هتل‌های ۵ ستاره قشم را بشناسیم

جاذبه‌های گردشگری قشم
هتل‌های ۵ ستاره قشم را بشناسیم

قشم به عنوان بزرگترین جزیره کشور واقع در جنوب ایران این روزها مقصدی داغ برای یک تفریح متفاوت و لاکچری در سواحل خلیج فارس شناخته می‌شود. اولین سوال قبل از هر سفری این است که در کجا اقامت کنیم؟ به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم تا به معرفی هتل‌های ۵ ستاره قشم بپردازیم. البته قبل از پرداختن به این موضوع باید خاطر نشان کرد که قشم هر چند از طبیعتی منحصر به فرد و امکانات بسیار عالی برخوردار است اما نباید از آن انتظار سفری بسیار لوکس را داشت. اما اگر اهل سفرهای لاکچری و خاص هستید در این مقاله با ما باشید تا در انتخاب مناسب‌ترین هتل بهتر تصمیم بگیرید.

 

هتل ۵ ستاره فولتون قشم

اولین هتل ۵ ستاره قشم که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، هتل فولتون نام دارد. این هتل اولین بار در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردیده و تقریبا می‌توان آن را جز هتل‌های جدید قشم به شمار آورد. این هتل بیشتر از هر چیزی به دلیل سبک متفاوت و خاصی که دارد، معروف شده است. به این صورت که هتل ۵ ستاره فولتون قشم از سه ساختمان جداگانه تشکیل شده که هر کدام از آن‌ها دارای اتاق‌های متنوعی برای توریست‌ها هستند. گردشگران می‌توانند بسته به سلیقه و انتظارات خود از اتاق‌های یک تخته گرفته تا سوئیت‌های چند نفره را رزرو کنند. این سه ساختمان را نیز می‌توان در سه دسته ویلایی، هتل آپارتمان و هتل دسته بندی کرد. در ادامه به بررسی هر کدام از این ساختمان‌ها به صورت جداگانه می‌پردازیم:

 

محبوب‌ترین تفریحات قشم

ساختمان هتل فولتون قشم

ساختمان هتل فولتون قشم از ۱۶ اتاق و ۶ سوئیت تشکیل شده که هر کدان ظرفیت‌های متفاوتی از لحاظ پذیرش مسافر دارا هستند. به این صورت که ۱۰ اتاق دارای تخت دبل بوده که هر کدام ظرفیت پذیرش دو مسافر را دارند. همچنین ۶ اتاق تویین را دارا می‌باشد که در کل ۱۲ نفر را می‌توانند در خود جای دهند. با توجه به خواسته مسافر امکان افزودن یک ظرفیت اضافی با پرداخت هزینه جداگانه نیز وجود دارد. در تمامی اتاق‌های ساختمان هتل فولتون قشم امکاناتی نظیر سرویس در اتاق‌ها، بالکن خوش منظره، آب معدنی به صورت رایگان، اینترنت رایگان و چای ساز وجود دارد.

ساختمان هتل ویلای فولتون قشم

چنانچه قصد اقامت در هتل ویلا دارید، هتل ۵ ستاره فولتون این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد. این ویلاها در محدوده ساحل اختصاصی هتل قرار داشته و از مساحت نسبتا بزرگی برخوردار هستند. اتاق‌های این ساختمان حالت سوئیت داشته و مسافران می‌توانند سفری به یادماندنی را در محیطی دوست داشتنی و در ساحل زیبای خلیج فارس تجربه کنند. این ویلاها قابلیت پذیرش مسافران را در اتاق‌های ۴ و ۷ خوابه دارا هستند. بزرگترین مزیت اقامت در این ویلاها دارا بودن چشم‌انداز ساحل می‌باشد. همه چیز محدود به این موارد نبوده و مسافران می‌توانند از امکاناتی نظیر زمین بازی اختصاصی، والیبال ساحلی، مسیر اختصاصی پیاده‌روی و دوچرخه سواری و ... بهره ببرند.

 

بهترین رستوران‌های محلی در قشم

ساختمان هتل آپارتمان فولتون قشم

چنانچه قصد سفر دسته جمعی به تور قشم را دارید بهتر است برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و البته دور هم بودن در طول مسافرت، اقامت در هتل آپارتمان فولتون را انتخاب کنید. شما با اقامت در این قسمت امکان آشپزی در وعده‌های غذایی خود را خواهید داشت. هتل آپارتمان‌های فولتون به صورت دو و چهار خوابه طراحی شده‌اند. با رزرو هر کدام از این واحدها می‌توانید از امکاناتی نظیر کافی‌شاپ، رستوران، استخر روباز و ... هتل برخوردار گردید.

 

آدرس هتل ۵ ستاره فولتون قشم: میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس، بالاتر از کمپ هامون

 

هتل ۵ ستاره ایرمان نگین

مورد بعدی از هتل‌های ۵ ستاره قشم که اقامتی متفاوت و به یادماندنی را در این سفر برای شما به ارمغان خواهد آورد، هتل ایرمان نگین است. آنچه این اقامتگاه را متفاوت می‌کند بوتیک هتل بودن آن است. چرا که با اقامت در آن زیبایی‌های تاریخی و هنری را نیز در یک قاب مشاهده خواهید کرد. این بوتیک هتل ۵ ستاره از سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجوز داشته و طراحی‌های خاص و زیبایی را در تمامی بخش‌های خود به نمایش مسافران می‌گذارد. چنانچه اقامت در بوتیک هتل ایرمان نگین را انتخاب کنید، گویا در یک بنا و موزه تاریخی اقامت داشته‌اید و این شما را به سفری در زمان و فرهنگ قدیمی مردمان قشم خواهد برد.

هتل ایرمان قشم از ۳۸ اتاق تشکیل شده که تمامی آن‌ها توسط صنایع دستی و تاریخی دکور شده‌اند. با اقامت در این بوتیک هتل امکان انتخاب یکی از انواع اتاق‌های دبل اکونومی، دبل لوکس، دبل اکسکلوسیو، تریپل و تویین را خواهید داشت. همچنین اتاق‌هایی به صورت سوئیت در بوتیک هتل ایرمان وجود دارند که مناسب مسافران گروهی و کسانی که قصد آشپزی در طول سفر خود را دارند است. در این هتل امکان برخورداری از تمامی امکانات یک هتل ۵ ستاره از قبیل سرویس اتاق‌ها، چای ساز و قهوه ساز در اتاق‌ها، اینترنت رایگان، صبحانه سلف سرویس و ... وجود دارد.

 

بهترین فعالیت‌های شبانه در قشم

 

آدرس بوتیک هتل ایرمان نگین: نخل زیتون، خیابان پژوهش، جنب خیابان پیام

 

هتل‌های ۵ ستاره قشم در حال احداث

به دلیل توریستی بودن جزیره قشم، در حال حاضر پروژه‌های متعددی در قالب طراحی و ساخت انواع هتل‌ها در آن اجرا می‌شوند. از جمله پروژه‌های مربوط به احداث هتل‌های ۵ ستاره قشم که امید است در سال‌های آینده به یکی از پر رونق‌ترین اقامتگاه‌های قشم تبدیل شوند، در زیر معرفی شده‌اند:

هتل ۵ ستاره زیگوات قشم

پروژه ساخت هتل ۵ ستاره زیگوات اولین بار در سال‌های ۱۳۹۳ – ۱۳۹۴ آغاز شد. گفته می‌شود این هتل در ۲۵ طبقه و ۲۰۰ اتاق بنا می‌شود. آنچه هتل زیگوات را خاص می‌کند موقعیت ساحلی آن در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع است. همچنین از طراحی بسیار خاص از نظر نمای بیرونی برخوردار است. به طوری که به صورت یک استوانه بلند در هم پیچیده طراحی شده است.

هتل ۵ ستاره سورینت قشم

از دیگر هتل‌های ۵ ستاره قشم که در حال احداث می‌باشد، هتل سورینت نام دارد. گفته می‌شود این هتل زیبا از طراحی و دکوراسیون بسیار لوکس و چشم‌نوازی بهره برده و بعد از افتتاح یکی از اولین انتخاب مسافران تور قشم خواهد بود.

 

راهنمای خرید در قشم برای گردشگران

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران