دورهمی در بهترین کافه‌های کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
دورهمی در بهترین کافه‌های کوش آداسی

کوش آداسی از مناطق ساحلی و گرمسیری تور ترکیه است که در نیمه اول سال و زمانی که هوا گرم است مورد هجوم گردشگران علاقه مند به ساحل و تفریحات ساحلی قرار می‌گیرد. گردشگرانی که در کوش آداسی اقامت می‌کنند از سراسر دنیا با فرهنگ و سلیقه مخصوص به خودشان می‌آیند و بعد از کلی تفریح و گشت و گذار و تحمل آفتاب درخشان به دنبال جایی برای استراحت کردن می‌گردند.  کافه‌ها با ارائه فضایی آرام با منویی عموما بین‌المللی از بهترین گزینه‌ها برای لمیدن و رفع گرسنگی هستند. در تور کوش آداسی می‌توانید به بهترین کافه‌ها بروید و بین گردش خستگی در کنید.

 

بوتیک کافه شکوفه

اگر به غذاهای ایتالیایی علاقه دارید و از طرفداران سرسخت پاستا با سس آلفردو هستید حتما سری به این کافه جذاب و رمانتیک بزنید. این رستوران به خاطر کیفیت و مزه عالی غذاها به شدت محبوب و پرطرفدار است. مخصوصا این که منوی آن‌ها شامل غذاهای متنوعی از ایتالیایی، کافه، مدیترانه‌ای، ترکی و یونانی می‌شود. این کافه دارای دو فضای بیرونی داخلی کوچک و منویی ارزان قیمت است.

 

رستوران‌های کوش آداسی با منظره‌ای زیبا

آدرس: Camikebir Mah. Hacivat Sk., Kusadasi Turkey

 

Court Coffee Company

فورت کافه از آن کافه‌های جذاب و مدرن با دکوراسیون داخلی طرح چوب و به شدت مینی‌مالیستی با فضای باز و هندسی است. بعد از روزی پر از گردش و خستگی خودتان را به فنجان قهوه‌ای خوشمزه و اصیل در اینجا دعوت کنید که به زیبایی با کف و خامه روی آن را تزئین کرده‌اند. منوی این کافه فقط گزینه‌های منو را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای صبحانه، عصرانه و نوشیدنی به اینجا بروید و خودتان را مهمان دسرهای فوق‌العاده کنیدو برای گیاه‌خوران هم برخی موارد دلچسب را در منو قرار داده است.

آدرس: Turkmen Mah. Istiklal Cad. Koken Apt. No:5A, Kusadasi Turkey

 

استارباکس

استارباکس برندی شناخته شده و زنجیره‌ای با صدها شعبه فعال در سراسر دنیا است که مهر خود را در کوش آداشی هم کوبیده است. استارباکس یکی از بهترین کافه‌های کوش آداسی با نمای ساحل است که در آن طیفی از قهوه‌ها، نوشیدنی‌ها و منوی کافه را ارائه می‌دهد. این کافه دارای دو فضای داخلی و بیرونی برای نشستن و استراحت کردن است و هم می‌توانید سفرش‌تان را به صورت بیرون بر تهیه کنید و با خودتان ببرید.

آدرس: Scalanouva Liman, Kusadasi Turkey

 

Kahve Dunyasi

برای افرادی که عاشق قهوه و شیرینی هستند، این کافه بهشت کوچکی است که می‌توانند فنجان‌های قهوه با خامه و شیرینی‌هایی مثل کروسان را سفارش دهند و در گوشه‌ای خلوت کنند. اگرچه این کافه بدور از تجملات و زرق و برق‌های لوکس گرایی است اما منوی کافه و غذاهای ترکی آن را به هیچ وجه نباید نادیده گرفت. می‌توانید در اینجا از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، غذاهای کافه و ترکی در دو فضای آزاد و سرپوشیده لذت ببرید و اوقات گرمی را کنار یکدیگر سپری کنید.

آدرس: Yat Limanı Bağımsız Bölüm Atatürk Bulv. Kuşadası Marina Alışveriş Merkezi D: 101/C-D, Kusadasi Turkey

 

کافه ارکیده

کافه ارکیده از نقاط مقرون به صرفه و جذاب شهر است که با فضای باز، آلاچیق‌های چوبی و فرصت بازی برای کودکان به استقبال مهمانان خود می‌رود. منوی آن‌ها نیز مختص به کافه و انواع نوشیدنی‌ها است.

 

۶ رستوران غذای دریایی در کوش آداسی

آدرس: Camikebir Mahallesi Sabucalı Sokak No:26, Kusadasi Turkey

 

New Salt Box English

از منوی غذاهای کافه و ترکی که بگذریم نوبت به فست فود و غذاهای انگلیسی می‌رسد. شما در اینجا می‌توانید از همبرگرهای فوق‌العاده خوشمزه، پیتزا، سیب زمینی سرخ کرده با مختلفات، منوی کافه مانند دسرها و شیرینی‌جات، غذاهای سبک، و بسیاری از موارد خوشمزه دیگر را سفارش دهید و از خوردنشان لذت ببرید. این کافه دارای سالنی نسبتا بزرگ با میز و صندلی‌های رنگی است و محیطی صمیمی، بیت کلف و تقریا خانگی ارائه می‌دهد.

آدرس: Cumhuriyet, Rifat Arin Sk, Kusadasi 09460 Turkey

 

Sea Breeze Waffle Cafe Kusadasi

همانطور که از نام این کافه پیداست جایی برای عاشقان وافل است. کافه وافل دارای طیف گسترده‌ای از غذاهای ترکی، آمریکایی، مدیترانه‌ای و کافه است که چنین ترکیبی از نام اختصاصی وافل بر روی کافه کمی فاصله دارد. اما به هر حال همه چیز اینجا خوشمزه و عالی بوده و برای هر سه وعده صبحانه، ناهر و شام از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. شما می‌توانید در یکی از دو فضای داخلی و فضای باز بنشینید و یا سفارش‌تان را به صورت بیرون‌بر تحویل بگیرید، به علاوه امکان رزرواسیون هم وجود دارد.

 

بهترین رستوران‌های کوش آداسی برای گیاه‌خواران

آدرس: Ladies Beach, Kusadasi Turkey

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران