب، امکانات خرید و رفت و آمد را برای شما و مهمانانتان رقم می‌زند.

 

برترین هتل‌های ۴ ستاره کوالالامپور

آدرس: Jln Sultan Ismail, Chow Kit, 50250 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

A-Park

A-Park که در دره Klang در میان فضایی سرسبز و آرام قرار دارد، محیط زیبایی را برای جشن عروسی شما ارائه می‌دهد. می‌توانید همراه عشق‌تان در باغ‌های زیبای این حوالی و رو به دریاچه‌ای آرام، عهد و پیمان زناشویی ببندید و در این مراسم رویایی، از مهمانانتان پذیرایی کنید. این تالار که یک تیم برنامه ریز مجرب و خلاق دارد، به شما در برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن کمک کرده و همچنین می‌توانید بعد از عروسی نیز، در اقامتگاه دریاچه روزهایی خاطره انگیز را سپری کنید.  

آدرس: 3275,Jalan Pulau Meranti, Kampung Pulau Meranti, Puchong

 

Ciao Ristorante

هنگام جستجوی مکان‌های برگزاری عروسی در کولالامپور، حتما نام Ciao Ristorante را خواهید شنید. اینجا یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های ایتالیایی در شهر است که در سال 1991 افتتاح شد. این فضای روستایی با محیط داخلی و بیرونی زیبا و مشرف به یک زمین گلف، بهترین انتخاب برای برگزاری جشن عروسی در فضای باز به شمار می‌آید. غذاهای ارائه شده توسط سرآشپز درجه یک نیز، بسیار با کیفیت و لذیذ هستند و لحظاتی فراموش نشدنی را برای مهمانانتان به یادگار می‌گذارند.

آدرس: 20A,Jalan Kampung Pandan, Kelab Golf di Raja Selangor, Kuala Lumpur 55100

 

Glasshouse

این مکان، در میان تپه‌های بکر Seputeh واقع شده و می‌توانید در روز عروسی‌تان، طبیعت باشکوه را نیز در آغوش بکشید. این تالار با دیوارها و پنجره‌های شیشه‌ای بلند و محیطی مدرن مینیمالیستی ،توسط یک باغ گرمسیری سرسبز احاطه شده و ظرفیت پذیرایی از ۴۰۰ مهمان را داراست.

برای طراحی دکوراسیون گزینه‌های بسیاری در پیش رو دارید از جمله تم روستایی، تم مینیمالیستی، تم سفید و تم طبیعت که همگی در نوع خود عالی و جذاب هستند. بعلاوه این تالار، تیمی از  برنامه ریزان عروسی خلاق و کاربلد را داراست که همه چیز را از بودجه گرفته تا طراحی، سرگرمی و منوی غذا کنترل می‌کنند تا شما با خیالی آسوده و بدون هیچ نگرانی و استرس از مهمترین روز زندگیتان لذت ببرید.

 

تجربه ۹ فعالیت برتر در KLCC کوالالامپور

آدرس: Seputeh 17, Lorong Syed Putra Kiri, Taman Seputeh

 

Grand Hyatt

یکی از فضاهای عروسی مورد علاقه مردم محلی و مسافران تور کوالالامپور، این هتل زیبا و خیره کننده است که در قلب شهر واقع شده و ۱۳ مکان زیبا را در ساختمان مرتفع خود برای برگزاری رویدادهای مختلف از جمله مراسم عروسی ارائه می‌دهد.

اما یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها در این ساختمان، سالن رقص بزرگ بدون ستون است. سالن رقص را می‌توان بسته به خواست و سلیقه شما، با تم‌های مختلف از جمله مدرن، کلاسیک و یا فانتزی طراحی کرد. این تالار، با مساحتی بالغ بر ۱۱۲۴۸ فوت مربع، ظرفیت میزبانی از بیش از ۱۰۰۰ مهمان را داراست. گزینه پرطرفدار دیگر، سالن لابی است که برای برگزاری یک جشن صمیمی با تعداد مهمانان محدود تا سقف ۱۲۰ نفر ایده آل است. این سالن، در بالاترین طبقه هتل واقع شده و از چشم اندازی پانوراما و ۳۶۰ درجه به جاذبه‌های اطراف از جمله  برج دوقلوی پتروناس برخوردار است. بدون شک این مناظر، مهمانان شما را غافلگیر خواهند کرد.

آدرس: 12,Jalan Pinang, Kuala Lumpur, Malaysia

 

Brickhouse

فرقی نمی‌کند که می‌خواهید یک عروسی بزرگ باشکوه برگزار کنید، یا یک مهمانی صمیمی و متوسط یا کوچک. در هر صورت Brickhouse، یک مکان عالی برای جشن عروسی در کوالالامپور به شمار می‌آید و می‌تواند روز بزرگ شما را به یاد ماندنی نماید. اینجا دارای سالنی با طراحی منحصر به ‌فرد با رنگ‌های آجری و خاکی است که همراه با خدمات بی‌عیب و نقص برنامه‌ریزان عروسی و تیم خلاق آشپزی که باکیفیت‌ترین غذاهای حلال را تهیه می‌کنند، لحظاتی خاطره انگیز را از جشن عروسی‌تان به ارمغان می‌آورد.

آدرس: MAHSA Avenue (Jalan Universiti Campus), Block B, Kuala Lumpur 59100

 

The Majestic

درست در منطقه تاریخی شهر، این هتل بعنوان میراث ملی قد برافراشته است. این ساختمان، در سال ۱۹۳۲ ساخته شد و با وجود طراحی به سبک آرت دکو و نئوکلاسیک، یکی از عالی‌ترین هتل های شهر به شمار می‌آید. اجازه دهید مهمانانتان احساس کنند که به دنیای جدید و پر زرق و برقی قدم می‌گذارند. زیرا دکوراسیون داخلی زیبای این هتل همراه با استفاده حداکثری از المان‌های شیشه‌ای و نورپردازی باشکوه، مکانی اشرافی را رقم می‌زند.  و در ادامه مهمانان‌تان از طعم غذاهای امضایی این هتل که از تلفیق سبک آشپزی غرب و شرق تهیه می‌شوند، شگفت زده‌تر خواهند شد.

 

بهترین هتل‌های شهر چینی کوالالامپور

آدرس: 5,Jalan Sultan Hishamuddin, 50000 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Sanjana Hotel

هتل سانجانا که در میان جنگل‌های سرسبز استوایی و باغ‌هایی به وسعت ۱۶۰ هکتار در کنار دریاچه واقع شده است، برگزاری یک جشن عروسی باشکوه را در نهایت آرامش و زیبایی در دل طبیعت  تضمین می‌کند. شما از میان ۹ رستوران این هتل و در میان بهترین غذاهای غربی و آسیایی بی نظیر، حق انتخاب دارید و مهمانان‌تان یک جشن و غذاهای فراموش نشدنی را تجربه خواهند کرد. این هتل ۵ ستاره به سبک ریزورت، همچنین فرصتی برای لذت بردن از ماه عسل ویژه در طبیعت را برای عروس و داماد فراهم می‌کند.

آدرس: Jalan Lapangan Terbang SAAS, 40150 Shah Alam, Selangor Malaysia

 

The Seavoy House

این ملک دو طبقه ییلاقی در Titiwangsa که دارای باغی با استخر است، برای برگزاری یک جشن صمیمی بسیار ایده آل است. این ملک در میان فضای سرسبز قرار گرفته و حال و هوای گرمسیری را به عروسی شما می‌بخشد، بدون اینکه نیازی باشد که شهر را ترک کنید و به حومه بروید. گفتنی است این ملک، مجموعه کامل خدمات جشن از کیک عروسی و پذیرایی گرفته تا عکاسی، گریم و آرایش عروس و کارت دعوت را ارائه می‌دهد.

آدرس: 28,Jalan Titiwangsa, Kuala Lumpur

 

AmanRimba Private Estate

این ملک خصوصی، مشتمل بر ۶ ویلا بوده و در فاصله ۵۰ دقیقه از مرکز شهر کوالالامپور واقع شده و با گیاهان سبز گرمسیری فراوان در مساحتی بالغ بر ۳ هکتار احاطه شده است. زیبایی‌های طبیعی و هوای خنک در دامنه تپه و در امتداد سواحل رودخانه درخشان Sungai Benus، اولین چیزهایی هستند که در بدو امر به استقبالتان می‌آیند. این پس‌زمینه خیره‌کننده، بهترین هدیه برای عاشقانه‌های عروسی‌های جذاب بوده و یک بوم عالی است که پتانسیل ثبت عکس‌های بی نظیر از جشن شما را داراست.

بعلاوه پرسنل آموزش دیده و باتجربه این ملک، می‌توانند بهترین برنامه ریزی‌ها را برای پیشبرد هر چه بهتر جشن ارائه دهند و در تمام مدت مسئولیت برگزاری مراسم را به بهترین نحو بعهده بگیرند. در ضمن تیمی از سرآشپزهای خبره، انواع غذاهای مالایی تهیه شده از تازه‌ترین مواد اولیه را با تزئیناتی بسیار مجلل و زیبا سرو می‌کنند. جالب است بدانید در تمام مدتی که این ملک را برای مراسم خود و حتی بعد از مراسم رزرو کرده‌اید، هیچ کسی به جز شما و مهمانانتان به این محدوده دسترسی نخواهند داشت و این ملک و حوالی آن، تماما به شما و مهمانانتان اختصاص دارد.

 

بهترین هتل‌های ارزان قیمت در کوالالامپور

آدرس: Lot 5487, Kampung Janda Baik, 28750 Janda Baik, Pahang, Malaysia

 

Puncak Rimba

این ملک که در زمینی به مساحت ۱۲ جریب قرار دارد، مجموعه‌ای از ۷ ویلای چوبی ۱۰۶ ساله را شامل می‌شود که در روستای جاندا بایک، در دامنه تپه‌ها و در حوالی کوالالامپور واقع شده‌اند.

Puncak Rimba، بعنوان آرام‌ترین مکان روی زمین توصیف می‌شود. اینجا توسط آبشارها، درختان و سبزه‌ها احاطه شده است. در این محدوده، یک فضای بزرگ چمن با منظره کوهستانی خیره کننده برای برگزاری مراسم عروسی و پذیرایی در فضای باز در اختیارتان قرار می‌گیرد. فضای مه آلود، هوای خنک و تصاویری از خانه‌های سنتی مالایی در پس زمینه، این مکان را بسیار فریبنده کرده‌اند.

آدرس: Bukit Kerinchi, 59200 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

 

Berjaya Hills Colmar Tropicale

برجایا هیلز، رشته کوهی به مساحت ۱۶۰۰۰ جریب است که که پوشیده از جنگل‌های بارانی سرسبز استوایی بوده و ۴۵ دقیقه رانندگی از کوالالامپور فاصله دارد. شما به راحتی می‌توانید در این مکان، یک عروسی افسانه‌ای در فضای باز برگزار کنید که در پس زمینه‌اش ساختمان‌هایی با معماری‌های الهام گرفته از سبک فرانسه خودنمایی می‌کنند و در این میان، ساختمان Colmar Tropicale نیز بیش از دیگران شما را مجذوب خواهد کرد. بعلاوه در این حوالی، چند نقطه عکاسی عالی مانند خیابان عابر پیاده با ساختمان‌های منحصربه‌فردش (هتل، رستوران‌ها، فروشگاه‌های سوغاتی...)، برکه‌ای در ورودی با قوها و ماهی‌هایش و باغ گیاه‌شناسی شما را غافلگیر خواهند کرد.

آدرس: KM 48 Persimpangan Bertingkat, Lebuhraya Karak, Bukit Tinggi, 28750 Bentong, Pahang, Malaysia

 

Rama V Thai Cuisine

این تالار و رستوران ایتالیایی، دو دهه پیش فعالیت خود را شروع کرد. این ملک ییلاقی اگرچه در شهر واقع شده است، اما محیطی شبیه ذن همراه با دکوراسیون قدیمی مجسمه‌های بودا، فضای سرسبز و برکه‌های پر از نیلوفر آبی را به مخاطبان هدیه می‌دهد. این مکان، ظرفیت پذیرایی از ۲۵۰ نفر را دارا بوده و غذاهایی با بهترین طعم‌ها و دستورپخت‌های قدیمی واصیل تایلندی را نیز سرو می‌کند.

آدرس: 5,Jalan U Thant, Kelab Golf di Raja Selangor, 55000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Colony Co-Working Space

و در پایان سفر به این ملک می‌رسیم که با وجود فضای بزرگ برای برگزاری رویدادها و تالار رقص و باغ‌های روی پشت‌بام، مزیتی فراتر از یک عروسی معمولی در فضای باز را فراهم می‌کند. اینجا چشم اندازی باشکوه به مناظر شهری کوالالامپور داشته و در عین حال خدمات سرو غذاهای عالی، عکاس‌ها، دکوراتورها و خدمات برنامه ریزی جشن شما را با کیفیتی بی نظیر بعهده می‌گیرد.

 

۸ کافه‌ رستوران‌های خانوادگی در کوالالامپور

آدرس: 6,Jalan Kia Peng, Kuala Lumpur, 50450 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

۱۱ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران