هتل‌هایی با بهترین اسپاها در استانبول- قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
هتل‌هایی با بهترین اسپاها در استانبول- قسمت اول

در سفر با تور استانبول، بهترین اسپاهای لوکس این شهر را در هیچ مکانی به جز منحصر به فردترین هتل‌های شهر نمی‌توان یافت. این اسپاها، مکان‌هایی هستند که اوج آرامش را به اقامتگاه‌های برتر هدیه می‌دهند. از ماساژهای حرفه‌ای گرفته تا استخرهایی فوق العاده و خدمات بهداشتی و سلامتی، مجموعه‌ای از مجلل ترین مراکز اسپا را برای علاقمندان فراهم می‌کنند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از هتل‌هایی با بهترین اسپاها در استانبول غافل نشوید.

 

Soho

این هتل در منطقه بی‌اوغلو استانبول واقع شده و دارای ۳ ساختمان اصلی است. باغ حیاط دارای درختان زیتون و یک رستوران مدرن ایتالیایی است که از سه شنبه تا یکشنبه غذا ​​سرو می‌کند. از غذاهای پرطرفدار این رستوران ونیزی می‌توان به ماکارونی، غذاهای دریایی، سیچیتی و غذاهای محلی شمال ایتالیا اشاره کرد. تمام اتاق‌های این هتل به سبک معاصر تزئین شده‌اند و تختخواب‌هایی بزرگ با ملحفه‌های پنبه‌ای مصری به استقبال مهمانان می‌آیند. البته گفتنی است که بعضی از اتاق‌ها، دارای یک و نیم طبقه و یک مکان نشیمن راحت با گلیم های آناتولی و بالکن اختصاصی هستند.

 

۱۰ مکان برای عکاسی فرمالیه عروسی در استانبول

و اما در کنار تمام امکانات این هتل می‌توان به سالن ورزشی بسیار مجهز، مرکز اسپا و حمام سنتی آن اشاره کرد. در مرکز اسپا خدمات کامل و با کیفیتی از جمله مانیکور، پدیکور، ماساژ، خدمات زیبایی صورت، اپیلاسیون و درمان‌های بدن ارائه می‌شود. این هتل فقط ۳۰۰ متر با خیابان توریستی استقلال فاصله داشته و بنابراین دسترسی عالی به تعداد زیادی رستوران، کافه، بار، مغازه و گالری هنری دارد. بعلاوه فرودگاه آتاتورک در فاصله ۱۷ کیلومتری و فرودگاه استانبول در فاصله ۴۹ کیلومتری از این هتل واقع شده‌اند. برای آشنایی با سایر هتل‌های نزدیک فرودگاه، می‌توانید مقاله معرفی هتل‌های نزدیک به فرودگاه استانبول را مطالعه کنید.

آدرس: Mesrutiyet Cad. Evliya Celebi Mah. No:56 Beyoglu Istanbul, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

 

Seven Hills Palace

این مکان زیبا که در مارس ۲۰۱۹ افتتاح شد دارای یک رستوران، استخر شنای فصلی، یک بار، باغ و اتاق‌های خانوادگی است که از تراسی با چشم اندازی زیبا برخوردارند. در اینجا می‌توانید از صبحانه قاره‌ای یا بوفه آن لذت ببرید و از پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای میهمانان نیز بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها مجهز به تمام امکانات رفاهی با بالاترین کیفیت هستند و بعلاوه مهمانان می‌توانند از حمام ترکی استانبول و اسپای این مجموعه نهایت لذت را ببرند. گفتنی است که بازار بزرگ استانبول در فاصله ۱.۴ کیلومتری این اقامتگاه لوکس واقع شده و مسجد آبی استانبول نیز تنها ۱.۷ کیلومتر با آن فاصله دارد.

 

بهترین رستوران‌های ایتالیایی استانبول

آدرس: Kadı çıkmazı sokak Sultanahmet Mahallesi, Fatih, 34122 Istanbul, Turkey

 

The Westist

این هتل لوکس نیز که در اکتبر ۲۰۱۸ افتتاح شد یک رستوران، بار، یک سالن مشترک و باغ را در خود جای داده است. بعلاوه مهمانان در سفر با تور ترکیه به این هتل می‌توانند از حمام ترکی، مرکز اسپا و سونا نهایت لذت را ببرند. از جاذبه‌های دیدنی این حوالی می‌توان برج گالاتا، خیابان استقلال و میدان تکسیم اشاره کرد. پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای میهمانان، گزینه های صبحانه قاره‌ای و بی‌نظیر از دیگر امکانات این هتل زیبا هستند. این اقامتگاه در فاصله ۳۷ کیلومتری فرودگاه استانبول واقع شده و خدمات شاتل فرودگاهی را با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌دهد.

آدرس: Balyoz Sokak Asmalı Mescit Mahallesi, Balyoz Sokak No:14, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

 

Levni

این هتل در منطقه تاریخی شهر و در فاصله ۵۰۰ متر از کاخ و موزه توپکاپی استانبول قرار دارد و از اتاق‌هایی مدرن، وای فای رایگان، استخر سرپوشیده، اتاق تناسب اندام و حمام ترکی قابل توجهی برخوردار است. بعلاوه با پرداخت هزینه اضافی، می‌توانید از ماساژ در مرکز سلامتی و اسپای این هتل بهره‌مند شوید. اتاق‌های روشن هتل دارای مبلمان شیک، بالکن‌های اختصاصی و سایر امکانات رفاهی هستند. در اینجا می‌توانید برای گشت و گذار در شهر، اتومبیل کرایه کنید. در رستوران این اقامتگاه نیز می توانید از انواع غذاهای گیاهی، عثمانی و بین‌المللی برخوردار شوید. مسجد آبی و ایاصوفیه استانبول، با ۵ دقیقه پیاده روی قابل دسترسی هستند و حمل و نقل ریلی مارمارای تنها چند قدم با هتل فاصله دارد که ظرف ۴ دقیقه امکان دسترسی آسان به سمت آسیایی استانبول را فراهم می‌کند.

 

تفریحاتی که می‌توانید در مراکز خرید استانبول تجربه کنید

آدرس: Ankara Cad. No: 12 Sirkeci Fatih, Fatih, 34127 Istanbul, Turkey

 

Lazzoni

هتل Lazzoni که در کنار شاخ طلایی استانبول و در مجاورت مرکز کنگره Halic واقع شده است، به اندازه ۱۰ دقیقه رانندگی با شهر قدیمی استانبول فاصله دارد. این هتل، یک کافه در تراس با چشم اندازی به خلیج شاخ طلایی و یک فضای ۷۰۰ متری همراه با استخر سرپوشیده، حمام، سونا و امکانات ماساژ را به مهمانان هدیه می‌دهد. دکوراسیون این اقامتگاه، به سبک نئو رنسانس بوده و رستوران هتل نیز غذاهای اصیل ترکیه را سرو می‌کند. مراکز خرید معروف Historia و Zorlu در این حوالی، علاقمندان به خرید را شگفت‌زده می‌کنند و میدان تکسیم نیز تنها ۹ کیلومتر با هتل فاصله دارد. جالب است بدانید که این اقامتگاه، خدمات حمل و نقل رایگان به مرکز شهر و مراکز خرید استانبول را ۵ بار در روز و حمل و نقل به فرودگاه استانبول را روزی یکبار ارائه می‌دهد.

آدرس: Sutluce Mah. Imrahor Cad.No:14 Beyoglu, Beyoglu, 34445 Istanbul, Turkey

 

Ajwa

این هتل ۶۱ اتاقه، یک اقامتگاه نوساز است که در سال ۲۰۱۷ در منطقه معروف سلطان احمد استانبول به فاصله ۱۰ دقیقه پیاده روی تا مسجد آبی ساخته شده است. دکوراسیون این هتل، به سبک عثمانی و سنتی بوده و اتاق‌ها با فرش دستباف و مبل‌هایی عثمانی تزئین شده‌اند. این اقامتگاه، دارای یک فضای بزرگ و یک استخر سرپوشیده بسیار عالی است و وای فای رایگان در سراسر ملک در دسترس می‌باشد. بعلاوه مهمانان می‌توانند از تماشای آثار هنری هنرمندان مشهور آذربایجانی برخوردار شوند.

 

۵ خیابان‌ استانبول برای اقامت گردشگران

همه اتاق ها دارای تلویزیون، پرده‌های الکترونیکی، تهویه مطبوع و سیستم گرمایش هستند و حمام‌های اختصاصی‌شان با کاشی‌هایی جالب توجه آراسته شده‌اند. پس از یک تمرین در سالن بدنسازی، میهمانان می‌توانند از رستوران Zeferan در طبقه ۸ بازدید کنند که مناظر خیره کننده‌ای از دریای مرمره، جزایر پرنس استانبول و سلطان احمد را ارائه می‌دهد. بعلاوه بعد از یک روز شلوغ در شهر، می‌توانید از کتابخانه هتل لذت نیز ببرید. گفتنی است که بازار بزرگ، کمتر از ۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

آدرس: Piyerloti No:30, Sultanahmet, Çemberlitaş, Fatih, 34490 Istanbul, Turkey

 

Hyatt Centric Levent Istanbul

این اقامتگاه با ۷۹ اتاق، در محله پویای لونت واقع شده و با وجود دو مرکز خرید در نزدیکی آن و ایستگاه مترو که دقیقا روبرویش قرار دارد، موقعیتی ایده آل یافته است. این هتل دارای مرکز تناسب اندام و استخر ۳ طبقه است و مرکز اسپای آن از سونا، اتاق بخار و حمام تشکیل شده است. اتاق‌ها بسیار جادار هستند و وسایل و تزئینات، از روکش چوب درخت گل رز یا بلوط ساخته شده‌اند. ایستگاه مترو Levent ، مراکز خرید Kanyon ، Metrocity وOzdilek  تنها چند قدم از هتل فاصله دارند.

 

گشتی جذاب در موزه توهمات استانبول

آدرس: Buyukdere Caddesi No 136 Levent, Besiktas, 34330 Istanbul, Turkey 

۲۱ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران