بهترین فعالیت‌های تفریحی در مالدیو

جاذبه‌های گردشگری مالدیو
بهترین فعالیت‌های تفریحی در مالدیو

تور مالدیو یکی از سفرهای ایده‌آل برای گردشگرانی از سراسر جهان است، آن‌هایی که برای دیدن جزایر فوق‌العاده دیدنی این کشور به آسیا سفر می‌کنند. اما فارغ از بودن در هتل‌های آبی و قدم زدن در سواحل شنی سفید رنگ، فعالیت‌های تفریحی زیادی هستند که می‌توانید در مالدیو تجربه کنید، فعالیت‌هایی که در نوشته‌ی امروزمان، به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

۱- غواصی

شاید در خیلی از مقاصد دنیا، غواصی یک فعالیت جانبی و جذاب باشد، اما رفتن به دنیای زیر آب مالدیو از واجبات است! نقاط مخصوص غواصی در مالدیو بسیار زیاد هستند و تورهای پر تعدادی نیز برای این محل‌ها برگزار می‌شود. بازدید از مرجان‌های دریایی و دنیایی از ماهی‌های رنگارنگ، چیزی است که در این تورها تجربه خواهید کرد.

 

اقامت در ۵ هتل رمانتیک مالدیو

۲- اسنورکلینگ

یکی دیگر از فعالیت‌های آبی پرطرفدار -مخصوصا برای آن‌هایی که نمی‌توانند به غواصی بروند- اسنورکلینگ است. در این فعالیت شما به مناطق آبی جذاب برده شده و با عینک‌های مخصوص همراه با لوله‌ی تنوع روی آب شنا می‌کنید و از ماهی‌های رنگارنگ زیر آب بازدید خواهید کرد. این فعالیت آن‌چنان در مالدیو محبوب است که سافاری‌هایی برای آن برگزار شده و شما را به دیدن لاکپشت‌های دریایی نیز می‌برند.

۳- گردش هوایی با هواپیماهای سبک

همیشه برای تبلیغ سفر به مالدیو، تصاویر هوایی از جزایر آن را به شما می‌دهند، اما شما می‌توانید در سفز به این کشور، با گردش‌های هوایی خودتان از بالا این سرزمین زیبا را تماشا کنید. این فعالیت اگر چه هزینه‌ی زیادی روی دستتان می‌گذارد، اما یک خاطره‌ی بی‌نظیر نیز برایتان ثبت خواهد کرد.

 

زیباترین نقاط مالدیو (بخش اول)

۴- تماشای دلفین‌ها

ویلاهای آبی اگر چه اقامتگاه‌هایی رویایی هستند، اما بالاخره گاهی حوصله‌تان سر می‌رود و می‌خواهید یک فعالیت جذاب و در عین خاص داشته باشید، در گردش‌های تماشای دلفین‌ها شرکت کنید! این موجودات دوست داشتنی و بازیگوش، به وفور در آب‌های مالدیو پیدا می‌شوند و تورهای متعددی برای تماشایشان بر پا می‌شود.

۵- کروزهای تماشای غروب خورشید

گردش‌های آبی متفاوتی در مالدیو وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید، اما این کروزها که درست پیش از غروب آفتاب حرکت می‌کنند، شما را برای دیدن غروب خورشید به داخل آب خواهند برد. البته برنامه‌های تفریحی و همچنین میل کردن یک شام خوشمزه در آب نیز می‌تواند از دیگر دلایلی باشد که این سفرهای دریایی را به شما معرفی کنیم.

 

زیباترین نقاط مالدیو (بخش دوم)

۶- کایاک سواری

اگر در ویلاهای آبی سکونت داشته باشید، عموما امکاناتی برای کایاک سواری در آب، از طرف هتل برای شما فراهم خواهد بود. در نهایت هر جایی از مالدیو که اقامت داشته باشید، می‌توانید یک کایاک برای خود کرایه کرده و به دل آب بزنید و در یک فضای آرامش بخش و آبی شفاف که تا عمقش پیداست، روی آب شناور به پیش بروید.

۷- رفتن به اسپا

یکی دیگر از چیزهایی که مالدیو به آن معروف است، اسپاهای متعدد و با کیفیت است. هم جزایر خصوصی اسپاهای مخصوص به خود را دارند و هم در پایتخت و شهرهای پر جمعیت می‌توانید چندین اسپای لاکچری عالی پیدا کنید که سرویس دهی خیلی خوبی دارند. امکانات لازم و اتاق‌های خصوصی برای زوج‌ها نیز در اکثر این اسپاها فراهم است.

 

راهنمای گردشگری مالدیو

۸- جزیره گردی

مالدیو کشوری است که از چندین و چند جزیره‌ی کوچک و بزرگ شکل گرفته و وقتی به چنین کشوری می‌روید، حتما باید یک روز خود را برای بازدید از سواحل مالدیو خالی کنید و سوار بر قایق‌های تندرو یا کروزهای متوسط، به دیدن جزایر زیبای این کشور بروید. به سراغ ساحل درخشان در Mudhdhoo رفته یا در رستوران درختی در جزیره‌ی فوشی چیزی بخورید یا از جزایر کوچک با سواحلی استثنایی دیدن نمایید.

۹- آشنایی با فرهنگ مردم مالدیو

برای آن‌هایی که در تور مالدیو به ماله سفر کرده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به موزه‌ها و البته گالری‌های هنری این شهر بزنند. در این شهر البته یک کلیسای قدیمی و چندین مرکز فرهنگی نیز وجود دارد که شما را بیشتر با مردم خون گرم و دوست داشتنی مالدیو و گذشته آن‌ها آشنا خواهد کرد.

 

۷ مکان عالی برای غواصی در مالدیو

۱۰- یک شام عاشقانه در هنگام غروب آفتاب

رستوران‌های متعددی در مالدیو هستند که هنگام غروب آفتاب بر میزهایی که روی شن‌های ساحل قرار گرفته‌اند، از شما میزبانی خواهند کرد. یک شام عاشقانه و رویایی می‌تواند خاطره‌ای بی‌نظیر از سفر به مالدیو برای زوج‌ها بسازد. رزرو چنین میزهایی در جزایر خصوصی راحت است، اما اگر به مقاصد گردشگری شلوغ‌تر مالدیو رفته‌اید، حتما باید حداقل دو سه روزی زودتر میز خود را رزرو کنید.

۲۶ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران