محبوب‌ترین رستوران‌های مشهد در سال ۲۰۲۱

جاذبه‌های گردشگری مشهد
محبوب‌ترین رستوران‌های مشهد در سال ۲۰۲۱

با وجود تمام جاذبه‌های بی نظیر تور مشهد که گردشگران را از سراسر دنیا به سوی خود فرا می‌خوانند، غذاکده‌های بسیار متنوعی در این شهر شکل گرفته‌اند تا پاسخگوی نیازهای شکم گردی مسافران خسته و گرسنه از گشت و گذار باشند. در این میان برخی از غذاکده‌ها بیش از سایرین توجه مثبت گردشگران را به سوی خود جذب کرده‌اند و ما نیز در ادامه به معرفی محبوب‌ترین رستوران‌های مشهد در سال ۲۰۲۱ از نظر مردم خواهیم پرداخت.

 

رستوران پسران کریم

این رستوران خاطره انگیز و قدیمی دارای ۳ شعبه بوده و شعبه اول آن از سال ۵۹ در خیابان طالقانی فعالیت خود را آغاز کرد، هر چند که بعدها در سال ۷۹ به چهارراه خیام منتقل شد. در اینجا غذاهای ایرانی و حلال ارائه می‌شوند که از مواد اولیه باکیفیت و سالم تهیه شده‌اند و البته باقالی پلو از محبوبیت بیشتری نسبت به سایرین برخورار است.

بعلاوه خدماتی کامل و پارکینگ اختصاصی نیز برای مشتریان مهیاست. جالب است بدانید که این رستوران، مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع داشته و ۱۴۰۰ متر از آن به فضای آشپزخانه اختصاص داده شده است. بعلاوه علی رغم وسعت این رستوران پرطرفدار، اما همیشه افراد بسیاری در صف‌های طولانی منتظر خالی شدن میز هستند.

 

گردشی یک روزه جذاب در تور مشهد

آدرس: مشهد، بلوارسجاد ، خیابان فرهاد، فرهاد22 ، انتهای کوچه سمت راست

 

رستوران معین درباری

فضای داخلی پر زرق و برق رستوران معین درباری که به طور مبهمی یادآور کاشی کاری و آینه کاری ساختمان‌های اصیل قدیمی است، در کنار غذای دلچسب با طعم خانگی بهترین لحظات را در دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی فراهم می‌کند. و در میان انواع غذاها، کباب‌ها وشیشلیک با قدرت هرچه تمامتر خودنمایی می‌نمایند. خدمات نیز بسیار سریع  بوده و پرسنل، خوش برخورد و صمیمی هستند. جالب است بدانید که این رستوران ۱۰۰ سال قدمت دارد.

آدرس: مشهد، بین میدان تلویزیون و میدان پارک ملت، حاشیه شهرک نوفل لوشاتو

 

رستوران باغ زیتون ۲

این باغ رستوران زیبا با غذاهای ایتالیایی از شما اسقبال می کند که کمی گران هستند، اما بسیار سالم بوده و از مواد اولیه ارگانیک تهیه می‌شوند. در واقع در اینجا  خبری از سوسیس و کالباس و مواد فریز شده نیست. لازانیای سوخاری و بیف استروگانف نیز از مطرح‌ترین غذاهای این رستوران به شمار می‌آیند. طبق نظرسنجی از مشتریان خدمات، کیفیت غذاها و فضای صمیمی و آرام این رستوران، در سطحی بسیار بالا قرار دارند.

 

بهترین رستوران‌های فست فود در مشهد

آدرس: مشهد، سجاد، بهار ۱۰، خیابان ۳/۱۰

 

چلوکبابی امید

اگر چیزهای محدودی وجود داشته باشند که گردشگران تور مشهد بر سر آن توافق داشته باشند، قطعا خدمات و غذاهای لذیذ چلوکباب امید یکی از آنهاست. برنج درجه یک شمال ایران در ترکیب با کره، گوجه فرنگی کبابی و کباب پخته شده بر روی ذغال و رایحه خوشایند دودی که به آسمان  می‌رود، اشتهای هر مخاطبی را تحریک می‌نند. کبابها از گوشت تازه گوسفند و گوشت گاو چرخ کرده، پیاز رنده شده، نمک و ادویه تهیه می‌شوند و امکان خورد و خوراکی لذت بخش را در یک محیط ساده و بدون دکوراسیون اما فراموش نشدنی فراهم می‌کنند.

آدرس: مشهد، خیابان فدائیان اسلام، فدائیان اسلام 21، بین شهید عرفانی 1 و 3

 

رستوران لیو

این رستوران، مناسب‌ترین مکان برای کسانی است که به دنبال جایی آرام و ساکت برای غذاخوردن هستند. این غذاکده، به خاطر غذاهای ایتالیایی باکیفیت و انواع بسیار متنوع سالادهایش شهرت دارد. البته پیتزاهای امریکایی نیز در اینجا سرو می‌شوند و در کل قیمتها در این رستوران بسیار مناسبند. اینجا از فضایی صمیمی، شیک و مدرن برخوردار است و پارکینگ اختصاصی در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. می‌توان گفت این غذاکده، برای قرارهای کاری یا دوستانه و دورهمی‌های خانوادگی، یکی از بهترین گزینه‌هاست.

آدرس:  مشهد، میدان آزادی، میدان پارک، نبش آزادی یک، جنب تالار و رستوران رویال طلایی

 

کافه ۸۱

در منوی این کافه رستوران می‌توانید انواع کیک‌ها، اسموتیها، نوشیدنی‌ها و قهوه‌ها، بستنی‌ها و البته غذاهای گرم، پاستا و هات داگ را مشاهده کنید. این کافه کوچک و دنج، لحظاتی آرامش بخش را در قرارهای دوستانه و خانوادگی رقم می‌زند و البته وای فای رایگان را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. گفتنی است این کافه، در ۷ کیلومتری حرم امام رضا (ع) واقع شده و دسترسی به آن بسیار آسان است.

 

آشنایی با مجتمع تفریحی صد آبشار مشهد

آدرس:  مشهد، بلوار سجاد، خیابان حامد جنوبی، حامد 9

 

مهستان شاندیز

این رستوران که از دو فضای تابستانی و زمستانی برخوردار است، مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع داشته و ظرفیت پذیرایی از ۳۰۰ مهمان را دارا می‌باشد. گفتنی است انواع غذاهای اصیل ایرانی با کیفیتی بسیار بالا از جمله کباب‌ها در کنار دسرها و سالادها و در فضای زیبای داخلی یا محیط سرسبز بیرونی سرو می‌شوند. در ضمن اگر از علاقمندان به خرید هستید، می‌توانید از گشت و گذار در مرکز خرید آرمیتاژ در مجاورت رستوران نیز لذت ببرید.

آدرس: مشهد، بلوار هفت تیر، ابتدای هفت تیر 8 (گلشن)، روبروی برج آرمیتاژ

 

نسیم لبنان

این مکان که ۱۰ دقیقه پیاده روی از حرم امام رضا (ع) فاصله دارد، رستورانی بی‌تکلف و ساده است که انواع غذاهای خوش طعم گیاهی و غیر گیاهی لبنانی را در کنار نان تازه پخت شده و ماست وسالاد تازه سرو می‌کند. هرچند که باید گفت شاورما و فلافل طرفداران بیشتری دارند. بعلاوه بیش از ۵۰ نوع پیش غذای بسیار لذیذ و باکیفیت نیز در این فضای صمیمی و گرم ارائه می‌شوند.

 

۶ مکان برای خوردن صبحانه عالی در مشهد

آدرس: مشهد، سه راه ادبیات، روبه روی جهاد دانشگاهی

۱۴ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران