هتل‌های نزدیک به بازار درگهان قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
هتل‌های نزدیک به بازار درگهان قشم

نمی‌شود به قشم سفر کرد و به سراغ خریدهای کلی و یا سوغاتی نرفت. خوشبختانه قشم از نظر خرید بسیار غنی است. قیمت‌ها مناسب و تنوع بسیار بالا است. در حالی که مراکز خرید این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند، اما همچنان بازارهای سنتی محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند. یکی از این بازارها، بازار درگهان قشم است که جایی متنوع و قیمت مناسب را در دسترس مسافران تور قشم قرار داده است. در اینجا شما می‌توانید از خشکبار تا لباس راحتی، سوغاتی‌های بومی و هنرهای دستی هرچیزی را پیدا کنید. با اقامت در حوالی بازار می‌توانید تجارب فرهنگی جذابی کسب کرده و با مردم بومی بیشتر معاشرت داشته باشید.

 

هتل کیمیا ۴ قشم

کیمیای ۴ یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره قشم از گروه هتل‌داری کیمیا است که در روزهای پایانی سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و از این جهت هتلی تازه ساخت محسوب می‌شود. این هتل در ۵ طبقه ۴۴ واحد مسکونی و سوییت را با امکانات رفاهی امروزی و راضی کننده ارائه داده است. این هتل دسترسی آسانی به مرکز شهر داشته و در نزدیکی بازار درگهان نیز واقع شده است. شما به راحتی می‌توانید به بازار بروید و در بین غرفه‌های آن پرسه بزنید. اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه هوا، یخچال، تخت خواب، بالکنی زیبا، سرویس بهداشتی و حمام، مبلمان، آب رایگان، لوازم بهداشتی، دمپایی، گاوصندوق، و اینترنت هستند. این در حالی است که هتل فاقد رستوران، پارکینگ و یا امکانات تفریحی مثل استخر است.

آدرس: جزیره قشم، میدان جهاد

 

هتل ارم قشم

این هتل ۴ ستاره لوکس که در بلوار آزادگان قشم واقع شده با ۱۰۰ اتاق و سوییت در ۵ طبقه از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. اتاق‌ها دارای ابعاد و کلاس‌های متفاوتی هستند اما از لحاظ امکانات همگی آن‌ها لوکس و راحتند. به علاوه هتل دارای موقعیت بسیار مناسبی است که به مراکز اصلی و تجاری، مرکز شهر و ساحل اقیانوسی دسترسی راحتی دارد. با اقامت در اینجا می‌توانید به راحتی خودتان را به بازار درگهان برسانید و در بین هزاران اجناس موجود در آن غرق شوید. اتاق‌ها نیز دارای یخچال، مبلمان، چای ساز،  آب رایگان، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام،  لوازم بهداشتی، دمپایی، شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی هستند. اگرچه خبری از استخر و سالن بدنسازی نیست اما رستوران و پارکینگ در دسترس است.

 

هتل‌های نزدیک به مراکز خرید در قشم

آدرس: قشم، بلوار آزادگان، روبروی اداره شیلات

 

هتل سینگو قشم

هتل سیگو هتلی ۳ ستاره است که درست در مرکز درگهان واقع شده و از سال ۱۳۹۳ کار خود را آغاز کرده است. این هتلی یک طبقه با ۶۴ واحد اقامتی است که با سرویس تهویه هوا، یخچال، مبلمان، دراور، میز تحریر، چای ساز، و تلوزیون در اختیاز مسافران تور قشم قرار داده است. اتاق‌های هتل نمای زیبایی به دریا، محوطه هتل و کوچه ارائه می‌دهند و دارای متراژ و کلاس‌های مختلف هستند. به علاوه اتاق‌های خانوادگی نیز درد دسترس قرار دارند. رستورانی با ظرفیت ۹۰ نفر وجود دارد که بهتر است صبح‌تان را خوردن صبحانه در آن آغاز کنید و اینترنت در سراسر ملک نیز در دسترس قرار دارد. از مزایای هتل می‌توان به دسترسی آسان به مراکز خرید درگهان و قرارگیری در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس اشاره نمود.

آدرس: قشم، درگهان، مجتمع تجاری دریا، طبقه دوم

 

هتل آلاله 2 قشم

هتل آلاله ۲ تقریبا هتلی تازه ساخت است که از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتلی ۸ طبقه با ۴۴ واحد اقامتی و سوییت بوده که تمامی امکانات رفاهی مدرن را در دسترس قرار داده است. این هتل در فاصله ۲۳ کیلومتری قشم واقع شده که با یک ماشین سواری کوتاه امکان دسترسی به مرکز شهر را فراهم آورده است. اما آنچه که باعث توجه به این هتل شده نزدیکی بسیار کم آن به مرکز خرید درگهان و امکان گشت و گذار و خریدهای گسترده است. اتاق‌های این هتل دارای روم سرویس، خدمات ناهار در اتاق و اینترنت هستند. همچنین اینترنت در لابی، نمای کوه و دریا، فکس و فتوکپی را می‌توان از خدمات و مزایای جانبی هتل در نظر گرفت.

 

معرفی گرانقیمت‌ترین هتل‌های قشم

آدرس: ۲۳ کیلومتری قشم - درگهان - بلوار ساحلی

 

هتل آرمان قشم

هتل آرمان نیز از هتل‌های تازه ساخت قشم محسوب می‌شود که در ۳ طبقه و ۲۷ واحد از مهمانان خود میزبانی می‌کند. این هتل ۳ ستاره در نزدیکی مراکز خرید و بازار درگهان و ۴ کیلومتری دانشگاه آزاد قشم واقع شده از این‌رو خانواده‌های دانشجویان و مسافران اهل خرید و گشت و گذار به شدت از آن استقبال می‌کنند. اتاق‌ها دارای نمای به کوچه، تلوزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان و کمد و میز تحریر هستند. اگرچه دکوراسیون داخلی اتاق‌ها بسیار ساده و دور از تجمل است اما اصلی‌ترین امکانات برای شما در نظر گرفته شده است.

 

معرفی ۴ هتل لوکس در جزیره قشم

آدرس: قشم - درگهان (۱۶.۵ کیلومتری قشم) - بلوار ساحلی وحدت

۲۵ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران