اقامت در محله کادیکوی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
اقامت در محله کادیکوی استانبول

استانبول از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که هر کدام‌شان زیبایی و جذابیت منحصر به فردی دارند. با این همه برخی از محله‌ها از بقیه محبوب‌تر هستند و بیشتر مورد بازدید قرار می‌گیرند. یکی از محلات محبوب و شناخته شده استانبول کادیکوی است که در سمت آسیایی استانبول قرار گرفته و در سال‌های اخیر پیشرفت جهشی چشمگیری داشته است. در تور استانبول یکی از جاهای جذابی که می‌توانید از آن دیدن کنید محله کادیکوی است که با بازارهای محلی، فروشگاه‌های عتیقه فروشی و مراکز خرید پر شده است. برای اقامتی دلچسب در این محله به بهترین هتل‌های آن بروید.

 

Loka Suites

سوییت‌های لوکا که در قلب کادیکوی واقع شده در ساختمانی قدیمی و بازسازی شده قرار دارد که به شدت از لحاظ شکل و معماری جذاب و دلنشین است. اگرچه ساختمان هتل بازسازی شده اما طراحی هتل داخلی و اتاق‌ها همگی مدرن با مبلمان زیبا و نفیس هستند. اتاق‌ها نمای زیبایی به خیابان دارند و اتصال به اینترنت بی‌سیم در تمامی آن‌ها مقدور است. هر یک از این اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع هوا، کتری برقی و مینی بار هستند. نه تنها این اتاق‌ها حمام اختصاصی با دوش، وان و سشوار را در دسترس قرار می‌دهند بلکه نمای بسیار زیبایی از شهر را نیز در دسترس قرار می‌دهند. برای اوقات فراغت می‌توانید به کافه روی سقف بروید و از هوای آزاد و نمای شهر لذت ببرید. از دیگر خدمات هتل می‌توان به کفاشی، لباسشویی و خشکشویی و همچنین خدمات تجاری همچون فکس و دستگاه فتوکپی نام برد.

 

باکیفیت‌ترین هتل‌های ۳ ستاره‌ در استانبول

آدرس: Serasker Cad. Caferaga Mah. No:20 Kadikoy, Kadikoy, 34714 Istanbul, Turkey

 

Khalkedon Hotel Istanbul

این هتل جذاب که در منطقه آسیایی استانبول و در منطقه کادیکوی واقع شده از لحاظ موقعیت قرارگیری بسیار مناسب بوده و تنها ۵ دقیقه با اسکله بشیکتاش-کاراکوی-امینونو فاصله دارد. در اینجا شما در اتاق‌هایی مدرن با نمای بی‌نظیری از بسفر اقامت خوواهید داشت و از شلوغی قسمت اروپایی دور خواهید بود. کلیه اتاق‌های این هتل ضمن این که مدرن هستند و مجهز به سیستم تهویه هوا شده‌اند اما همچنان معماری اصیل ساختمان هم حفظ شده است. هر کدام از این اتاق‌ها به سبک مدرن تزئین شده‌اند و به امکاناتی مینی بار، تلویزیون صفحه تخت دارد و یک حمام اختصاصی بزرگ با دوش و لوازم بهداشتی در اختیار شما قرار می‌دهد. به علاوه همه اتاق‌ها نمای خیابان دارند و از نور مستقیم خورشید برخوردار هستند. شما می‌توانید صبحانه را در بوفه تراس با نمای دیدنی بسفر میل کنید و روزی فوق‌العاده را شروع کنید. اگر خسته بودید و تمایل داشتید در گوشه‌ای از هتل استراحت کنید به فضای استراحت با منظره دریا بروید و لم بدهید. خوشبختانه هتل بین طیفی از رستوران‌ها و کافه‌های پر جنب و جوش قرار گرفته و گزینه‌های زیادی برای انتخاب در نزدیکی شما قرار داده است.

 

بهترین هتل‌های استانبول در سال ۲۰۲۱

آدرس: Cafer Aga Mahalesi Moda Cadesi Tellaizade Sokak No: 02 Kadikoy, Kadikoy, 34710 Istanbul, Turkey

 

Hilton Istanbul Kozyatagi

این هتل ۵ ستاره جذاب و همه چیز تمام در منطقه تجاری در سمت آسیایی استانبول واقع شده و ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو و شاتل فرودگاه صبیحا گوچن فاصله دارد. همچنین مرکز خرید معروف Optimum Outlet Mall نیز به عنوان بخش لاینفک ساختمان اصلی همه چیزی در دسترس شما قرار داده است. نه تنها تمامی این اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت ۴۲ اینچ با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع هوا، مینی بار و کتری برقی هستند بلکه اتو و صندوق امانات در هر واحد استاندارد نیز قرار داده شده است. با چند رستوران و کافه‌‌ای که هتل در دسترس قرار داده شما طیفی از غذاهای ترکی تا فرانسوی و بین‌المللی را با فضای شیک و موسیقی زنده در دسترس خواهید داشت که هر سلیقه غذایی را راضی نگه می‌دارند. همچنین اگر از ناراحتی خاصی در رنجید و یا احساس گرفتگی دارید به اسپای هتل بروید و از انواع درمان‌های تسکین بخش استفاده نمایید. امکانات اینجا بسیار گسترده و کامل برای رفاه شما در نظر گرفته شده است.

آدرس: Sahrayicedit Mah. Batman Sok No:4, Kadikoy, 34734 Istanbul, Turkey

 

Wyndham Grand Istanbul Kalamış Marina Hotel

این هتل تازه ساخت، شیک و جذاب ۵ ستاره درست در کنار کالامیس مارینا و پارک کالامیس در سمت آسیایی استانبول واقع شده و همچنین فاصله کمی از ورزشگاه فنرباغچه مارینا و استادیوم Fenerbahce Sukru Saracoglu دارد. از امکانات بی‌نظیر داخل هتل می‌توان به دو استخر روباز، یک استخر داخلی آب گرم، و یک مرکز آبگرم و تناسب اندام ۳۵۰۰ متر مربعی اشاره کرد. همچنین می‌توانید بعد از تمرین در Shape Club، از درمان‌های ماساژ درمانگران شرق دور در Blue Harmony Spa لذت ببرید. تمامی اتاق‌ها شامل تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، iPod player، WiFi رایگان و تجهیزات چای و قهوه رایگان و همچنین ۲ بطری آب می‌شوند. در اینجا سرویس اتاق ۲۴ ساعته هر زمان نیاز داشتید در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

راهنمای بهترین بوتیک هتل‌های استانبول

آدرس: Fener Kalamis Caddesi No:38, Kadikoy, Kadikoy, 34726 Istanbul, Turkey

۱۴ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران