بهترین رستوران‌های خانوادگی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین رستوران‌های خانوادگی استانبول

رستوران‌گردی و امتحان کردن غذاهای محلی در هر سفر یکی از علاقه‌مندی‌های گردشگران به شمار می‌رود. به هنگامی که با تور استانبول به همراه خانواده خود قدم به این شهر می‌گذارید، انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست تا از خوشمزه‌ترین خوراکی‌های ترکیه لذت ببرید. وقتی کودکتان مسافرت می‌کنید، شاید بخواهید محیط‌های خانوادگی و متفاوت‌تری را برای سفارش غذا در نظر بگیرید. در این مقاله تعدادی از بهترین رستوران‌های استانبول را به شما معرفی می‌کنیم.

 

کافه و رستوران عثمانی، Last Ottoman Cafe & Restaurant

علاوه بر موزه تاریخ علم و فناوری در استانبول، از کافه و رستوران آخرین عثمانی (Last Ottoman) در اطراف نیز دیدن کنید و چیزی سفارش دهید. این رستوران در غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی تخصص دارد. یکی از بهترین غذاهای کافه و رستوران عثمانی در منو سیخ مرغ کاملاً پخته، کاسرول و گوشت گاو است. آنها به مهمانان خود توصیه می‌کنند که باقلوای خوب و ماست خوش طعم را امتحان کنند. شراب خانگی خوشمزه یک انتخاب مناسب دیگر است. هر چند سفارش شما بدون چای کامل نخواهد شد که عطر و بوی عالی دارد. فضای گرم این مکان باعث می‌شود تا مهمانان احساس آرامش کرده و اوقات خوبی را سپری کنند. کارکنان خوش‌رو به شما نشان می‌دهند که چقدر برای مشتریان خود ارزش قائل هستند. بازدیدکنندگان این رستوران با دکور زیبا احاطه شده‌اند. کاربران گوگل امتیاز ۴.۸ را به آن اختصاص داده‌اند.

 

رستوران‌های محلی معتبر در استانبول

پیتزای فیوره ایتالیایی، Fiore Pizzeria Italian

اگر در اطراف بنای یادبود جمهوری هستید، از این پیتزا فروشی دیدن کنید و چیزی سفارش دهید. غذاهای ایتالیایی را بچشید که بسیاری از عناصر سنن آشپزی را ترکیب می‌کند. پیتزا، راویولی با قارچ خوب پخته شده را امتحان کنید. همچنین از دسرها تیرامیسو، سوفله و پارفه خوشمزه این رستوران سفارش دهید. فیوره ایتالیایی شراب خوشمزه و لیمونچلوی خوب را برای شما تضمین می‌کند. امتحان کردن مجموعه‌ای از قهوه‌های عالی نیز به مهمانان پیشنهاد می‌شود. فضای صمیمی این مکان به مشتریان اجازه می‌دهد تا پس از یک روز کاری سخت یا یک گشت‌و‌گذار شهری، کمی در اینجا استراحت کنند. کارکنان در تمام طول سال پذیرای مردم هستند. اگر می‌خواهید از خدمات خوب این رستوران بهره ببرید، بهتر است به این مکان بروید. غذاهای خوشمزه با قیمت‌های منصفانه در اینجا ارائه می‌شود. بسیاری از بازدیدکنندگان این دکور را دوست داشتنی توصیف می‌کنند. میانگین امتیاز این پیتزافروشی در گوگل ۴.۷ است.

رستوران نیشانتاشی باشکوشه، Nisantası Baskose

غذاهای ترکی در سراسر جهان مشهور است و به مهمانان توصیه می‌شود که در سفرشان حتما از انواع آن میل کنند. در نیشانتاشی باشکوشه، بال مرغ، کباب بره و دونر را که به خوبی پخته شده‌اند سفارش دهید. این رستوران همچنین بستنی، پودینگ و ماست خوشمزه هم سرو می‌کند. همانطور که بسیاری از بازدیدکنندگان اظهار می‌کنند، شراب اینجا واقعاً خوب است. قهوه آمریکانو هم نقدهای مثبتی دریافت کرده است که میهمانان را به نوشیدن آن ترغیب می‌کند. این مکان برای راحتی مشتریان خود امکان تحویل غذا را در محل نیز فراهم کرده است. فضای مهمان‌نواز این رستوران به شدت به کارکنان بستگی دارد که در آنجا خدمات ارایه می‌کنند. مطمئناً از محیط آرام و دکوراسیون خانگی خوشتان خواهد آمد. کاربران در گوگل امتیاز ۴.۲ را ثبت کرده‌اند.

 

قدیمی‌ترین رستوران‌های استانبول

رستوران میکلا، Mikla

پیاده‌روی با منظره موزه پرا همان چیزی است که می‌توانید پس از صرف غذا در این رستوران بار انتظار داشته باشید. با توجه به نظرات بازدیدکنندگان، غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی در اینجا خوش طعم هستند و منو به خوبی سازماندهی شده است. بسیاری از مردم می‌گویند که اختاپوس کبابی خوب پخته شده، بره آب پز و ساردین سرآشپز در اینجا ارائه می‌شود. دستورالعمل موفقیت میکلا سوفله‌های خوب و دسر توت‌فرنگی است. در این رستوران بار حتما طعم شاردونی، آبجو یا شراب سفید خوشمزه را بچشید. تعدادی از منتقدان تصور می‌کنند که می‌توانید یکی از بهترین چای‌ها را در این مکان بنوشید.

این مکان دو فضای بیرونی و بسته دارد که می‌توانید میان آنها صندلی داخلی یا خارجی را برای خود انتخاب کنید. خدمه در اینجا با شما دوستانه رفتار می‌کنند. همچنین این مکان انتخابی عالی از ظروف با قیمت‌های منصفانه را در اختیار شما قرار می‌دهد. دکور فوق‌العاده و فضای دوست‌داشتنی به مشتریان اجازه می‌دهد که در اینجا احساس آرامش کنند. این یک بار با یک ستاره میشلن است. این جایزه معمولا برای ارائه غذاهای عالی داده می‌شود. پس با خیال آسوده غذاهای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید.

رستوران باغ مزه، Garden Mezze Restaurant

نه تنها باید از ایستگاه سیرکجی (Sirkeci)، بلکه باید از رستوران گاردن مزه نیز بازدید کرد. در میان رستوران‌های ارایه کننده غذاهای اسپانیایی و ترکی، این باربیکوی bbq می‌تواند یکی از بهترین‌ها باشد. کباب گوشت کاملا پخته شده، ساق بره و برانزینو در اولین لقمه شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. برای اینکه نظر خود را در این مورد تثبیت کنید، پودینگ و پارفه خوشمزه این مکان را امتحان کنید. مطابق با نظر بازدیدکنندگان، پیشخدمت‌ها شراب خانگی خوشمزه یا لیکور خوب سرو می‌کنند. در این مکان، مشتریان ممکن است چای سیب عالی بخورند. با نشستن در ایوان می‌توانید از منظره‌ای عالی لذت ببرید. خدمات سریع چیزی است که بازدیدکنندگان در اینجا دوست دارند و از آن تعریف می‌کنند. محیطی آرام و دکور زیبایی در این مکان وجود دارد. میانگین امتیاز این باربیکیو در گوگل ۴.۹ است. پس امتحان کردن غذاهای فوق‌العاده این رستوران را از دست ندهید.

 

رستوران‌های بین‌المللی استانبول

رستوران باغ ۱۸۹۷، Garden 1897 Restaurant

اگر در گردشگاه اطراف موزه آموزشی جمهوریت باران غافلگیرتان کرد، به این استیک‌خانه بروید. اگر تا به حال غذاهای ترکی را امتحان نکرده‌اید، حتما باید در رستوران گاردن ۱۸۹۷ میز رزرو کنید. این مکان به شما پیشنهاد می‌کند که میگوهای کاملا پخته، سالاد و گوشت بره را امتحان کنید. آشپزهای اینجا باقلوا و بستنی را خوب درست می‌کنند. همانطور که اکثر بازدیدکنندگان می‌گویند، شراب واقعا خوشمزه است. پس از یک روز کاری طولانی، می‌توانید چای، آب میوه یا قهوه عالی بچشید و خستگیتان در شود. پیدا کردن این مکان به دلیل موقعیت عالی آن آسان است. رتبه‌های بالای این استیک خانه بدون کارکنان شایسته غیرممکن خواهد بود. خدمات و سرویس‌دهی این رستوران فوق‌العاده است. از دکور مدرن و فضای راحت رستوران گاردن ۱۸۹۷ قدردانی خواهید کرد. بر اساس بازخورد کاربران در گوگل، این مکان شایسته ۴.۹ است.

رستوران و کافه میوان، Mivan Restaurant & Cafe

کافه رستوران میوان یکی دیگر از برترین رستوران‌های استانبول است که می‌توانید با خانواده خود در آنجا بنشینید و از غذاهای خوشمزه لذت ببرید. مقصدی مدرن و مد روز که برای صبحانه، کباب به‌علاوه استیک و کاسرول سرو می‌کند. دکور شیک، سرویس‌دهی عالی و غذاها به زیبایی و خوشمزه ارائه می‌شوند. در این رستوران همه غذاها با مواد غذایی باکیفیت و با قیمت مناسب به فروش می‌رسد. بعد از غذا حتما کونافه سفارش داده و از مزه بی‌نظیر آن لذت ببرید.

 

بهترین رستوران‌های استانبول در قسمت آسیایی

کافه و رستوران سه شریک، Three partners cafe & restaurant

بازدید از این رستوران با منظره‌ای دلپذیر از موزه آموزشی جمهوریت تجربه زیبایی برای مشتریان به همراه خواهد داشت. مهمانان می‌گویند که غذاهای ترکی را در کافه و رستوران سه شریک دوست دارند. اگر گرسنه هستید برای تهیه سیخ بره، ماهی و سیخ مرغ کاملاً پخته شده به اینجا بیایید. از باقلواهای خوب و پارفه‌های خوش طعمی که در این مکان ارائه می‌شود لذت ببرید. نوشیدن آبجوی خوشمزه یا شراب خوب در این کافه به شما پیشنهاد می‌شود. برای سفارش چای سیب عالی یا قهوه خوشمزه نیز حتما کافه و رستوران سه شریک را انتخاب کنید. آنها میزبانان بسیار دقیقی هستند. شما می‌توانید بین صندلی‌های داخلی و خارجی در هر یک از این فضاها انتخاب کرده و بنشینید. کارکنان سخت کار می‌کنند، مثبت هستند و این رستوران را به مکان فوق‌العاده‌ای تبدیل می‌کنند. خدمات سریع چیزی است که بازدیدکنندگان در اینجا قدردانی می‌کنند. از دکور دیدنی و محیط جذاب این رستوران خوشتان خواهد آمد. بر اساس بازخورد کاربران در گوگل، این مکان شایسته ۴.۹ است.

رستوران گلهنه سرک سفرسی، Gulhane Sark Sofrasi

این بهترین مکان در نزدیکی موزه ادبیات احمد حمدی (Ahmet Hamdi TanpInar Edebiyat Muze Kutuphanesi) است. در منوی ترکی این رستوران جستجو کنید. سرو کباب گوشت کاملا پخته، سیخ ماهی سالمون و مرغ از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این باربکیو (bbq) است. اگر گرسنه هستید برای دسر باقلوای خوشمزه، بستنی و سوفله شکلاتی به اینجا بیایید. هنگام بازدید از گلهنه سرک سفراسی، باید شراب خانگی خوب یا یک راکی دلپذیر را امتحان کنید. همچنین چای، قهوه یا لیموناد عالی را که در اینجا سرو می شود، بنوشید. به دلیل موقعیت مکانی عالی این رستوران، پیدا کردن این مکان آسان است. بیشتر مهمانان به خلاقیت کارکنان اشاره می‌کنند. خدمات سریع در این رستوران هر گردشگر گرسنه و خسته‌ای را به خود جذب می‌کند. قیمت‌ها پایین است و این یک نکته مثبت دیگر به حساب می‌رود. دکور مدرن و فضای خنک گلهنه سرک سفرسی به مشتریان اجازه می‌دهد تا در اینجا احساس آرامش کنند. این باربیکیو در سیستم رتبه‌بندی گوگل رتبه ۴.۷ را دارد.

 

بهترین رستوران‌های محله کادیکوی استانبول

رستوران روف مزه ۳۶۰، Roof Mezze 360

بلافاصله پس از بازدید از کنیسه بت آورام (Bet Avraam) برای صرف غذا به اینجا بیایید. غذاهای اسپانیایی و ترکی این رستوران را حتما باید چشید. آشپزهای رستوران روف تاپ ۳۶۰ استانبول ، تمام تلاش خود را می‌کنند تا کباب بره خوب، ماهی مرکب شکم پر و باس دریایی را برای مهمانان فراهم کنند. در اینجا به شما سوفله شکلاتی و باقلوای خوش پخت ارائه می‌شود. همچنین در میان نوشیدنی‌های واقع در منو، شاردونه، شراب سفید یا آبجو می‌تواند بهترین انتخاب باشد. علاوه بر اینها در اینجا می‌توانید چای سیب عالی، فراپه شکلاتی یا آبمیوه بنوشید که بسیار پرطرفدار هستند.

با نشستن در تراس، از منظره زیبایی لذت خواهید برد. بسیاری از مردم متوجه شده‌اند که کارکنان منتظر در اینجا خلاق هستند. خدمات فوق‌العاده چیزی است که بازدیدکنندگان اینجا از آن قدردانی می‌کنند. رستوران روف مزه ۳۶۰ دکور زیبا و محیطی آرام دارد. کاربران گوگل که از این رستوران دیدن کرده‌اند، مناسب‌ترین نمره را ۴.۸ اعلام کرده‌اند.

 

 

منبع

 

۲۷ فروردین ۱۴۰۲

نظرات کاربران