معرفی هتل ۴ ستاره آوینا قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
معرفی هتل ۴ ستاره آوینا قشم

اگر چه شما ساعت‌های زیادی در تور قشم، بیرون از هتل سر می‌کنید، با این حال وقتی به اقامتگاه خود باز می‌گردید، انتظار یک جای آرام، با امکانات رفاهی خوب و خدماتی عالی دارید. با توجه به این که طی سال‌های اخیر، چندین هتل جذاب در قشم تاسیس شده، این انتظار شما نیز به خوبی در هتل‌های متعددی برآورده می‌شود که یکی از بهترین‌های آن‌ها، هتل ۴ ستاره آویناست که امروز قصد معرفی آن را داریم.

 

هتل ۴ ستاره آوینا قشم

این هتل در سال ۱۳۹۹ تاسیس شده و می‌توان آن را یکی از نوسازترین هتل‌های جزیره محسوب کرد که شما این امکان را دارید تا در سفر به قشم، آن‌جا را برای اقامت خود برگزینید. اقامت در این هتل، امتیازات ویژه‌ای برای شما خواهد داشت که جدا از امکانات رفاهی، می‌توان به موقعیت جغرافیایی بسیار خوبش اشاره کرد. هتل آوینا در بلوار باهنر و نزدیک به قلعه پرتغالی‌ها واقع شده است و بسیاری بخش‌های شهر در نزدیکی شما واقع شده‌اند.

این هتل اگر چه از بیرون یک ساختمان بزرگ و ساده با نمای شیشه‌ای به نظر می‌آید، اما در داخل شیک و مدرن است و بخش‌های مختلف آن طراحی بسیار زیبایی دارند. مخصوصا اتاق‌ها که با رنگ‌بندی متفاوت تهیه دیده شده و امکانات آن‌ها به شکلی مطلوب در اختیار شما قرار می‌گیرد. هتل آوینا دارای رستوران، کافی شاپ و ... بوده و در ادامه جزییات بیشتری از بخش‌های مختلف آن به شما می‌گوییم.

اتاق‌ها و سوییت‌ها

این هتل ۷ طبقه، مجموعا ۴۰ اتاق و سوییت دارد که در چهار دسته‌بندی می‌گنجند. اما اگر بخواهیم از امکانات اولیه اتاق‌ها می‌توان به تلوزیون‌های بزرگ همراه با کانال‌های ماهواره‌ای و IPTV، سرویس بهداشتی بسیار خوب، منظره‌ی بافت قدیم شهر، کولر و سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، چای ساز برقی، مینی بار و ... اشاره کرد. بعضی از اتاق‌ها و همه‌ی سوییت‌ها نیز دارای صندوق امانات دیجیتال هستند که در ابعاد یک لپتاپ بوده و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

  • اتاق‌های دوتخته: اتاق‌های دو تخته فضای ۲۴ تا ۲۷ متری دارند و در آن‌ها به جز یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره، یک میز تحریم و چند صندلی بوده و ارزان‌ترین انتخاب در میان اتاق‌های هتل آوینا به حساب می‌آیند.
  • اتاق‌های سه تخته: این اتاق‌ها گنجایش سه نفر را دارند و اندازه‌ی آن‌ها ۳۰ و ۳۱ متری است. وجود مبلمان بزرگ‌تر و البته فضای بازتر برای خانواده‌های کوچک و جمع‌های دوستانه، از ویژگی‌های این اتاق‌ها به حساب می‌آیند.
  • سوییت‌های تکخواب: این سوییت‌های زیبا و فوق‌العاده، گنجایش دو نفره دارند و تعدادی از آن‌ها چشم‌انداز دریا و بعضی دیگر چشم انداز بافت قدیم را برای شما مهیا خواهند کرد. پنجره‌های بزرگ، سیستم مبلمان کامل‌تر و یک ظرفشویی، از جمله ویژگی‌های این سوییت‌ها به حساب می‌آیند که باعث می‌شوند کاملا نسبت به اتاق‌ها متمایز باشند.
  • سوییت‌های دو خوابه: این سوییت‌های ۵۶ متری، گران‌ترین انتخاب‌های شما در هتل خواهند بود که گنجایش تا چهار نفر را داشته و همگی چشم‌انداز دریا را از پنجره‌هایشان برایتان به نمایش خواهند گذاشت. این سوییت‌ها امکانات کامل آشپزخانه از جمله مایکروویو را در اختیارتان می‌گذارند و سیستم مبلمان آن‌ها کامل است.

 

هتل‌های نزدیک به ساحل قشم

رستوران و کافی‌شاپ

یکی از ویژگی‌های هتل آوینا قشم، رستوران بسیار خوب آن است که هم غذاهای ایرانی سرو می‌کند، هم غذاهای فرنگی و هم این که می‌توانید غذاهای سنتی قشم را در آن سفارش دهید. حتما پیشنهاد می‌کنیم در تور قشم، این غذاهای خوشمزه که اغلب غذاهای دریایی هستند را امتحان کنید. همچنین یک کافی‌شاپ عالی برای مجموعه در نظر گرفته شده که در تمامی ساعات روز فعالیت می‌کند و در آن می‌توانید نوشیدنی‌های سرد و گرم و همچنین انواع دسرها را برای خود سفارش دهید.

نزدیکی به مراکز خرید

و اما دیگر خوبی اقامت در هتل آوینا برای آن‌ها که اهل خرید هستند، نزدیکی به مراکز خرید است. شما به راحتی می‌توانید پای پیاده به بازار قدیم قشم بروید و مرکز خرید ستاره قشم و سیتی سنتر یک و دو نیز در فاصله‌ی ۵ دقیقه‌ای با ماشین از هتل واقع شده‌اند.

همچنین خیلی از دیدنی‌های شهر نیز فاصله‌ی زیادی تا این هتل ندارند که البته مهم‌ترین آن‌ها قلعه پرتغالی‌هاست که پای پیاده تنها ۵ دقیقه از هتل دور است و هر موقع که بخواهید می‌توانید به سراغشان بروید. وجود رستوران‌های مختلف، فروشگاه‌ها و خدمات رفاهی در اطراف هتل آوینا نیز، اقامت در این مکان را برایتان ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

 

معرفی گرانقیمت‌ترین هتل‌های قشم

۰۱ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران