بهترین رستوران‌های شاخ طلایی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین رستوران‌های شاخ طلایی استانبول

استانبول بزرگ‌ترین شهر توریستی ترکیه و مقصد اول اغلب توریست‌های تور ترکیه محسوب می‌شود. در نظر بگیرید که استانبول شهری بسیار بزرگ و ۵ برابر جایی مثل تهران است و هرگز شما در چند بار سفر هم نمی‌توانید همه جای آن را بگردید چه برسد به یک بار رفتن به آن. بنابراین در تور ترکیه برنامه ریزی بسیار اهمیت دارد. یکی از جاهای اصلی و زیبایی که می‌توانید از آن دیدن کنید، شاخ طلایی یا گلدن هورن است که به خاطر افق طلایی و خیره کننده آفتاب به این اسم شهرت یافته است. در سفر با تور استانبول و گشت و گذار در این قسمت شهر حتما سری به رستوران‌های جذاب و وسوسه‌انگیز با غذاهای فوق‌العاده خوشمزه بزنید.

 

Resto Han

اولین چیزی که درباره این رستوران می‌توانیم بگوییم این است که آنقدر دکوراسیون زیبا و رنگی و چشمگیری دارد که بیشتر شما را یاد گالری لوازم هنری می‌اندازد تا جایی برای سفارش غذا. در اینجا طیف وسیعی از غذاها شامل غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، ترکی و باربیکیو را می‌توانید پیدا کنید. در کنار این‌ها دسر معروف و بی‌نظیر ترکی یعنی باقلوا را هم می‌توانید سفارش دهید و از خوردنش لذت ببرید. اگر نمی‌دانید چه چیزی سفارش دهید سوفله را امتحان کنید که نظرات مثبتی را به خود اختصاص داده است. پرسنل نیز بسیار مودب و دوستانه هستند و هر چیزی که لازم داشته باشید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

گشت و گذار در بازارهای محلی استانبول

آدرس: Hoca Paşa, Darüssade Sok. No 4 Double Three Hilton Sirkeci, Istanbul 34110 Turkey

 

Sirkeci Restaurant

یکی از رستوران‌های به شدت جذاب و دلباز شاخ طلایی است که در دو فضای باز و سرپوشیده بهترین غذاهای استانبول را برای شما سرو می‌کند. محیط سیرکچی صمیمی و به دور از تجمل بوده و میز و صندلی‌های چوبی فضای باز آن که کنار ردیف بوته‌های سبز قرار گرفته‌اند لذت خوردن غذاهای خوشمزه اینجا را برایتان دو چندان می‌کنند. منوی غذا شامل طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها شامل غذاهای ترکی، غذاهای دریایی، اروپایی، مدیترانه‌ای، خاورمیانه‌ای کباب‌ها می‌شود. البته غذاهای گیاهی و وگان، حلال و بدون گلوتن هم برای رژیم‌های خاص غذایی در نظر گرفته شده است. خوشبختانه شما از صبح تا بامداد می‌توانید برای صبحانه، ناهار، شام و شام آخرشبی هر زمان که رسیدید از غذاهای خوشمزه این رستوران نوش جان کنید.

آدرس: Nobethane Caddesi Serdar Sok No:24 Sirkeci/ Fatih Marmararay Sirkeci Cikisi Sirkeci Fatih, Istanbul 34110 Turkey

 

Roof Mezze 360

قراری رسمی و مهم دارید؟ یا به دنبال جایی لوکس و گران قیمت هستید؟ این رستوران جذاب که اسم آن از نمای بی‌نظیر و ۳۶۰ درجه پانوراما از شاخ طلایی آمده را در فهرست خود قرار دهید. این رستوران شیک و به شدت معروف در تمام ساعات مورد استقبال مردم قرار دارد اما یکی از بهترین حالت‌های آن را هنگام غروب آفتاب در پهنه صورتی و نارنجی افق خواهید دید. با این همه شب‌های رستوران مزه ۳۶۰ به شدت رمانتیک و دنج است. منوی آن‌ها نیز شامل غذاهای دریایی در استانبول، غذاهای مدیترانه‌ای و اروپایی می‌شود. با وجود سرویس دهی عالی، منظره سحرانگیز و غذاهای خوشمزه جادویی بهتر است قبل از رفتن میز رزرو کنید تا مجبور نشوید منتظر میز خالی بمانید.

 

واکسن کرونا برای مسافران تور استانبول

آدرس: Hoca Pasa Mahallesi, Hudavendigar Caddesi No: 25 sirkeci Sirkeci, Seres Old City hotel terras, Istanbul 34112 Turkey

 

Neyzade Restaurant

مضمون این رستوران با دکوراسیونی کلاسیک با مورد بالا کاملا متفاوت است. شما در اینجا می‌توانید روی صندلی‌های مخملی بنشینید و روی رومیزی دور دوزی شده از خوردن غذاهای عالی و بی‌نظیر رستوران لذت ببرید. مخصوصا این که برای سرو غذاها در اینجا از هنر و خلاقیت استفاده می‌کنند و هر ظرفی مخصوصا اگر سالاد باشد را به شیوه‌ای زیبا و هنری می‌آرایند. در اینجا شما می‌توانید از طیف ترکی، سوپ‌ها، غذاهای دریایی و اروپایی و مدیترانه‌ای انتخاب‌های مختلفی داشته باشید. البته چند نمونه محدود نیز از غذاهای گیاهی و بدون گلوتن هم در منو گنجانده شده است.

آدرس: Taya Hatun Sok. No. 5, Istanbul 34120 Turkey

 

Olive Anatolian Restaurant

برای خوردن غذایی گران و بی‌نظیر در یکی از شیک‌ترین رستوران‌ها به اولیو آناتولین بروید. این رستوران دارای فضایی آرام و دنج است که استفاده از عناصر چوب و شیشه و نورهای زرد در شکل گیری آن موثر بوده‌اند. قسمت وسیعی از این رستوران‌ را دیوارهای شیشه‌ای تشکیل داده‌اند که منظره خیره کننده‌ای از بیرون و شاخ طلایی را مقابل چشمانتان می‌گسترانند. هر چقدر دکوراسیون شیک و فضا دنج است غذا نیز خوشمزه و در نهایت ظرافت طبخ می‌شوند. منوی این رستوران با غذاهای اروپایی، مدیترانه‌ای و ترکی یکی از خاطرات ماندگار شما از تور استانبول را رقم می‌زند. اشاره کنیم که غذاهای حلال، گیاهی و وگان و همچنین بدون گلوتن هم در دسترس هستند.

 

تفریحات رایگان در استانبول

آدرس: Ebusuud Cad. No:18, Istanbul 34110 Turkey

۰۳ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران