بهترین رستوران‌های محله سیرکجی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین رستوران‌های محله سیرکجی استانبول

سیرکجی یکی از قسمت‌های امینونو در فاتح است که امکان ندارد در طول گشت و گذار در شهر قدیمی تور استانبول به آن برنخورید. این قسمت کوچک و دوست داشتنی از جاهایی است که با کافه‌های دنج و رستوران‌های سنتی و دلخواه که غذاهای فوق‌العاده خوشمزه و خانگی سرو می‌کنند پر شده است. اصلا مهم نیست به سمت بازار ادویه استانبول می‌روید یا در فکر کاوش در بازار بزرگ هستید یا از ایاصوفیه برگشته‌اید احساس گشنگی می‌کنید، در سیرکجی رستوران‌های خوبی وجود دارد که می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای در آن‌ها نوش جان کنید.

 

Munhasir Doner & Kebap

این رستوران روشن و نورگیر که پنجره‌های سراسری به خیابان دارد در پخت و سرو کباب و انواع غذاهای گوشتی تخصص بالایی دارد و آنچنان ظرف غذا را با مخلفات تزئین می‌کند که اگر اشتها نداشته باشید هم وسوسه خواهید شد. این رستوران دارای دو طبقه است که طبقه بالا تراسی با سقف متحرک است که در نیمه سرد سال سقف آن را می‌بندند. شما می‌توانید برای ناهار، شام و نوشیدنی به این رستوران بروید و از منوی جذاب آن انواع کباب‌ها، غذاهای ترکی و خاورمیانه‌ای سفارش دهید و نوش جان کنید. به علاوه غذاهای حلال نیز در منو در نظر گرفته شده است.

آدرس: Huseyinaga Mahallesi, Istiklal Cd. No: 62 Beyoglu, Halep Pasaji, Istanbul 34435 Turkey

 

Istanbul Turkish Restaurant

همانطور که از اسم این رستوران پیداست در اینجا شما با رستورانی ترکی طرف هستید که بازتاب فرهنگ ترکی را می‌توان بر نقوش روی صندلی‌های چوبی و دکوراسیون سبک سنتی آن دید. این رستوران دارای پنجره بزرگی است که یک طرف را کامل گرفته و نمای زیبایی از بیرون ارائه می‌دهد. اگر دوست دارید حین غذا خوردن به بیرون هم دید داشته باشید یکی از میزهای کناری را اشغال کنید. منوی این رستوران شامل گزینه‌های مختلفی از غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، کباب‌ها، غذاهای دریایی، طیفی از نوشیدنی‌ها و بار می‌شود و غذاهایی از گزینه‌های گیاهی و بدون گلوتن هم ارائه می‌دهد.

 

بهترین رستوران‌های محله سلطان احمد

آدرس: Cankurtaran Mahallesi Akbiyik Caddesi No 81 Sultanahmet Fatih, Istanbul 34122 Turkey

 

Ziya Sark Sofrasi

رستوران ضیا یکی از آن رستوران‌های به شدت معروف و محبوب در سیرکجی است که با دو فضای سرپوشیده و روباز از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. میز و صندلی‌های نواری و یا میزهای کوچک با فضای کمی خصوصی‌تر برای انتخاب وجود دارد با این همه این رستوران همیشه خدا شلوغ و پر جمعیت است. در کنار تمام این توصیفات منوی رستوران آنقدر متنوع است که عملا شما نمی‌دانید از انواع پیتزا و استیک تا غذاهای ترکی و کباب چه چیزی را سفارش دهید. منوی آن‌ها شامل غذاهای سالم، ترکی و کباب‌ها، غذاهای بین‌المللی و خاورمیانه‌ای، حلال و گیاهی می‌شود. آن‌ها برای ناهار و شام میزبان بازدیدکنندگان این قسمت از شهر هستند.

آدرس: Hocapasa Mah. Hocapasa Camii Sok. No: 15/A Fatih-Sirkeci, Istanbul 34110 Turkey

 

Roof Mezze 360

هیچ شکی نیست که اسم این رستوران را در لیست‌های مختلفی مثل بهترین رستوران‌های استانبول، رمانتیک‌ترین رستوران‌های استانبول، تراس رستوران‌های برتر و خیلی چیزهای دیگر دیده‌اید بنابراین سخن کوتاه کنیم، این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های کل استانبول برای قرارهای مهم و رسمی، شبی رمانتیک و محافل دوستانه و مراسم‌هایی مثل تولد است. در اینجا شما می‌توانید حین غذا خوردن از مناظر زیبای اطذاف هم لذت ببرید. منوی آن‌ها شامل غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی و خاورمیانه‌ای می‌شود و منویی از نوشیدنی‌ها نیز موجود است. در کنار این‌ها غذاهای حلال، گیاهی و بدون گلوتن هم سرو می‌شود. برخی برنامه‌های جانبی مثل پخش موسیقی و اجرای زنده هم بر جذابیت این تراس رستوران افزوده است.

 

بهترین رستوران‌های غذای چینی در استانبول

آدرس: Hoca Pasa Mahallesi, Hudavendigar Caddesi No: 25 sirkeci Sirkeci, Seres Old City hotel terras, Istanbul 34112 Turkey

 

Olive Anatolian Restaurant

یکی از رستوران‌های لوکس و گرانقیمت فاتح که دیوارهای شیشه‌ای نمای بی‌نظیری ارائه می‌دهند. غذاها همگی نه فقط خوشمزه با مواد اولیه باکیفیت هستند بلکه به زیبایی هم سرو می‌شوند. در اینجا شما می‌توانید از غذاهای ترکی، اروپایی و مدیترانه‌ای، غذاهای سالم و شرقی هر چیزی که میل داشتید سفارش دهید، همچنین غذاهای گیاهی، بدون گلوتن و حلال نیز در منو به چشم می‌خورند.

آدرس: Ebusuud Cad. No:18, Istanbul 34110 Turkey

 

Queb Lounge 360 Sultanahmet

یکی از بهترین رستوران‌های تراس‌دار با نمای دریا است که منظره زیبا و پانارومایی از سشهر قدیمی ارائه می‌دهد و لذت غذا خوردن را برایتان دو چندان می‌کند. منوی این رستوران شامل غذاهای اروپایی و ترکی می‌شود و گزینه‌های گیاهی و حلال نیز سرو می‌شود.

 

با گران‌ترین رستوران‌های استانبول آشنا شوید

آدرس: Cankurtaran Mahallesi, Akbiyik Caddesi, No:29 The Byzantium Hotel, Roof top, Istanbul 34122 Turkey

۰۱ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران