بهترین کافه‌های شاخ طلایی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین کافه‌های شاخ طلایی استانبول

استانبول شهری عجیب و منحصر به فرد است که توسط یک مسیر آبی زیبا بین دو قاره اروپا و آسیا افتاده است. گلدن هورن یاشاخ طلایی قسمت وسیعی از حاشیه آبی در قسمت اروپایی را تشکیل می‌دهد که شامل جاذبه‌های اصلی شهر هم می‌شود. به دلیل تابش زیبای نور خوشید این منطقه هلالی شکل به اسم شاخ طلایی نام گرفته است. با وجود بخش فعال گردشگری در این قسمت تور استانبول هیچ عجیب نیست که رستوران‌ها و کافه‌های درجه یکی جذب این منطقه شده‌اند. در مقاله‌های قبلی درباره شاخ طلایی استانبول و ویژگی‌هایش بیشتر توضیح داده‌ایم. در اینجا کافه‌های شاخ طلایی برای استراحت و تجدید قوا را بررسی می‌کنیم.

 

کافه و رستوران آخرین عثمانی

این کافه و رستوران که دارای سالنی یک دست و باز با دکوراسیونی معمولی است با ارائه ۲ منوی کافه و رستوران سعی کرده تا حد امکان همه را راضی نگه دارد. بنابراین در اینجا هم می‌توانید غذاهای اصلی و چرب مثل انواع کباب و استیک‌ها را سفارش دهید و هم از چای و باقلوا لذت ببرید. این رستوران دارای اینترنت و پارکینگ است و اگر بخواهید تحویل غذا هم انجام می‌دهد.

 

بهترین روف رستوران‌ها و کافه‌ها در استانبول

آدرس: Hocapaşa mah. Darussaade Sokak No 10, Istanbul 34110 Turkey

 

Cafe Mese

این کافه زیبا با دکوراسیونی روشن و مدرن از میز و صندلی‌های چوبی روشن پر شده و فضایی دوست داشتنی ارائه داده است و یکی از بهترین کافه‌های استانبول به شمار می‌رود. منوی این کافه شامل کافه با انواع نوشیدنی‌ها و دسرها خوشمزه و اسنک‌های اروپایی و ترکی می‌‌شود. اگر گرسنه هستید یا فقط می‌خواهید چای یا قهوه بخورید و استراحت کنید حتما به کافه مزه بروید. مانند اغلب کافه‌ها در اینجا گزینه‌های ساده گیاهی، وگان و بدون گلوتن نیز یافت می‌شود. کارکنان این کافه خیلی خوش برخورد هستند و قهوه‌شان نیز شهرت زیادی دارد.

آدرس: Hudavendigar Caddesi No: 27 Sirkeci, Istanbul 34110 Turkey

 

Ehli Keyf Café

الی در ساختمانی دو طبقه و زیبا با ریسه‌های رنگی و گلدان‌های گیاهان سرسبز حالتی دنج و صمیمی داشته و جان می‌دهد غروب دم زیر نور زرد ریسه‌ها دور هم بنشینید و از خوردن کیک‌های خوشمزه با چای یا قهوه لذت ببرید. این کافه منوی کافه ارائه می‌دهد و خبری از دیگر غذاها نیست. در اینجا شما می‌توانید از انواع قهوه‌ها، چای، کیک‌های مختلف و بستنی‌ها خوشمزه سفارش دهید. باقلوا بخورید و اوقات شیرینی را سپری کنید. کافه دارای دو فضای سرپوشیده و روباز است که می‌توانید در کجا خواستید بنشینید. توصیه می‌کنیم وقتی هوا خوب است در حیاط و در هوا آزاد بنشینید و از هوای تمیز و نسیم لذت ببرید.

 

بهترین کافه‌های سمت آسیایی استانبول

آدرس: Hocapasa Camii Sk No 7, Istanbul 34112 Turkey

 

Cafe Esmer Chef

این کافه‌ای با دکوراسیون قدیمی و نوستالژی است که در آن از انواع دسر و بستنی و کیک تا غذاهای ساده ایتالیایی مثل پاستا، غذاهای اروپایی و بین المللی و پیتزا چیزهای زیادی برای خوردن پیدا می‌شود. از گزینه‌های گیاهی تا بدون گلوتن نیز در اینجا سرو می‌شود که می‌توانید سفارش دهید و نوش جان کنید. این کافه همه چیز تمام از صبح با منوی صبحانه شروع به کار می‌کند و تا آخر شب برای شام آخرشبی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

آدرس: Ankara Caddesi No: 73/B Sirkeci, Istanbul Turkey

 

Cafe Mezopotamya

این کافه کوچک با دکوراسیونی شلوغ و تخت‌های نزدیک به هم با رنگ‌های زرشکی و المان‌های سنتی ترکی تزیین شده است. منوی آن‌ها شامل باقلواهای مختلف، انواع قهوه و چای کمر باریک، و غذاهای روسی و ترکی می‌شود که تجربه‌ای دوست داشتنی در این منطقه از شهر به شما ارائه می‌دهد. در کنار تمام غذاها و دسرهای لذیذ قلیان نیز سرو می‌شود.

 

بهترین کافه‌های کادیکوی در استانبول

آدرس: Dervişler Sk. No:13 Hoca Pasa Mahallesi, Istanbul 34110 Turkey

 

Blu Kitchen

بلو کیچن کافه‌ای دوست داشتنی با طرح ترکی است که رومیزی چهارخانه قرمزش زیر نور صورتی چراغ‌ها حسی صمیمی و خانگی ایجاد می‌کنند. روی صندلی‌های چوبی قهوه‌ای بنشینید و از منوی کافه هر چیزی دوست داشتید سفارش دهید و یا اگر گرسنه بودید بین غذاهای اروپایی، ترکی و خاورمیانه‌ای چیزی انتخاب کنید و بخورید. در منو تعدادی گزینه‌های گیاهی، حلال و بدون گلوتن نیز قرار داده شده تا حداکثر رضایت مهمانان جلب شود.

 

آدرس: Hudavendigar Cd. No: 5 Blu Hotel, Istanbul 34110 Turkey

 

Hafiz Mustafa 1864 Sirkeci

برای عاشقان شیرینی این فروشگاه و کافه همچون بهشت گمشده است. در این کافه شما می‌توانید از نوشیدن قهوه اصیل ترکی که در شن داغ دم می‌کشد لذت ببرید و از انواع بی‌نظیری از دسرهی شیرین مثل باقلوا، گز و شیرینی‌های سنتی سفارش دهید و یا آن‌ها را به بیرون بر و در بسته بندی خریداری نمایید. اگر قصد خرید سوغاتی از استانبول را دارید این جا یکی از متنوع‌ترین و بهترین جاهای منطقه است.

آدرس: Hocapasa Mahallesi, Muradiye Caddesi NO:25B Sirkeci, Fatih, Istanbul 34420 Turkey

۱۶ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران