بهترین هتل‌های ۳ ستاره قشم کدامند؟

جاذبه‌های گردشگری قشم
بهترین هتل‌های ۳ ستاره قشم کدامند؟

یکی از برنامه‌های سفری پرطرفدار در فصل‌‌های پاییز و زمستان تور قشم می‌باشد. چرا که در این فصل‌ها این جزیره زیبا از شرایط آب و هوایی بسیار مناسبی برخوردار است. اکنون که در فصل پاییز به سر می‌بریم سوالی که ذهن اکثر گردشگران قشم را در گیر می‌کند این است که چه هتلی را برای داشتن اقامتی ارزان قیمت انتخاب کنند. در پاسخ به این سوال به معرفی بهترین هتل‌های ۳ ستاره قشم پرداخته‌ایم. پس اگر هنوز هتل خود را انتخاب نکرده‌اید و به دنبال هتلی با کیفیت ولی ارزان هستید در این مقاله همراه ما باشید.

 

هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی قشم یکی از معروف‌ترین هتل‌های قدیمی و با کیفیت جزیره قشم است که برای مسافرانی که به دنبال اقامتگاهی ارزان هستند توصیه می‌شود. تاریخ ساخت آن به سال ۱۳۷۰ برمی‌گردد و در ابتدا آن را با نام  پلاژ سیمین می‌شناختند. بعد از ان که در سال ۱۳۹۰ بازسازی شد نامش به هتل ساحل طلایی قشم تغییر پیدا کرد. با اینکه این هتل از مرکز شهر کمی فاصله دارد اما داشتن ساحل اختصاصی مزیت بزرگی برای آن محسوب شده و مسافران بسیاری اقامت در آن را ترجیح می‌دهند. با رزرو یکی از اتاق‌های این هتل می‌توانید از فرصت دستیابی سریع به ساحل خلیج فارس و پیاده‌روی در محدوده آن دسترسی پیدا کنید.

هتل ساحل طلایی قشم دارای ۵۸ اتاق برای میزبانی از میهمانان خود است. این اتاق‌ها در انواع مختلفی ساخته شده و شما می‌توانی یکی از آن‌ها را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. از جمله مهم‌ترین خدمات این هتل می‌توان به مواردی نظیر روم‌ سرویس، خدمات صبحانه و ناهار در اتاق، چای‌ساز، اینترنت در لابی، ساحل اختصاصی، امکانات ورزش‌های متنوع و ... اشاره کرد. همچنین جاذبه‌های گردشگری قشم که در نزدیکی‌های این هتل واقع شده غار خربس و زیارتگاه شاه شهید، دره ستاره‌های قشم، قلعه پرتغالی‌ها و بازار قشم، اسکله مسافربری شهید ذاکری است.

هتل آرام قشم

یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۳ ستاره قشم هتل آرام قشم نام دارد. به طوری که با انتخاب آن اقامتی راحت در محیطی تمیز و دنج را تجربه خواهید کرد. این هتل ارزان ولی با کیفیت در سال ۱۳۸۴ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۶ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. به همین دلیل در حال حاضر دارای بافتی جدید و مدرن است. از مزیت‌های بزرگ هتل آرام قشم نزدیک بودن آن به مرکز شهر است. همچنین برخورداری از امکاناتی نظیر روم سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، رستوران و ... باعث جذب بسیاری از مسافران شده است. در صورتی که در هتل آرام قشم اقامت داشتید می‌توانید به بازار ستاره، بازار قدیم قشم، اسکله ذاکری و جنگل حرا دسترسی آسانی داشته باشید.

 

هتل‌های نزدیک به مراکز خرید در قشم

هتل مارینا ۱ قشم

اگر دوست دارید در هتلی ارزان و باکیفیت و از همه مهم‌تری دور از شلوغی و استرس شهر اقامت کنید هتل مارینا ۱ قشم را به عنوان بهترین هتل ۳ ستاره قشم به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم. با اینکه دور بودن آن از شهر می‌تواند کمی شما را در انتخاب این هتل دو دل کند اما می‌توان گفت در عرض ۵ دقیقه رانندگی می‌توانید به مرکز شهر دسترسی داشته باشید. نظافت و تمیزی در این هتل حرف اول را می‌زند و شما می‌‌توانید با خیال راحت در یکی از اتاق‌های آن اقامت داشته و از سفر خود به قشم لذت ببرید.

از جمله مهم‌ترین خدمات هتل مارینا ۱ قشم عبارتند از: روم سرویس، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت در لابی، رستوران، سرویس برای مرکز شهر، خدمات تور، آلاچیق و فضای سبز. همچنین در عرض چند دقیقه رانندگی می‌توانید به بازار قشم، اسکله ذاکری و غار خربس قشم دسترسی پیدا کنید.

 

۶ هتل باکیفیت نزدیک به بازار قشم

هتل رویال قشم

از دیگر هتل‌هایی که نام آن در لیست بهترین هتل‌های ۳ ستاره قشم قرار گرفته می‌توان به هتل رویال قشم اشاره کرد. برخلاف چند هتل نام برده شده در بالا این بنایی نو داشته و در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده است. رفتار عالی پرسنل و تمیزی اتاق‌ها از جمله دلایلی هستند که باعث خواهند شد در سفرهای بعدی خود به قشم دوباره هتل رویال قشم را رزرو کنید. همچنین شما در وعده‌های غذایی نیازی به رفتن بیرون نخواهید داشت. زیرا این مکان از رستورانی با غذاهای متنوع و باکیفیت برخوردار است.

از جمله دیگر خدمات ارائه شده در این هتل باید به کافی‌شاپ،‌ تاکسی سرویس، گشت غیررایگان، سالن بیلیارد غیررایگان، کرایه اتومبیل و ... اشاره کرد. همچنین شما در کمتر از نیم ساعت رانندگی به یکی از جاذبه‌های گردشگری قلعه پرتغالی‌ها،‌ بازار ستاره قشم، اسکله شهید ذاکری و درگهان دسترسی پیدا خواهید کرد.

 

معرفی گرانقیمت‌ترین هتل‌های قشم

هتل کیمیا ۲ قشم

آخرین مورد از بهترین هتل‌های ۳ ستاره قشم که در این مقاله عنوان شده‌اند هتل کیمیا ۲ قشم است. این هتل در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد و به دلیل داشتن کادری مهربان و مهمان‌نواز و محیطی تمیز توجه اکثر مسافران را به خود جلب کرده است. از فواید مهم اقامت در این هتل می‌توان به نزدیک بودن آن به مرکز شهر اشاره کرد. در نتیجه به راحتی قادر خواهید بود به هر جا که دوست دارید بروید.

علاوه بر آن از خدمات قابل توجه هتل کیمیا ۲ قشم می‌توان به روم سرویس، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، رستوران ایرانی، کافی‌شاپ، اینترنت در اتاق و لابی اشاره کرد. همچنین نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری قشم به آن قلعه پرتغالی‌های قشم، بازار قدیمی قشم،‌ اسکله ذاکری، ساحل طلایی یا ساحل سیمین می‌باشد.

۲۵ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران