بهترین رستوران‌های استانبول برای صرف سوشی: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین رستوران‌های استانبول برای صرف سوشی: قسمت دوم

استانبول سالانه پذیرای انبوه گردشگران بین‌المللی است و افرادی که از سراسر دنیا به این خطه بی نظیر سرازیر می‌شوند دارای اولویت‌ها، ذائقه‌ها و سلایق متنوعی در گشت و گذار و البته شکم گردی هستند.

از آنجا که صنعت توریسم در استانبول بسیار پیشرفته است و این تفاوت‌ها را نیز پوشش می‌دهد، در این شهر غذاکده‌های بین المللی متنوع و بسیاری را در کنار رستوران‌هایی خواهید یافت که غذاهای اصیل ترکی سرو می‌کنند. در این میان، به علاقمندان غذاهای ژاپنی نیز مژده می‌دهیم که با وجود بهترین رستوران‌های استانبول برای صرف سوشی، روزهایی کامل و عالی را در سفر با تور استانبول تجربه خواهند کرد.

 

Udonya

رستوران Udonya، در نزدیکی میدان تکسیم و بسیار نزدیک به ترمینال اتوبوسرانی فرودگاه واقع شده است. قیمت‌ها در اینجا بسیار مناسب هستند و ساختمان رستوران در فضای آرام و دنج هتل Point قرار دارد. بعلاوه باید گفت این رستوران، چشم اندازی رویایی به منظره دریا دارد. و اما غذاها...

رول تن در میان انواع دیگر سوشی بیشترین طرفداران را دارد با این حال میسو رامن، سابا، آبگوشت اودون، هشت پا (تاکویاکی)، گیوزا، کاتسودون مرغ و کینپیرا نیز غذاهای خوشمزه و قابل توجهی هستند. البته منو آنقدرها غنی نیست و فقط غذاهای اصلی ژاپنی را شامل می‌شود، اما کیفیت‌ها بسیار بالاست. در ضمن بشقاب‌ها به حد کافی بزرگ هستند.

 

بهترین سوشی‌ها در استانبول: بخش اول

Udonya

پرسنل اینجا بسیار صمیمی و دلسوز بوده و خدمات کاملا استاندارد هستند. و از آنجا که این رستوران در داخل هتل واقع شده، ساعات کاری محدودی دارد. بنابراین لازم است که قبل از مراجعه، تماس گرفته و میز رزرو کنید.

آدرس: Kocatepe District, Topcu Street 2, Beyoglu, Point Hotel, Istanbul

 

Maromi

این رستوران همراه سرآشپزهای ژاپنی حرفه ای‌اش، در لابی هتل Divan در تکسیم واقع شده است. انواع سوشی، ماکی و ساشیمی ارائه شده در این مکان، بسیار خوشمزه و با کیفیت هستند. همچنین تمپورا، میگو و کوکتل نیز در اینجا بسیار محبوبیت دارند.

در عین حال شما از جو قدیمی، کلاسیک، شیک، کوچک و تمیز این رستوران و رفتار صمیم و گرم پرسنل بسیار لذت خواهید برد. هفته‌ای یک بار شب سوشی برگزار می‌شود که می‌توانید از خوردن انواع سوشی لذت ببرید. در ضمن قبل از مراجعه، بهتر است میز رزرو کنید.

Maromi

آدرس: Elmadag Avenue, Taksim, Divan Hotel, Istanbul

 

Miyabi Sushi

این رستوران در یک خیابان کوچک مخفی از یک منطقه مسکونی در محله اتیلر واقع شده است، اما هنوز هم بعنوان یکی از بهترین رستوران‌های سوشی در استانبول شناخته می‌شود. سالاد رنگین کمان، میگوی ببر سیاه، تپانیاکی و تمپورا، از مهمترین و لذیذترین غذاهای این رستوران به شمار می‌آیند. بعلاوه باید گفت مواد اولیه، بسیار تازه و با کیفیت عالی هستند. اینجا نیز آخر هفته‌ها بسیار شلوغ می‌شود، زیرا در بین مردم محلی بسیار محبوب است. بعلاوه می‌توانید افرادی را ببینید که روز تولد و روزهای خاص زندگی‌شان را در اینجا جشن می‌گیرند.

 

معرفی دو رستوران ژاپنی ووگو و یادا سوشی در استانبول

Miyabi Sushi

پرسنل بسیار خوش برخورد بوده، قیمت‌ها مناسبند و در ضمن اینجا از پارکینگ اختصاصی برخوردار است. گفته می‌شود فضای این رستوران چنان آرامش بخش و دنج است که شما دوست دارید ساعت‌ها در اینجا زمانتان را سپری کنید.

آدرس: Zeytinoglu Avenue, Yaren Street 6, Akatlar, Istanbul

 

Yada Sushi

این مکان فوق العاده با یک تراس دوست داشتنی برای صرف غذا، سرآشپزها اهل آسیای میانه و بسیار حرفه‌ای، فضای آرامش بخش و عجیب و غریب و انواع ساشیمی و سوشی‌های باکیفیت و بسیار خوشمزه تهیه شده از ماهی‌های تازه آزاد، ماهی تن و هامور به استقبالتان می‌آیند. شما می‌توانید آشپزها را هنگام تهیه سوشی مشاهده کنید.

Yada Sushi

آدرس: Istinye, Koru Avenue N5, Istanbul

 

Sushi Lab Akaretler

منوی این رستوران، انواع مختلف سوشی و ساشیمی را شامل می ‌ود و البته تارتار ماهی قزل آلا، رول راپسودی و رول سفید بیشترین طرفداران را به خود اختصاص داده‌اند. تقریبا همه پرسنل اینجا انگلیسی صحبت می‌کنند و رفتاری بسیار گرم و صمیمی دارند.

در ضمن اگرچه مکان این رستوران در مرکز شهر است، اما قیمت‌ها در حد متوسط بوده و غذاها از مواد اولیه بسیار تازه و باکیفیت تهیه می‌شوند. به لحاظ موقعیت جغرافیایی باید گفت این رستوران به بهترین محله‌های استانبول برای گشت و گذار و خرید از جمله خیابان نیشان تاشی بسیار نزدیک است.

Sushi Lab Akaretler

آدرس: Suleyman Seba Avenue N42, Akaretler, Beshiktash, Istanbul

 

Isokyo

در اینجا غذاهای درجه یک آسیایی سرو می‌شوند و خدمات و فضا بسیار شگفت انگیز هستند. سوپ، کوفته، سوشی، تاکوی اردک، ماهی کاد و انواع دیگر غذاهای اصیل در کنار نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی بسیار باکیفیت را می‌توانید در این رستوران لوکس بیابید و در هر فصلی، از طعم  بی‌نظیر ماهی‌های تازه بهره‌مند شوید.

Isokyo

آدرس: Koru Street, Beshiktash, Zorlu Center, Raffles Istanbul Hotel

 

Ruby

این رستوران در کنار ساحل واقع شده و با چشم اندازی عالی از فضای زیبای اطراف، یک تراس و موسیقی زنده به استقبال مشتریانش می‌آید. البته اگر می‌خواهید بیرون بنشینید، باید قبل از میز رزرو کنید. غذاهای این رستوران در مقایسه با سایر رقبا کمی گران هستند، اما می‌توانید این مکان را به خاطر خدماتش و طعم‌های بی نظیر و نمای شبانه فوق العاده‌اش حداقل یکبار امتحان کنید. تارتار ماهی تن، سالاد اردک، میگو، کنگر فرنگی و انواع سوشی از مهمترین گزینه‌های منوی این رستوران بی‌بدیل به شمار می‌آیند.

 

رمانتیک‌ترین هتل‌های استانبول: بخش اول

Ruby

آدرس: Yildiz Quarter, Ortakoy Salhanesi Street N5, Beshiktash, Istanbul

 

Kaen Sushi

این رستوران، از منوی کاملی از انواع سوشی خوشمزه برخوردار است و بیشتر برای نهارهای تجاری و کاری ترجیح داده می‌شود. اینجا دارای محیطی آرام و تمیز و پرسنلی خوش برخورد است. اگر نمی‌توانید تصمیم بگیرید که چه سوشی را سفارش دهید، می‌توانید از توصیه و راهنمایی کارکنان رستوران استفاده کنید. در ضمن دامنه قیمتها نیز در مقایسه با سایر رستوران‌های لوکس غذاهای آسیایی، بسیار منطقی است. و در نهایت باید گفت مشتریان می توانند از حال و هوای باغ و موسیقی زنده رستوران نیز نهایت لذت را ببرند.

Kaen Sushi

آدرس: Asmadali street N6, Kosuyolu District, Istanbul 

۲۵ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران