بهترین فست فودهای مالزی

جاذبه‌های گردشگری مالزی
بهترین فست فودهای مالزی

فست فودها یا همان غذای سریع، در جهان طرفداران زیادی دارد. این غذاها ک عموما پر ادویه و چرب هستند از بزرگ و کوچک هر کسی را به سمت خود میکشانند. با وجود اوت لت‌هایی مثل مک دونالد و کی اف سی سطح کیفی و خدمات فست فودی‌ها به سطح بالاتری ارتقا پیدا کرد. این در حالی است که فست‌های محلی و خوشمزه به عنوان تجربه‌ای منحصر به فرد و بومی مخاطبان خاص خودش را دارد. در همین راستا غذاهای خوشمزه محلی با تغییرات مدرن امروزی خلق شده که فقط در تور مالزی می‌توانید امتحان کنید.

 

همبرگر ناسی لماک

ناسی لماک یکی از بهترین غذاهای مالزی یکی از غذاهای مورد علاقه جنوب شرقی آسیا است که هم در مالزی و هم در سنگاپور یافت می‌شود. حالا برند معروف و جهانی مک دونالد با به کار بردن خلاقیت نسخه‌ای از همبرگر ناسی لماک را تدارک و تهیه دیده و به گسترش و شناخته‌تر شدن این غذا کمک کرده است. در واقع به این که به صورت دستفروشی و در برگ موز ارائه داده شود آن را تبدیل به برگر کرده است. این برگر شامل ران مرغ آب‌دار و یک تخم مرغ سرخ شده با سس تند سامبال در داخل یک نان چیلی ترد است.

پای هیتام پولوت

برای یک دسر به سبک محلی، می‌توانید پای هیتام پولوت را تقریبا از هر شعبه مک دونالد در مالزی سفارش دهید. این دسر شکم پر بین فروشندگان خیابانی از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و مردم برای رفع سطحی گرسنگی و به عنوان میان وعده به آن احترام زیادی می‌گذارند. در این سبک از دسر به جای این که آن را کاسه سرو کنند به صورت پیراشکی و در پوششی از خمیر سرو می‌شود. همین که اولین لقمه را بزنید انفجاری از طعم‌های بهشتی و خوشمزه در دهانتان می‌پیچد.

 

خوشمزه‌ترین و ارزان‌ترین غذاهای کوالالامپور

بستنی با طعم کندول

در مالزی و سنگاپور نوعی بستنی سبز و ژله‌ای مانند وجود دارد که کندول نامیده می‌شود. این دسر سرد انواع مختلفی دارد که گاهی واقعا انتخاب یکی از بین آن‌ها چالش برانگیز می‌شود. بهترین کندل‌ها نسخه‌های بومی آن است که طعم واقعی و اصیلی دارند. بستنی کندل طعم همین دسر سنتی را می‌دهد. برای انتخاب مزه کندل مورد علاقه‌تان بهتر است از قبل این دسر را امتحان کنید.

Bandung McFizz

نوشیدنی صورتی رنگ باندونگ که در مالزی، سنگاپور و برونئی یافت می‌شود از شیر تغلیظ شده یا بخار شده و مخلوط با شربت گل رز درست می‌شود. این دسر فوق‌العاده که در بین مردم مالایی و مردم بومی نقاط مختلف کشور محبوبیت بالایی داشته و در ماه رمضان به دسری رمضانی تبدیل می‌شود، به برخی از فست فودهای بزرگ زنجیره‌ای راه پیدا کرده است. بادونگ مک دونالد را پس از برگر ناسی لماک سفارش دهید و از طعم‌های بهشتی آن‌ها لذت ببرید.

 

برترین غذاهای خیابانی جورج تاون مالزی

D24 Durian McFlurry

"پادشاه میوه‌ها" نشانی است که عموما فروشندگان خیابانی میوه دوریان کنار دکه‌هایشان به کار می‌برند. حالا این میوه بومی در قالب دسری با عنوان Mcflurry توجهات را بیش از پیش به خود جلب می‌کند. تصور کنید دورین خامه‌ای مخلوط شده با تکه‌های وانیل و شکلات در یک نوشیدنی غلیظ و خوشمزه به کار رفته است. دوریان میوه‌ای معطر با طعمی خاص و عجیب است که هر گردشگری نمی‌تواند با آن ارتباط برقرار کند اما سفارش Mcflurry دوریان در مک دونالد می‌تواند مقدمه‌ای آرام و رو به جلو برای پذیرفتن و عادت کردن طعم بی‌نظیر آن باشد.

همبرگر سایوک

برگر سایوک یکی از فست فودهای وسوسه‌انگیز و خوشمزه در مالزی است که کم‌تر کسی می‌تواند در مقابل آن سکوت کند. در تهیه این برگر از ران مرغ کبابی بین دو نان تست شده کنجد استفاده می‌شود که با سبزیجات معطر و سس تند سایوک مزه داده شده است. حتما کنار این هبرگر مدرن و سنتی یک ظرف سیب زمینی سرخ شده هم سفارش دهید. بعد از اولین گاز طعم فوق‌العاده مرغ آب دار و سس تند در دهان شما می‌پیچد.

 

چای سبز مک دونالد

یکی از خوراکی‌های محبوب در مالزی چای سبز است و مردم این کشور خیلی به آن بها می‌دهند. مک دونالد با تبدیل آن به یکی از آیتم‌های خود توانسته توجه مردم مالزی را به خود جلب کند. این دسر منحصر به فرد با روکشی ضخیم از خامه سبز در ظرفی لیوانی برای شما سرو می‌شود. این دسر روشی عالی برای استراحت عصرانه و تجربه طعمی جدید است.

 

معرفی بهترین غذاهای خیابانی پنانگ

 

۰۳ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران