برگزاری مراسم عروسی در کوالالامپور: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
برگزاری مراسم عروسی در کوالالامپور: بخش اول

برنامه ریزی جشن عروسی رویایی که عمری آرزویش را داشته‌اید، کار ساده ای نیست. چیزهای زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند، از جمله محل برگزاری. شما به جایی نیاز دارید که مناسب‌ترین فضا برای این روز بزرگ در زندگی‌تان باشد و خاطراتی برایتان به همراه داشته باشد که همیشه از یادآوری‌شان به وجد بیایید. این امر خصوصا وقتی قرار است مراسم در کشوری دیگر برگزار شود، چالش‌ها و استرس‌های خاص خود را به همراه می‌آورد.

اگر با تور کوالالامپور سفر می‌کنید و می‌خواهید این مراسم را در کشور مالزی و در میان زیبایی‌ها و امکانات این خطه برگزار کنید، لازم است از قبل با بهترین مکان‌ها و تالارها در این رابطه آشنا شوید و گزینه‌ای را متناسب با شرایط و امکانات و سلیقه‌تان انتخاب نمایید. البته برای آشنایی بیشتر با قابلیت‌های کشور مالزی برای برگزاری مراسم عروسی، پیشنهاد می‌کنیم مقاله ۱۰ مکان زیبا در سواحل مالزی برای برپایی عروسی رویایی را نیز مطالعه کنید.

 

Berjaya Times Square Hotel

تالار مجلل هتل Berjaya Times Square، از سالنی بزرگ و بدون ستون، فضای رقص و پایکوبی وسیع و تیم اختصاصی برای کمک به برگزاری یک مراسم باشکوه برخوردار است. در اینجا می‌توانید از خدمات و غذاهای خوشمزه و امکانات این هتل ۵ ستاره بهره مند شوید. بعلاوه این هتل، دقیقا در کنار یکی از برترین مراکز خرید کوالالامپور واقع شده که این امر گزینه‌ای عالی برای کسانی است که در هتل اقامت دارند و یا می‌خواهند مراسم خود را در تالار هتل برگزار کنند. زیرا به راحتی می‌توانند مایحتاج خود را برای شرکت در جشن فراهم کنند.

آدرس: 1,Jalan Imbi, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

The Pearl KL

این هتل ۴ ستاره و شیک که در مرکز خرید پرل پوینت، بین پتالینگ جایا و کوالالامپور واقع شده است، یک فضای عروسی عالی را در قالب یک سالن رقص بسیار بزرگ در اختیارتان قرار می‌دهد که ظرفیت پذیرایی از ۵۰۰ نفر را داراست و به تازگی در کنارش مرکز خرید Pearl افتتاح شده است. خدمات دلسوزانه این هتل در برگزاری مراسم عروسی، هر گونه نگرانی و تشویش را در وجودتان از بین برده و بهترین امکانات راحتی و آسایش را در طول مراسم و اقامت فراهم می‌کند. پرسنل تدارکات نیز با تعهد کامل، در تمامی لحظات در کنارتان خواهند بود.

 

با برترین تم‌پارک‌های مالزی آشنا شوید

آدرس: Batu 5, Jalan Klang Lama, Kuala Lumpur 58200 Malaysia

 

Bayswater

اگر در سفر با تور کوالالامپور تصور می‌کنید که مکانی را نخواهید یافت که به اندازه کافی انعطاف‌پذیر، زیبا و در عین حال جادار باشد و بتواند رویای برگزاری یک عروسی باشکوه در باغ را به واقعیت تبدیل کند، باید بگوییم جای نگرانی نیست، زیرا Bayswater در KLCC آرزویتان را محقق خواهد کرد.

در اینجا از یک فضای منحصر به فرد، تالار عروسی، فضای سرسبز باغ و آلاچیق‌های شاعرانه برخوردار خواهید شد. گفتنی است فضای داخلی با مساحتی بالغ بر ۸۰۰۰ فوت مربع، می‌تواند تا ۵۰۰ نفر را میزبانی کند. در ضمن خدمات تدارکات جشن و تیم اختصاصی مربوطه، اتاق آرایش اختصاصی، مبلمان، تجهیزات به روز AV و پارکینگ اختصاصی رایگان نیز امکانات این جشن را تکمیل می‌کنند.

آدرس: No 8, Jalan Sejahtera, Kampung Datuk Keramat, 55000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

TM Convention Centre

مرکز همایش‌های TM، پتانسیل بالایی در برگزاری انواع رویدادها از جمله مراسم عروسی دارد. این مرکز، در سال ۲۰۱۱ با معماری مدرن و فضای داخلی مد روز و بزرگ ساخته شد. این ملک از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و همچنین دارای امکانات پیشرفته ای است و یکی از بهترین مکان‌های برگزاری عروسی در کوالالامپور به شمار می‌آید. در این فضای انعطاف پذیر، می‌توان تا ۸۰۰ مهمان را پذیرایی کرد.  کافی است به تیم باتجربه برگزاری رویدادهای این مرکز اطلاع دهید که به چه چیزی نیاز دارید و آنها شاهکاری از مراسم عروسی را برای شما رقم خواهند زد!

آدرس: Ground Floor, Jalan Pantai Baharu, 50672 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Sime Darby Convention Centre

آیا قصد دارید کل دوستان و آشنایان را به مراسم عروسی‌تان دعوت کنید؟ در این صورت این مرکز همایش، بهترین مکان برای برگزاری این رویداد در کوالالامپور خواهد بود. این مرکز بزرگ که در بوکیت کیارا در نزدیکی باشگاه گلف کوالالامپور واقع شده، دارای یک سالن بزرگ بدون ستون به مساحت ۱۹۰۰۰ فوت مربع است که می‌تواند میزبان حداکثر ۲۶۰۰ مهمان برای یک جشن بزرگ باشد.

این ساختمان همچنین دارای ۲۰ اتاق ایده‌آل برای برگزاری رویدادهای کوچک تا متوسط است. اینجا از امکانات و خدمات عالی برای تکمیل روز باشکوه زندگی‌تان برخوردار است از جمله  تجهیزات صوتی با کیفیت، پارکینگ‌های وسیع، خدمات پذیرایی در فضای بیرون و پکیج‌های مناسب عروسی.

جالب است بدانید در این مرکز، یک رستوران چینی و یک قهوه خانه داخلی وجود دارد که خوراکی‌های حلال سرو می‌کنند. بنابراین بدون نگرانی می‌توانید از این مکان‌ها برای پذیرایی مهمانانتان قبل و بعد از مراسم عروسی بهره مند شوید.

 

میوه‌های استوایی عجیب در مالزی

آدرس: 1A,Jalan Bukit Kiara 1, Bukit Kiara, 60000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Federal Hotel

چگونه عروسی‌تان را به یاد ماندنی‌تر کنید؟ با میزبانی آن در هتل فدرال که نمادین‌ترین و شاخص‌ترین هتل مالزی است!

این ملک، اولین هتل کلاس بین المللی مالزی است که در بوکیت بینتانگ واقع شده و در مجموع، یک مکان معتبر و مناسب برای برگزاری هر نوع رویدادی است. جالب است بدانید این هتل، بیش از ۶۰ سال سابقه فعالیت در میزبانی بسیاری از جشن‌های عروسی در اتاق رقص، اسکای روم و پنت هاوس خود بوده است. بنابراین شرط می‌بندیم که تیم برگزاری رویداد هتل، بسیار با تجربه است و چه یک پذیرایی کوچک و در عین حال دنج و مجلل، یک عروسی در باغ، یا مراسمی در مقیاس بزرگ‌تر مدنظرتان باشد، این هتل می‌تواند رویاهایتان را محقق کرده و جشنی منحصر به فرد و فراموش نشدنی را در رابطه با مهمترین روز زندگی‌تان رقم بزند.

آدرس: 35,Bukit Bintang St, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

 

Renaissance Kuala Lumpur Hotel

برای داشتن یک محیط زیبا و در عین حال راحت برای برگزاری مراسم عروسی، می‌توانید به هتل رنسانس کوالالامپور نیز فکر کنید. این هتل لوکس ۵ ستاره، در قلب شهر KL و در چند قدمی برج‌های دوقلوی پتروناس، مراکز خرید محبوب و ایستگاه‌های قطار واقع شده است.

این ملک حقیقتا تعریفی دقیق از یک مکان مجلل و مدرن را ارائه می‌دهد و می‌تواند  جشن عروسی‌تان را به یک رویداد زیبا در زندگی بدل کند. این هتل با یک سالن رقص بزرگ و خیره کننده که ظرفیت میزبانی از ۲۰۰۰ نفر را دارد، فضای داخلی شیک، امکانات عالی و چشم اندازهای دوست داشتنی از شهر، یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری مراسم عروسی، خواه کوچک و صمیمی و یا بزرگ و مجلل به شمار می‌آید.

آدرس: Corner Of Jalan Sultan Ismail And, Jalan Ampang, 50450 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Kuala Lumpur Convention Centre

مرکز کنوانسیون کوالالامپور یا KLCC، یکی از مشهورترین مکان‌ها در کوالالامپور بوده و یکی از ساختمان‌های مهمی است که مالزی به آن افتخار می‌کند!

KLCC که در مرکز شهر همیشه شلوغ واقع شده است، از برترین تاسیسات برخوردار بوده و تنها مکان دارای استاندارد طلایی AIPC (انجمن بین المللی مراکز کنفرانس) در آسیا به شمار می‌آید. این مکان با بیش از ۲۲۰۰۰ متر مربع فضا، یکی از بهترین مکان‌های برگزاری رویداد در کوالالامپور و مکانی معتبر برای جشن عروسی شما محسوب می‌شود.

بعلاوه چیزی که این مکان را از سایر فضاهای رویداد متمایز می‌کند، این است که KLCC دارای یک تیم حرفه‌ای بسیار با تجربه برای برگزاری مراسم است که تمام ملزومات جشن را به تمام و کمال فراهم می‌کند. در ضمن موقعیت مکانی این مرکز نیز بسیار ایده آل است و در این حوالی می‌توانید شاهد انواع هتل‌ها و اقامتگاه‌های عالی، مراکز خرید، مغازه‌های خیابانی و غذاخوری ها باشید.

 

راهنمای سفر خانوادگی به مالزی همراه کودکان

آدرس: Jalan Pinang, Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Swiss-Garden Hotel

هتل Swiss-Garden واقع در بوکیت بینتانگ، در امتداد Jalan Pudu قرار دارد. اینجا ساختمانی است که به گرمی با رنگ‌های چوبی و خاکی و نورپردازی‌های مدرن تزئین شده است تا محیطی دنج را برای اقامت، یک جلسه کاری یا یک رویداد بزرگ مانند عروسی فراهم کند.

این هتل بعنوان یک مکان ایده آل برای برگزاری مراسم عروسی‌های کوچک تا متوسط شناخته می‌شود و از سالن‌های انعطاف پذیر و سالن رقص و همچنین  دسترسی آسان به مراکز اصلی خرید و حمل و نقل عمومی کوالالامپور برخورداراست و نهایت آسایش را برای شما و مهمانانتان فراهم می‌کند.

در هتل سوئیس گاردن، میزبانی عروسی تقریبا بدون استرس است. زیرا یک تیم ضیافت حرفه‌ای، در طول رویداد به شما کمک می‌کند و مراقب ارائه بهترین خدمات است. در ضمن پکیج‌های مختلفی برای برگزاری مراسم عروسی پیشنهاد می‌شوند، اما اگر چیزی به جز این پکیج‌ها را مد نظر دارید، می‌توانید خدمات و منوی سفارشی را نیز درخواست دهید.

 

آدرس: 117,Jalan Pudu, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Royale Chulan Kuala Lumpur

آیا مایل به برگزار مراسم عروسی در مکانی با خدمات و امکانات در سطحی جهانی و در محیطی سلطنتی هستید که تعادل خوبی بین سنت و طراحی‌های مدرن ایجاد می‌کند؟ در این صورت هتل Royale Chulan را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این هتل باشکوه، شما را با فضاهای مجهزی که برای مراسم عروسی اختصاص داده شده است شگفت زده می‌کند. می‌توانید از دو تالار موجود، یک مورد را انتخاب کنید: یکی باغ سرپوشیده Taman Mahsuri با دیوارهای شیشه‌ای و آبشار و دیگری سالن رقص بزرگ Taming Sari بدون ستون برای برخورداری از فضایی زیبا و سلطنتی که متناسب با جشن شما و تعداد مهمانان، به بخش‌های کوچک‌تر نیز قابل تقسیم بندی است. گفتنی است این هتل با امکانات درجه یک، غذای لذیذ و مهمان نوازی گرم و صمیمی به استقبالتان می‌آید و هرگز از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد.

آدرس: 5,Jalan Conlay, Kuala Lumpur, 50450 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Hotel Istana

خاص و منحصر به فرد کردن روز عروسی، برای هتل ایستانا کار سختی نیست! آیا می‌خواهید یک جشن مدرن غربی داشته باشید؟ یا یک عروسی به سبک سنتی؟ در هر صورت مشکلی نیست، زیرا هتل ایستانا از پس برگزاری هر نوع رویدادی بر می‌آید.

در اینجا یک سالن رقص بدون ستون با عنوان Grand Mahkota در اختیارتان است که می‌تواند به راحتی برای میزبانی ۱۲۰۰ مهمان مورد استفاده قرار گیرد. هر چند این سالن انعطاف پذیر را می‌توان به 3 تالار کوچک‌تر برای مراسم‌های عروسی صمیمی با تعداد مهمانان محدود نیز تقسیم بندی کرد. بعلاوه این هتل، دارای یک لابی و ورودی جداگانه مخصوص برای راحتی مهمانان جهت رفت و آمد به سالن است. همچنین یک سرسرای وسیع قبل از سالن رقص وجود دارد که برای پذیرایی قبل از عروسی نیز عالی است.

 

گردش در کامرون هایلندز مالزی

آدرس: 73,Jalan Raja Chulan, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

The Grounds KL

این فضای باز، تمام شیشه‌ای و عالی با سبک دکوراسیون صنعتی، یکی از بهرین مکان‌ها برای برگزاری جشن‌های صمیمی کوچک تا متوسط بوده و ظرفیت میزبانی از ۳۰۰ نفر را داراست. بعلاوه اگر مایل هستید که جشن خود را در فضای باز برگزار کنید، باغی معاصر و زیبا در محیط بیرونی تالار نیز پذیرای شما و مهمانانتان است.

آدرس: 17,Lorong Syed Putra Kiri, Taman Seputeh, Kuala Lumpur

۲۴ بهمن ۱۴۰۰

نظرات کاربران