بهترین بارهای استانبول (قسمت دوم)

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین بارهای استانبول (قسمت دوم)

بارها یکی از مکان‌های محبوب برای سپری کردن ساعاتی شاد و لذت بردن از نوشیدنی‌های متنوع در طول شب در مقاصد گردشگری هستند. همان طور که در قسمت اول این مقاله در خدمت شما عزیزان بودیم در این مقاله نیز سعی کرده‌ایم تا شما را با ادامه قسمت اول بهترین بارهای استانبول آشنا کنیم. علت اینکه در معرفی بهترین بارهای استانبول با گزینه‌های متنوعی روبرو می‌شویم به زنده بودن این شهر در تمامی ساعات شبانه‌روز برمی‌گردد. بنابراین همان قدر که در طول روز تفریحات گوناگونی برای سرگرم شدن در تور استانبول خواهید داشت، بعد از تاریک شدن هوا نیز می‌توانید از طیف گسترده‌ای از تفریحات شبانه در آن لذت ببرید.  

 

بار ایرلندی روندرز در استانبول (Rounder's Irish Pub, Istanbul)

یکی دیگر از بارهای محبوب ایرلندی استانبول، Rounder’s Irish Pub است. این مکان برای کسانی که به دنبال تفریح ​​در اواخر شب با دوستان خود هستند، بسیار ایده‌آل است. بار ایرلندی روندرز یک مکان کوچک با دکور ساده است که با صندلی‌های چوبی و دیوارهای سبز رنگ تزیین شده است. همچنین در این مکان امکان نشستن در هر دو فضای باز و بسته را خواهید داشت. این بار در عین حال که طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها را سرو می‌کند منو متنوعی از غذایی مثل همبرگر، سالاد، سیب زمینی سرخ کرده، پیتزا، ماهی، کوسادیلا و غیره را نیز دارد. موسیقی زنده آرامش بخش در پس زمینه این بار همواره پخش می‌شود و کارکنان آن بسیار صمیمی و دوست داشتنی هستند.

  • آدرس: Cankurtaran, Akbıyık Cd., 34122 Fatih/İstanbul, Turkey
  • ساعات کاری: به صورت ۲۴ ساعته باز بوده و بهترین ساعات برای حضور در آن ۵ بعد از ظهر تا ۱۲ نیمه شب است.
  • هزینه متوسط: تقریباً ۲۰۰ لیره برای دو نفر (شامل نوشیدنی)

 

گشت و گذار در منطقه ساریر استانبول

 

ریتیم روف تاب بار در استانبول (RITIM Rooftop Bar, Istanbul)

ریتیم بار در منطقه توریستی استانبول یعنی تکسیم استانبول قرار داشته و یک مکان مجلل برای لذت بردن از ساعات شب شما خواهد بود. به این صورت که ریتیم بار ساختمانی چهار طبقه داشته و از یک پشت بام گسترده‌ نیز برخوردار است. هر کدام از این طبقات به طور متفاوتی تزئین شده‌ و زیبایی خاصی دارند. بنابراین آن را به یک مکان عالی برای یک شب نوشیدن، رقص و خوشگذرانی با دوستان تبدیل کرده‌اند. از جمله محبوب‌ترین ویژگی‌های این مکان می‌توان به حضور همیشگی یک دی جی اشاره کرد که با پخش انواع موسیقی‌های جاز، بالکان، لاتین، هندی، پاپ، هیپ هاپ و ... در خدمت شما خواهد بود. زیباترین قسمت ریتیم بار، پشت بام آن است که چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی از مناظر شهر، به ویژه هنگام غروب آفتاب، را به نمایش می‌گذارد. البته که همه چیز محدود به این موارد نبوده و ورزش‌های زنده نیز در Ritim از تلویزیون پخش می‌شوند.

  • آدرس: Hüseyinağa, Sahne Sk. No:20, 34435 Beyoğlu/İstanbul
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۴ بامداد
  • هزینه متوسط: تقریباً ۱۸۰ لیره برای دو نفر (شامل نوشیدنی)

 

بار مورتندرز کوکتل کریب در استانبول (Moretender’s Cocktail Crib, Istanbul)

یکی دیگر از جذاب‌ترین بارهای استانبول، مورتندرز کوکتل کریب نام دارد که محلی پرطرفدار به عنوان پاتوق گردشگران و مردم محلی منطقه است. این مکان با دکور شیک، مدرن و چراغ‌های نئون توانسته از فضایی بسیار زیبا و دوست داشتنی برخوردار شود. از امتیازهای این مکان می‌توان به پخش موسیقی‌های ملایم و دلنشین اشاره کرد. بنابراین شما می‌توانید با رفتن به این بار در حین لذت بردن از موسیقی، کوکتل‌های مختلف و خوشمزه را میل کرده و از سوشی‌های خوشمزه، اسپرینگ رول، میگو و غیره آن نیز لذت ببرید. به عنوان یک نکته نهایی اینکه مورتندرز کوکتل کریب هم در فضای داخلی و هم در فضای بیرونی دارای صندلی‌هایی برای پذیرایی از مشتریان خود است.

  • آدرس: Asmalı Mescit, Müeyyet Sk. No:5, 34430 Beyoğlu/Istanbul, Turkey
  • ساعات کاری: ۱ ظهر تا ۲ بامداد (دوشنبه تا پنجشنبه)، ۱:۳۰ ظهر تا ۲:۳۰ بامداد (جمعه تا شنبه)، ۶ عصر تا ۱:۳۰ بامداد (یکشنبه)
  • هزینه متوسط: تقریباً ۲۵۰ لیره برای دو نفر (شامل نوشیدنی)

 

گشت و گذاری رمانتیک در استانبول

 

لیک بار ۴۵ در استانبول (Lik Bar’45, Istanbul)

Lik Bar’45 که یک مکان شناخته شده در منطقه تاکسیم استانبول است، گزینه‌‌ای محبوب و دوست داشتنی برای کسانی که به دنبال شبی مفرح با نوشیدنی و موسیقی هستند، به حساب می‌آید. لیک بار ۴۵ مکانی بسیار بزرگ نبوده و دارای فضای داخلی ساده با دیوارهای آجری، نورهای کم رنگ و در عین حال رنگارنگ، پوسترهای افراد مشهور و بریده روزنامه روی دیوارها است. همچنین این بار بیشتر به دلیل پخش آهنگ‌های مختلف ترکی و انگلیسی از دهه‌های ۸۰ و ۹۰ شهرت دارد. چنانچه این مکان را برای گذراندن چند ساعت زمان شاد و به یادماندنی در شب‌های تور استانبول انتخاب کردید می‌توانید از تنقلات رایگان مانند بادام زمینی، ذرت بو داده و چیپس که همراه با نوشیدنی‌ها سرو می‌شوند نیز لذت ببرید.

  • آدرس: Firuzağa, Yeni Çarşı Cd. 38/a, 34425 Beyoğlu/ İstanbul, Turkey
  • ساعات کاری: ۱۱ صبح الی ۴ بامداد
  • هزینه متوسط: تقریباً ۱۵۰ لیره برای دو نفر (شامل نوشیدنی)

 

یونایتد پاب بار استانبول (The United Pub, Istanbul)

یونایتد پاب بار از دیگر بارهای محبوب استانبول است که به خاطر فضای داخلی مینیمالیستی خود شهرت دارد و در طول روز و شب پرطرفدار برای پاتوق جوانان است. این مکان دارای دیوارهای آجری و میزهای چوبی است که حس و حالی بسیار خاص و دوست داشتنی به آن بخشیده است. همچنین یک قسمت نشیمن در فضای باز دارد و علاقه‌مندان می‌توانند در شب‌های تابستان در آنجا نشسته و از لحظات خود لذت ببرند. کالاماری، همبرگر، سیب زمینی سرخ شده، صدف، سالاد، براونی، سوسیس و غیره از میان وعده‌های منوی The United Pub هستند. همچنین می‌توانید از موسیقی آرامش بخشی که در پس زمینه این بار پخش می‌شود، لذت ببرید.

  • آدرس: Sinanpaşa, Şht. Asım Cd. No:26, 34353 Beşiktaş/İstanbul, Turkey
  • ساعات کاری: ۱۰:۳۰ صبح الی ۲ بامداد
  • هزینه متوسط: تقریباً ۱۶۰ لیره برای دو نفر (شامل نوشیدنی)

 

بار ایرلندی هارپ پاب در استانبول (The Harp Irish Pub, Istanbul)

در نزدیکی تنگه بسفر استانبول، The Harp Irish Pub وجود دارد که یک بار معروف ایرلندی در منطقه است. این بار هر شب جمعیت زیادی از مردم محلی و گردشگران را به خود جذب می‌کند. هارپ پاب دارای دکور بسیار ساده بوده و از دو فضای داخلی و خارجی برای نشستن برخوردار است که با دیوارهای سبز، میزهای چوبی، چراغ‌های آویز و چند تصویر گچ بری شده بر روی دیوارها تزیین شده‌اند. بسیاری از جوان‌ها برای تماشای زنده مسابقات فوتبال این بار را ترجیح می‌دهند. همچنین در هارپ پاب یک میز بیلیارد وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند در طول ساعاتی که در آنجا حضور دارند بیلیارد بازی کرده و لحظات شادی را سپری کنند. منو این بار علاوه بر نوشیدنی‌های متنوع شامل غذاهای خوشمزه‌ای مانند همبرگر، بشقاب سوسیس، سیب زمینی سرخ کرده، سالاد، ساندویچ، مرغ کبابی و بستنی سرخ شده است.

  • آدرس: Caferağa Mh، Misbah Muayyeş Sk. No:9 D:1, 34710 Kadıköy/İstanbul, Turkey
  • ساعات کاری: ۱۱ صبح الی ۲ بامداد
  • هزینه متوسط: تقریباً ۲۰۰ لیر برای دو نفر (شامل نوشیدنی)

 

معرفی بازارهای تاریخی استانبول

 

بار رد ریور پاب در استانبول (Red River Pub, Istanbul)

میخانه Red River در استانبول از صبح زود ساعت کاری خود را آغاز کرده و تا ساعات پایانی شب باز است. این مکان یک رستوران و بار به سبک غربی بوده و علاوه بر مجموعه وسیع نوشیدنی‌ها، به‌خاطر سرو غذاهای ترکی از جمله بشقاب‌های سنتی صبحانه، سالاد، کوفته‌ ترکی و کباب نیز معروف است. فضای داخلی این بار با کاناپه‌های چرمی، میزهای چوبی، میله چوبی و چندین عکس قاب شده بر روی دیوارها تزیین شده و شما می‌توانید علاوه بر فضای داخلی در فضای باز نشسته و از هوای آزاد لذت ببرید. ناگفته نماند که این بار نیز میزبان مسابقات فوتبال به صورت زنده در صفحه تلویزیون بزرگ است.

  • آدرس: Hoca Paşa, Hüdavendigar Cd. No:44, 34110 Fatih/İstanbul, Turkey
  • ساعات کاری: ۸ صبح تا ۱ بامداد
  • هزینه متوسط: تقریباً ۲۱۰ لیر برای دو نفر (شامل نوشیدنی)

 

جوکر شماره: ۱۹ در استانبول (Joker No:19, Istanbul)

Joker No:19 یک بار محبوب دیگر در استانبول بوده و دارای دکوراسیون مدرن و مینیمالیستی است. نیمکت‌ها و صندلی‌های چوبی، تاک‌ها و لامپ‌های آویزان از میله و یک دیوار کامل شیشه‌ای از جمله اصلی‌ترین مشخصه‌های این بار دوست داشتنی در استانبول هستند. البته که بیش از هر چیزی این بار به خاطر کوکتل‌های بی‌نظیرش شناخته می‌شود. محیط این رستوران حال و هوای دنج داشته و مشتریان می‌توانند بسته به سلیقه خود از هر دو فضای بار و بسته آن استفاده کنند. البته که پخش موسیقی ملایم نیز در فضای این بار جذابیت بیشتری به آن بخشیده است. چنانچه در این بار احساس گرسنگی کردید می‌توانید نوشیدنی‌های خود را در کنار میان وعده‌های خوشمزه‌ای مثل ناچو، تاکو، سالاد، برگر و پیتزا نوش جان کنید.

  • آدرس: Sinanpaşa, Beşiktaş Cd. No:19, 34353 Beşiktaş/İstanbul, Turkey
  • ساعات کاری: ۹ صبح تا ۲ بامداد
  • هزینه متوسط: تقریباً ۲۰۰ لیر برای دو نفر (شامل نوشیدنی)

 

بار کرفت بیر لب در استانبول (Craft Beer Lab Bar, Istanbul)

یکی از متفاوت‌ترین و در عین حال بهترین بارهای استانبول، بار کرفت بیر لب است. به طوری که این مکان امروزه به محیطی عالی برای گذراندن یک شب به یادماندنی به همراه دوستان تبدیل شده است. این بار با فضای داخلی صمیمی و در عین حال شیک دارای دیوارهای چوبی و آجری بوده و جلوه‌ای زیباتر با نورهای کم نور و تابلوهای نئونی پیدا کرده است. این در حالی است که قسمت نشیمن بیرونی نیز دارای نورپردازی ملایمی بوده و محوطه‌‌ای سرسبز در سایه وجود چندین درخت دارد. چنانچه در محله بشیکتاش استانبول هستید توصیه می‌کنیم حتما سری به بار بار کرفت بیر لب بزنید.

  • آدرس: Sinanpaşa, Şair Nedim Cd. No:4, 34353 Beşiktaş/İstanbul, Turkey
  • ساعات کاری: ۲ ظهر الی ۱:۳۰ بامداد
  • هزینه متوسط: تقریباً ۲۵۰ لیره برای دو نفر (شامل نوشیدنی)

 

قهوه ترک در بهترین مکان‌های استانبول

 

کافه و بار رستوران اولد انگلیش، استانبول (Old English Pub, Cafe & Restaurant,Istanbul)

آخرین مورد از بهترین بارهای استانبول که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم در منطقه کادیکوی استانبول قرار داشته و در اصل یک کافه و رستوران بار قدیمی انگلیسی است. چه بخواهید صبحانه‌ای خوشمزه در استانبول را تجربه کنید و یا یک نوشیدنی خوشمزه در نیمه‌های شب میل کنید، کافه و بار رستوران اولد انگلیش گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما خواهد بود. همان طور که از نام آن نیز می‌توان متوجه شد، فضای داخلی این بار به صورت ساده و به سبک انگلیسی طراحی شده و در سایه پخش موسیقی زنده حس و حالی دوست داشتنی پیدا کرده است.

  • آدرس: Suadiye, Kazım Özalp Sk. 15/D, 34740 Kadıköy/İstanbul, Turkey
  • ساعات کاری: ۱۱ صبح تا ۲ بامداد (دوشنبه تا پنجشنبه، یکشنبه)، ۱۱ صبح تا ۳ بامداد (جمعه تا شنبه)
  • هزینه متوسط: تقریباً ۲۲۰ لیره برای دو نفر (شامل نوشیدنی)

 

منبع

۱۸ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران