بهترین بارهای استانبول (قسمت اول)

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین بارهای استانبول (قسمت اول)

جای تعجب نیست که استانبول به عنوان یک شهر تاریخی توانسته مقصد گردشگری بسیاری از توریست‌ها از سرتاسر دنیا باشد. البته که فعالیت‌های تفریحی در تور استانبول تنها محدود به گشت و گذار شهری و بازدید از بناهای تاریخی متنوع آن نیست. چرا که گردشگران می‌توانند در این سفر به تفریحات متنوع دیگری از قبیل رستوران‌گردی و همچنین تفریحات شبانه استانبول بپردازند. یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای لذت بردن از شب‌های استانبول رفتن به بارهای آن است. اگر اهل شب زنده‌داری و تفریحاتی از این قبیل هستید در این مقاله با ما باشید تا شما را با بهترین بارهای استانبول آشنا کنیم.

 

کافی‌شاپ و بار گییک در استانبول (Geyik Coffee and Bar, Istanbul)

کافی‌شاپ و بار گییک بیشتر به خاطر کوکتل‌های متنوع خود که با الهام از نوشیدنی‌های سراسر سرو می‌گردند، یکی از بهترین بارهای استانبول شناخته می‌شود. این بار دارای فضایی دنج و دوست داشتنی است که با تلفیقی از چوب و آجر طراحی شده است. همچنین یک قسمت نشیمن در فضای باز نیز دارد که در تابستان ها طرفداران زیادی پیدا می‌کند. شما می‌توانید در گییک علاوه بر نوشیدنی‌ها از انواع تنقلات خوشمزه مانند ذرت بو داده، بادام زمینی، چیپس و ... نیز لذت ببرید. همچنین این بار فرصت تهیه نوشیدنی مورد علاقه مشتریان را با ترکیبات دلخواه آن‌ها آماده می‌کند. موسیقی آرام بخش و اجراهای زنده از دیگر جذابیت‌های این مکان هستند.

  • آدرس: Cihangir, Akarsu Ykş. Sok. No:22, 34425 Beyoğlu/İstanbul - Avrupa, Turkey
  • ساعات کاری: ۱۶ الی ۲ بامداد
  • هزینه متوسط: حدودا ۲۰۰ لیره برای دو نفر (شامل نوشیدنی)

 

۶ رستوران عالی در کادیکوی استانبول

 

بار ایرلندی یو ۲ در استانبول (U2 Irish Pub, Istanbul)

بار U2 که جذابیت یک بار ایرلندی را در استانبول برای مشتریان به ارمغان می‌آورد، یک مکان پرطرفدار در بین توریست‌های تور استانبول است. این بار دارای فضای داخلی آجری بوده و زیبایی آن با یک لوستر قدیمی آویزان شده و دیوارهای تزیین شده با اشیا قدیمی دوچندان شده است. معمولا مردم محلی این بار را برای تماشای مسابقات مهم فوتبال، راگبی و ... ترجیح می‌دهند. همچنین در روزهای عادی می‌توانید شاهد پخش موسیقی محلی ایرلندی در آن باشید که جذابیت بسیار خاصی به فضای بار بخشیده است. بار ایرلندی U2 در کنار نوشیدنی‌های گوناگون به سرو غذاهایی مثل همبرگرهای گیاهی، بیکن برگر، سوسیس گوشت گاو، تاپاس، و سیب زمینی سرخ کرده نیز شهرت دارد.

  • آدرس: Şehit Muhtar, Bekar Sk. No:21, 34435 Beyoğlu/İstanbul, Turkey
  • ساعات کاری: ۶ عصر الی ۴ صبح
  • هزینه متوسط: تقریباً ۱۲۰ لیره برای دو نفر (شامل نوشیدنی)

 

بار فلک در استانبول (Flekk Bar, Istanbul)

فلک یکی از محبوب‌ترین کوکتل بارها در استانبول است که به دلیل تهیه نوشیدنی با استفاده از محصولات محلی معروف است. این بار پر طرفدار دارای دکوراسیون شیک و مدرنی بوده و از محیطی دنج برخوردار است. در هر گوشه‌ای از این بار می‌توانید شاهد گیاهان زیبایی بوده که جذابتی آن را دوچندان کرده‌اند. از دیگر قسمت‌های زیبای فلک دیوار پشت بار آن است که دارای قفسه‌هایی با بطری‌های نوشیدنی‌های مختلف بوده و با نورپردازی‌های خاص جذاب‌تر شده است.

  • آدرس: Tomtom, Yeni Çarşı Cd. 54/A, 34433 Beyoğlu/ İstanbul, Turkey
  • ساعات کاری: ۳ بعد از ظهر تا ۱ بامداد (دوشنبه تا جمعه)، ۳ بعد از ظهر تا ۱:۳۰ بامداد (شنبه تا یکشنبه)
  • هزینه متوسط: تقریباً ۲۵۰ لیره برای دو نفر (شامل نوشیدنی)

 

رستوران‌های بین‌المللی استانبول

 

جاست بار در استانبول (Just Bar, Istanbul)

جاست بار یک مکان شناخته شده در استانبول است و در بین طرفداران تفریحات شبانه محبوبیت بالایی دارد. همچنین این مکان است با سرو انواع کوکتل‌های منحصر به فرد خود شهرت داشته و مکانی بی‌نظیر برای گذراندن چند ساعت به یاد ماندنی در طول شب‌های استانبول خواهد بود. فضای داخلی جاست بار به سبک چوبی روستایی طراحی شده و حال و هوای دنج و فضایی دوست داشتنی برای نشستن در فضای باز دارد. موسیقی ملایم نیز مدام در فضای این بار پخش می‌شود که جذابیت بسیار زیادی به آن بخشیده است. علاقه‌مندان می‌توانند در کنار نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های متنوع از غذاهایی مانند سالاد، پیتزا، پیتا با گوشت چرخ کرده، سیب زمینی سرخ شده، برگر، ساندویچ و غیره نیز در آن لذت ببرند.

  • آدرس: Cankurtaran, Akbıyık Cd. No:28, 34400 Fatih/İstanbul, Turkey
  • ساعات کاری: ۱۱ صبح الی ۴ بامداد صبح
  • هزینه متوسط: تقریباً ۱۷۰ لیره برای دو نفر (شامل نوشیدنی)

 

بار کلاب ایرلندی جیمز جویس در استانبول (James Joyce Irish Bar & Club, Istanbul)

جیمز جویس با دکوراسیونی ساده و محیطی راحت توانسته نام خود را در لیست بهترین بارهای استانبول قرار دهد. در فضای این بار شاهد تصاویری از اشعار و آثار نویسنده بزرگ ایرلندی خواهید بود که نام خود را از او گرفته است. این بار دوست داشتنی در کنار نوشیدنی‌های متنوع با غذاهایی مانند ساندویچ، سالاد، سیب زمینی سرخ کرده، سوپ، پاستا، راویولی و غیره نیز از مشتریان خود پذیرایی می‌کند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند در این مکان به تماشای دسته جمعی ورزش‌های زنده پرداخته و از موسیقی و اجراهای زنده آرامش‌بخش لذت ببرند، دارت بازی کنند و برقصند. برای رفتن به یکی از مکان‌های تفریحی استانبول این بار گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

  • آدرس: Hüseyinağa, Balo Sk. No:26, 34435 Beyoğlu/İstanbul, Turkey
  • ساعات کاری: ۱۲ ظهر الی ۲ بامداد
  • هزینه متوسط: تقریباً ۱۸۰ لیره برای دو نفر (شامل نوشیدنی)

 

گشت و گذار در بازار ادویه استانبول

         

رستوران و بار بالکن در استانبول (Balkon Restaurant & Bar, Istanbul)

رستوران و بار بالکن یک مکان بسیار زیبا برای گذراندن ساعاتی خوش و به یادماندنی در شب‌های استانبول است. آنچه که این مکان را خاص‌تر کرده موقعیت روی پشت بامی آن است که منظره بسیار زیبایی از شهر را به نمایش می‌گذارد. مشتریان می‌توانند در این بار نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش داده و به تماشای چشم‌انداز زیبایی از استانبول بنشینند زیرا این مکان جز رستوران‌های با چشم انداز عالی در استانبول به شمار می‌رود. البته که منو رستوران و بار بالکن تنها محدود به نوشیدنی‌ها نبوده و شما می‌توانید در آنجا انواع غذاهای لذیذ مانند ماهی و چیپس، بیکن بروسکتا، سالاد، پیتزا و ماهی کبابی را سفارش دهید. علاوه بر فضای باز این مجموعه دارای یک فضای داخلی نیز است که در روزهای سرد می‌توان از آن استفاده کرد. در طول روز، موسیقی جاز آرامش بخش در بار بالکن پخش می شود و غروب خورشید بهترین زمان برای تماشای منظره زیبای استانبول در آن است.

  • آدرس: Asmalı Mescit, Şehbender Sk. No:5, 34430 Beyoğlu/Istanbul, Turkey
  • ساعات کاری: ۱۱ صبح الی ۲ بامداد
  • هزینه متوسط: تقریباً ۲۰۰ لیره برای دو نفر (شامل نوشیدنی)

 

بار ایرلندی کورنر در استانبول (Corner Irish Pub, Istanbul)

بار ایرلندی کورنر، یکی از محبوب‌ترین بارهای استانبول است. این مکان دوست داشتنی به ویژه در بین دانشجویان و علاقه‌مندان به ورزش از محبوبیت بیشتری برخوردار است. چرا که دارای تعدادی صندلی در فضای داخلی و خارجی بوده و امکان تماشای مسابقات زنده ورزشی را از صفحه تلویزیون بزرگ خود ممکن می‌سازد. فضای داخلی بار کورنر با دیوارهای آجری و میله‌های چوبی تزیین شده و در عین سادگی بسیار زیبا است. شما می‌توانید در کنار نوشیدنی‌ها از سفارش و خوردن غذاهایی مانند همبرگر گوشت گاو، سیب زمینی سرخ کرده، بال مرغ لوئیزیانا، هات داگ، همبرگر گیاهی و پیتزا نیز لذت ببرید.

  • آدرس: Asmalı Mescit Meşrutiyet Cd. No:11/A Galatasaray, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Turkey
  • ساعات کاری: ۱۲ ظهر الی ۴ صبح
  • هزینه متوسط: تقریباً ۲۲۰ لیره برای دو نفر (شامل نوشیدنی)

 

جاذبه‌های تاریخی دوره عثمانی در استانبول

 

سناگ روف بار در استانبول (Snog Roof Bar, Istanbul)

در نزدیکی برج گالاتا استانبول یک رستوران و بار در پشت بام وجود دارد که به دلیل به نمایش گذاشتن چشم‌اندازهای دیدنی از شهر در کنار خدمات باکیفیت خود توانسته به یکی از بهترین‌ها برای شب نشینی در تور استانبول تبدیل شود. این بار دوست داشتنی به دلیل فضای داخلی چوبی ساده و نورپردازی ملایم توسط لامپ‌های روی سقف فضایی بسیار دنج دارد. علاوه بر آن پنجره‌های کف تا سقف نیز به جذابیت بیشتر آن افزوده است. Snog Roof Bar مکانی عالی برای وقت گذرانی در حوالی غروب آفتاب در استانبول است. در کنار نوشیدنی‌های خوشمزه و متنوع در این مکان تنقلاتی مانند پنیر، چیپس، نان های مخصوص خوشمزه، زیتون و غیره نیز سرو می‌شود.

  • آدرس: Şahkulu, Galip Dede Cd. No:56 Kat:4, 34421 Beyoğlu/İstanbul, Turkey
  • ساعات کاری: ۲ ظهر الی ۳ بامداد
  • هزینه متوسط: تقریباً ۲۲۰ لیره برای دو نفر (شامل نوشیدنی)

 

کارگا بار در استانبول (Karga Bar, Istanbul)

بار کارگا در محله کادیکوی استانبول (Kadıköy) که یکی از پر رفت و آمدترین مناطق استانبول است قرار دارد. این بار بیشتر به دلیل دکوراسیون روستایی، نورپردازی ملایم و نوشیدنی‌های ارزان قیمت خود توانسته بین گردشگران محبوب شود. این یک بار دو طبقه بوده و در یک ساختمان تاریخی با چندین اثر هنری دیواری واقع شده است. طبقه پایین به اجرای دی جی و پخش موسیقی‌های پر جنب و جوش تعلق دارد. در حالی که برنامه‌های زنده مختلف در طبقه بالا برگزار می‌شوند. مشتریان می‌توانند در کنار منو گسترده از انواع نوشیدنی‌ها نگاهی به منوی غذا انداخته و در صورت تمایل انواع غذاهای خوشمزه از جمله پاستا، سالاد، رول، اسپرینگ رول، مرغ ترد و برگر را سفارش دهند.

  • آدرس: Caferağa، Kadife Sk. No:16, 34710 Kadıköy/İstanbul, Turkey
  • ساعات کاری: ۱۲ ظهر تا ۲ بامداد (یکشنبه تا پنجشنبه)، ۱۲ ظهر تا ۴ صبح (جمعه تا شنبه)
  • هزینه متوسط: تقریباً ۱۳۰ لیره برای دو نفر (شامل نوشیدنی)

 

بار ایرلندی سلتیک در استانبول (Celtic Irish Pub Istanbul, Istanbul)

Celtic Irish Pub یک بار و رستوران معروف در استانبول است که مکان مناسبی برای صبحانه، ناهار یا نوشیدنی‌های آخر شب است. دکوراسیون متفاوت این مکان که تلفیقی از سبک‌های مدرن و قدیمی است توانسته جلوه بسیار زیبایی را برای مشتریان به نمایش بگذارد. همچنین نور قرمز کم و موسیقی زنده آن محیطی راحت، دنج و دوست داشتنی را ایجاد کرده است. این مکان در کنار صندلی‌های قرار گرفته در فضای بسته دارای قسمتی مخصوص در فضای باز نیز است. منوی این بار ایرلندی در استانبول شامل برگر، سلتیک پلاتر، ناچو، کورن داگ و موارد متنوع دیگر است. علاقه‌مندان می‌توانند در این بار به تماشای ورزش‌های زنده مشغول شده و یا به تفریحاتی نظیر بازی دارت یا میز بیلیارد بپردازند.

  • آدرس: Asmalımescit Mah. İstiklal Cad. No: 180 Narmanlı Han, İstiklal Cd., 34430 Beyoğlu/İstanbul, Turkey
  • ساعات کاری: ۱۲ ظهر تا ۲ بامداد (دوشنبه تا پنجشنبه)، ۱۲ ظهر تا ۴ صبح (جمعه تا شنبه)
  • هزینه متوسط: تقریباً ۲۰۰ لیره برای دو نفر (شامل نوشیدنی)

 

گشت و گذار در منطقه ساریر استانبول

         

در این مقاله سعی کردیم تا نگاهی به بهترین بارهای استانبول داشته باشیم تا علاقه‌مندان به تفریحات شبانه آرام نیز بتوانند در سفر خود با تور استانبول لحظات خوشی را سپری کنند. چنانچه مطالب این مقاله برای شما مفید بوده و علاقه به آشنایی بیشتر با بهترین بارهای استانبول دارید توصیه می‌کنیم حتما در قسمت دوم این مقاله نیز همراه ما باشید.

 

منبع

 

۱۱ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران