Breakout Malays، بازی فرار از اتاق، کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
Breakout Malays، بازی فرار از اتاق، کوالالامپور

کوالالامپور شهری مملو از جاذبه‌های تفریحی متنوع است. هر چه که بخواهید از پارک‌های بازی و آبی بزرگ تا مکان‌های خاص برای تفریح و تجربه‌ کارهای متنوع، در این شهر پیدا می‌شود. به همین دلیل است که همیشه برای یک سفر مفرح و عالی، ما تور کوالالامپور را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یکی از چیزهایی که در سال‌های اخیر به شدت طرفدار پیدا کرده، بازی‌های فرار از اتاق است که چند مورد از آن‌ها در کوالالامپور پیدا می‌شوند و ما امروز قصد داریم بهترینشان را به شما معرفی کنیم.

 

Breakout Malaysia

از میان مکان‌های مختلف برای تجربه‌ی بازی فرار از اتاق در تور مالزی، Breakout Malaysia از نظر بسیاری بهترین گزینه است. تقریبا همه‌ی بازی‌های فرار از اتاق از یک روتین یکسان بهره می‌برند، زندانی شدن در یک مکان، بازی دو تا شش نفره و ۴۵ دقیقه زمان برای خروج از آن‌جا، حل معماهای مختلف و بعضا رد شدن از موانع فیزیکی، اما چیزی که Breakout Malaysia را با دیگر بازی‌ها متمایز می‌کند، داستان بسیار خوبی است که برای این بازی‌ها نوشته شده.

چندین اتاق فرار مختلف در این مجموعه وجود دارد که داستان‌هایی همچون جستجو برای پیدا کردن یک جادوگر یا حل معمای یک قتل و ... دارند و هر کس از اعضای تیم، یک مسئولیت مخصوص به خود را خواهد داشت. کیفیت دکور و طراحی داخلی فضای اتاق‌ها بسیار عالی بوده و تنوع معماها واقعا چشم‌گیر است. همچنین شما این امکان را دارید تا در دو نقطه از شهر به بازی در Breakout Malaysia بپردازید.

 

مراکز خرید مقرون به صرفه و سرگرم‌کننده در کوالالامپور

Breakout Malays در Avenue K

دقت داشته باشید که تمامی بازی‌هایی که در هر دو بخش از مجموعه‌ی Breakout Malays تجربه می‌کنید، از داستان‌های کاملا اختصاصی بهره می‌برند و بازی‌هایی برگرفته از مکان‌های دیگر نیستند. برای مثال شما در شعبه Avenue K با بازی‌های بسیار جالبی مواجه خواهید بود که بعضی برای افراد مبتدی و بعضی برای حرفه‌ای‌هاست و همه‌ی آن‌ها نیز دارای داستانی ترسناک نیستند. مثل پست مدرن که داستان جالبی درباره دو مامور پست است که به دنبال یک قاتل می‌گردند.

اما برای خیلی‌ها داستان‌های ترسناک جذابیت بیشتری دارد و به همین دلیل می‌توانند بازی‌هایی همچون Mr. Oswald’s Greatest Show را بازی کنند که درباره یک عروسک ترسناک است. طراحی دکورها همانطور که قبلا گفتیم، فوق‌العاده عالی است و تجهیزات مختلفی در طول بازی در اختیار شما قرار داده شده و جزییات واقعا چشم‌گیر و جذاب خواهد بود. این شعبه در مجموع ۵ بازی مختلف دارد که شما می‌توانید بر اساس درصد موفقیت دیگر بازیکن‌ها، به سختی یا آسانی آن پی ببرید. برای مثال بازیکن‌ها در Project Fallout بیش از ۶۵ درصد موفق بوده‌اند، در صورتی که تنها ۲۰ درصد از شرکت کنندگان در اتاق فرار Cerebrum توانسته‌اند، از آن فرار کنند.

Breakout Malays در NU Sentral

تعداد بازی‌ها در این شعبه ۷ اتاق است که با تم‌های کاملا متفاوت تهیه دیده شده‌اند و تمامی نکات جذابی که در مورد شعبه قبلی گفتیم را نیز دارا هستند.

در این شعبه ۳ اتاق سخت با درصد موفقیت زیر ۳۰ درصد، ۳ اتاق تقریبا متوسط از نظر سختی با درصد موفقیت ۴۰ تا ۴۵ درصد و یک اتاق نسبتا آسان با ۶۵ درصد موفقیت خواهید دید و همین نشان می‌دهد که اگر به دنبال بازی‌های ساده‌تر هستید، باید به سراغ شعبه قبلی بروید و این مکان بیشتر مطابق سلیقه کسانی است که چندین بار، بازی‌های فرار از اتاق را تجربه کرده‌اند.

 

مهم‌ترین نمادهای سرزمینی کوالالامپور که باید از آن‌ها دیدن کنید

قابلیت‌های مختلف

یکی از ویژگی‌های این مجموعه، نقش‌ها و قابلیت‌های مختلفی است که هر کدام از بازیکنان خواهند داشت، چیزی که عموما در اتاق‌های فرار معمولی مشاهده نخواهید کرد. در مجموع ۶ نقش در نظر گرفته شده که هر کدام می‌توانند از یک ویژگی خاص استفاده کنند و در حل داستان کمک نمایند. برای مثال اوراکی می‌توانید نشانه‌هایی از آینده اتاق را ببیند و آن هم به این شکل است که قبل از ورود به اتاق، ۱۰ عکس به او نمایش داده می‌شود که سرنخ‌هایی از بعضی معماها یا جواب بعضی از سوالات هستند.

قیمت‌ها

قیمت‌ها در این مکان به ازای هر نفر خواهد بود، اما اتاق‌های مختلف تعداد نفرات متفاوتی برای بازی طلب می‌کنند که از بازی‌های ۲ نفره تا ۸ نفره را شامل می‌شود. هر چه تعداد نفرات کم‌تر باشد، قیمت اتاق نیز بالاتر خواهد بود. شما برای بازی در Breakout Malays به ازای هر نفر به ترتیب از اتاق‌های ۲ تا ۸ نفره باید مبلغ ۵۰، ۴۵، ۴۰، ۳۸، ۳۸، ۳۶ و ۳۶ رینگیت پرداخت کنید. برای مثال یک اتاق دو نفره برای هر دو نفر ۱۰۰ رینگیت قیمت دارد در صورتی که یک اتاق ۶ نفره برای تمامی نفرات، ۲۲۸ رینگیت خواهد بود.

 

خوشمزه‌ترین و ارزان‌ترین غذاهای کوالالامپور را در این رستوران‌ها بخورید؟

  • آدرس اول: Avenue K Shopping Mall 156, Jalan Ampang
  • آدرس دوم: NU Sentral, 201, Jalan Tun Sambathan
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران