بهترین سوشی‌ها در استانبول: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین سوشی‌ها در استانبول: بخش اول

تور استانبول، طیف گسترده‌ای از غذاهای ترکی را در انواع رستوران‌های متنوع و لوکس ارائه می‌دهد. در عین حال انبوه غذاهای بین‌المللی از جمله غذاهای مدیترانه‌ای، ژاپنی، ایتالیایی، فرانسوی، ترکی، هندی، چینی، پرتغالی و تایلندی را نیز می‌توانید در غذاکده‌های بی‌شمار این شهر پیدا کنید و مقاله بهترین رستوران‌های بین‌المللی استانبول، گواهی بر این مدعاست. در عین حال اگر به غذاهای ژاپنی علاقمندید، آشنایی با بهترین رستوران‌های استانبول برای صرف سوشی خالی از لطف نخواهد بود.

 

Zuma

در این مکان شگفت انگیز، با موسیقی زنده و دکوراسیونی زیبا در کنار بهترین دستورالعمل‌های غذایی غافلگیر خواهید شد. اینجا یک رستوران ژاپنی با فضایی زیبا ومجلل بوده و غذاهای ژاپنی و سوشی‌های خوشمزه‌ای را سرو می‌کند. و البته فیله تند گوشت گاو، ماهی قزل آلا، سوشی نیگری و رول‌های ماکی طرفداران بسیاری در این رستوران دارند. گفتنی است آشپزخانه اپن، سوشی بار و بخش گریل در قسمت‌هایی جداگانه قرار دارند و پرسنل بسیار خوش برخورد، آراسته و آموزش دیده هستند.

در ضمن به یاد داشته باشید آخر هفته‌ها این مکان معمولا پر از مشتری است، بنابراین لازم است که از قبل میز رزرو کنید. پیشنهاد می‌کنیم در سفر با تور استانبول حتما سری به اینجا بزنید و از مشاهده مناظر زیبای شهر و تنگه بسفر در هنگام صرف غذا همراه با خانواده و عزیزانتان لذت ببرید.

 

۷ رستوران‌ در استانبول با غذاهای مختلف ترکیه

آدرس: Istinye Park, N461, Istanbul

 

Itsumi

در طبقه همکف یکی از بلندترین آسمان خراش‌های استانبول، می‌توانید این رستوران زیبا را بیابید و از انواع مختلف سوشی و سایر غذاهای آسیایی نظیر تمپورا، ساشیمی، اویشی، سوپ میسو و آبجو ژاپنی برخوردار شوید. یک سالن کنسرت نیز در طبقه همکف وجود دارد و پیشنهاد می‌کنیم قبل از رفتن به کنسرت، شام خود را در این رستوران صرف کنید. این فضای عجیب و غریب و مرموز نیز یکی از رستوران‌های بسیار محبوب در استانبول است، زیرا غذاهای باکیفیت، خوشمزه و مقرون به صرفه‌ای را سرو می‌کند.

آدرس: 4.Levent, Is Kuleleri 2, N43, Levent, Beşiktaş, İstanbul

 

Ioki

این رستوران دو طبقه که در محله اسکودار استانبول واقع شده، با غذاهای خوشمزه و محیطی عالی به استقبالتان می‌آید و خدماتش را با استانداردهای سطح بالا ارائه می‌دهد. طبقه دوم این رستوران نیز، چشم اندازی عالی به فضای اطراف داشته و لذت صرف غذا را دوچندان می‌کند.

اگر طرفدار غذاهای اصیل آسیایی از جمله سوشی هستید، باید حتما سری به این رستوران بزنید. توصیه می کنیم از میان رول کالیفرنیا، رول فیلادلفیا، رول تایگر، رول اژدها، رول لاوا و گیوزا که در این رستوران با طعمی فوق العاده سرو می‌شوند یکی را امتحان کنید. جالب است بدانید این مکان، به عنوان بهترین رستوران آسیایی استانبول در سمت آسیایی استانبول رتبه بندی شده است. همچنین می‌توانید سالگردها و جشن‌های کوچکتان را در اینجا برگزار کنید و از دورهمی با دوستان و خانواده‌تان لذت ببرید.

آدرس: Kandilli District, Kandilli Street 11/A, Uskudar, Istanbul, Turkey

 

Cloud34

این رستوران، از پنجره بزرگ خود دیدی عالی به مناظر استانبول و بسفر دارد. عصرها در کنار ارائه غذاهای لذیذ، موسیقی زنده در اینجا برگزار می‌شود و البته این مکان برای گذراندن سالگردها، سال نو و سایر روزهای خاص توصیه می‌شود. گفتنی است غذا و سرویس پنج ستاره در این رستوران، کمی گران هستند. در منو می‌توانید انواع سوشی‌ها را بیابید که در این میان، رول ترافل خرچنگ بیش از سایرین محبوبیت دارد.

 بعلاوه در غذاکده، مجموعه‌ای عالی از نوشیدنی‌ها وجود دارند که می‌توانید از نوشیدن آنها در کنار صرف سوشی نهایت لذت را ببرید. جالب است بدانید این رستوران، از لحاظ موقعیت جغرافیایی به آسانی قابل دسترسی و یافتن است.

 

۱۱ رستوران در استانبول با بهترین سوپ‌ها

آدرس: Silahshor Avenue 42, Bomonti, Shishli, Bomonti Hotel, Istanbul

 

Inari Omakase

این رستوران که از فضا و دکوراسیونی آرامش بخش برخوردار است، در عین حال چشم اندازی عالی به منظره دریا دارد و پرسنلی دقیق، خدمات خوب و غذاهای لذیذ این ترکیب بی نظیر را کامل می‌کنند. البته قیمت‌ها نسبتا بالا هستند. در اینجا می‌توانید تمپورای ذرت، ذرت سرخ شده، میگو و انواع سوشی به خصوص رول‌های تند ماهی قزل آلا را میل نمایید و از آنجا که این رستوران معمولا لبریز از مشتری است بهتر است قبل از آمدن، میز رزرو کنید.

آدرس: Kurucheshme Avenue 11, Istanbul, Turkey

 

Kiss the Frog

این رستوران، غذاهای ایتالیایی و ژاپنی سرو می‌کند و حتی می‌توانید کباب و غذاهای مدیترانه‌ای را نیز در اینجا پیدا کنید. رستوران از ساعت ۱۲ شب تا ۲ بامداد شب باز است و منظره دریای بسفر و پل دوم، از این اینجا بسیار چشمگیر هستند. شما به انتخاب خودتان، هم می‌توانید از زیبایی‌های دکوراسیون داخلی این رستوران لذت ببرید و هم فضای بیرون را برای صرف غذا انتخاب نمایید.

منو از نظر انواع دسرها غنی است و همچنین غذای آسیایی به برخی انواع سوشی و ماهی‌های تازه محدود می‌شوند، با این وجود باید گفت این غذاها از جمله لذیذترین‌ها، تازه ترین‌ها و باکیفیت ترین‌ها در استانبول به شمار می‌آیند. اما صدف، خرچنگ دریایی، سوشی و غذاهای مدیترانه‌ای بیش از سایرین پیشنهاد می‌شوند.

 

رستوران‌های ایرانی در قلب استانبول

آدرس: Rumeli Hisari, Yahya Kemal Avenue 4, Sariyer, Istanbul

 

Naomi Sushi Bar

موقعیت مناسب، خدمات دلپذیر، غذاهای خوشمزه و یک مدیر بسیار حرفه‌ای که در بدو ورود در انتظارتان هستند. فضا بسیار گرم و صمیمی است و البته میزها کمی کوچک هستند. این مکان بهشت گیاهخواران است، زیرا ده‌ها گزینه وگان برای آنها وجود دارد. می‌توانید بهترین سوپ تام یام، رول وگان، گیوزا، ادامام و رول تن ماهی را در این مکان آرامش‌بخش و زیبا پیدا کنید.

آدرس: Harbiye District, Mim Kemal Oke Street 1C, Sisli, Nisantasi, Istanbul 

۲۸ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران