اقامت در ۵ هتل رمانتیک مالدیو

جاذبه‌های گردشگری مالدیو
اقامت در ۵ هتل رمانتیک مالدیو

مالدیو با داشتن سواحل درخشان ماسه سفید و آب‌های کریستالی آبی، در کنار درختان نخل کنتراستی چشمگیر و رویایی خلق کرده که آن را به مقصدی عالی برای ماه عسل تبدیل کرده است. مالدیو به خودی خود همچون تکه‌ای از بهشت خیال مجسم را مقابل چشمان شما گسترانده است حالا تصورش را بکنید در سفری عاشقانه هستید و در رمانتیک‌ترین هتل‌های آن نیز اقامت دارید. در تور مالدیو و در سفری دونفره و عاشقانه در بهترین هتل‌های رمانتیک اقامت کنید.

 

Kanuhura Maldives

مالدیو مقصدی برای همه سلیقه‌هاست. به همان اندازه که می‌توان روی تخت‌های آفتابی ساحلی لم داد و در از بهترین سواحل مالدیو لذت برد، می‌توان فعال و پرانرژی کارهای زیادی را تجربه کرد. اگر از گروه دوم هستید این هتل با ارائه زومبای ساحلی، کیک بوکسینگ، اردوی پیش آهنگی، و آموزش مبارزه مالدیوی اقامتگاه محبوب شما خواهد بود. به علاوه اگر علاقه‌مند به غواصی باشید ۴۲ نقطه مناسب غواصی در فاصله تا ۱ ساعتی هتل در دسترس هستند. در ساحل لم بدهید و استراحت کنید و برای غروب از شامی عاشقانه همراه با نور شمع لذت ببرید. از امکانات داخلی این هتل ۵ ستاره نیز می‌توان به استخر و اسپا، کلوپ سلامتی، سالن بدنسازی و اینترنت بی‌سیم نام برد. تمامی ۸۰ اتاق لوکس این هتل دارای بالکن یا پاسیوی اختصاصی، سیستم تهویه هوا و تلوزیون صفحه تخت هستند و حمام اختصاصی با دوش بارانی و وان ارائه می‌دهند.

آدرس: Lhaviyani Atoll, 07060, Kanuhura, Maldives

 

Raffles Maldives Meradhoo

شما می‌توانید در سفری دونفره و عاشقانه در این استراحتگاه زیبا در Gaafu Alifu Atoll، یکی از بزرگت رین و عمیق‌ترین جزایر مرجانی جهان در شمال استوا، از همه چیز دور شوید. این هتل لوکس از پایتخت مالدیو، ماله خیلی دور است و برای رسیدن به آن ابتدا باید یک ساعت سواری با هواپیمای دریایی به Kaadedhdhoo را تحمل کنید و سپس با قایق تندرو خودتان را به این مخفیگاه لوکس و دنج برسانید. این هتل ۳۸ اتاق مدرن با استخرهای خصوصی، تلویزیون‌های LED، تخت‌های راحت با روکش‌های پنبه‌ای مصری و بالکن یا پاسیوی مبله اختصاصی را در دسترس قرار داده است. با ماساژ بدن و صورت خود را آرام کنید و آرام شوید و بعد از غوطه  ور شدن در یکی از ۲ استخر روباز می‌توانید مدتی را در ساحل اختصاصی سپری کنید. از ویژگی‌های اضافی این هتل می‌توان به اینترنت بی‌سیم رایگان، خدمات دربان و نگهداری از کودکان با هزینه اضافی اشاره کرد. همچنین می‌توانید صبح‌تان را با یوگای رایگان آغاز کنید.

 

راهنمای گردشگری مالدیو

آدرس: Gaafu Alifu Atoll Meradhoo, 17100, 16060, Meradhoo, Maldives

 

One and Only Reethi Rah

حفظ حریم خصوصی در این استراحتگاه از اهمیت بالاتری برخوردار است تا اطمینان حاصل شود که اوقات با آرام و آسوده‌ای را با عزیزان خود سپری خواهید کرد. در طول روز در یکی از ۱۲ ساحل عالی استراحت کنید، سپس در یک کابین ساحلی خصوصی در Fanditha روی فرش ایرانی لم بدهید تا از غروب خورشید لذت ببرید. اگر واقعا قصد رفتن به این هتل گران را دارید باید از قبل به پیکنیک‌های مهتابی، درمان‌های آبگرم زوجین و یک ولخرجی هفت کورس در رستوران بالای کوه با نمای پانوراما از اقیانوس هم فکر کنید و روراست، اگرچه همه این‌ها حسابی گران تمام خواهد شد اما تا آخر عمرتان خاطراتش را فراموش نخواهید کرد. در یکی از ۱۲۲ اتاق‌ها که به طور جداگانه تزئین شده‌اند، و وان آبگرم اختصاصی داخلی، تلویزیون LED، و بالکن اختصاصی ارائه می‌دهند اقامت کنید. دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان بوده و کنسول‌های بازی ویدیویی و برنامه‌های کابلی سرگرمی شما را فراهم می‌کنند. به علاوه می‌توانید از سایر امکانات تفریحی از جمله زمین تنیس در فضای باز و استخر روباز لذت ببرید. همچنین با ماساژ حرفه‌ای بدن‌تان را آرام کرده و خستگی به در کنید.

آدرس: Reethi Rah, Reethi Rah, Maldives

 

LUX South Ari Atoll Resort and Villas

این هتلی بسیار مجلل است که پکیجی از همه چیز را ارائه می‌دهد. از یوگا ساحلی گرفته تا سفرهای کایاک سواری و اسنورکلینگ، و همچنین یک مینی بار مجلل با انتخاب ۵۰ کوکتل، چای بعد از ظهر و چندین رستوران و بار در آن گنجانده شده است. این هتل ۱۹۳ اتاق شیک را در دسترس قرار داده که همگی آن‌ها دارای تهویه هوا، مینی بار، اینترنت بی‌سیم و برنامه‌های ماهواره‌ای، حمام خصوصی با وان و دوش جداگانه، لوازم بهداشتی و سشوار هستند. به علاوه می‌توانید به آبگرم این مجموعه بروید و از خدمات اسپا و سونا نیز بهره‌مند شوید.

 

زیباترین نقاط مالدیو

آدرس: South Ari Atoll, Dhidhoofinolhu Island, Maldives

 

Baros Maldives

این هتل که در فاصله ۲۵ دقیقه‌ای ماله قرار گرفته و با قایق تندرو در دسترس قرار دارد توانسته جایزه عاشقانه‌ترین تفرجگاه جهان را برای ۷ بار از آن خود کند. با درمان‌های آبگرم برای زوجین، پیکنیک ساحلی، حمام‌های پر از گلبرگ و عکس‌های جادویی زیر آب این هتل به حق عاشقانه‌ترین هتل دنیا است. این هتل ۷۵ اتاق لوکس با تلوزیون‌های ۳۲ اینچی، دسترسی رایگان به اینترنت بی‌سیم، حمام خصوصی با وان و دوش جداگانه و لوازم بهداشتی رایگان را فراهم آورده که می‌توانید در هر کدام که خواستید اقامت کنید. همچنین می‌توانید در مرکز آبگرم آن از ماساژ، درمان بدن و صورت استفاده کنید، آرام شوید و یا از امکانات تفریحی مانند استخر روباز و مرکز تناسب اندام بهره‌مند شوید.

آدرس: North Male Atoll, Baros Island, Maldives

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران